Oehquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jullie hebben nog geluk met Day.
Zie je, zie je?! Nu horen jullie het ook eens van een ander!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jullie hebben nog geluk met Day.
Mwah, na een orgasme slaap je ook sneller in. Zij heeft gekozen voor oefeningen ipv de pinda van E10. Kan ik me wel voorstellenquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:40 schreef arneaux het volgende:
Ze moet vooral al die oefeningen gaan doe als ze klaarwakker is en wil gaan slapen..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ik was net op zoek naar een attribuut waar E10 maar eens flink mee genomen moest worden, zie ikeens dat ie zelfs model heeft gestaan voor zo'n apparaat
[afbeelding]
![]()
Met een orgasme komen andere stoffen vrij in je hersenen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, na een orgasme slaap je ook sneller in. Zij heeft gekozen voor oefeningen ipv de pinda van E10. Kan ik me wel voorstellen![]()
Bingoquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:41 schreef toxikon het volgende:
wedden dat ie zo gaat friemelen?
Lijkt mij van niet, een orgasme is het samenspannen van al je spieren en daarna volledige ontspanning. Men adviseert niet voor niks een blokje om voor het slapen gaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Met een orgasme komen andere stoffen vrij in je hersenen.
Dat zeg ik ook altijd tegen m'n vrouw als ik daarna meteen in slaap val. Ze trapt er niet inquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, na een orgasme slaap je ook sneller in.
Gheilquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt zo een email te pakken hoor.![]()
Vrouwen die sex hebben voor het sporten presteren beter, mannen juist slechter.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lijkt mij van niet, een orgasme is het samenspannen van al je spieren en daarna volledige ontspanning. Men adviseert niet voor niks een blokje om voor het slapen gaan.
Maar enlighten me, misschien kan ik nog wat van je leren![]()
Dat leek niet zo. Dat was zo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:46 schreef puntoortje het volgende:
het leek net of e10 goed keek of er niemand liep voordat hij zijn broek uittrok
hij keek of het raam niet openstond, dalijk waait ie wegquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:46 schreef puntoortje het volgende:
het leek net of e10 goed keek of er niemand liep voordat hij zijn broek uittrok
Waarom heeft hij een zwart gat op de plek waar een ster hoort te zitten?quote:
Jakkes....quote:
...hij moest eens weten dat iedereen buiten het huis al weet dat er nix zit..hihiquote:
Daar zitten we echt op te wachten idd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zat er net aan te denken dat als ik in het huis zou zitten ik het gemiddelde aardig omhoog zou houden en flink zou zitten zwieren met mijn ding..van links naar rechts en op en neer.
hierthuis is het net andersom, voorspel is voor ouwe lullen zegt ze.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrouwen die sex hebben voor het sporten presteren beter, mannen juist slechter.
De meeste vrouwen kunnen ook meerdere orgasmes hebben, terwijl de man alleen maar wilals hij klaar is. Knuffelen
Ja, leuk, wikipedia, alleen lig ik daar uit. Don't ask me why....Lang verhaal. Endorfinen, serotininen? Zal vast wel een stof in de hersenen zijn?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:45 schreef arneaux het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orgasme.
Lees maar.
Volgens mij is dat een stuk van de riem van zijn batterijentasje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een zwart gat op de plek waar een ster hoort te zitten?
Zal ik het bij je voordoen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, leuk, wikipedia, alleen lig ik daar uit. Don't ask me why....Lang verhaal. Endorfinen, serotininen? Zal vast wel een stof in de hersenen zijn?
*poef*quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een stuk van de riem van zijn batterijentasje.
heeft ie nog niet eens een lekkere kont ookquote:
Dan heeft 'ie dus gewoon geen onderbroek aanquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een stuk van de riem van zijn batterijentasje.
t Komt er op neer dat er in je hersenen een stof word afgeven wat het gevoel geeft dat je een orgasme hebt. Bij hardlopen word die stof niet afgegeven. Sertoninen zijn 'stoffen' die worden afgegeven als je je gelukkig voelt, als je bijvoorbeeld een rijexamen ofzo haalt. Je kan deze stof ook 'activeren' dmv MDMA wat bijvoorbeeld in een XTC pil zit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, leuk, wikipedia, alleen lig ik daar uit. Don't ask me why....Lang verhaal. Endorfinen, serotininen? Zal vast wel een stof in de hersenen zijn?
Oh, was dat humor?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*poef*
Daar was Day en weg was de humor
Ga jij een serotinine of een endorfine nadoenquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ik het bij je voordoen?
Als maatje he, dat wel
Volgende keer hang ik er wel een bordje aan zodat je het herkentquote:
Dat zagen we vanavond al toen Sabrina zijn broek in de kamer naar beneden trokquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:51 schreef Lyza het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie dus gewoon geen onderbroek aan![]()
Ransaap.
Al loopt ze er tegenaanquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgende keer hang ik er wel een bordje aan zodat je het herkent
Jaja, zover was ik ook al, maar welke bijzondere stof is het bij een orgasme dan? Endorfinen is bij pijn dacht ik, is een soort morfine.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Komt er op neer dat er in je hersenen een stof word afgeven wat het gevoel geeft dat je een orgasme hebt. Bij hardlopen word die stof niet afgegeven. Sertoninen zijn 'stoffen' die worden afgegeven als je je gelukkig voelt, als je bijvoorbeeld een rijexamen ofzo haalt. Je kan deze stof ook 'activeren' dmv MDMA wat bijvoorbeeld in een XTC pil zit.
Google is your friend.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja, zover was ik ook al, maar welke bijzondere stof is het bij een orgasme dan? Endorfinen is bij pijn dacht ik, is een soort morfine.
Tijn is in gedachten![]()
Wil ze ook pakjes shag van je?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:56 schreef latevogel het volgende:
ik zou willen dat ze die totto niet zo vaak lieten zien ,want mijn dochter wilt die nu ook![]()
Que?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:56 schreef latevogel het volgende:
ik zou willen dat ze die totto niet zo vaak lieten zien ,want mijn dochter wilt die nu ook![]()
Oh gats. Dat heb ik gemist. Soms is het wel eens fijn dat je niet áltijd BBstreams zit te kijken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zagen we vanavond al toen Sabrina zijn broek in de kamer naar beneden trok
Dat viel mij ook al op idd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina staat daar te vernikkelen (geen etienne dus eigenlijk een seintje), maar ze gaat er niet uit.
Heel apart dit.
Nou, Sabje zou het in een dronken bui buiten het huis na het stappen evt. wel kunnen doen met plofkop, daar ben ik wel van overtuigd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Zouden ze beide zo midden in de nacht, terwijl zo onegeveer iedereen al in bed ligt, gaan zwemmen zonder verdere bijbedoelingen?
E10 steekt strax zijn volle vuist in haar aars....quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Zouden ze beide zo midden in de nacht, terwijl zo onegeveer iedereen al in bed ligt, gaan zwemmen zonder verdere bijbedoelingen?
Ik denk altijd bij zukke scenes dat ze stiekum acteren..wetende dat er streamers zijn!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:57 schreef Day het volgende:
Tijn is echt helemaal de weg kwijt, hè?
ze is al lange tijd op zoek naar eentje en deze vindt ze kei gaaf en ze is bijna jarigquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
E10 steekt strax zijn volle vuist in haar aars....maar wel als maatjes he!
![]()
Wat is een totto? Dat was meer de vraag.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:58 schreef latevogel het volgende:
[..]
ze is al lange tijd op zoek naar eentje en deze vindt ze kei gaaf en ze is bijna jarig![]()
Google is your friend.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is een totto? Dat was meer de vraag.
beter van nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:00 schreef arneaux het volgende:
Zou Etiënne zn zwembroek uitrekken?
Zou hij Sabje's topje uittrekken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:00 schreef arneaux het volgende:
Zou Etiënne zn zwembroek uitrekken?
quote:
En jij bent mijn "maatje"quote:
oepsquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is een totto? Dat was meer de vraag.
Jij bent mijn teamgenootjequote:Op vrijdag 15 september 2006 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
En jij bent mijn "maatje"![]()
Jezus, dat geluid van dat water![]()
Ik kan nu niet bij de streams weg, sorryquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:00 schreef latevogel het volgende:
[..]
zullen we ok ff gaan dan samen![]()
Niet je typte hetquote:
Wat zal hij veel schuim nodig hebben danquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:01 schreef Dropkick het volgende:
Wedden dat E10 zijn pielemuis weer gaat verbergen met schuim?
alles om de kleine waarheid te verbergen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:03 schreef arneaux het volgende:
Nu loopt hij weer tof te doen. Zoveel mogelijk badschuim erin.
Om zijn pinkie te verbergen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:03 schreef arneaux het volgende:
Nu loopt hij weer tof te doen. Zoveel mogelijk badschuim erin.
nutteloos project, zonder schuim zie je hem al nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:01 schreef Dropkick het volgende:
Wedden dat E10 zijn pielemuis weer gaat verbergen met schuim?
Tijn is al een tijdje aan het bufferen !quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
Loopt stream 1 vast of loopt Tijn vast?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent mijn teamgenootje
Morwsel en ik kunnen de hele wereld aan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan nu niet bij de streams weg, sorry
(zometeen okee?)
Gelukkig ben jij perfect.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Tis net een zitzak....zonder lijn.
van de bb profielen :quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
Maar de bottom line vraag blijft:
WTF ZIET SABRINA IN PLOFKOP
Dit had ik na de eerste nacht niet verwacht eigenlijk
quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me af: wie van jullie denkt dat Sabje E10 niet meer dan maatje ziet: ofwel, leuk in de omgang maar absoluut niet fysiek tot aangetrokken?
Sabje zoekt gewoon dick, en bij gebrek aan beter...quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me af: wie van jullie denkt dat Sabje E10 niet meer dan maatje ziet: ofwel, leuk in de omgang maar absoluut niet fysiek tot aangetrokken?
Ik denk dat Sabrina buiten het huis al lang met hem in bed had gelegen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:07 schreef Stereotomy het volgende:
Dank je, maar ik doe niet mee aan een reality show waar je weet dat je bekritiseerd kunt worden. Ik loop er niet bij als een dik uitgezakt propje. Ik ben niet een halfbloed die racistisch is. Ik kom niet van het kamp. Ik roep niet 'vol is vol' en ik trek geen gouden kettingen uit de kermisbak.quote:
Alles wat nog menstrueert is primaquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
E10 beseft nu dat Sabje toch wel te oud is voor hem.
Oh, jullie maakten ruzie over muziek, of niet?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dank je, maar ik doe niet mee aan een reality show waar je weet dat je bekritiseerd kunt worden. Ik loop er niet bij als een dik uitgezakt propje. Ik ben niet een halfbloed die racistisch is. Ik kom niet van het kamp. Ik roep niet 'vol is vol' en ik trek geen gouden kettingen uit de kermisbak.
Overigens nog leuk dat je nog steeds bitter ...
E10 heeft een klein stijfje en Sab is aandachtsgeil net als Mon.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
Dit zijn maatjes:
[afbeelding]
E10 is geiltjes.
Je bent gewoon een gefrustreerd mannetje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dank je, maar ik doe niet mee aan een reality show waar je weet dat je bekritiseerd kunt worden. Ik loop er niet bij als een dik uitgezakt propje. Ik ben niet een halfbloed die racistisch is. Ik kom niet van het kamp. Ik roep niet 'vol is vol' en ik trek geen gouden kettingen uit de kermisbak.
Overigens nog leuk dat je nog steeds bitter ...
Mee eens!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sabrina buiten het huis al lang met hem in bed had gelegen.
[afbeelding]
Straks is het een lange blonde met dikke tieten.... heb jij dan ff pech.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je bent gewoon een gefrustreerd mannetje.
Weinig kans.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Straks is het een lange blonde met dikke tieten.... heb jij dan ff pech.
Stop ff met die ruzie please....??quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je bent gewoon een gefrustreerd mannetje.
Maar hij zit altijd zo lekker snel op de kast.quote:
ja, graag voortzetten in de sc, heb ik er ook wat aan!quote:
ruzie zou ik het niet noemen:) Hij vond het asociaal dat ik een nummer van Fedde op mijn site had staan, was overigens maar 1 minuut 30 met een link waarnaar je hem kon kopen. Hij vond het ook niet leuk dat ik een mixversie van Fedde naar een dj van Qaz had gemaild (op haar verzoek) zodat ze hem kon draaien.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, jullie maakten ruzie over muziek, of niet?
Net zei je nog dat je ging trekken voordat je ging slapenquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:15 schreef arneaux het volgende:
Ik trek t niet meer ik ga slapen. Truste.
Ik op zeker niet! Denk jij nou werkelijk dat Sab hem maar 1 blik goedgekeurd had buiten het huis.quote:
Ja, maar die DJ van Qaz, is dat een beetje een lekker ding?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ruzie zou ik het niet noemen:) Hij vond het asociaal dat ik een nummer van Fedde op mijn site had staan, was overigens maar 1 minuut 30 met een link waarnaar je hem kon kopen. Hij vond het ook niet leuk dat ik een mixversie van Fedde naar een dj van Qaz had gemaild (op haar verzoek) zodat ze hem kon draaien.
that;s it
dat denk ik dus ook, joh ze kotst zo'n 19 jarig mannetje gewoon uit normaal gesproken hoor, daar loopt ze zo fluitend omheenquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik op zeker niet! Denk jij nou werkelijk dat Sab hem maar 1 blik goedgekeurd had buiten het huis.Ik ken het type, geloof me maar, NOT dus
![]()
Zeker weten. Heb jij gehoord hoe ze over hem praat. Ze vindt hem echt helemaal geweldig. Een geweldige jongen en volgens haar moet zijn vriendinnetje heel blij zijn dat ze zoiemand als Etienne heeft.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik op zeker niet! Denk jij nou werkelijk dat Sab hem maar 1 blik goedgekeurd had buiten het huis.![]()
^^ Eensch, helaas.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Heb jij gehoord hoe ze over hem praat. Ze vindt hem echt helemaal geweldig. Een geweldige jongen en volgens haar moet zijn vriendinnetje heel blij zijn dat ze zoiemand als Etienne heeft.
Mo gaat zeker over de zeik. Hilde zal het een reet roesten, doet haar namelijk niks wat dochterlief doet. Goed plan, ik stem voor, laat Mo maar eens werkelijk haar gevoelens laten zienquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:17 schreef versabommie het volgende:
Lijkt me fantastisch als die Tijn nu in de rebound die milica op zijn paal weet te spiezen!
Dat ze smorgens hun nest allemaal uitkomen en Mo totaal over de zeik gaat, en hilde begint te janken etc etc!
maar buiten dat huis had ze hem nooit gesproken, dus ook nooit zon respect voor m op kunnen bouwenquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Heb jij gehoord hoe ze over hem praat. Ze vindt hem echt helemaal geweldig. Een geweldige jongen en volgens haar moet zijn vriendinnetje heel blij zijn dat ze zoiemand als Etienne heeft.
Hilde vind het niet erg. Ze adviseerde Milic net nog om vooral een maatje te zoeken in het huis.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:17 schreef versabommie het volgende:
Lijkt me fantastisch als die Tijn nu in de rebound die milica op zijn paal weet te spiezen!
Dat ze smorgens hun nest allemaal uitkomen en Mo totaal over de zeik gaat, en hilde begint te janken etc etc!
je weet het toch altijd lekker genuanceerd te brengenquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:17 schreef versabommie het volgende:
welk vriendinnetje ? heeft hij ooit ook maar eens 1 x haar naam genoemd ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaquelinequote:Op vrijdag 15 september 2006 02:22 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
welk vriendinnetje ? heeft hij ooit ook maar eens 1 x haar naam genoemd ?
Die jongen heeft een rijkelijke fantasie
of ze wil gewoon e10 langzaam kneden tot haar beotch!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, heeft ze dat letterlijk gezegd?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Melica vind Jeroen heel erg leuk, zou dat nog iets worden?
ja, en als je zo de verhalen een beetje hoort dan gaat ze met redelijk heavy (sjonnies) gasten om waarbij ploffie een kleuter is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook, joh ze kotst zo'n 19 jarig mannetje gewoon uit normaal gesproken hoor, daar loopt ze zo fluitend omheen
Binnen het huis heeft ze weinig keuze, ze pakt diegene die haar aandacht geeft. Buiten het huis krijgt ze voldoende aandacht van ECHTE mannen en zal ze E10 direct negeren. Te jong en er is een schare aan mannen die haar willen. Het is een heel andere wereld binnen het huis. Sab is een aantrekkelijke vrouw en zal buiten het huis echt wel beter kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een fantasie heeft hij zeker, maar E10 is een prater, iemand die een meisje kan bespelen met woorden. Als hij het zelfs voor elkaar krijgt dat Sab hem interessant vind, moet je nagaan hoe hij domme 15-jarige bReEzAhSleTjes bespeeld.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:22 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
welk vriendinnetje ? heeft hij ooit ook maar eens 1 x haar naam genoemd ?
Die jongen heeft een rijkelijke fantasie
Volgens mij zei ze juist dat ze iemand van buiten het huis leuk vindt en zich afvraagt of hij wel op haar zou wachten of wat hij van haar zou vinden in dat huis.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, heeft ze dat letterlijk gezegd?
Slaat nergens op.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Kijk Sab en Mo zijn achternichtjes van Sjonnie Jordaan ofzo..dat zegt al genoeg..dan ben je zowieso een soort magneet voor kampers of mensen uit lagere milieus..
maar ik vind de zussen wel super.. was nog een stukje van hun te zien bij de wereld draait door.
ga ik daar maar ff meelurken, ken die leugens van pinokkio echt niet meer aanhorenquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Leuk gesprek wel tussen Milica en Tijn. Op deze momenten vind ik Tijn ook wat leuker.
Milica vond ik altijd al leuk en dat wordt tijdens dit gesprek bevestigd.
True. Ik vind TIjn nu weer de 'oude' Tijn, zoals hij het huis in kwam.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Leuk gesprek wel tussen Milica en Tijn. Op deze momenten vind ik Tijn ook wat leuker.
Milica vond ik altijd al leuk en dat wordt tijdens dit gesprek bevestigd.
Klopt. Ze heeft kort voordat ze het huis inging iemand leren kennen. Ze heben afgesproken dat ze elkaar tijdens BB vrij zouden laten en wel zouden zien hoe het er voor staat als ze er weer uit komt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:26 schreef Lyza het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze juist dat ze iemand van buiten het huis leuk vindt en zich afvraagt of hij wel op haar zou wachten of wat hij van haar zou vinden in dat huis.
Althans, dat begreep ik uit haar woorden..
Daarom hoop ik echt dat Hilde eruit gaat maandag.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
True. Ik vind TIjn nu weer de 'oude' Tijn, zoals hij het huis in kwam.
En Milica is nu ook leuk, ze verandert in een klager als haar moeder in de buurt is. Over slechte invloed gesproken.![]()
Sinds Janine erbij staat gaat het weer over het programmaquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ga ik daar maar ff meelurken, ken die leugens van pinokkio echt niet meer aanhoren![]()
Milicaquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:31 schreef Day het volgende:
Wie heeft TIjn ook alweer genomineerd?
Ik denk dat ze E10 willen behouden, om wat rellen te stimuleren. Janine heeft echt een hekel aan E10.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:29 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat E10 eruit gaat. Hummie gaat echt Hilde niet laten gaan![]()
Ik hoop dat de genen minder snel zijn dan Milica's eigen karakterquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:29 schreef toxikon het volgende:
ik denk dat milica helemaal opbloeit als die trut van een hilde opgerot is
maar het blijft beter dan pinokkioquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sinds Janine erbij staat gaat het weer over het programma.... Jammer jammer jammer.
Als ik donker zou zijn en daar in dat huis zou zitten met die racist zou ik er ook niet "overgetten" (en nee, dat is inderdaad geen goed woordquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
Janine weer over discriminatie. Mens, get over it![]()
vergeet je barry niet?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:33 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik mag echt hopen voor sabrina dat haar vriendenkring en familie haarvertellen hoe die E10 haar helemaal bespeeld heeft in het BB huis. Dat kind heeft het echt niet door. Die E10 is nu bezig om haar te bespelen om buiten BB het kind te gaan pakken.
Dus omdat hij het niet meer zegt, moet men het maar vergeten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sjaantje speelt het slachtoffer. Ik heb E10 al weken dat niet horen zeggen, maar Sjaan laait die discussie weer op. Laat het dan ook zakken mens.![]()
Kan ik me wel voorstellen, maar jezus er steeds weer over beginnen. Dat is stoken en daar zou ik net als Milica pijn in mijn buik van krijgen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:34 schreef Lyza het volgende:
[..]
Als ik donker zou zijn en daar in dat huis zou zitten met die racist zou ik er ook niet "overgetten" (en nee, dat is inderdaad geen goed woord)
dat snap ik dus ook niet, zouden ze dan echt zo naief zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Milica vindt Etienne verder ook wel een lieverd. Was is dat toch met die meiden
Agreed, maar zeg dat dan meteen tegen E10 in z'n gezicht.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:36 schreef Day het volgende:
[..]
Dus omdat hij het niet meer zegt, moet men het maar vergeten.
Overigens heeft hij daarna nog gezegd dat hij extreem-rechts is.
Ik mag het hopen, maar dan wel graag in de LIVE uitzending graag.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
vergeet je barry niet?
die schijnt ze voor minder op hun bek te slaan (gerucht )
Ik vind het geen stoken als hij daarom door 4 (?) mensen ervoor is genomineerd, 5 als Tijn het ook had gedaan, want die denkt er ook zo over.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, maar jezus er steeds weer over beginnen. Dat is stoken en daar zou ik net als Milica pijn in mijn buik van krijgen.
Veel vrouwen vallen nu eenmaal op foute mannen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:38 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat snap ik dus ook niet, zouden ze dan echt zo naief zijn![]()
gewoon jeuk SCAN, maar de NL BB selectie (lees HUMMIE -oud fosiel-) is TE preuts om "leuke mensen" in 1 huis te zetten...quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Milica vindt Etienne verder ook wel een lieverd. Was is dat toch met die meiden
dit is wel erg fout fout hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Veel vrouwen vallen nu eenmaal op foute mannen.
ik wou dat ze met zn allen bij die monitor zaten en dat er dan op dat scherm de volgende mededeling verscheen zodra die dr weer bij dr reet paktequote:Op vrijdag 15 september 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
E10 weeeeer aan de reet van Sab![]()
[afbeelding]
Dat geloof ik dus niet. Hij is racistisch zolang hij de mensen niet kent. Echte racisten kunnen de mensen ook absoluut niet om zich heen verdragen. Etienne heeft de laatste keer Semih zelfs niet genomineerd.... en omhelsde hem zelfs na de weekopdracht. Dus ik denk dat het vooral napraten is van dingen die hij gehoord heeft. Zodra hij ze kent, blijkt het wel mee te vallen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:41 schreef Day het volgende:
Misschien blijven ze hem toch aardig vinden, omdat ze denken dat het vnl. grootspraak is?
Zo denk ik er zelf overigens niet over. E10 lult heel veel en overdrijft daar heel veel bij, maar zijn rascistisch denkwijze is gemeend!
Klopt wel. En kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Maar dan écht foute mannen. Van die grote knappe kerels die een vlotte babbel hebben en daarbij wat "foute" handeltjes hebben. Daar vallen bepaalde types vrouwen wel voor. Maar zo'n vent is Etienne toch écht niet hoor, in mijn ogen. Dat is gewoon een sneu gozertje met een bek die groter is dan z'n gereedschap.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Veel vrouwen vallen nu eenmaal op foute mannen.
turken 86quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
een racist is een racist, weet iemand zn password voor zn mail nog
En zelf zn handdoek ervoor wat een schijthaas!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:43 schreef BorTheWolf het volgende:
E10 probeert sab uit de kleren te praten tjonge jonge maatjes.
Ik ken het type, Sab zal heel direct moeten zijn tegen hem al vermoed ik dat ze het wel leuk vindt. Ik heb er ook zo 1 gehad en die moest ik letterlijk wegtrappen en schelden. Duurde precies een week voordat ik het doorhad. Sab is dus of heel erg dom of ze vindt het wel best zo.quote:
Ben je naief of stream je zo weinig?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ondanks zijn denkbeelden gaat E10 nog best positief om met Janine en Semih. Ik zie hem wel eens lachen met hun. Andere BB-bewoners zien dat ook, en o.a. daarom wordt hij ook lief gevonden door Sab en Melica denk ik.
dat bedoel ik, wie neemt dat nou als password, dan ben je toch niet helemaal lekker in je kop tochquote:
zag je E10 niet dan, hij lult maar over het naakt gaan van sab, maar zelf niks hahahahaquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Wat doet Sabrina opeens enorm preuts zeg
ik hoop echt dat die geruchten over barry geen geruchten zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:46 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "Ik sta hier in mijn blote kut. Ga nou weg!"
Etienne: "Denk je dat ik nog nooit een kut heb gezien ofzo?"
Dat ging het voordat ze kwam ook niet, hoor. Gewoon over de ervaringen in het huis.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:44 schreef scanman01 het volgende:
Echt jammer dat Janine erbij kwam trouwens. Het gaat nu echt weer nergens over.
Ik zeg juist dat hij een racist is die meent wat hij zegt, maar dat de dames als Sab en Melica die racistische achtergrond van hem niet zien of willen zien.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:47 schreef Addi het volgende:
[..]
Ben je naief of stream je zo weinig?
ja en als die etter dan opneemt zoiets als, HOI MET BARRYquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:51 schreef latevogel het volgende:
ja nu die hotline af laten gaan
pff loopt E10 er langs en weer ging ie niet
Inderdaad, ze beginnen haar aardig door te krijgen. Haleluja. Ik irriteer me al vanaf dag 1 aan dat mens.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Marlies ligt er geloof ik toch een beetje uit inmiddels
Ze is dan ook enorm schijnheilig!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:52 schreef scanman01 het volgende:
net als ik geloof ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen weet wat E10 gezegd heeft en dat het een viezerik is op elk gebied,de dames kunnen dat nu ook wel weten,Sab kiest er dus bewust voor E10 toch een lieverdje te vinden,let wel...bewust!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat hij een racist is die meent wat hij zegt, maar dat de dames als Sab en Melica die racistische achtergrond van hem niet zien of willen zien.
Wat is daar naief aan? En ja ik stream niet zo veel.
Dat zegt dan wel iets over die dames. Van Melica begrijp ik het wel, met Hilde als moeder.. die komt een beetje uit dat mileu.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:55 schreef Addi het volgende:
[..]
Iedereen weet wat E10 gezegd heeft en dat het een viezerik is op elk gebied,de dames kunnen dat nu ook wel weten,Sab kiest er dus bewust voor E10 toch een lieverdje te vinden,let wel...bewust!
Dan ga ik meteen even lezen. En je ligt er niet uit hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
net als ik geloof ik![]()
heb je mail gestuurd![]()
Dan kijk je écht te weinigquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind Marlies ondanks haar slome stem wel oké
quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ga ik meteen even lezen. En je ligt er niet uit hoor.![]()
Ja leuk, het moet gezellig worden in het BB huis.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:57 schreef Morwen het volgende:
E10 gaat eruit holadiejee, E10 gaat eruit Holadiejee![]()
![]()
Volgens Sabje niet, maar dus wel
![]()
Ik heb de streams al even uitgezet. Althans het geluid.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:01 schreef Addi het volgende:
Furbi's en boodschappen....het wordt te gek nu.
Dát konden we al enkele avonden merken,die adoratie van haar voor Marcel. Mag vast niet van MAMA..:)quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:00 schreef Day het volgende:
Milica is echt vol van Marcel, zeg.
Nope, maar zonder E10 gaat Sabje naar Mon trekken en konkelen tussen haar en Tijn. En ze gaat een nieuw slachtoffer zoeken om aandacht te krijgen. Zonder Hilde zal Milica iets vrijer worden, meer niet. Ik ga voor de spectaculaire versiequote:Op vrijdag 15 september 2006 03:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ja leuk, het moet gezellig worden in het BB huis.![]()
dat dacht ik half uur geleden alquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:01 schreef Addi het volgende:
Furbi's en boodschappen....het wordt te gek nu.
Dat is wel wederzijds volgens mij.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:00 schreef Day het volgende:
Milica is echt vol van Marcel, zeg.
Knap,toen ging het er nog niet over:) *SS*quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:03 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat dacht ik half uur geleden al![]()
Alleen wilde Marcel hele andere dingen dan Milicaquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat is wel wederzijds volgens mij.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen wilde Marcel hele andere dingen dan Milica
E10 leeft op gespannen voet met meerdere bewoners; Janine, Egbert, Tijn... dat gaat ook nog wel knallen hoor. En voor Sabje blijven er geen andere slachtoffers over..quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, maar zonder E10 gaat Sabje naar Mon trekken en konkelen tussen haar en Tijn. En ze gaat een nieuw slachtoffer zoeken om aandacht te krijgen. Zonder Hilde zal Milica iets vrijer worden, meer niet. Ik ga voor de spectaculaire versie![]()
De Garnier streams draaien als een tierelier hier.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:08 schreef Lyza het volgende:
Bij jullie ook alles zwart?
nee hoor, ik zit op http://bb.roy.servehttp.com/index.aspquote:Op vrijdag 15 september 2006 03:08 schreef Lyza het volgende:
Bij jullie ook alles zwart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |