waarom niet ?quote:Op zondag 17 september 2006 22:44 schreef Apropos het volgende:
Nee, in geen geval.
Er is geen bewijs voor het neerhalen van de kantoorpanden met explosieven, etc.quote:
Loose change heeft dat gelaten zien dus er is wel bewijsquote:Op zondag 17 september 2006 22:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Er is geen bewijs voor het neerhalen van de kantoorpanden met explosieven, etc.
ik kom met standpunten zeker dat heb je van mij ook gezienquote:Op zondag 17 september 2006 22:53 schreef Thrilled het volgende:
[..]
mijn quote op pagina 1 waarin ik al jou standpunten weg wuif
Dag Meki, je bent een beetje vermoeiend.quote:Op zondag 17 september 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Loose change heeft dat gelaten zien dus er is wel bewijs
dat is tekst ik heb beelden die het kunnen bewijzenquote:Op zondag 17 september 2006 22:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dag Meki, je bent een beetje vermoeiend.
Ja, Meki. Jij met je opnames en de anderen met hun tekst.quote:Op zondag 17 september 2006 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is tekst ik heb beelden die het kunnen bewijzen
bij elke verdieping explosies
opnamen kan je meer geloven dan tekstquote:Op zondag 17 september 2006 23:04 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, Meki. Jij met je opnames en de anderen met hun tekst.
Dat filmpje in je sig???quote:Op zondag 17 september 2006 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is tekst ik heb beelden die het kunnen bewijzen
bij elke verdieping explosies
Ja, tuurlijk. Opnames van een in elkaar stortend gebouw zijn duidelijker dan analysesquote:Op zondag 17 september 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
opnamen kan je meer geloven dan tekst
elke iemand kan teksten verzinnen
CGI, Mattepainting, Animatronics, Schaalmodellen.......quote:Op zondag 17 september 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
opnamen kan je meer geloven dan tekst
elke iemand kan teksten verzinnen
dat was een soort dagblad van mij in die tijdquote:Op zondag 17 september 2006 23:07 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat filmpje in je sig???![]()
![]()
![]()
Ik zie iets wat lijkt een papier te zijn met ogenschijnlijk onleesbare letters erop....
Kan jij antwoord geven waarom de broer van Bush de beveiliging leidde van WTCquote:Op zondag 17 september 2006 23:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Opnames van een in elkaar stortend gebouw zijn duidelijker dan analyses.
Ga je nog iets zinnigs zeggen of kan ik me alvast verheugen op The Sopranos?
ik wacht nog steeds droplul...quote:Op zondag 17 september 2006 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
dat was een soort dagblad van mij in die tijd![]()
nou kan je langer wachten tot morgenavond wegens je woorden tegen mijquote:
Omdat hij a) daar een functie aangeboden heeft gekregen of b) daar heeft gesolliciteerd en de beste kandidaat was. Wat denk jij? Dat ie soms blij was dat z'n baan van de één op de andere dag niet meer bestaat? Ik ken d'r maar weinig die dat zullen zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan jij antwoord geven waarom de broer van Bush de beveiliging leidde van WTC
ik denk dat mijnheer Bush de broer dus alle beveiligers en honden naar huis heeft gestuurd om die explosieven te plaatsenquote:Op zondag 17 september 2006 23:29 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Omdat hij a) daar een functie aangeboden heeft gekregen of b) daar heeft gesolliciteerd en de beste kandidaat was. Wat denk jij? Dat ie soms blij was dat z'n baan van de één op de andere dag niet meer bestaat? Ik ken d'r maar weinig die dat zullen zijn.
Of gewoon vriendjes politiek. Lijkt mij opzich best een prestigeus baantje: directeur beveiliging van een van de bekendste gebouwcomplexen van New York.quote:Op zondag 17 september 2006 23:29 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Omdat hij a) daar een functie aangeboden heeft gekregen of b) daar heeft gesolliciteerd en de beste kandidaat was. Wat denk jij? Dat ie soms blij was dat z'n baan van de één op de andere dag niet meer bestaat? Ik ken d'r maar weinig die dat zullen zijn.
Valt natuurlijk ook onder kopje a, hè? Maar waarom is Marvin Bush z'n functie daar nou zo verdacht? Wat heeft hij er, behalve het verlies van z'n baan, nou aan over gehouden?quote:Op zondag 17 september 2006 23:32 schreef Fixers het volgende:
[..]
Of gewoon vriendjes politiek. Lijkt mij opzich best een prestigeus baantje: directeur beveiliging van een van de bekendste gebouwcomplexen van New York.
Aan de honden hadden ze toch niets gehad..... Amerikanen begrijpen namelijk niet dat je een hond niet kan trainen op én explosieven én drugs én lijken én brandhaarden tegelijk. Dan kan ie alles een klein beetje en niets echt goed.quote:Op zondag 17 september 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
ik denk dat mijnheer Bush de broer dus alle beveiligers en honden naar huis heeft gestuurd om die explosieven te plaatsen
en dat is waar gebeurd en daar komen we evenmin achter
waarom stuurden ze de honden een week vantevoren weg ??quote:Op zondag 17 september 2006 23:34 schreef Fixers het volgende:
[..]
Aan de honden hadden ze toch niets gehad..... Amerikanen begrijpen namelijk niet dat je een hond niet kan trainen op én explosieven én drugs én lijken én brandhaarden tegelijk. Dan kan ie alles een klein beetje en niets echt goed.
Lekker de feiten verdraaien ja, Marvin Bush was een grote aandeelhouder van het bedrijf dat onder andere betrokken was bij de beveiliging van het WTC. Hij had persoonlijk niets te maken met dat werk.quote:Op zondag 17 september 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
ik denk dat mijnheer Bush de broer dus alle beveiligers en honden naar huis heeft gestuurd om die explosieven te plaatsen
Honden zijn helemaal niet weggestuurd. Ze zijn echter wel weer hun reguliere diensten gaan draaien, in plaats van de verhoogde staat van paraatheid die ze tot ongeveer een week voor de aanslag hadden. Met andere woorden, de beveiliging ging weer naar het gewone niveau, niet naar een verlaagd niveau.quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom stuurden ze de honden een week vantevoren weg ??
Explosievenexperts zeggen dat het springklaar maken van die wtc gebouwen pakweg een jaar zou duren, en jij wil beweren dat ze dat in die paar dagen tijd konden doen?quote:Op zondag 17 september 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki, dat zegt Loose Change. En verassing: LOOSE CHANGE LIEGT.quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarbij opgemerkt moet worden dat Marvin Bush sinds 2000 al geen aandeelhouder meer was.quote:Op zondag 17 september 2006 23:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Lekker de feiten verdraaien ja, Marvin Bush was een grote aandeelhouder van het bedrijf dat onder andere betrokken was bij de beveiliging van het WTC. Hij had persoonlijk niets te maken met dat werk.
oeh wat zielig...quote:Op zondag 17 september 2006 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
nou kan je langer wachten tot morgenavond wegens je woorden tegen mij
Nee, dat vind ik te weinig credit voor 3 jongens die met een fictieve docu wilden beginnen en nu half Amerika achter zich hebben. Ik vind dat ronduit knap dat je dus met onzin en slecht gefundeerde meningen de massa al achter je krijgt. Je moet toch toegeven dat dat niet veel mensen lukt alhoewel veel mensen dat wel graag zouden willenquote:Op zondag 17 september 2006 23:01 schreef Apropos het volgende:
De makers van Loose Change zijn drie onfatsoenlijke fantastendie niets van behoorlijk onderzoek weten.
De extra honden zijn weggestuurd omdat de dreiging geweken was. De eigen bomhond van het WTC was er nog gewoon en is helaas omgekomen toen de torens instortten.quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
is het in Nederlands verkrijgbaar ?quote:Op maandag 18 september 2006 09:58 schreef Thrilled het volgende:
oja meki, alsjeblieft:
Screw Loose Change - Not Freakin' Again Edition
bekijk en lees deze docu maar eens helemaal door en kijk dan nog of je commentaar hebt
Daar hebt je toch niet veel aan.quote:Op maandag 18 september 2006 15:19 schreef Meki het volgende:
[..]
is het in Nederlands verkrijgbaar ?
nee maar dat is niet nodig, kom op meki.. je vergissen is menselijk, ik was ook kortzichtig te denken dat loose change waar was, maar het is niet waar.quote:Op maandag 18 september 2006 15:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Pffff, alsof je er serieus naar zou kijken...quote:Op maandag 18 september 2006 15:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Om explosieven te plaatsen natuurlijk, dat is in een weekje wel gedaan.quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Ten eerste, waarom geloof je dit meteen als een vast staand feit?quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 september 2006 21:14 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
Ten eerste, waarom geloof je dit meteen als een vast staand feit?
Ten tweede, als je hiermee wilt suggereren dat er in een week tijd dus bommen zijn geplaatst, kan ik je uit de droom helpen. Experts hebben bevestigd dat je ongeveer 1 jaar nodig hebt om alle explosieven te plaatsen als je het WTC wilt opblazen.
eruit knallende boutenquote:Op maandag 18 september 2006 21:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik geloof dit omdat ik het op TV de beelden heb gezien waar de explosies te zien zijn
Ik stel voor dat je eens screw loose change gaat kijken... Genoeg bewijs om te weten dat de torens niet middels een controlled demolition zijn neer gehaald. Ik heb een vliegtuig in de toren zien vliegen en de instorting zien veroorzaken.... een instorting die boven in begon en niet onderaan zoals dat gebeurd zou zijn wanneer het middels explosieven was veroorzaakt.quote:Op maandag 18 september 2006 21:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik geloof dit omdat ik het op TV de beelden heb gezien waar de explosies te zien zijn
En het feit dan explosievenexperts zeggen dat er een jaar voor nodig is om het gebouw springklaar te maken besluit je dan maar gewoon te negeren?quote:Op maandag 18 september 2006 21:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Die zitten ook in het complot!quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
En het feit dan explosievenexperts zeggen dat er een jaar voor nodig is om het gebouw springklaar te maken besluit je dan maar gewoon te negeren?
en de toren Madrid dan ??quote:Op maandag 18 september 2006 21:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
eruit knallende bouten
gecompreseerde lucht die naar buiten knalt vanwege de druk
op-elkaar-vallende vloerdelen
electrische onderdelen in het wtc die ontploffen door brand o.i.d.
next?![]()
Andere constructie.....quote:Op maandag 18 september 2006 21:54 schreef Meki het volgende:
[..]
en de toren Madrid dan ??
hetzlefde verhaal maar het gebouw Madrid staat nog steeds
Aha gepaktquote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
En het feit dan explosievenexperts zeggen dat er een jaar voor nodig is om het gebouw springklaar te maken besluit je dan maar gewoon te negeren?
de kern van het windsor building was van beton, het bovenste gedeelte (wat van staal was) is wél ingestortquote:Op maandag 18 september 2006 21:54 schreef Meki het volgende:
[..]
en de toren Madrid dan ??
hetzlefde verhaal maar het gebouw Madrid staat nog steeds
quote:Op maandag 18 september 2006 21:49 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je eens screw loose change gaat kijken... Genoeg bewijs om te weten dat de torens niet middels een controlled demolition zijn neer gehaald. Ik heb een vliegtuig in de toren zien vliegen en de instorting zien veroorzaken.... een instorting die boven in begon en niet onderaan zoals dat gebeurd zou zijn wanneer het middels explosieven was veroorzaakt.
quote:Op maandag 18 september 2006 21:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Aha gepakt
dit geloof je ook gelijk omdat het goed voor je uitkomt![]()
Omdat SLC wat ernstige tekortkomingen van LC laat zien. Waaronder misleidingen en manipulaite. Maar vooral omdat ik wel eens iets heb geleerd over gebruik van betrouwbare bronnen.quote:Op maandag 18 september 2006 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom geloof jij LC niet en SLC wel
Loose Change noemt geen feiten, of verdraait ze in ieder geval flinkquote:Op maandag 18 september 2006 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom geloof jij LC niet en SLC wel
quote:Op maandag 18 september 2006 21:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
de kern van het windsor building was van beton, het bovenste gedeelte (wat van staal was) is wél ingestort
edit/ en je vergeet even dat er geen boeiing in is gevlogen
next?![]()
dan geloof je het meteenquote:Op maandag 18 september 2006 21:59 schreef Fixers het volgende:
[..]
Omdat SLC wat ernstige tekortkomingen van LC laat zien. Waaronder misleidingen en manipulaite. Maar vooral omdat ik wel eens iets heb geleerd over gebruik van betrouwbare bronnen.
zucht zucht zuchtquote:Op maandag 18 september 2006 22:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Beton is zo sterk
vuur boven en dan stort het hele gebouw in elkaar
in Madrid 24 uur onder controle en het stort niet IN
in NW 15 min niet onder controle en het hele gebouw stort neer
quote:Op maandag 18 september 2006 21:57 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
![]()
Het was vooral het feit dat ik geen expert zou kunnen noemen die er anders dan mij over denkt. Maar jij wel, begrijp ik?
quote:Op maandag 18 september 2006 22:05 schreef groningerstudent het volgende:
Meki, wees nou eens heel eerlijk. Stel dat de aanslagen niet in Amerika hadden plaatsgevonden, maar dat een stel westerse terroristen met vliegtuigen in een Islamitisch land in een paar belangrijke gebouwen waren gevlogen met 3000 doden als gevolg. Voor de rest zouden er dezelfde twijfels en complottheoriën zijn zoals nu het geval is. Zou je dan nog zonder knipogen roepen dat het een inside job is?
nog steeds geen antwoord over waarom de toren van Venezeula en Madrid niet neerstorttequote:Op maandag 18 september 2006 22:04 schreef Thrilled het volgende:
[..]
zucht zucht zucht
beton smelt niet, staal wel, beton verzwakt niet, staal wel
gevolg: verzwakt staal zakt in, buigt door, gedeelte stort in, beton-constructie vangt het op
daarnaast had het WTC een holle kern, en de buitenkanten waren van staal. daarbij komt nog dat het 2e vliegtuig grotendeels een hoek raakte van het WTC waardoor die al verzwakt was. Hij sloeg ook lager in als het 1e vliegtuig dus leunde er meer gewicht op de verzwakte plek. Dat in combo met een heftige brand op de stalen constructie en het gebouw stort snel in
oja, die flitsen waar jij het over hebt gaan altijd van boven naar beneden (volgens LC dus dat kan je niet ontkennen) .. bij een gecontroleerde opblazing gaan ze altijd van beneden naar boven..
daarnaast waren er hooguit 5 of 6 flitsen / rookwolkes te zien. véééééls te weinig om dat hele gebouw naar beneden te laten keilen...
nog steeds zo pro-LC?![]()
je schijnt me gewoon te negerenquote:Op maandag 18 september 2006 22:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Als er ¨geen beelden en audio naar buiten worden gebracht
als er opeens zoveel goud en geld verdwenen zijn
als er tegelijkertijd explosieven afgaan . <
Als ze na die aanslagen gelijk een land gaan aanvallen wegens olie dan wel
dan is zeker een samenzwering
zucht zucht zuchtquote:Op maandag 18 september 2006 22:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Beton is zo sterk
vuur boven en dan stort het hele gebouw in elkaar
in Madrid 24 uur onder controle en het stort niet IN
in NW 15 min niet onder controle en het hele gebouw stort neer
dude, wtc was niet gebaseerd op beton, maar op staalquote:Op maandag 18 september 2006 22:09 schreef Meki het volgende:
[..]
nog steeds geen antwoord over waarom de toren van Venezeula en Madrid niet neerstortte
Allebei in brand en in fik
quote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
je schijnt me gewoon te negeren
voor de tigste keer, dat goud is terug gvonden!!
er zijn ZAT beelden/audio naar buiten gebracht..
explosieven:
[..]
zucht zucht zucht
beton smelt niet, staal wel, beton verzwakt niet, staal wel
gevolg: verzwakt staal zakt in, buigt door, gedeelte stort in, beton-constructie vangt het op
daarnaast had het WTC een holle kern, en de buitenkanten waren van staal. daarbij komt nog dat het 2e vliegtuig grotendeels een hoek raakte van het WTC waardoor die al verzwakt was. Hij sloeg ook lager in als het 1e vliegtuig dus leunde er meer gewicht op de verzwakte plek. Dat in combo met een heftige brand op de stalen constructie en het gebouw stort snel in
oja, die flitsen waar jij het over hebt gaan altijd van boven naar beneden (volgens LC dus dat kan je niet ontkennen) .. bij een gecontroleerde opblazing gaan ze altijd van beneden naar boven..
daarnaast waren er hooguit 5 of 6 flitsen / rookwolkes te zien. véééééls te weinig om dat hele gebouw naar beneden te laten keilen...
nog steeds zo pro-LC?![]()
Toegeven, dat vind ik eerlijk van je. Maar het doet helaas niks af aan het feit dat je een plaat voor je kop hebt die onverwoestbaar lijkt. Het is al meerdere malen gezegt, maar ik doe het nog een keer: het goed is allemaal terecht, maar het duurde even voordat men erbij kon. Dus wat is er nou met dat goud dan? En de toren in Madrid is wel degelijk gedeelteijk ingestort, namelijk dat gedeelte dat net als het wtc enkel uit staal was opgetrokken.quote:Op maandag 18 september 2006 22:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Als er ¨geen beelden en audio naar buiten worden gebracht
als er opeens zoveel goud en geld verdwenen zijn
als er tegelijkertijd explosieven afgaan . <
Als ze na die aanslagen gelijk een land gaan aanvallen wegens olie dan wel
dan is zeker een samenzwering
vliegtuigen kunnen onmogelijk een hele gebouw die met veel beton is gebouwd sterk gemaaktquote:Op maandag 18 september 2006 22:11 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dude, wtc was niet gebaseerd op beton, maar op staal
venezeula/madrid gebaseerd op beton met een deel staal (wat storte er in? het metaal...!)
en je vergeet wéér dat er in de torens die bleven staan GEEN vliegtuigen zijn gevlogen, en in het wtc wel..
daarbij komt nog eens dat er op de zwakke plekken van het wtc veel meer kracht en gewicht rustte omdat het veel groter was, de gebouwen die bleven staan hadden minder gewicht boven zich, EN deze branden werden CONTINUE bestreden door brandweermannen en helicopters...
kap nou eens met je kortzichtige geneuzel man!
http://www.rediff.com/money/2001/nov/17wtc.htmquote:Op maandag 18 september 2006 22:11 schreef Meki het volgende:
[..]
goud is nooit teruggevonden . maar zoals jij het wel beweert is te danken na een video die een de Amerikaanse overheid heeft gemaakt
Madrid is helemaal niet ingestortquote:Op maandag 18 september 2006 22:12 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Toegeven, dat vind ik eerlijk van je. Maar het doet helaas niks af aan het feit dat je een plaat voor je kop hebt die onverwoestbaar lijkt. Het is al meerdere malen gezegt, maar ik doe het nog een keer: het goed is allemaal terecht, maar het duurde even voordat men erbij kon. Dus wat is er nou met dat goud dan? En de toren in Madrid is wel degelijk gedeelteijk ingestort, namelijk dat gedeelte dat net als het wtc enkel uit staal was opgetrokken.
als je met Nu.nl / of Nieuws.nl of Telegraaf.nl bron komt wil ik je graag gelovenquote:Op maandag 18 september 2006 22:14 schreef Thrilled het volgende:
http://newsmine.org/archi(...)old-found-in-wtc.txt
niet helemaal nee, maar wel gedeeltelijk! en welk deel precies? het deel wat gebaseerd was op staal!!!quote:Op maandag 18 september 2006 22:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Madrid is helemaal niet ingestort
---
Het goud is nu bij de overheid van USA en de broer van Bush die zijn beveiligers naar huis wegstuurde om het mogelijk te maken
het was niet met beton sterk gemaakt, maar met staal!!!quote:Op maandag 18 september 2006 22:13 schreef Meki het volgende:
[..]
vliegtuigen kunnen onmogelijk een hele gebouw die met veel beton is gebouwd sterk gemaakt
ze hebben alleen brand veroorzaakt anders was ie in een keer neergestort
pas na 15 min . ( geplande tijdstip ) gingen er explosieven af en zo stortte het gebouw in
5 grote explosieven en niet kleinequote:Op maandag 18 september 2006 22:15 schreef Thrilled het volgende:
wow 2 bronnen meki, in no time... alsjeblieft
en die 15 minuten had het vuur nodig om het staal te verzwakken... en nogmaals 5 kleine explosies zijn niet voldoende om een 144 (ofzo) verdiepingen hoog gebouw omlaag te brengen
Niet overdrijven he, het waren er maar 110 per toren. Maar inderdaad dat handje vol explosies zijn niet genoeg om de torens te doen instorten.quote:Op maandag 18 september 2006 22:15 schreef Thrilled het volgende:
wow 2 bronnen meki, in no time... alsjeblieft
en die 15 minuten had het vuur nodig om het staal te verzwakken... en nogmaals 5 kleine explosies zijn niet voldoende om een 144 (ofzo) verdiepingen hoog gebouw omlaag te brengen
nederlandse kranten hebben wel een goed stel hersenen in hun kop en geloven niet in de conspiracies!quote:Op maandag 18 september 2006 22:16 schreef Meki het volgende:
[..]
als je met Nu.nl / of Nieuws.nl of Telegraaf.nl bron komt wil ik je graag geloven
waarom stuurde Bush broer de beveiliging een week naar huis ?quote:Op maandag 18 september 2006 22:17 schreef Thrilled het volgende:
[..]
niet helemaal nee, maar wel gedeeltelijk! en welk deel precies? het deel wat gebaseerd was op staal!!!
[..]
het was niet met beton sterk gemaakt, maar met staal!!!
moet je een bril ofzo?
Jij je gelooft LC omdat je moeder je als baby een paar keer op je hoofd heeft laten vallen waardoor je nu een autistisch, zwakzinnig mannetje bent dat je alles kunt wijsmaken zonder enig bewijs of argumenten.quote:Op maandag 18 september 2006 22:05 schreef Meki het volgende:
[..]
ik geloof LC vanwege het goud en Bush en de broer van Bush etc,
ik wist het inderdaad niet precies, vandaar dat "(ofzo)"quote:Op maandag 18 september 2006 22:17 schreef Fixers het volgende:
[..]
Niet overdrijven he, het waren er maar 110 per toren. Maar inderdaad dat handje vol explosies zijn niet genoeg om de torens te doen instorten.
en die krant heeft vorige week een hele pagina aan de complot van USA vertoond en daar staat alles.quote:Op maandag 18 september 2006 22:18 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nederlandse kranten hebben wel een goed stel hersenen in hun kop en geloven niet in de conspiracies!
je hebt echt een bord voor je kop he?quote:Op maandag 18 september 2006 22:18 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom stuurde Bush broer de beveiliging een week naar huis ?
en toevallig is er een aanslag ?
De beveiliging is NIET naar huis gestuurd... alleen zijn er enige weken voor de aanslag extra controles gevoerd na wat bedreigingen,quote:Op maandag 18 september 2006 22:18 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat ze na 5 jaar wakker worden ja, maar die goudberg is gewoon terug gevonden dus waarom zouden ze daar nu aandacht aan besteden? het is totaal irrelevant met wat er gebeurde op die dagquote:Op maandag 18 september 2006 22:20 schreef Meki het volgende:
[..]
en die krant heeft vorige week een hele pagina aan de complot van USA vertoond en daar staat alles.
andere bron zoals die jij noemde is onbetrouwbaar
Welke krant?quote:Op maandag 18 september 2006 22:20 schreef Meki het volgende:
[..]
en die krant heeft vorige week een hele pagina aan de complot van USA vertoond en daar staat alles.
andere bron zoals die jij noemde is onbetrouwbaar
toch vermeldde LC dat de honden naar huis zijn weggestuurdquote:Op maandag 18 september 2006 22:20 schreef Thrilled het volgende:
[..]
je hebt echt een bord voor je kop he?
die beveiliging is niet naar huis gestuurd.. die beveiliging was verhoogd omdat er dreiging was.. een week voor de aanslagen is die beveiliging teruggekeerd naar NORMAAL, en dus niet verwijderd...
Niet je vingers in je oren steken wanneer iemand je claims onderuit haalt:quote:Op maandag 18 september 2006 22:18 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 september 2006 23:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Lekker de feiten verdraaien ja, Marvin Bush was een grote aandeelhouder van het bedrijf dat onder andere betrokken was bij de beveiliging van het WTC. Hij had persoonlijk niets te maken met dat werk.
Waarbij opgemerkt moet worden dat Marvin Bush sinds 2000 al geen aandeelhouder meer was.
spits metro en Telegraaf besteedde aandacht aan de complotten van USAquote:
LOOSE CHANGE LIEGTquote:Op maandag 18 september 2006 22:21 schreef Meki het volgende:
[..]
toch vermeldde LC dat de honden naar huis zijn weggestuurd
zodat de terroristen de explosieven te kunnen plaatsen.
voor Bush kwam het goed uit zodat hij 4 jaar nog kon regeren en olie stelen
die bommen plaats je echt niet in een week lieverd..quote:Op maandag 18 september 2006 22:21 schreef Meki het volgende:
[..]
zodat de terroristen de explosieven te kunnen plaatsen.
voor Bush kwam het goed uit zodat hij 4 jaar nog kon regeren en olie stelen
bronnen??quote:Op maandag 18 september 2006 22:23 schreef Meki het volgende:
[..]
spits metro en Telegraaf besteedde aandacht aan de complotten van USA
geen enkele krant heeft dat tegenbeweerd
Dat kan ik nazoeken.... Welke dag was dat?quote:Op maandag 18 september 2006 22:23 schreef Meki het volgende:
[..]
spits metro en Telegraaf besteedde aandacht aan de complotten van USA
geen enkele krant heeft dat tegenbeweerd
Dat klopt, en dat is ook al tig keer toegegeven. Maar wat jij stelselmatig negeert is dat het beveiligingsniveau terug naar normaal ging na een serie van bedreigingen. De beveiliging ging niet onder het normale niveau. Er was trouwens nog wel degelijk een bomhond (de reguliere hond) in het wtc, maar die is omgekomen. Heeft nadat die is geborgen een formele politiebegrafenis gehad.quote:Op maandag 18 september 2006 22:21 schreef Meki het volgende:
[..]
hij was dus aandeelhouder en wie de meeste aandelen heeft heeft de machtquote:Op maandag 18 september 2006 22:22 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Niet je vingers in je oren steken wanneer iemand je claims onderuit haalt:
[..]
LEES!!!!quote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef Meki het volgende:
[..]
hij was dus aandeelhouder en wie de meeste aandelen heeft heeft de macht
dus hij heeft toen ervoor gezorgd dat ie de honden naar huis heeft gestuurd
Je hebt echt geen enkel idee hoe een moderne vennootschap wordt gerunt he?quote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef Meki het volgende:
[..]
op de dag van 11 / septemberquote:Op maandag 18 september 2006 22:24 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat kan ik nazoeken.... Welke dag was dat?
oh op de dag zelf weet die krant gelijk al dat er een hoop goud "missing" is en die houden er geen rekening mee dat het wel onder de meters hoge puinhoop kan liggen?quote:Op maandag 18 september 2006 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
op de dag van 11 / september
Metro heeft 2 pagina´s daarover vertoond
Nee kerel, hij was ten tijde van de aanslag al geen aandeelhouder meer en een aandeelhouder heeft geen gezag op die schaal. Aandeelhouders beinvloeden de koers van een bedrijf, maar laten het runnen aan experts over.quote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Bush wou de garantie van 8 jaar hebbenquote:Op maandag 18 september 2006 22:24 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
LOOSE CHANGE LIEGT
Vraag eens om bewijzen, zoek de claims eens uit...
Bush was toen net gekozen voor zijn eerste termijn en in Afghanistan is helemaal geen olie te halen, dus houdt je achterlijke smoel als je niet weet waar je over praat.
toch heeft Metro 2 pagina´s vertoond daaraanquote:Op maandag 18 september 2006 22:26 schreef Thrilled het volgende:
[..]
oh op de dag zelf weet die krant gelijk al dat er een hoop goud "missing" is en die houden er geen rekening mee dat het wel onder de meters hoge puinhoop kan liggen?
hoe dan ook de broer van Bush heeft toch ervoor gezorgd dat ze de honden naar huis stuurde anders liep zijn plannen door de warquote:Op maandag 18 september 2006 22:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nee kerel, hij was ten tijde van de aanslag al geen aandeelhouder meer en een aandeelhouder heeft geen gezag op die schaal. Aandeelhouders beinvloeden de koers van een bedrijf, maar laten het runnen aan experts over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |