Jij hebt het dus ook gezienquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:27 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Kijk maar even naar de aflevering van Zembla van 10-9 op uitzendinggemist, dan zul je zien dat een deel van Loose Change idd bullshit is, maar dat een deel ook waar is. Zo bevestigt een demolition expert dat WTC 7 idd is opgeblazen, in tegenstelling tot de twin towers. De explosies die Loose Change laat zien, zijn bouten die met een gigantische kracht worden weggeschoten.
Loose Change levert een hoop speculatie en potentiele feiten, maar ook een aantal echte feiten. Zoals alle verdachte c.q. illegale transacties die vlak voor de aanslag plaats vonden.
Op de minuut af gelijk gepost.quote:
WTC 7 is helemaal niet opgeblazen voor zover ik weet? Waarop baseer je dat? Dat het gebouw recht instort? In dat geval, lees de OP nog maar een keer goed. Het gebouw stort namelijk helemaal niet recht in.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:27 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Kijk maar even naar de aflevering van Zembla van 10-9 op uitzendinggemist, dan zul je zien dat een deel van Loose Change idd bullshit is, maar dat een deel ook waar is. Zo bevestigt een demolition expert dat WTC 7 idd is opgeblazen, in tegenstelling tot de twin towers. De explosies die Loose Change laat zien, zijn bouten die met een gigantische kracht worden weggeschoten.
Loose Change levert een hoop speculatie en potentiele feiten, maar ook een aantal echte feiten. Zoals alle verdachte c.q. illegale transacties die vlak voor de aanslag plaats vonden.
ja venuit die hoek lijkt het opgeblazen, maar daar kun je over twijfelen vanuit een andere hoek, ik laat het nogsteeds open, het is nogsteeds mogelijk, maar geen smoking gun.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:27 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Ik heb de OP goed gelezen, lees jij mijn post maar even goed.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
WTC 7 is helemaal niet opgeblazen voor zover ik weet? Waarop baseer je dat? Dat het gebouw recht instort? In dat geval, lees de OP nog maar een keer goed. Het gebouw stort namelijk helemaal niet recht in.
Het gaat niet om de hoek.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja venuit die hoek lijkt het opgeblazen, maar daar kun je over twijfelen vanuit een andere hoek, ik laat het nogsteeds open, het is nogsteeds mogelijk, maar geen smoking gun.
die demolition expert zag het gebouw instorten vanuit de blinde hoek, dat wil zeggen de hoek waarop je niet ziet hoe scheef het gebouw staat, en ook niet ziet dat er een groot deel van het dak instort, en ook niet ziet dat de hele blinde zijde in lichterlaaie staat, éen groote vuurzee.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:32 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Ik heb de OP goed gelezen, lees jij mijn post maar even goed.
IK baseer me niet op het recht instorten van het gebouw, maar ik ga af op de mening van een demolition expert, die eerst uitlegt dat de Twin Towers absoluut niet opgeblazen kunnen zijn, maar WTC7 wel. Niet omdat het recht naar beneden instort, maar omdat het vanaf beneden af in stort, en niet van bovenaf.
Kijk Zembla maar gewoon, daar kunnen ze het beter uitleggen dan ik.
Oh dat zal ik zeker doen. Ik heb de uitzending gemist, maar ik vind het wel een interessant onderwerp, dus ik zal dit zeker nog gaan kijken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:32 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Ik heb de OP goed gelezen, lees jij mijn post maar even goed.
IK baseer me niet op het recht instorten van het gebouw, maar ik ga af op de mening van een demolition expert, die eerst uitlegt dat de Twin Towers absoluut niet opgeblazen kunnen zijn, maar WTC7 wel. Niet omdat het recht naar beneden instort, maar omdat het vanaf beneden af in stort, en niet van bovenaf.
Kijk Zembla maar gewoon, daar kunnen ze het beter uitleggen dan ik.
Maar hij zag wel dat het gebouw van beneden uit instortte.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die demolition expert zag het gebouw instorten vanuit de blinde hoek, dat wil zeggen de hoek waarop je niet ziet hoe scheef het gebouw staat, en ook niet ziet dat er een groot deel van het dak instort, en ook niet ziet dat de hele blinde zijde in lichterlaaie staat, éen groote vuurzee.
Ja, en omdat het op die beelden lijkt dat hij recht instort, baseert hij waarschijnlijk daarop zijn mening "het wordt opgeblazen" ofzo? Ik heb de uitzending niet gezien, maar hebben ze hem vervolgens ook de beelden laten zien waarop wel te zien is hoe scheef het gebouw staat?quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die demolition expert zag het gebouw instorten vanuit de blinde hoek, dat wil zeggen de hoek waarop je niet ziet hoe scheef het gebouw staat, en ook niet ziet dat er een groot deel van het dak instort, en ook niet ziet dat de hele blinde zijde in lichterlaaie staat, éen groote vuurzee.
een gebouw heeft 4 hoeken om vanaf te kijken, als je een halfe appel van de hele kant bekijkt zie je hem ook als heel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:33 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Het gaat niet om de hoek.
Die 'stijging' in der handel van de putopties was echt niet zo buitensporig hoog. In dat jaar was er al eens meer gehandeld in de vliegtuigaandelen. En op 7 september hadden net enkele grote luchtvaartmaatschappijen cijfers gepubliceerd die blijkbaar niet goed waren. Omdat dit voor het weekend was kon pas na het weekend de beurs hierop reageren, die was maandag 10 september, de dag voor de aanslag...quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:27 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
waarom er niks mee gedaan is lijkt me logisch, en dat er een spel word gespeeld ook, dat de elite nu met de champagne kurk door bagdad schiet is ook al bekend, olie, marktcreatie, politieke macht, allemaal orgasmes voor ze, en vergeet het binnenland niet, PNAC en patriot act2.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Loose change is idd best grote nonsens. Maar wat er wel overeind blijft is het handelen met voorkennis op de beurzen 1 week voor 11 september waar nooit iets mee is gedaan. Wat hadden die mensen precies voor voorkennis en waarom is daar nooit iets mee gedaan?
Ja zoiets wilde ik ook gaan posten, maar je was me voorquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die 'stijging' in der handel van de putopties was echt niet zo buitensporig hoog. In dat jaar was er al eens meer gehandeld in de vliegtuigaandelen. En op 7 september hadden net enkele grote luchtvaartmaatschappijen cijfers gepubliceerd die blijkbaar niet goed waren. Omdat dit voor het weekend was kon pas na het weekend de beurs hierop reageren, die was maandag 10 september, de dag voor de aanslag...
Ik doel niet alleen op die putopties, daar zitten teveel toevalligheden aan. Ik doel meer op de gegevens die van de harde schijven zijn getrokken, gegevens die nu in het bezit zijn van de FBI en waar niks meer over gezegd mag worden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die 'stijging' in der handel van de putopties was echt niet zo buitensporig hoog. In dat jaar was er al eens meer gehandeld in de vliegtuigaandelen. En op 7 september hadden net enkele grote luchtvaartmaatschappijen cijfers gepubliceerd die blijkbaar niet goed waren. Omdat dit voor het weekend was kon pas na het weekend de beurs hierop reageren, die was maandag 10 september, de dag voor de aanslag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |