Dat geeft niks. Wij accepteren je gewoon zoals je bent, ook al ben je oerdom.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:44 schreef wyccie het volgende:
Of iedereen denkt dat ik dom ben (is ook zo).
Jij begrijpt vrouwen niet he? Neem een voorbeeld aan Do!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:52 schreef k_man het volgende:
Probeer ik ook 'ns een aardige opmerking te maken....
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:58 schreef Lienekien het volgende:
<Insert plaatje Venus.>
Wat betekenen die plaatjes in die volgorde? Ik gok op: "Mijn hemel(lichaam)! Wat ben je een mooie vrouw! Als je je tenminste op tijd scheert!"quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:01 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
of
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:06 schreef Lienekien het volgende:
Nou, broer kan wel weer naar bed. Die is al weer grappig genoeg geweest voor één avond.
Flikker op, homo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:13 schreef OllieA het volgende:
Zeg, vinden jullie nou ook niet dat er wel wat smaakvoller beledigd zou kunnen worden op Fok? Als er beledigd moet worden, bedoel ik natuurlijk.
Dit is toch best subtiel:quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:13 schreef OllieA het volgende:
Zeg, vinden jullie nou ook niet dat er wel wat smaakvoller beledigd zou kunnen worden op Fok? Als er beledigd moet worden, bedoel ik natuurlijk.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:46 schreef k_man het volgende:
Dat geeft niks. Wij accepteren je gewoon zoals je bent, ook al ben je oerdom.![]()
Nah, niet echt smaakvol, en eigenlijk ook niet echt een antwoord op de vraag. Ik kan natuurlijk ontzettend tussen de regels door gaan lezen, maar dat is veel te vermoeiend.quote:
Zeker. Ik had het ook niet over jullie, maar over de 'grafhoeren' en 'tyfussnollen' die hier dagelijks over Fok vliegen.quote:
Dat vind ik dan wel weer een subtiele belediging.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Truste, scheet.
Maar wij houden ons daar sowieso verre van.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zeker. Ik had het ook niet over jullie, maar over de 'grafhoeren' en 'tyfussnollen' die hier dagelijks over Fok vliegen.
En ik vroeg me af of dat dan niet wat fraaier zou kunnen.
Ik kom normaliter ook niet in KLB, maar vandaag vond ik het even nodig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik kom normaal niet in klaagbaak, maar ik snap wat je bedoelt.
Het is bij voorbaat een verloren strijd. Ik weet een toepasselijk citaat, maar het schiet me even niet te binnen...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:21 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik kom normaliter ook niet in KLB, maar vandaag vond ik het even nodig.
Dat is een legitieme vraag.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Fok...Haha.
Hoe kan je je daar nu druk om maken, Ollie?
Ik bedoel...Werkelijk...Hoe?
Maar toch vraag je om smaakvoller beledigen in plaats van helemaal stoppen met beledigen...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef OllieA het volgende:
Ik maak me echt druk over het gescheld en gedoe op het i-net. Ik vind het echt pijnlijk om te zien hoe het steeds verder verloedert.
Ja, idd. Dat lijkt me namelijk een stuk leuker, want dat kan leiden tot aardige zinnen. Vragen om te stoppen met beledigen heeft geen enkele zin, dat gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:38 schreef broer het volgende:
[..]
Maar toch vraag je om smaakvoller beledigen in plaats van helemaal stoppen met beledigen...
Ja, daar is toch zekere verfijning voor nodig. Die zul je bij de botte beledigers waarschijnlijk tevergeefs zoeken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ja, idd. Dat lijkt me namelijk een stuk leuker, want dat kan leiden tot aardige zinnen. Vragen om te stoppen met beledigen heeft geen enkele zin, dat gaat niet gebeuren.
Ik begrijp ook nu pas dat je vindt dat het schelden verloedert. Ik dacht dat je de Algehele Verloedering van de Wereld bedoelde en het stompzinnig schelden als voorbeeld nam.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:50 schreef OllieA het volgende:
Ja, idd. Dat lijkt me namelijk een stuk leuker, want dat kan leiden tot aardige zinnen. Vragen om te stoppen met beledigen heeft geen enkele zin, dat gaat niet gebeuren.
Ja, daar heb je een punt. Neemt niet weg dat het toch aardig zou zijn om het goeie voorbeeld te geven? Misschien? Zo van: als je dan de botte hark wil zijn, doe het als Oscar Wilde.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daar is toch zekere verfijning voor nodig. Die zul je bij de botte beledigers waarschijnlijk tevergeefs zoeken.
Oké, broer! Dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begrijp ook nu pas dat je vindt dat het schelden verloedert. Ik dacht dat je de Algehele Verloedering van de Wereld bedoelde en het stompzinnig schelden als voorbeeld nam.
Maar dan ben ik het toch zomaar met je eens. Het kan niet creatief genoeg. Dan beleef je er tenminste nog wat plezier aan.
Wat stel je voor? Dat we alle slechte beledigingen op Fok! in TTK gaan herschrijven? Dat is meer dan een dagtaak!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:55 schreef OllieA het volgende:
Ligt hier geen taak voor TTK?
Asjeblieft! Moeten wij ons onder het gepeupel begeven als een stel zendelingen om de beschaving te gaan brengen? Mag ik bedanken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:55 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt. Neemt niet weg dat het toch aardig zou zijn om het goeie voorbeeld te geven? Misschien? Zo van: als je dan de botte hark wil zijn, doe het als Oscar Wilde.
Ligt hier geen taak voor TTK?
quote:Op zondag 3 september 2006 17:52 schreef broer het volgende:
Als je mensen zoals jij gewoon op straat kunt bekijken, vraag je je toch af waarom er nog mensen naar de Apenheul gaan.
Het is ook een zware, en moeilijke taak, broer. Maar wanneer we binnen TTK onze krachten bundelen moet het kunnen lukken, misschien.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:02 schreef broer het volgende:
Bij alles wat er nu wordt gepost probeer ik een creatieve belediging te bedenken. Maar het lukt niet. Het is te moeilijk, Ollie.
Het zal waarschijnlijk niet aanslaan, inderdaad. Maar het is het proberen waard, vind ik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het verspilde moeite.
In eendrachtige samenwerking in TTK moet er toch een pool van smaakvolle beledigingen samen te stellen zijn?quote:De inhoud van jouw posts stelt hogere eisen aan het bevattingsvermogen van mijn darmen, dan aan dat van mijn hersenen.
Lapswans.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het verspilde moeite.
Maar Ollie heeft onlangs nog geneukt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:11 schreef Lienekien het volgende:
Met een z, Ollie. Met een z.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Maar Ollie heeft onlangs nog geneukt.
Ontkracht het nou niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:14 schreef OllieA het volgende:
Hoe kom je daar nou bij?
Oké, sorry. Ik heb idd laatst nog geneukt.quote:
Met een Z?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Maar Ollie heeft onlangs nog geneukt.
Die is dan wel weer subtiel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:20 schreef OllieA het volgende:
Maar ondertussen hebben jullie helemaal geen zin in het bedenken van smaakvolle beledigingen.
Welke belediging?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jouw belediging is evenzo subtiel als de bloeiende romance in 'Give me money, and I'll fuck your brains out', broer.
Doe even leuk mee, ja. Ga nou even uit van een belediging.quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hallo...Zo komen we er nooit, natuurlijk.
Jezus. Moet je in TTK niet alleen subtiel beledigingen kunnen uitdelen, maar ze ook subtiel kunnen ontvangen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:34 schreef Lienekien het volgende:
Doe even leuk mee, ja. Ga nou even uit van een belediging.
JAM kan het binnenkort op zijn Japans. Als dat niet subtiel is! Niemand die ook maar door heeft dat hij beledigd wordt.quote:
quote:behandeling van contactlens-leesproblemen, nachtlenzen en dislexie, bijziendheid verminderen en preventie
demp jij geluid dan??quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Jee, dan is het erg. Ik kom er even bijstaan
Da's waar!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Hoe meer mensen in 1 ruimte, hoe gedempter het geluid. Dus ik zal vast wel een beetje dempen
Ik vond 2 vliegtuigen in het WTC waarna de torens instorten en een vliegtuig op het pentagon en ook nog een vliegtuig dat door de passagiers wordt neergehaald al spannend genoegquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Sommige mensen geloven het liefst wat ze het spannends vinden, anderen wat ze het meest waarschijnlijk lijkt.. En sommige mensen geloven het liefst wat ze het beste doet slapen 's nachts...
Hartjesquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Da's waar!
We kunnen ook wat gordijnen ophangen!!
Welk motief heeft jouw voorkeur??
Ach, spannend... Je had erbij moeten zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond 2 vliegtuigen in het WTC waarna de torens instorten en een vliegtuig op het pentagon en ook nog een vliegtuig dat door de passagiers wordt neergehaald al spannend genoeg
Net als iedereen het recht heeft op een eigen mening, hoe dom die mening ook mag zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen heeft de vrijheid om te geloven wat ze willen.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:04 schreef Lienekien het volgende:
Een belediging heeft minstens een aanleiding nodig.
Ja, ik zeg meestal de idiootste dingen. Volkómen uit de lucht gegrepen.quote:
Hou jij van pannenkoeken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:58 schreef zodiakk het volgende:
Hoe kom je daar nou weer bij?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:35 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Hou jij van pannenkoeken?
En het kwam onder jouw schedeldak vandaan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik zeg meestal de idiootste dingen. Volkómen uit de lucht gegrepen.![]()
Maar wat wil je erop? zodiakk, in godsnaam, WAT WIL JE EROP?quote:
Als ik zodiakk was, dan zou ik voor de aardbeienjam met spuitslagroom gaan! Maar ik ben zodiakk niet, dus waarschijnlijk geeft hij een heel ander antwoord.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:46 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Maar wat wil je erop? zodiakk, in godsnaam, WAT WIL JE EROP?
Met het kleffe beslag er nog in? Of vat ik 'rauw' verkeerd op?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:12 schreef wyccie het volgende:
Gewoon rauw.
Lekkerquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:54 schreef k_man het volgende:
Wat vinden jullie dan van die kant en klare magentronpannekoeken?
Niet als je wyccie heetquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:51 schreef LXIV het volgende:
Een echte pannekoek bak je zelf in de pan.
Dan koop je toch pannekoeken bij de Aldi. Net echt.quote:
Oe-fe-nen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:07 schreef wyccie het volgende:
En dat die dingen gewoon niet lukken
De spelling zónder tussen-n krijgt iets nostalgisch. Een pannekoek is gewoon geen pannenkoek. Wij aten pannekoeken op vrijdag toen ik op de lagere (!) school zat.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:08 schreef LXIV het volgende:
[...]
Maakt bij jullie die éne tussen-n ook zoveel uit voor de associatie?
Nee, zo'n uitslover ben ik niet. Ik ben geen vént!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:10 schreef LXIV het volgende:
Beheers je ook de kunst om de pannekoek in de lucht te laten keren? Want dat kan de echte pannekoekenbakster!
Ik sloof mij in dat opzicht graag uit. En bak pannekoeken met zwierige zwaaien tot aan het plavond..quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, zo'n uitslover ben ik niet. Ik ben geen vént!
Dat is prima, zolang ik je gebrabbel nog maar kan lezen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:10 schreef broer het volgende:
Ik ben lichtelijk aangeschoten. Is dat minder erg?
Nee, gelukkig niet. De Popronde laat gewoon leuke bandjes zien. Lekker spelen op ongewone plekken. En geen enkel competitie-element. Fijn, eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:11 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens altijd gedacht dat de Popronde een wedstrijd was, net zoals uhm... De Roos van Nijmegen.
Ach nou ja, een hekel... ik zie het nut er niet van in, en goed is het zeker niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:11 schreef broer het volgende:
Heb je zo'n hekel aan dronken mensen?
Zolang jij 'als' als 'aals' typt, spel ik nog beter dan jij.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:12 schreef wyccie het volgende:
Dat is prima, zolang ik je gebrabbel nog maar kan lezen.
Nijmegen is daar wel goed in. Beginnende bands krijgen veel kans om te spelen. En fijn voor ons natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:12 schreef broer het volgende:
Nee, gelukkig niet. De Popronde laat gewoon leuke bandjes zien. Lekker spelen op ongewone plekken. En geen enkel competitie-element. Fijn, eigenlijk.
Er is ook geen nut. Het gebeurt per ongeluk. Op een gegeven moment denk je: verdomd, ik ben dronken!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:12 schreef wyccie het volgende:
Ach nou ja, een hekel... ik zie het nut er niet van in, en goed is het zeker niet.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:13 schreef broer het volgende:
Zolang jij 'als' als 'aals' typt, spel ik nog beter dan jij.
Wel als je ernaartoe gaat, ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:14 schreef wyccie het volgende:
En fijn voor ons natuurlijk.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:16 schreef wyccie het volgende:
Dan vind ik het vooral fijn voor jou.
Het is hier eigenlijk alleen maar leuk als er iemand op sterven ligt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind dit echt wel een leuke reeks, maar ik vergeet m de hele tijd.
Een ex-collega van me noemde dat consequent 'early grey'. Fantastisch vond ik dat. Niet dat statige van een earl, maar gewoon het arbeidersprincipe van er heel vroeg bij zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:16 schreef wyccie het volgende:
Earl Grey
Ik heb, heel dom, spelletjes zitten doen. Muisklikspelletjes.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:17 schreef broer het volgende:
Heb je verder nog iets leuks gedaan, naast de was?
Zo erg is dat toch niet? Waarom zou je je daarvoor schamen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:19 schreef wyccie het volgende:
Ik heb, heel dom, spelletjes zitten doen. Muisklikspelletjes.Erg verslavend, maar altijd nog betere dan een drank- of drugsverslaving.
I.R. laat zich niet wegjagen. Net zomin dat hij zich laat lokken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:20 schreef wyccie het volgende:
Heb ik I.R. nu weggejaagd?
't Is wel een beetje suf he?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:25 schreef broer het volgende:
Zo erg is dat toch niet? Waarom zou je je daarvoor schamen?
quote:Dat jij niks met drank en drugs hebt, had ik al wel eerder in de gaten, trouwens. Hoe komt dat?
Wat een onzin. De stelregel van het leven is: als je maar doet wat je leuk vindt. En of dat nou tot diep in de nacht dansen is, of tot diep in de nacht spelletjes doen, dat maakt niks uit.quote:
Minder snel, dat is waar. Drugs en vooral alcohol zijn dusdanig geaccepteerd dat je eerder verbaasd bent dat iemand ze niet gebruikt dan wanneer iemand ze wel gebruikt.quote:![]()
Zou jij dit andersom ook vragen?
Ik ook. Het uit zich bij mij gelukkig alleen nog maar in internetten en roken. En drank. Dat is dan weer wat minder.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:38 schreef wyccie het volgende:
Ik ben redelijk verslavingsgevoelig
Nee, dat is niks voor mij. Ik lust geen alcoholquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:38 schreef broer het volgende:
Nou, dat is ook weer overdreven. Maar je zou een gezelligheidsdrinker kunnen zijn, toch?
Internetten, snoepen en ik geloof dat ik verslaafd ben aan laat nar bed gaanquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:40 schreef broer het volgende:
Ik ook. Het uit zich bij mij gelukkig alleen nog maar in internetten en roken. En drank. Dat is dan weer wat minder.
Waarin uit het zich bij jou? Perenijsjes?
Wat sneu voor je.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:43 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat is niks voor mij. Ik lust geen alcohol![]()
Kijk, dat snoepen, daar snap ik dan weer niks van.quote:Internetten, snoepen en ik geloof dat ik verslaafd ben aan laat nar bed gaan![]()
Hoezo?quote:
Ik moet dan ook maar gaan. Ik moet morgen nog werkenquote:Kijk, dat snoepen, daar snap ik dan weer niks van.
Laat naar bed gaan begrijp ik wel. Al moet ik wel zo naar bed. Dus het verstand gaat kennelijk toch boven de verslaving bij mij.
Alles waar suiker in zit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:46 schreef broer het volgende:
Wat snoep je, en hoe rond ben je?
Ja, kut. Kan ik morgen weer de hele stad doorzoeken naar kleine meisjes met zwart haar en wallen tot op de knieën.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:47 schreef wyccie het volgende:
Ik moet dan ook maar gaan. Ik moet morgen nog werken![]()
Oe, Rubens Rembrandt Rubens-Rond.quote:
Oké. Je kunt het ook overdrijven.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:56 schreef wyccie het volgende:
Niet schrikken, 't is Photoshop.
Zoiets dus?
[afbeelding]
Ik zei toch niet: "Ik wil graag uitstekende ribben zien"?quote:
Doe ik.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:12 schreef wyccie het volgende:
Vraag het morgen nog maar een keer.
Welnee. Het fijne van deze reeks is dat ik de dag daarna gewoon weer kan antwoorden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:20 schreef wyccie het volgende:
Heb ik I.R. nu weggejaagd?
De enige SlowChat op Fok! waar de users wel doen waar SlowChat voor bedoeld is: Slow Chatten!quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Welnee. Het fijne van deze reeks is dat ik de dag daarna gewoon weer kan antwoorden.
De rechtse, voor de kijkers links dus. oftewel de voorstequote:Op zaterdag 16 september 2006 14:23 schreef Augustina het volgende:
Welke van de andere twee kindjes ben jij, Cx?
CX? Doet me aan een Citroën denken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:23 schreef Augustina het volgende:
Welke van de andere twee kindjes ben jij, Cx?
En dat doet mij weer denken aan deze markante man:quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:00 schreef k_man het volgende:
[..]
CX? Doet me aan een Citroën denken.
Ik lees dat bericht nu pas, maar toch even op reageren!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:33 schreef broer het volgende:
Minder snel, dat is waar. Drugs en vooral alcohol zijn dusdanig geaccepteerd dat je eerder verbaasd bent dat iemand ze niet gebruikt dan wanneer iemand ze wel gebruikt.
Ah, dat is een heel goed idee!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:19 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nog niet gestemd. Ik wilde eigenlijk de inzendingen die niet van mij zijn morgen uitprinten en onder het genot van een glas fris op balkon lezen en beoordelen.
The Terminal is leukquote:Ik heb afgelopen week weer 4 DVD's gekocht die ik nog kan kijken:
Lock, stock & 2 smoking barrels
The terminal
Lost in translation (wel al eens gezien, goede film!)
The skeleton key
Ik heb al meer goede berichten gehoord over The Terminal. Dus dat wordt waarschijnlijk de volgende DVD die ik ga kijken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat is een heel goed idee!
[..]
The Terminal is leuk![]()
The Skeleton Key heb ik niet gezien, maar thrillers vind ik altijd wel ok eigenlijk.
HP / De Tijd.quote:Op zondag 17 september 2006 01:23 schreef wyccie het volgende:
Waar heb je die recensie gelezen?
Nou, dan heb je iets om naar uit te kijken.quote:
quote:Over ontnuchteringen gesproken: twaalf jaar geleden debuteerde Claire Messud met When the World Was Steady. Toen die roman op de longlist voor de Booker Prize leek af te stevenen, verzuimde jurylid James Wood te vermelden dat hij Messuds echtgenoot was. Nadat dit was uitgekomen verdedigde hij zich met de uitspraak dat zijn vrouw ‘a very minor novelist’ was en natúúrlijk geen plaatsje op de longlist verdiende. Het huwelijk overleefde deze weinig elegante vertoning.
"Het huwelijk overleefde deze weinig elegante vertoning."quote:Op zondag 17 september 2006 01:30 schreef wyccie het volgende:
Haha, recensie Volkskrant (overigens maar 2 sterren):
[..]
Niks aan de hand dus.quote:Met De kinderen van de keizer heeft Messud nu opnieuw een longlist-notering binnengehaald. Gelukkig zit Wood, aan wie het boek mede is opgedragen, dit jaar niet in de jury.
Nee, dat is onmogelijk.quote:Op zondag 17 september 2006 01:43 schreef broer het volgende:
Tenzij je natuurlijk tips bedoelde in de zin van 'ga eens wat eerder slapen'.
Dat kan best!quote:Op zondag 17 september 2006 01:45 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat is onmogelijk.
quote:Op zondag 17 september 2006 01:49 schreef wyccie het volgende:
Ach ja. Niks aan te doen.
Wat geeft je het idee dat ik geen wallen heb?quote:Op zondag 17 september 2006 01:53 schreef wyccie het volgende:
En als jij wil slapen, moet je dat gewoon doen. De wereld wordt er niet beter op als er nóg meer mensen met enorme wallen rondlopen.
Ik heb het echt wel geprobeerd hoor.quote:
Waarom wil je kerstlichtjes?quote:Wist je dat je in deze tijd van het jaar nergens kerstverlichting kunt kopen? Ik ben vanmiddag nota bene de Xenos en de Marskramer ingeweest. Niks! Wie gaat daar over? Waar kan ik klagen?
Omdat jij wel kan uitslapen, je bepaalt je eigen werktijden toch?quote:Op zondag 17 september 2006 01:53 schreef broer het volgende:
Wat geeft je het idee dat ik geen wallen heb?
Omdat mijn oude stuk zijn gegaan. En ik nu alleen maar ongezellig licht heb.quote:Op zondag 17 september 2006 01:56 schreef wyccie het volgende:
Waarom wil je kerstlichtjes?
Ja, maar dat betekent niet dat ik altijd maar tot tien uur in bed kan blijven liggen.quote:Op zondag 17 september 2006 01:56 schreef wyccie het volgende:
Omdat jij wel kan uitslapen, je bepaalt je eigen werktijden toch?
Gezellig?quote:Op zondag 17 september 2006 01:59 schreef broer het volgende:
Omdat mijn oude stuk zijn gegaan. En ik nu alleen maar ongezellig licht heb.
Dus als jij om 3 uur 's nachts naar bed gaat, moet je vanjezelf om 8 uur weer op?quote:Ja, maar dat betekent niet dat ik altijd maar tot tien uur in bed kan blijven liggen.
Als ik dat wel zou kunnen, zou mijn ritme heel snel verschuiven. En dat is volgens mij voor niemand goed.
Zeg. Je kunt ook te ver gaan, hè?quote:
Nou... Maar om negen uur toch wel.quote:Dus als jij om 3 uur 's nachts naar bed gaat, moet je vanjezelf om 8 uur weer op?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |