Nee, zo'n uitslover ben ik niet. Ik ben geen vént!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:10 schreef LXIV het volgende:
Beheers je ook de kunst om de pannekoek in de lucht te laten keren? Want dat kan de echte pannekoekenbakster!
Ik sloof mij in dat opzicht graag uit. En bak pannekoeken met zwierige zwaaien tot aan het plavond..quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, zo'n uitslover ben ik niet. Ik ben geen vént!
Dat is prima, zolang ik je gebrabbel nog maar kan lezen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:10 schreef broer het volgende:
Ik ben lichtelijk aangeschoten. Is dat minder erg?
Nee, gelukkig niet. De Popronde laat gewoon leuke bandjes zien. Lekker spelen op ongewone plekken. En geen enkel competitie-element. Fijn, eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:11 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens altijd gedacht dat de Popronde een wedstrijd was, net zoals uhm... De Roos van Nijmegen.
Ach nou ja, een hekel... ik zie het nut er niet van in, en goed is het zeker niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:11 schreef broer het volgende:
Heb je zo'n hekel aan dronken mensen?
Zolang jij 'als' als 'aals' typt, spel ik nog beter dan jij.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:12 schreef wyccie het volgende:
Dat is prima, zolang ik je gebrabbel nog maar kan lezen.
Nijmegen is daar wel goed in. Beginnende bands krijgen veel kans om te spelen. En fijn voor ons natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:12 schreef broer het volgende:
Nee, gelukkig niet. De Popronde laat gewoon leuke bandjes zien. Lekker spelen op ongewone plekken. En geen enkel competitie-element. Fijn, eigenlijk.
Er is ook geen nut. Het gebeurt per ongeluk. Op een gegeven moment denk je: verdomd, ik ben dronken!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:12 schreef wyccie het volgende:
Ach nou ja, een hekel... ik zie het nut er niet van in, en goed is het zeker niet.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:13 schreef broer het volgende:
Zolang jij 'als' als 'aals' typt, spel ik nog beter dan jij.
Wel als je ernaartoe gaat, ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:14 schreef wyccie het volgende:
En fijn voor ons natuurlijk.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:16 schreef wyccie het volgende:
Dan vind ik het vooral fijn voor jou.
Het is hier eigenlijk alleen maar leuk als er iemand op sterven ligt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind dit echt wel een leuke reeks, maar ik vergeet m de hele tijd.
Een ex-collega van me noemde dat consequent 'early grey'. Fantastisch vond ik dat. Niet dat statige van een earl, maar gewoon het arbeidersprincipe van er heel vroeg bij zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:16 schreef wyccie het volgende:
Earl Grey
Ik heb, heel dom, spelletjes zitten doen. Muisklikspelletjes.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:17 schreef broer het volgende:
Heb je verder nog iets leuks gedaan, naast de was?
Zo erg is dat toch niet? Waarom zou je je daarvoor schamen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:19 schreef wyccie het volgende:
Ik heb, heel dom, spelletjes zitten doen. Muisklikspelletjes.Erg verslavend, maar altijd nog betere dan een drank- of drugsverslaving.
I.R. laat zich niet wegjagen. Net zomin dat hij zich laat lokken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:20 schreef wyccie het volgende:
Heb ik I.R. nu weggejaagd?
't Is wel een beetje suf he?quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:25 schreef broer het volgende:
Zo erg is dat toch niet? Waarom zou je je daarvoor schamen?
quote:Dat jij niks met drank en drugs hebt, had ik al wel eerder in de gaten, trouwens. Hoe komt dat?
Wat een onzin. De stelregel van het leven is: als je maar doet wat je leuk vindt. En of dat nou tot diep in de nacht dansen is, of tot diep in de nacht spelletjes doen, dat maakt niks uit.quote:
Minder snel, dat is waar. Drugs en vooral alcohol zijn dusdanig geaccepteerd dat je eerder verbaasd bent dat iemand ze niet gebruikt dan wanneer iemand ze wel gebruikt.quote:![]()
Zou jij dit andersom ook vragen?
Ik ook. Het uit zich bij mij gelukkig alleen nog maar in internetten en roken. En drank. Dat is dan weer wat minder.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:38 schreef wyccie het volgende:
Ik ben redelijk verslavingsgevoelig
Nee, dat is niks voor mij. Ik lust geen alcoholquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:38 schreef broer het volgende:
Nou, dat is ook weer overdreven. Maar je zou een gezelligheidsdrinker kunnen zijn, toch?
Internetten, snoepen en ik geloof dat ik verslaafd ben aan laat nar bed gaanquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:40 schreef broer het volgende:
Ik ook. Het uit zich bij mij gelukkig alleen nog maar in internetten en roken. En drank. Dat is dan weer wat minder.
Waarin uit het zich bij jou? Perenijsjes?
Wat sneu voor je.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:43 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat is niks voor mij. Ik lust geen alcohol![]()
Kijk, dat snoepen, daar snap ik dan weer niks van.quote:Internetten, snoepen en ik geloof dat ik verslaafd ben aan laat nar bed gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |