demp jij geluid dan??quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Jee, dan is het erg. Ik kom er even bijstaan
Da's waar!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Hoe meer mensen in 1 ruimte, hoe gedempter het geluid. Dus ik zal vast wel een beetje dempen
Ik vond 2 vliegtuigen in het WTC waarna de torens instorten en een vliegtuig op het pentagon en ook nog een vliegtuig dat door de passagiers wordt neergehaald al spannend genoegquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Sommige mensen geloven het liefst wat ze het spannends vinden, anderen wat ze het meest waarschijnlijk lijkt.. En sommige mensen geloven het liefst wat ze het beste doet slapen 's nachts...
Hartjesquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Da's waar!
We kunnen ook wat gordijnen ophangen!!
Welk motief heeft jouw voorkeur??
Ach, spannend... Je had erbij moeten zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond 2 vliegtuigen in het WTC waarna de torens instorten en een vliegtuig op het pentagon en ook nog een vliegtuig dat door de passagiers wordt neergehaald al spannend genoeg
Net als iedereen het recht heeft op een eigen mening, hoe dom die mening ook mag zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen heeft de vrijheid om te geloven wat ze willen.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:04 schreef Lienekien het volgende:
Een belediging heeft minstens een aanleiding nodig.
Ja, ik zeg meestal de idiootste dingen. Volkómen uit de lucht gegrepen.quote:
Hou jij van pannenkoeken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:58 schreef zodiakk het volgende:
Hoe kom je daar nou weer bij?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:35 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Hou jij van pannenkoeken?
.
En het kwam onder jouw schedeldak vandaan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik zeg meestal de idiootste dingen. Volkómen uit de lucht gegrepen.![]()
Maar wat wil je erop? zodiakk, in godsnaam, WAT WIL JE EROP?quote:
Als ik zodiakk was, dan zou ik voor de aardbeienjam met spuitslagroom gaan! Maar ik ben zodiakk niet, dus waarschijnlijk geeft hij een heel ander antwoord.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:46 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Maar wat wil je erop? zodiakk, in godsnaam, WAT WIL JE EROP?
Met het kleffe beslag er nog in? Of vat ik 'rauw' verkeerd op?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:12 schreef wyccie het volgende:
Gewoon rauw.
Lekkerquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:54 schreef k_man het volgende:
Wat vinden jullie dan van die kant en klare magentronpannekoeken?
Niet als je wyccie heetquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:51 schreef LXIV het volgende:
Een echte pannekoek bak je zelf in de pan.
Dan koop je toch pannekoeken bij de Aldi. Net echt.quote:
Oe-fe-nen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:07 schreef wyccie het volgende:
En dat die dingen gewoon niet lukken
De spelling zónder tussen-n krijgt iets nostalgisch. Een pannekoek is gewoon geen pannenkoek. Wij aten pannekoeken op vrijdag toen ik op de lagere (!) school zat.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:08 schreef LXIV het volgende:
[...]
Maakt bij jullie die éne tussen-n ook zoveel uit voor de associatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |