Hoezo?quote:
Ik moet dan ook maar gaan. Ik moet morgen nog werkenquote:Kijk, dat snoepen, daar snap ik dan weer niks van.
Laat naar bed gaan begrijp ik wel. Al moet ik wel zo naar bed. Dus het verstand gaat kennelijk toch boven de verslaving bij mij.
Alles waar suiker in zit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:46 schreef broer het volgende:
Wat snoep je, en hoe rond ben je?
Ja, kut. Kan ik morgen weer de hele stad doorzoeken naar kleine meisjes met zwart haar en wallen tot op de knieën.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:47 schreef wyccie het volgende:
Ik moet dan ook maar gaan. Ik moet morgen nog werken![]()
Oe, Rubens Rembrandt Rubens-Rond.quote:
Oké. Je kunt het ook overdrijven.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:56 schreef wyccie het volgende:
Niet schrikken, 't is Photoshop.
Zoiets dus?
[afbeelding]
Ik zei toch niet: "Ik wil graag uitstekende ribben zien"?quote:
Doe ik.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:12 schreef wyccie het volgende:
Vraag het morgen nog maar een keer.
Welnee. Het fijne van deze reeks is dat ik de dag daarna gewoon weer kan antwoorden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:20 schreef wyccie het volgende:
Heb ik I.R. nu weggejaagd?
De enige SlowChat op Fok! waar de users wel doen waar SlowChat voor bedoeld is: Slow Chatten!quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Welnee. Het fijne van deze reeks is dat ik de dag daarna gewoon weer kan antwoorden.
De rechtse, voor de kijkers links dus. oftewel de voorstequote:Op zaterdag 16 september 2006 14:23 schreef Augustina het volgende:
Welke van de andere twee kindjes ben jij, Cx?
CX? Doet me aan een Citroën denken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:23 schreef Augustina het volgende:
Welke van de andere twee kindjes ben jij, Cx?
En dat doet mij weer denken aan deze markante man:quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:00 schreef k_man het volgende:
[..]
CX? Doet me aan een Citroën denken.
Ik lees dat bericht nu pas, maar toch even op reageren!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:33 schreef broer het volgende:
Minder snel, dat is waar. Drugs en vooral alcohol zijn dusdanig geaccepteerd dat je eerder verbaasd bent dat iemand ze niet gebruikt dan wanneer iemand ze wel gebruikt.
Ah, dat is een heel goed idee!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:19 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nog niet gestemd. Ik wilde eigenlijk de inzendingen die niet van mij zijn morgen uitprinten en onder het genot van een glas fris op balkon lezen en beoordelen.
The Terminal is leukquote:Ik heb afgelopen week weer 4 DVD's gekocht die ik nog kan kijken:
Lock, stock & 2 smoking barrels
The terminal
Lost in translation (wel al eens gezien, goede film!)
The skeleton key
Ik heb al meer goede berichten gehoord over The Terminal. Dus dat wordt waarschijnlijk de volgende DVD die ik ga kijken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat is een heel goed idee!
[..]
The Terminal is leuk![]()
The Skeleton Key heb ik niet gezien, maar thrillers vind ik altijd wel ok eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |