Ja die blijven nog ff lid ja ... Ze waren lang op vakantie .. ja dat kan als je geld hebtquote:Op donderdag 14 september 2006 21:15 schreef staticdata het volgende:
nog vraag uit vorige topic? blijven vondutch en junior bofmembers of kunnen ze uit de op?
koop een vishengel en ga vissenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:29 schreef drbravo het volgende:
heb nu weer ene probleem me me bf2 als ik hem opstart en map laad klapt ie terug naar desktop, punkbuster is up to date en ht staat uit niet dat dat wat uit maakt denk
iemand die weet wa ik kan doen???
ja en toen wilde ik hem patchen toe heeft ie nog 2 keer zon foutmelding gedaan en de derde keer ging goedquote:Op donderdag 14 september 2006 22:32 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
koop een vishengel en ga vissen![]()
.
.
.
.
.
.
.
Maar neem aan dat je al een uber schone install had gedaan en al het andere standaard werk?
die erin. en ik misschien ook erin??quote:Op donderdag 14 september 2006 21:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja die blijven nog ff lid ja ... Ze waren lang op vakantie .. ja dat kan als je geld hebt
jij kan tenminste nog spelenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:39 schreef JumperJack het volgende:
[..]
die erin. en ik misschien ook erin??![]()
oh. en heb nu ruim 15 uur gespeeld met de sniper kit. maak ik 22 kills IAR, geen veteran sniper combat...![]()
verhoog ik mijn totaal aantal knife kills tot 103, geen expert knife...![]()
lol raar![]()
ik had hetzelfde, gewoon reinstallquote:Op donderdag 14 september 2006 22:29 schreef drbravo het volgende:
heb nu weer ene probleem me me bf2 als ik hem opstart en map laad klapt ie terug naar desktop, punkbuster is up to date en ht staat uit niet dat dat wat uit maakt denk
iemand die weet wa ik kan doen???
ja maar het punt is dan dat ik niet weet of hij hem dan wel weer goed patch, maar idd maakt geen donder uit kan nu ook niet spelenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik had hetzelfde, gewoon reinstall
staat ze er niet bij in bfhq ofzo? soms zie je t ingame niet :/quote:Op donderdag 14 september 2006 22:39 schreef JumperJack het volgende:
[..]
die erin. en ik misschien ook erin??![]()
oh. en heb nu ruim 15 uur gespeeld met de sniper kit. maak ik 22 kills IAR, geen veteran sniper combat...![]()
verhoog ik mijn totaal aantal knife kills tot 103, geen expert knife...![]()
lol raar![]()
quote:26 en 27 augustus BF2 Vanilla weekend
2 en 3 september Special Forces weekend
Pinoquote:Op vrijdag 15 september 2006 07:40 schreef Sickert het volgende:
Whehe!
heb ik me zo verslapen
Reden: kut kat liep de hele nacht te rennen en doen totdat ik het zat was en ze beneden heb opgesloten
maargoed daar ging ze verder en maakte ze ook een partij tering herrie
nu eerst een kop thee![]()
alleen jammer dat die koffie smaak van die gore senseo koffie er mee ingaatquote:Op vrijdag 15 september 2006 07:44 schreef Silver_Shark het volgende:
Senseo thee is lekker.
heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 15 september 2006 07:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
alleen jammer dat die koffie smaak van die gore senseo koffie er mee ingaat
hier is maar 1 woord voor........quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:50 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
heb ik geen last vanminty green is me favoriette smaak
![]()
nog iets van 3 uur en dan kan er weerquote:Op donderdag 14 september 2006 23:05 schreef BattleLies het volgende:
Ik ga lekker slapen ... nog 13 uur 12,5 uur![]()
KOFFIE!!!..quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hier is maar 1 woord voor........
Kom maar pino pino pino kom maarquote:Op vrijdag 15 september 2006 07:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
wil je dr een dag/nacht hebben? dan leer je die grappen wel af!
misschien komt het door mijn daisy cutter, die dingen hebben nogal een forse impactquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:20 schreef Timminater het volgende:
giasteren heel de pc van drbravo opnieuw geinstalleerd, xp opnieuw, ati drivers enz. opnieuw, BF2 opnieuw en de 1.4 patch, en bij starten van het spel knalt ie alweer naar desktop toe. heb nu ook geen id meer hoe hij het kan oplossen, anders maar effe e-mailtje naar EA de deur uitdoen.
Zou het misschien hardware kunnen zijn??quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:20 schreef Timminater het volgende:
giasteren heel de pc van drbravo opnieuw geinstalleerd, xp opnieuw, ati drivers enz. opnieuw, BF2 opnieuw en de 1.4 patch, en bij starten van het spel knalt ie alweer naar desktop toe. heb nu ook geen id meer hoe hij het kan oplossen, anders maar effe e-mailtje naar EA de deur uitdoen.
zo te horen hebben veel mensen na mij ook nog irritante problemen gehad met bf2... en nee sorry bravo, kan je niet helpen, bij mij liep hij pas vast in de eerste minuut van een spel zelf...quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:20 schreef Timminater het volgende:
hallo, lekker geslapen??quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:39 schreef IJsmuts het volgende:
AAARGGG, ik heb aandacht nodigkan iemand even wat tegen me zeggen, kan ik eindelijk fatsoenlijk aan mn werk
![]()
![]()
mijn oneindige dank grenst aan hondsdolheid
JAAA dank je!! kan je nog eens wat van die leuke windows posts van een half jaar geleden van jezelf quoten? kan ik ff lachen weet je. ik was er toen nog niet (wel fysiek, maar niet op BoF snappie) maar heb er veel over gehoord!quote:
Het ultieme luiheid apparaat!quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:44 schreef Silver_Shark het volgende:
Senseo thee is lekker.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
IJsmuts ga eens in je hok en aan je werk
Mogguh
wat, heb je geen odol??!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:11 schreef RudyCarell het volgende:
SLAP!!!!!
je eerste post soggends is "slap". ik zeg "wat geen odol?quote:
UrsElquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:33 schreef IJsmuts het volgende:
kijk, timmi en ursul ook aanwezig nu!!![]()
zou het toch nog gaan goedkomen vandaag???
sorry meneerquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:42 schreef ursel het volgende:
[..]
UrsEl![]()
En Ursel heeft het druk, dus kom ff af en toe koekeloeren..![]()
Thanks, maar is nu koffie tijd..quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sorry meneer![]()
& werk ze dan maar!
in het geval je helemaal niet echt boos was, neem ik mn excuses terugquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Thanks, maar is nu koffie tijd..![]()
Mis eigenlijk een type smilie hier op fok... Heb net dusgepost, maar dat staat weer of je heel kwaad bent..
![]()
Dat is absoluut niet geval, maar andere smilies zijn niet echt beter verwordend..![]()
Zie dus eigenlijkliever een boze smilie, maar wel met grappige achtergrond..
Joehoeee nog 2,5 uur!quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nog iets van 3 uur en dan kan er weerworden!!
![]()
kutspel, je ziet het alleen van boven ala commandosquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:55 schreef Incolumis het volgende:
vet Joint Task Force is uit, effe bekijken
Urselke,quote:
ga ik nu uitpakkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:01 schreef escape_nl het volgende:
[..]
kutspel, je ziet het alleen van boven ala commandos
Ik ga zo GTR2 proberen, die is ook uit
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je eerste post soggends is "slap". ik zeg "wat geen odol?" daarmee bedoel ik Ontzettend Dikke Ochtend Lul" een breezahterm die gebruikt wordt om de toestand van je geslachtsdeel aan te duiden als je soggends opstaat.
maar nu snap ik je verwarring, een odol kan idd ook slap zijn.
![]()
Ja, in de kroeg als de vergadering is afgelopen... Maar daar mag je JP ook van de vloer schrapen..quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:01 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Urselke,
Heb jij toevallig met Jp iets afgesproken qua plek waar we je ophalen vanavond???
Oohja.. mja.. was nog vroeg. Terug nemen kan niet meer, ik heb hem al geconfisceerd en gequote..quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
in het geval je helemaal niet echt boos was, neem ik mn excuses terug![]()
en voor die smilie zou ik deze trouwens aanraden:![]()
De heenweg bedoel ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, in de kroeg als de vergadering is afgelopen... Maar daar mag je JP ook van de vloer schrapen..![]()
Nope, heenweg zou ik gewoon gaan treinen. Dit omdat ik wat later ben en er volgens mij ook niet echt plek was...quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:09 schreef BattleLies het volgende:
[..]
De heenweg bedoel ik
We zouden je toch komen ophalen en dan zou ik op de terugweg bob-pen?!
Eeh .. ik hoor net van Jp dat we je zouden ophalen in r'dam en terugbrengen naar den haag?!quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Nope, heenweg zou ik gewoon gaan treinen. Dit omdat ik wat later ben en er volgens mij ook niet echt plek was...
Als je zo rond 19:30 in Den Haag bent mag het wel. Ik weet nu de exacte planning..![]()
nort american ribbons is voor AF.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:55 schreef JumperJack het volgende:
wat is dit nou voor vage bug...![]()
mijn stats
en dan naar de awards. onder een best wel groot aantal awards staat zo'n donkergrijze streep...
waar zo'n streep onder staat:
- basic sniper combat (moet 15 voor de veteran, had er gisteren 33, maar geen veteran gekregen)
- veteran knife (moet minimaal 100 knife kills. heb er nu 105, niets gekregen)
- basic ground defense (moet er 10 IAR, had er 12 gisteren, niets gekregen...)
- veteran explosives (moet er 30 IAR, HAD er gisteren verdamme 33 IAR!!!!!!!!!! en niets gekregen!!!!!!! (claymorezzz...))
- basic engineer (10 rep points IAR, had er al eens 12 maar nog steeds niet gekregen...)
- basic air defense (10 kills IAR, had allang een keer 15 IAR maar nog steeds niet gekregen...)
en ga zo maar door met alle strepen die nog onder de SF badges staan...![]()
dit is wel zooo vaag...(vooral dat ik gisteren die 33 kills met claymores IAR had... dat haal ik dus echt nooit meer...
![]()
heeft iemand toevallig al de "North American Service Ribbon" gekregen?? bij mij staat daar namelijk ook zo'n streep onder![]()
en bevalt het om weer achter het bureautje te zitten ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Morgûh.
Kunnen die admins niet gewoon praten in het admin gedeelte. Nu gaan ze ons een beetje lekker maken met een meet![]()
Zo nu weer verder werken![]()
Sorry, maar odol vind ik geen breezahterm. De odol (be)stond al lang voordat de eerste breezah werd geborenquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je eerste post soggends is "slap". ik zeg "wat geen odol?" daarmee bedoel ik Ontzettend Dikke Ochtend Lul" een breezahterm die gebruikt wordt om de toestand van je geslachtsdeel aan te duiden als je soggends opstaat.
maar nu snap ik je verwarring, een odol kan idd ook slap zijn.
![]()
Ach het is niet onaardig, maar ben blij dat ik straks weekend heb.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en bevalt het om weer achter het bureautje te zitten ?
thanks voor deze geschiedkundige les! ik zal odol per direct uit mn breezahterm lijstje schrappen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry, maar odol vind ik geen breezahterm. De odol (be)stond al lang voordat de eerste breezah werd geboren
JE HEBT JE SIG AANGEPAST!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach het is niet onaardig, maar ben blij dat ik straks weekend heb.
Zo even een wandelingetje maken, even weg van het bureau![]()
Tja de hele dag zuchten is ook niksquote:
"Een odol in de morgen, is een dag zonder zorgen"quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja de hele dag zuchten is ook niks
nu alleen nog iets nieuws verzinnen![]()
of niet, moet elke ochtend mijn vriendin te grazen nemen met als gevolg dat ik te laat op mijn werk verschijnt, met als vervolg dat ik ontslagen word en dan weer fulltime bf2 kan spelen, pffffquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
"Een odol in de morgen, is een dag zonder zorgen"
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:32 schreef escape_nl het volgende:
of niet, moet elke ochtend mijn vriendin te grazen nemen met als gevolg dat ik te laat op mijn werk verschijnt, met als vervolg dat ik ontslagen word en dan weer fulltime bf2 kan spelen, pffff
Doe eens telefoon nummer droppen per PM op andere forum.. spreekt makkelijker af en hoeft de rest niet te zeuren..quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:43 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh .. ik hoor net van Jp dat we je zouden ophalen in r'dam en terugbrengen naar den haag?!
Aangezien we Frank ook ophalen .. Ik weet niet wie er nog meer mee zouden rijden maar als het alleen frank is dan past dat toch makkelijk???
ok, SERVER VULLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:33 schreef -chiel- het volgende:
[..]
![]()
Dat soort onvolwassen praat verwacht ik hier wel maar niet van jou!!
![]()
![]()
was het maar zulk feestquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:55 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ok, SERVER VULLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik speel niet meer doordeweeksquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:55 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ok, SERVER VULLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan stop je toch gewoonquote:
uren draaien hey, jij als mede consultant moet dat wetenquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan stop je toch gewoon![]()
Je moet niet in problemen denken, maar in oplossingen![]()
Je kunt zijn telefoonnummer vinden op het BOF-forum bij contact. Bel maar ff ja; dat spreekt wat makkelijker af!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe eens telefoon nummer droppen per PM op andere forum.. spreekt makkelijker af en hoeft de rest niet te zeuren..![]()
In ieder geval kan ik pas rond 19:30 vertrekken, dus als dat niet lukt pak ik gewoon de trein naar utrecht.
Mooi Liesquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je kunt zijn telefoonnummer vinden op het BOF-forum bij contact. Bel maar ff ja; dat spreekt wat makkelijker af!
@ Frankie: tis binnen hoor! Super!
Vanmiddag wel, een server gevuld op een server waar ik de laatste tijd veel speel..quote:
dat was een lange wipquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je kunt zijn telefoonnummer vinden op het BOF-forum bij contact. Bel maar ff ja; dat spreekt wat makkelijker af!
@ Frankie: tis binnen hoor! Super!
Mja, tis net zoveel moeite begin van de avond. Dus waarom niet..quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:03 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Frankie: 19.15 bij jou ..
Ursel met de trein heen .. prima plan
beide kut, maar neem dan de MP7. die P90 gebruikt echt niemand volgens mij (iedereen schiet met de DOAquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:23 schreef JumperJack het volgende:
om het battlefield gehalte van het topic nog een heeeeel klein beetje op peil proberen te houden...![]()
mp7 (engi) of p90 (AT) welke is beter, iemand??![]()
zeker die 1bst of libst of hoe dat ding heetquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Vanmiddag wel, een server gevuld op een server waar ik de laatste tijd veel speel..
ik kan er beter een poll van makenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gewoon de standaard wapens gebruiken
Dan ben je pas echt l33t
echt?! ga ik meteen doen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gewoon de standaard wapens gebruiken
Dan ben je pas echt l33t
al die verhalen over jou kloppen gewoon, jij bent echt een mafkeesquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:37 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik kan er beter een poll van maken![]()
![]()
en ik had toch niets beters te doen...![]()
-pol-
wat?? welke verhalen?!?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
al die verhalen over jou kloppen gewoon, jij bent echt een mafkees![]()
precies, maar dat is meestal het enige wat ik hier te melden heb, ik ben gewoon aan het werkquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik speel niet meer doordeweeks![]()
onzin, 't is afhankelijk van de kit die je gebruikt. als AT heb je natuurlijk een lagere killrate dan een supportquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:44 schreef JumperJack het volgende:
[..]
wat?? welke verhalen?!?![]()
![]()
maar wel een mafkees die beter kan schieten dan jij![]()
![]()
![]()
nee ik had het eigenlijk over mijn hogere SPM ratingquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:50 schreef Incolumis het volgende:
[..]
onzin, 't is afhankelijk van de kit die je gebruikt. als AT heb je natuurlijk een lagere killrate dan een support
wat is je spm dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:55 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nee ik had het eigenlijk over mijn hogere SPM ratingmaar je hebt natuurlijk wel gelijk
![]()
dacht ik al, vandaar diequote:Op vrijdag 15 september 2006 15:48 schreef escape_nl het volgende:
[..]
precies, maar dat is meestal het enige wat ik hier te melden heb, ik ben gewoon aan het werk
sorryquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:10 schreef staticdata het volgende:
weet ik ook wel. ik wil weten hoeveel punten......
spm heeft daar mee ook te maken hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:55 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nee ik had het eigenlijk over mijn hogere SPM ratingmaar je hebt natuurlijk wel gelijk
![]()
ja maar als je een medic bent kun je ook een heeele hoge spm hebben met heeel weinig kills per minutequote:Op vrijdag 15 september 2006 16:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
spm heeft daar mee ook te maken hoor
en wanneer ga je escape inhalen??quote:
wel eens van paint gehoord?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:50 schreef JumperJack het volgende:
kijk nou eens wat ik heb uitgevonden![]()
ik zat even tussen een account van een nieuwe speler te zoeken en ik zette mijn cursor op de middle east service ribbon waar altijd bij staat: IAR: unknown. nou nu dus nietdit moet je er dus voor doen, en ik denk dat ik nu ook weet hoe je de andere service ribbons kunt krijgen
![]()
link naar screenshot in word-document, omdat ik nog geen enkel fotobewerkingsprogramma op mijn nieuwe pc heb staan...![]()
19:00 uur! Althans dat zei JP net over de telefoonquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:03 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Frankie: 19.15 bij jou ..
Ursel met de trein heen .. prima plan
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tUcYiLcyXlU
En ik schenk ze inquote:
de eerste 2/3 doe ik zelf wel !quote:
Echt? Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:
In de vakantie heb ik het precies andersom gedaan. Eerst een echt lekkere Baco voor een meid ingeschonken en daarna heeft ze haar eigen drankjes ingeschonken. Diezelfde avond heeft ze alles er weer uitgekotstquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
de eerste 2/3 doe ik zelf wel !
als ik de hoeveelheid alcohol niet meer proef mag jij
had lies afgelopen zaterdag een wodka cola laten inschenken maar die was niet te zuipen![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
In de vakantie heb ik het precies andersom gedaan. Eerst een echt lekkere Baco voor een meid ingeschonken en daarna heeft ze haar eigen drankjes ingeschonken. Diezelfde avond heeft ze alles er weer uitgekotst![]()
Dan begrijpen we nu het verhaal van wel sexquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
In de vakantie heb ik het precies andersom gedaan. Eerst een echt lekkere Baco voor een meid ingeschonken en daarna heeft ze haar eigen drankjes ingeschonken. Diezelfde avond heeft ze alles er weer uitgekotst![]()
neem aan dat kots niet zeer doet aan je lulquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dan begrijpen we nu het verhaal van wel sexkunnen hebben maar toch maar niet
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik zie al een bruidstaart voor me met een marsepeinen claymore bovenop![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
Feli JP en Lies!!!!!!!!!!!!!!! wat gaaf!!![]()
Nog wat wijzer geworden?quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:47 schreef Incolumis het volgende:
zo nu net terug uit Utreg, was gezellig
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Weinig.
*burp*
Iig dat het gezellig is in Utrecht..![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:59 schreef Incolumis het volgende:
en dat ze de barvrouwtjes recruteren op cupmaat....
jezus wat een lekkere wijven zeg!
waren we aan het lullen, werden we ineens weer afgeleid door hun, en jp bleef maar lullen, maar wij hadden allang niet meer door waar we waren
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat er genoeg mensen komen..quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Echt? Wat leuk! Gefeliciteerd!
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat er genoeg mensen komen..![]()
heroine hoertjes?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
De vrouwtjes waren prachtig, begon al direct op Utrecht Centraal
Eeh jongens ... misschien moet ik eerst maar eens gevraagd worden?!quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Echt? Wat leuk! Gefeliciteerd!
![]()
bij deze, en nu TAART maken!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:46 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh jongens ... misschien moet ik eerst maar eens gevraagd worden?!![]()
Ik dacht al dat we wat te vroeg aan het feliciteren waren...quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:46 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh jongens ... misschien moet ik eerst maar eens gevraagd worden?!![]()
die 2equote:
philips en lg hebben beiden een goeie voor 800 euro, met hdmiquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja maar die hebben vaak weer geen HDMI aansluiting...
-edit- de 82cm van Samsung kost ¤ 800,- en heeft ook een HDMI aansluiting
Psiesquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik dacht al dat we wat te vroeg aan het feliciteren waren...
Lezen foxie !quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:45 schreef Silver_Shark het volgende:
gaan JP en lies trouwen???
mag ik het bruidsmeisje zijn dan![]()
en ik bak de taart wel dan![]()
http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/battlefield2/patches/quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:42 schreef Badabingea het volgende:
Waar kan ik de 1.4 patch krijgen?
Ik denk dat ik daar nog even blijf, er staat immers bier op het spelquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:52 schreef Sickert het volgende:
@ Ferdi we staan gelijk![]()
zondag avond 2eof eerste
moet jorrit wel zn plekje afstaan
Nee ..quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:49 schreef Suikermais het volgende:
@ Lies
Al gehoord van de dode bij de GTR ??
Helaas ja, maar wel de waarheid.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Risico van 't vak...
En Steve....quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Helaas ja, maar wel de waarheid.
Net zoals die basejumper van gisteren.
JA om je geliefde onder je eigen ogen zien te verbranden terwijl je machteloos staat dat lijkt me vreselijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:49 schreef BattleLies het volgende:
Klopt zeker! Toch vind ik het wel sneu voor haar man die bestuurder was .. De auto vloog in brand en hij heeft haar nof uit de auto proberen te redden .. maar dat lukt niet ...![]()
Psies ... heel erg ..quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
JA om je geliefde onder je eigen ogen zien te verbranden terwijl je machteloos staat dat lijkt me vreselijk.
ik ben van PLAN om tot een uurtje of één te gaan BF2en met een eventuele pauze ingelast voor de tvquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Psies ... heel erg ..
Hee mannen, wat zijn jullie allemaal aan het doen vanavond? Of van PLAN om te gaan doen!?
Dat gaat je niks aan!quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:53 schreef BattleLies het volgende:
Hee mannen, wat zijn jullie allemaal aan het doen vanavond? Of van PLAN om te gaan doen!?
dat heb ik gisteren al gedaan, dus vandaag dit weerquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:03 schreef escape_nl het volgende:
lekker zuipen met echte vrienden en vriendinnen op een feestje
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:55 schreef Timminater het volgende:
kan liggen aan doorgebrande GFX kaart, geven meestal als eerste kenmerk rare polygone vormen of texture failures.
af en toe, en meestal steeds erger naarmate de pc langer aanstaat of er intensiever gebruik gemaakt word van de kaart. heb het al 2x meegemaakt hierthuis met een laptop.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:59 schreef Sickert het volgende:
[..]!!
maar heb je het dan altijd of afentoe?
heb het alleen tijdens fear en alleen in de nieuwe map van bf2
moet ik effe kabeltje komen leggen, kabel en connectortjes heb ik nog wel hier denk ik ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:37 schreef BattleLies het volgende:
Wie wil hier een kabeltje komen leggen van de meterkast naar mijn pc en die heel netjes wegwerken?? Ik kan gewoon niet even lekker een potje BF2 spelen
Steeds connection lost
vroeg ik me ook al af (sickert)quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Ah men wat een klote avond zeg, 0 punten uit drie wedstrijden
Wie is trouwens Kratbier in onze poule
Nou de kabel heb ik wel en kan ik eventueel ook wel zelf erin pluggen aan 2 kanten .. maar ... werk het maar zo weg dat je er niet over struikelt! dat bedoel ik eerderquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:42 schreef Timminater het volgende:
[..]
moet ik effe kabeltje komen leggen, kabel en connectortjes heb ik nog wel hier denk ik ?
wegwerken is jp voor hequote:Op zaterdag 16 september 2006 22:54 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nou de kabel heb ik wel en kan ik eventueel ook wel zelf erin pluggen aan 2 kanten .. maar ... werk het maar zo weg dat je er niet over struikelt! dat bedoel ik eerder
schrijf dat er dan ook bij!quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh bij deze? Ik heb liever dat JP mij vraagt ipv jij !!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Als niemand weet wie hij is dan schop ik m er zo weer afquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:28 schreef -Raffie- het volgende:
weet niet wie hij is. hij gaat alleen wel hard omhoog![]()
schoppen die gast!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als niemand weet wie hij is dan schop ik m er zo weer af
Volgens z'n profiel een man van 49 kaar
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:20 schreef -Raffie- het volgende:
Je wil weer graag naar de 2de plek
ja doet ook aan CL en jupiler leauge enzo dat telt dus niet he!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat sowieso
Zie net dat de beste man ingeschreven is in twee pagina's aan groepen. Lijkt me duidelijk een
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:23 schreef UnleashMitch het volgende:
en ik sta weer tweede
Misschien dat ik Jorrit ook maar verwijder, is natuurlijk geen BoF member
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:26 schreef Timminater het volgende:
zit nu al een avondje op linux (ubuntu) en bevalt me eigenlijk wel, werkt best lekker. hier ga ik eens wat meer testjes mee doen![]()
gewoon effe kijken naar je kaard of er ergens iets gesmolten is, of zwart, of iets anders ongwoons. draai anders een een 3dmark, word je kaart effe goed belast, als je het dan ook krijgt in je scherm weet je dus dat het je kaart is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:30 schreef Sickert het volgende:
[..]Nerd!
hey hoe weet ik zeker dat mn vidkaart is doorgefikt?
ah ok die download ik hier maar niet (zeeland.netquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:31 schreef Timminater het volgende:
[..]
gewoon effe kijken naar je kaard of er ergens iets gesmolten is, of zwart, of iets anders ongwoons. draai anders een een 3dmark, word je kaart effe goed belast, als je het dan ook krijgt in je scherm weet je dus dat het je kaart is.
en vind dit gewoon effe leuk om te testen, kan ik de mediatheekbeheerder op school weer eens kloten
grapje van vorrige week vond ie ook niet leuk, 128.000 snelkoppelingen en 4500 mappen aangemaakt in de gezamelijke studentenschijf, iedereen alles kwijt en elke pc waar de map geopend werd crashte![]()
als linux vanaf cd start duw ik die er op school gewoon in en heb ik admin rights op de pc, meteen effe alle beheersoftware enz. deleten van de C:/ drive![]()
vind zelf wel mooi dat als je hem vanaf cd draait je zelfs dan kan downloaden en installeren op het systeemquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
Heb ook een tijdje met ubuntu geklootis wel geinig
maar ik prefereer toch graag dat alles meteen/redelijk werkt
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik had een winst voor Heracles voorspelt totdat m'n meissie zei "Heraclestegen Utrecht
![]()
" dus ik toen veranderd naar winst voor Utrecht
quote:
Ja ik weet tquote:Op zondag 17 september 2006 00:05 schreef Incolumis het volgende:
zie je wel weer wie de broek aan heeft bij jou thuis
Jij bent ook nog laat!quote:Op zondag 17 september 2006 04:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
12 punten los
Als het om bier gaat ben ik op mijn best![]()
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 00:52 schreef JumperJack het volgende:
infantry only + karkand...wow
![]()
ff 6 rondjes achterelkaar 150 punten gehaald, nu maar wachten tot de punten zijn geupdate... nog steeds niet gebeurddenk dat ik er wel een stuk of 1000 heb gehaald vanavond
![]()
ik had mijn persoonlijk recordje met de mec verhoogd naar 153. had ook een rondje met over de 50 revivesquote:Op zondag 17 september 2006 11:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
er zitten een paar goede infantry only servers bij. met infantry only kom je zoiezo makkelijk over de 100 heen. gisteren een rondje waar de teams gelijk opgingen. ik had goud met 244 punten en 44 revives en 10 flag captures
quote:Op zondag 17 september 2006 12:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
PSV - Feyenoord...
Ben heel benieuwd. Hopelijk wordt het geen keiharde afstraffing
quote:Op zondag 17 september 2006 12:51 schreef RudyCarell het volgende:
heb nu bijna bij elk album een cover in itunes, dat is zo cool in die nieuwe versie
Osdorp Possequote:Op zondag 17 september 2006 12:51 schreef RudyCarell het volgende:
heb nu bijna bij elk album een cover in itunes, dat is zo cool in die nieuwe versie
[afbeelding]
In ieder geval beter dan iTunes!quote:
ik op itunesquote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ja, maar itunes SCHIJT op media player
MP4? WTF ik draai gewoon alles hoor, niets om te ztten ofzo... Ik zweerde altijd bij Winamp, maar Itunes heeft de gewoon echt de beste functies, hij overheerst allesquote:Op zondag 17 september 2006 12:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Osdorp Posse
Alleejn vind ik iTunes echt een poepprogrammaZolang je alleen MP4 bestanden kan downloaden boycot ik die bagger.
[..]
In ieder geval beter dan iTunes!
Winamp
O zo bedoel je...quote:Op zondag 17 september 2006 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja als je iets download uit die MusicStore krijg je het in MP4 formaat
Maar ook zonder dat vind ik iTunes een bijzonder slecht programma....veel te onduidelijk.
dan ben ik ook domquote:Op zondag 17 september 2006 13:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
O zo bedoel je...
Onduidelijk? Nou dan heb jje het of nooit gebruikt of je bent echt dom, ja dom... Zo simpel proggie...
ik heb dan ook gelukkig geen ipod, maar de slimme afspeellijsten die lichte interface, ik vind het gewoon de best...quote:Op zondag 17 september 2006 13:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan ben ik ook dom
nee ik snap alles wel maar bv dingen op je ipod zetten dat werkt zo vaag
dat moet veel makkelijker kunnen!
Ach mag jij vindenquote:Op zondag 17 september 2006 13:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
O zo bedoel je...
Onduidelijk? Nou dan heb jje het of nooit gebruikt of je bent echt dommig, ja dommig... Zo simpel proggie...
quote:Op zondag 17 september 2006 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach mag jij vinden
Ik vind Winamp gewoon superieurKlein, neemt weinig geheugen in en is duidelijk
psv moet er nog 1 makenquote:Op zondag 17 september 2006 13:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
2-1. En nu affluiten
@Ferdi: Is het niet wat vroeg om nu al een datum te plannen? Ik weet niet eens wanneer het seizoen is afgelopen. Of erken je mijn overwinning nu al
Het zijn geen uitslagenquote:Op zondag 17 september 2006 13:31 schreef RudyCarell het volgende:
GVD kunnen jullie niet wachten met die uitslagen... Damn... Of op eigen forum ofzo...
quote:Op zondag 17 september 2006 13:31 schreef RudyCarell het volgende:
GVD kunnen jullie niet wachten met die uitslagen... Damn... Of op eigen forum ofzo...
Ik vind dat er wel een nieuwjaarsmeet moet komen en dan kunnen we de winterkampioen alvast bekend makenquote:Op zondag 17 september 2006 13:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
2-1. En nu affluiten
@Ferdi: Is het niet wat vroeg om nu al een datum te plannen? Ik weet niet eens wanneer het seizoen is afgelopen. Of erken je mijn overwinning nu al
Foto'squote:Op zondag 17 september 2006 13:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel een nieuwjaarsmeet moet komen en dan kunnen we de winterkampioen alvast bekend maken
Vodka is trouwens echt cool
Heb Kev al een cam-preview gegevenquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 17:05 schreef Silver_Shark het volgende:
ik denk dat ik me stembanden moet aanscherpen![]()
![]()
1. 1. PoSTMaN 17-8-2006 124 (+33)quote:Op zondag 17 september 2006 14:36 schreef Sickert het volgende:
1. 1. PoSTMaN 17-8-2006 112 (+21)
2. 3. Sickert 17-8-2006 96 (+15)
3. 4. Yoshka 29-5-2006 95 (+15)
jullie cheaten...quote:Op zondag 17 september 2006 17:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
1. 1. PoSTMaN 17-8-2006 124 (+33)
2. 2. Ferdi Dorr 28-5-2006 108 (+22)
3. 3. Sickert 17-8-2006 106 (+25)
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 17:38 schreef Silver_Shark het volgende:
jullie cheaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |