Je kunt zijn telefoonnummer vinden op het BOF-forum bij contact. Bel maar ff ja; dat spreekt wat makkelijker af!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe eens telefoon nummer droppen per PM op andere forum.. spreekt makkelijker af en hoeft de rest niet te zeuren..![]()
In ieder geval kan ik pas rond 19:30 vertrekken, dus als dat niet lukt pak ik gewoon de trein naar utrecht.
Mooi Liesquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je kunt zijn telefoonnummer vinden op het BOF-forum bij contact. Bel maar ff ja; dat spreekt wat makkelijker af!
@ Frankie: tis binnen hoor! Super!
Vanmiddag wel, een server gevuld op een server waar ik de laatste tijd veel speel..quote:
dat was een lange wipquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je kunt zijn telefoonnummer vinden op het BOF-forum bij contact. Bel maar ff ja; dat spreekt wat makkelijker af!
@ Frankie: tis binnen hoor! Super!
Mja, tis net zoveel moeite begin van de avond. Dus waarom niet..quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:03 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Frankie: 19.15 bij jou ..
Ursel met de trein heen .. prima plan
beide kut, maar neem dan de MP7. die P90 gebruikt echt niemand volgens mij (iedereen schiet met de DOAquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:23 schreef JumperJack het volgende:
om het battlefield gehalte van het topic nog een heeeeel klein beetje op peil proberen te houden...![]()
mp7 (engi) of p90 (AT) welke is beter, iemand??![]()
zeker die 1bst of libst of hoe dat ding heetquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Vanmiddag wel, een server gevuld op een server waar ik de laatste tijd veel speel..
ik kan er beter een poll van makenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gewoon de standaard wapens gebruiken
Dan ben je pas echt l33t
echt?! ga ik meteen doen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gewoon de standaard wapens gebruiken
Dan ben je pas echt l33t
al die verhalen over jou kloppen gewoon, jij bent echt een mafkeesquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:37 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik kan er beter een poll van maken![]()
![]()
en ik had toch niets beters te doen...![]()
-pol-
wat?? welke verhalen?!?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
al die verhalen over jou kloppen gewoon, jij bent echt een mafkees![]()
precies, maar dat is meestal het enige wat ik hier te melden heb, ik ben gewoon aan het werkquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik speel niet meer doordeweeks![]()
onzin, 't is afhankelijk van de kit die je gebruikt. als AT heb je natuurlijk een lagere killrate dan een supportquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:44 schreef JumperJack het volgende:
[..]
wat?? welke verhalen?!?![]()
![]()
maar wel een mafkees die beter kan schieten dan jij![]()
![]()
![]()
nee ik had het eigenlijk over mijn hogere SPM ratingquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:50 schreef Incolumis het volgende:
[..]
onzin, 't is afhankelijk van de kit die je gebruikt. als AT heb je natuurlijk een lagere killrate dan een support
wat is je spm dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:55 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nee ik had het eigenlijk over mijn hogere SPM ratingmaar je hebt natuurlijk wel gelijk
![]()
dacht ik al, vandaar diequote:Op vrijdag 15 september 2006 15:48 schreef escape_nl het volgende:
[..]
precies, maar dat is meestal het enige wat ik hier te melden heb, ik ben gewoon aan het werk
sorryquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:10 schreef staticdata het volgende:
weet ik ook wel. ik wil weten hoeveel punten......
spm heeft daar mee ook te maken hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:55 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nee ik had het eigenlijk over mijn hogere SPM ratingmaar je hebt natuurlijk wel gelijk
![]()
ja maar als je een medic bent kun je ook een heeele hoge spm hebben met heeel weinig kills per minutequote:Op vrijdag 15 september 2006 16:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
spm heeft daar mee ook te maken hoor
en wanneer ga je escape inhalen??quote:
wel eens van paint gehoord?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:50 schreef JumperJack het volgende:
kijk nou eens wat ik heb uitgevonden![]()
ik zat even tussen een account van een nieuwe speler te zoeken en ik zette mijn cursor op de middle east service ribbon waar altijd bij staat: IAR: unknown. nou nu dus nietdit moet je er dus voor doen, en ik denk dat ik nu ook weet hoe je de andere service ribbons kunt krijgen
![]()
link naar screenshot in word-document, omdat ik nog geen enkel fotobewerkingsprogramma op mijn nieuwe pc heb staan...![]()
19:00 uur! Althans dat zei JP net over de telefoonquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:03 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Frankie: 19.15 bij jou ..
Ursel met de trein heen .. prima plan
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tUcYiLcyXlU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |