En ik schenk ze inquote:
de eerste 2/3 doe ik zelf wel !quote:
Echt? Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:
In de vakantie heb ik het precies andersom gedaan. Eerst een echt lekkere Baco voor een meid ingeschonken en daarna heeft ze haar eigen drankjes ingeschonken. Diezelfde avond heeft ze alles er weer uitgekotstquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
de eerste 2/3 doe ik zelf wel !
als ik de hoeveelheid alcohol niet meer proef mag jij
had lies afgelopen zaterdag een wodka cola laten inschenken maar die was niet te zuipen![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
In de vakantie heb ik het precies andersom gedaan. Eerst een echt lekkere Baco voor een meid ingeschonken en daarna heeft ze haar eigen drankjes ingeschonken. Diezelfde avond heeft ze alles er weer uitgekotst![]()
Dan begrijpen we nu het verhaal van wel sexquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
In de vakantie heb ik het precies andersom gedaan. Eerst een echt lekkere Baco voor een meid ingeschonken en daarna heeft ze haar eigen drankjes ingeschonken. Diezelfde avond heeft ze alles er weer uitgekotst![]()
neem aan dat kots niet zeer doet aan je lulquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dan begrijpen we nu het verhaal van wel sexkunnen hebben maar toch maar niet
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik zie al een bruidstaart voor me met een marsepeinen claymore bovenop![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
Feli JP en Lies!!!!!!!!!!!!!!! wat gaaf!!![]()
Nog wat wijzer geworden?quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:47 schreef Incolumis het volgende:
zo nu net terug uit Utreg, was gezellig
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Weinig.
*burp*
Iig dat het gezellig is in Utrecht..![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:59 schreef Incolumis het volgende:
en dat ze de barvrouwtjes recruteren op cupmaat....
jezus wat een lekkere wijven zeg!
waren we aan het lullen, werden we ineens weer afgeleid door hun, en jp bleef maar lullen, maar wij hadden allang niet meer door waar we waren
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat er genoeg mensen komen..quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Echt? Wat leuk! Gefeliciteerd!
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat er genoeg mensen komen..![]()
heroine hoertjes?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
De vrouwtjes waren prachtig, begon al direct op Utrecht Centraal
Eeh jongens ... misschien moet ik eerst maar eens gevraagd worden?!quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Echt? Wat leuk! Gefeliciteerd!
![]()
bij deze, en nu TAART maken!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:46 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh jongens ... misschien moet ik eerst maar eens gevraagd worden?!![]()
Ik dacht al dat we wat te vroeg aan het feliciteren waren...quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:46 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh jongens ... misschien moet ik eerst maar eens gevraagd worden?!![]()
die 2equote:
philips en lg hebben beiden een goeie voor 800 euro, met hdmiquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja maar die hebben vaak weer geen HDMI aansluiting...
-edit- de 82cm van Samsung kost ¤ 800,- en heeft ook een HDMI aansluiting
Psiesquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik dacht al dat we wat te vroeg aan het feliciteren waren...
Lezen foxie !quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:45 schreef Silver_Shark het volgende:
gaan JP en lies trouwen???
mag ik het bruidsmeisje zijn dan![]()
en ik bak de taart wel dan![]()
http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/battlefield2/patches/quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:42 schreef Badabingea het volgende:
Waar kan ik de 1.4 patch krijgen?
Ik denk dat ik daar nog even blijf, er staat immers bier op het spelquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:52 schreef Sickert het volgende:
@ Ferdi we staan gelijk![]()
zondag avond 2eof eerste
moet jorrit wel zn plekje afstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |