Nee ..quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:49 schreef Suikermais het volgende:
@ Lies
Al gehoord van de dode bij de GTR ??
Helaas ja, maar wel de waarheid.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Risico van 't vak...
En Steve....quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Helaas ja, maar wel de waarheid.
Net zoals die basejumper van gisteren.
JA om je geliefde onder je eigen ogen zien te verbranden terwijl je machteloos staat dat lijkt me vreselijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:49 schreef BattleLies het volgende:
Klopt zeker! Toch vind ik het wel sneu voor haar man die bestuurder was .. De auto vloog in brand en hij heeft haar nof uit de auto proberen te redden .. maar dat lukt niet ...![]()
Psies ... heel erg ..quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
JA om je geliefde onder je eigen ogen zien te verbranden terwijl je machteloos staat dat lijkt me vreselijk.
ik ben van PLAN om tot een uurtje of één te gaan BF2en met een eventuele pauze ingelast voor de tvquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Psies ... heel erg ..
Hee mannen, wat zijn jullie allemaal aan het doen vanavond? Of van PLAN om te gaan doen!?
Dat gaat je niks aan!quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:53 schreef BattleLies het volgende:
Hee mannen, wat zijn jullie allemaal aan het doen vanavond? Of van PLAN om te gaan doen!?
dat heb ik gisteren al gedaan, dus vandaag dit weerquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:03 schreef escape_nl het volgende:
lekker zuipen met echte vrienden en vriendinnen op een feestje
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:55 schreef Timminater het volgende:
kan liggen aan doorgebrande GFX kaart, geven meestal als eerste kenmerk rare polygone vormen of texture failures.
af en toe, en meestal steeds erger naarmate de pc langer aanstaat of er intensiever gebruik gemaakt word van de kaart. heb het al 2x meegemaakt hierthuis met een laptop.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:59 schreef Sickert het volgende:
[..]!!
maar heb je het dan altijd of afentoe?
heb het alleen tijdens fear en alleen in de nieuwe map van bf2
moet ik effe kabeltje komen leggen, kabel en connectortjes heb ik nog wel hier denk ik ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:37 schreef BattleLies het volgende:
Wie wil hier een kabeltje komen leggen van de meterkast naar mijn pc en die heel netjes wegwerken?? Ik kan gewoon niet even lekker een potje BF2 spelen
Steeds connection lost
vroeg ik me ook al af (sickert)quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Ah men wat een klote avond zeg, 0 punten uit drie wedstrijden
Wie is trouwens Kratbier in onze poule
Nou de kabel heb ik wel en kan ik eventueel ook wel zelf erin pluggen aan 2 kanten .. maar ... werk het maar zo weg dat je er niet over struikelt! dat bedoel ik eerderquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:42 schreef Timminater het volgende:
[..]
moet ik effe kabeltje komen leggen, kabel en connectortjes heb ik nog wel hier denk ik ?
wegwerken is jp voor hequote:Op zaterdag 16 september 2006 22:54 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nou de kabel heb ik wel en kan ik eventueel ook wel zelf erin pluggen aan 2 kanten .. maar ... werk het maar zo weg dat je er niet over struikelt! dat bedoel ik eerder
schrijf dat er dan ook bij!quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh bij deze? Ik heb liever dat JP mij vraagt ipv jij !!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Als niemand weet wie hij is dan schop ik m er zo weer afquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:28 schreef -Raffie- het volgende:
weet niet wie hij is. hij gaat alleen wel hard omhoog![]()
schoppen die gast!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als niemand weet wie hij is dan schop ik m er zo weer af
Volgens z'n profiel een man van 49 kaar
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:20 schreef -Raffie- het volgende:
Je wil weer graag naar de 2de plek
ja doet ook aan CL en jupiler leauge enzo dat telt dus niet he!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat sowieso
Zie net dat de beste man ingeschreven is in twee pagina's aan groepen. Lijkt me duidelijk een
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:23 schreef UnleashMitch het volgende:
en ik sta weer tweede
Misschien dat ik Jorrit ook maar verwijder, is natuurlijk geen BoF member
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:26 schreef Timminater het volgende:
zit nu al een avondje op linux (ubuntu) en bevalt me eigenlijk wel, werkt best lekker. hier ga ik eens wat meer testjes mee doen![]()
gewoon effe kijken naar je kaard of er ergens iets gesmolten is, of zwart, of iets anders ongwoons. draai anders een een 3dmark, word je kaart effe goed belast, als je het dan ook krijgt in je scherm weet je dus dat het je kaart is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:30 schreef Sickert het volgende:
[..]Nerd!
hey hoe weet ik zeker dat mn vidkaart is doorgefikt?
ah ok die download ik hier maar niet (zeeland.netquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:31 schreef Timminater het volgende:
[..]
gewoon effe kijken naar je kaard of er ergens iets gesmolten is, of zwart, of iets anders ongwoons. draai anders een een 3dmark, word je kaart effe goed belast, als je het dan ook krijgt in je scherm weet je dus dat het je kaart is.
en vind dit gewoon effe leuk om te testen, kan ik de mediatheekbeheerder op school weer eens kloten
grapje van vorrige week vond ie ook niet leuk, 128.000 snelkoppelingen en 4500 mappen aangemaakt in de gezamelijke studentenschijf, iedereen alles kwijt en elke pc waar de map geopend werd crashte![]()
als linux vanaf cd start duw ik die er op school gewoon in en heb ik admin rights op de pc, meteen effe alle beheersoftware enz. deleten van de C:/ drive![]()
vind zelf wel mooi dat als je hem vanaf cd draait je zelfs dan kan downloaden en installeren op het systeemquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
Heb ook een tijdje met ubuntu geklootis wel geinig
maar ik prefereer toch graag dat alles meteen/redelijk werkt
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik had een winst voor Heracles voorspelt totdat m'n meissie zei "Heraclestegen Utrecht
![]()
" dus ik toen veranderd naar winst voor Utrecht
quote:
Ja ik weet tquote:Op zondag 17 september 2006 00:05 schreef Incolumis het volgende:
zie je wel weer wie de broek aan heeft bij jou thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |