quote:Op donderdag 14 september 2006 19:28 schreef M5 het volgende:
tvp!
volgende week kijk dag, moet ik ff goed checken of alles goed is enzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef lipje het volgende:
trouwens hoeveel weekjes nog?
whehehee met de Ovlov of de Crossa?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
Je zal morgen maar moeten werken![]()
![]()
Ik ga maar gewoon lekker karten![]()
Met de corsa naar de kartbaanquote:Op donderdag 14 september 2006 20:19 schreef lipje het volgende:
[..]
whehehee met de Ovlov of de Crossa?
quote:
Als je rondkijkt op de site die onderaan staat vraag je je af wat die mensen in godsnaam bezieltquote:Op donderdag 14 september 2006 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
die uitlaat
Of eigenlijk:
die auto
Had hij niet beter een golf kunnen kopen en daar partij lelijke uitlaten onder knallen?
ik zal altijd zeggen dat het goed gaatquote:
Zekers, ben eigenlijk deze week elke avond wel even op padquote:Op donderdag 14 september 2006 23:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zal altijd zeggen dat het goed gaat
geniet jij ook nog lekker van de warme zon met de cabrio
ik geniet vol op whehe
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef ook_gek het volgende:
nee eigelijk niet ik rij ook bijna niet in de avond. Maar wel van en naar mijn werk.
Voor de rest staat mijn hoofd er totaal niet naar.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:25 schreef BaraCuda het volgende:
Zo ook maar even afspraak maken bij garage voor diecorsa
![]()
Nee kutzooi, om 7:30 klaarwakkerquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Je draaide je helemaal niet om toen ik naar mijn werk ging.
Toen draaide ik mij nog een keer omquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee kutzooi, om 7:30 klaarwakker![]()
![]()
Werkritmequote:Op vrijdag 15 september 2006 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toen draaide ik mij nog een keer om.
Ik heb 'm in het echt gezien toen die nog in opbouw was... Daar zit misschien wel 500kg aan plamuur in die autoquote:
Ik wist niet dat ik zo belangrijk voor je wasquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:11 schreef Hugster het volgende:
Gelukkig voelen we ook vandaag Zijn aanwezigheid wat deze dag extra bijzonder maakt.
Hij waakt over ons, en dankzij Hem hebben we een zalige dag.
MutZ? PeuRac?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:11 schreef Hugster het volgende:
Gelukkig voelen we ook vandaag Zijn aanwezigheid wat deze dag extra bijzonder maakt.
Hij waakt over ons, en dankzij Hem hebben we een zalige dag.
Lijkt erop ehquote:
Zulks een arrogantiequote:Op vrijdag 15 september 2006 13:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik zo belangrijk voor je was
Sorry, ik ben meer into Godinnenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lijkt erop eh
Je bent een gezegend mens. Als je genoeg bid tot God zal je ziekteperiode aanzienlijk korter zijn.
Zulke?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry, ik ben meer into Godinnen
sorry meneer Hugoquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zulks een arrogantie
Jij zal altijd in de schaduw van Hem blijven staan rekel
Maar wel zonder astraquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[Animocheck] Meeting Wuppertaler Schwebebahn
een droom komt uit, ik ga PNG meeten
Je hebt een typefout gemaakt, het woordje hem midden in een zin moet met kleine letter, vast per ongeluk de shift aangeraakt...quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zulks een arrogantie
Jij zal altijd in de schaduw van Hem blijven staan rekel
gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
jarig.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je hebt een typefout gemaakt, het woordje hem midden in een zin moet met kleine letter, vast per ongeluk de shift aangeraakt...![]()
vertel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn droombaan is beschikbaar. Meteen solliciteren.
wat voor werk?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb er stage gelopen paar jaar geleden, oud-collega met pensioen
in de winter voornamelijk heftrucken, en in de zomer onderhoud aan machines en dergelijkequote:Op vrijdag 15 september 2006 16:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor werk?
succes iig!
Nou dat is wel een down to earth droombaan danquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in de winter voornamelijk heftrucken, en in de zomer onderhoud aan machines en dergelijke
Ja.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou dat is wel een down to earth droombaan dan
En daarna ben je uitgedroomd?quote:
Heter zetten en er langer in laten staan, je hebt nu van die slappe ehquote:
Slappe glibberige muffe dingen jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heter zetten en er langer in laten staan, je hebt nu van die slappe eh
quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:10 schreef L-IS het volgende:
![]()
ik snap het ook niet maar zal vast iets doms zijn
Tja ehm gewone PCI videokaarten zijn wel heel erg 1996 zullen we maar zeggenquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
mn staart gaat er af
Binnen afzienbare tijd?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
mn staart gaat er af
nee je was er al de hele dag nietquote:
3quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:40 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg even een dom vraagje, maar mn vriendinnetje heeft hier een electrisch kookstel en ik vraag me nu af, wat is nou heter stand 1 of 3
wacht ik kom ff langs, ik heb toch geen zin om te kokenquote:
Dus je bent aangenomen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
mn staart gaat er af
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:48 schreef lipje het volgende:
[..]
wacht ik kom ff langs, ik heb toch geen zin om te koken
en je baardquote:
en daar doe ik het niet eens voorquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:19 schreef Sjoewe het volgende:
Nou dan zet in een duimsessie voor je in gang. 14.gif
Die baan moet gewoon naar jou.
Nee, ik ben er op zich al langer op uitgekeken, maar ik twijfelde nog heel erg. maar toen ik woensdagnacht met mn haar in mn emmer met kots hing wist ik zeker dat het om mij niet meer hoeft.quote:
Dit meen je echt? Of ben je weer recalcitrant bezig?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, die gaat er ook af, en regelmatig scheren en zulks. En ik kap ook met zo vaak frituren.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb me toch mooi materiaal van jou
Post danquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar valt'ie bij in het niet
nee, ik ga niet kaalquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:24 schreef lipje het volgende:
ga je nu op je vader lijken? nu je "wilde" haren eraf gaan
ik meen hetquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit meen je echt? Of ben je weer recalcitrant bezig?
quote:
Dus je gaat me echt vertellen dat dat allemaal zweet isquote:Whehe het was ongeveer 40 graden binnen in de discotheek, en ik moest die kinderen leren hakken
Nee allerlei, bier, zweetquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Dus je gaat me echt vertellen dat dat allemaal zweet is![]()
![]()
![]()
Vond het ook al een rare plek om te zwetenquote:
Ga je gang.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vond het ook al een rare plek om te zweten
Maar zal ik nu de foto posten die ik echt bedoelde?
Soms krijg je wel eens een heldere ingeving als je ziek bent. Je moet naar je lichaam luisteren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk verstandig van je.
Vooral van dat eten.
Vanwaar dit verstandige besluit?
Het heeft even tijd nodig hèquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Soms krijg je wel eens een heldere ingeving als je ziek bent. Je moet naar je lichaam luisteren.
Dat is ook wel een toppertjequote:
De tsjechische keuken beviel me uitstekend. dus veel vlees, beetje aardappeeln en matigjes ook wat groentequote:Op vrijdag 15 september 2006 18:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het heeft even tijd nodig hè
Dus je gaat straks aardappelen, groenten en vlees eten?
Echt een om trots op te zijn jaquote:
Dat verkopen ze hier ook in de gemiddelde vreetschuurquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De tsjechische keuken beviel me uitstekend. dus veel vlees, beetje aardappeeln en matigjes ook wat groente
Nee.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat verkopen ze hier ook in de gemiddelde vreetschuur
Dat ziet er echt uit als ultieme gezelligheid jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:53 schreef Sjoewe het volgende:
Leuk stel zijn we eh
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis wel geposeerdquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ziet er echt uit als ultieme gezelligheid ja![]()
WOW!quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:55 schreef Hugster het volgende:
Wat een natuurtalentjes voor deze volle aula.
Die komen er wel
Die zangeres is wel heel triestquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:55 schreef Hugster het volgende:
Die komen er wel
Dat hoopte ik al jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis wel geposeerdIk was broodnuchter en zij ook
TENENKROMMENDquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:55 schreef Hugster het volgende:
Die komen er wel
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Aftellen naar de 200.000 - De feestelijkheden!
Of dat de gitarist de weg kwijt isquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En toen was ik nog niet eens bij het refrein![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn neef van nu 30 kende ik wel zo samen met vriendin tot aan 3 jaar geledenquote:
Die heeft bij mijn weten het hele filmpje de weg niet gevondenquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Of dat de gitarist de weg kwijt is
En dan maandag KNEITERgaar op't werk verschijnen en tot donderdag revalideren, waarna ze donderdagavond weer van het pad waren zeker?quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn neef van nu 30 kende ik wel zo samen met vriendin tot aan 3 jaar geleden
Uit de oude underground gabbertijdBeide altijd compleet wasted, elk weekend het hele weekend
jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan maandag KNEITERgaar op't werk verschijnen en tot donderdag revalideren, waarna ze donderdagavond weer van het pad waren zeker?
OMGquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja
Was ik ook met wat neefjes over de vloer bij hun op een verjaardag. Komt mijn neefje aanzetten met een stalen kist met FUNBOX erop en laat hem zien. Doet 'em open en dan zie je er een blok sos inliggen, een berg wiet, een zak pillen en nog wat flesjes enz![]()
Snel maar weer weggezet![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:55 schreef Hugster het volgende:
Die komen er wel
-auto weer terug maar nogsteeds gerammelquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO++++++++++++++
Alles lekker??
post opkrikquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dank je
199.999 --> kwaliteitstopic
Ik ben "king of the road" af met die corsa ga ik in elk geval geen boetes rijdenquote:
whehehe..quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben "king of the road" af met die corsa ga ik in elk geval geen boetes rijden
rij regelmatig 110 op rechter baan![]()
M'n climat control mis ik in elk geval nu alquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:03 schreef M5 het volgende:
[..]
whehehe..
als het te erg wordt moet je maar ff roepen, kom ik wel ff langs met m'n bak zodat je weer weet wat echte snelheid is
mja climate control is ook wel erg handig met dit weer.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
M'n climat control mis ik in elk geval nu alde power komt ook nog wel
Heb gelukkig zo'n schuif kanteldak... dat kun je altijd open zetten en zorgt wel voor "frisse" luchtquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:08 schreef M5 het volgende:
[..]
mja climate control is ook wel erg handig met dit weer.ik zou ook niet zonder willen
da's wel lekker ja. behalve als de zon vol op je kop brandquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb gelukkig zo'n schuif kanteldak... dat kun je altijd open zetten en zorgt wel voor "frisse" lucht
Ik probeer het positieve op te lichtenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:15 schreef M5 het volgende:
[..]
da's wel lekker ja. behalve als de zon vol op je kop brand
hmm. hij zuinig en goedkoop. het had erger kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik probeer het positieve op te lichtenhet is gewoon een schijtbak maarja
Was er mis mee dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
-auto weer terug maar nogsteeds gerammel
What's new?quote:-tering druk op werk
Ik las verliefdquote:-vertieft![]()
hij rammeltquote:
geen kut, maar ben het zo zat aan het wordenquote:[..]
What's new?
mja dat bedoelde ik stiekem ookquote:[..]
Ik las verliefd![]()
![]()
![]()
What's newquote:
Kan ik me iets bij voorstellen ja...quote:[..]
geen kut, maar ben het zo zat aan het worden
quote:[..]
mja dat bedoelde ik stiekem ook![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
wat een nichten zijn het ook bij wegmisbruikers![]()
boete voor rechts inhalen terwijl er zo'n ZAADLUL op de linker baan hangt en niet naar rechts wil![]()
godverdomme wa zou ik graag met zo'n wout in discussie gaan bij zo'n situatie![]()
Gisteren ook een mooi stukkie gezien, zo'n gastje van 18 die op z'n verjaardag iets van 80 km/h te hard rijdt.. agent.. hee is je je verjaardag, nou gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
wat een nichten zijn het ook bij wegmisbruikers![]()
boete voor rechts inhalen terwijl er zo'n ZAADLUL op de linker baan hangt en niet naar links wil![]()
godverdomme wa zou ik graag met zo'n wout in discussie gaan bij zo'n situatie![]()
Oh dan zit ik een herhaling te kijkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:16 schreef M5 het volgende:
[..]
Gisteren ook een mooi stukkie gezien, zo'n gastje van 18 die op z'n verjaardag iets van 80 km/h te hard rijdt.. agent.. hee is je je verjaardag, nou gefeliciteerd!terwijl ie niet z'n roze papiertje ingeleverd had.
je hebt ehm net gezien?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh dan zit ik een herhaling te kijken
Ja weer zo'n typisch iets... waarom houden ze die linksplakker niet aan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:18 schreef M5 het volgende:
[..]
je hebt ehm net gezien?en die boete van die motorrijder voor links inhalen tussen vangrail en auto was ook wel 'n mooie. mooie actie van die gast
tsja eens een rammelbak, altijd een rammelbak hequote:
valt nog weinig te vertellen, tis nog erg pril... maakt me wel gekquote:[..]
![]()
![]()
VERTEL
Jij zegt hetquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
tsja eens een rammelbak, altijd een rammelbak he![]()
quote:[..]
valt nog weinig te vertellen, tis nog erg pril... maakt me wel gek![]()
nee, zo pril is het nogquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij zegt het
Ik weet er iig alles van, Italiaanse auto's![]()
[..]
Wel gaaf voor je
![]()
![]()
ook al wel iets van een "relatie"...?
Kickenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, zo pril is het nog![]()
maar we hebben goede hoop![]()
mjah we zullen wel zien, meestal weet ik het toch wel weer te verkloten dus niet te vroeg juichenquote:
Nog paar weken en dan kan ze meteen bij je komen wonen en bijspringen in de kosten en het huishoudenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, zo pril is het nog![]()
maar we hebben goede hoop![]()
't is een gavequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah we zullen wel zien, meestal weet ik het toch wel weer te verkloten dus niet te vroeg juichen![]()
welke generatie?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:08 schreef ijsmeis het volgende:
Het wordt waarschijnlijk een witte Suzuki Alto![]()
.
ruilen tegen een corsa?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:08 schreef ijsmeis het volgende:
Het wordt waarschijnlijk een witte Suzuki Alto![]()
.
Kweetnie, ik wil graag in de gx100 rijdenquote:
die classic moet je koesterenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kweetnie, ik wil graag in de gx100 rijden.
Maar eigenlijk wel goed dat ie pas klaar is in het voorjaar, dan heb ik tenminste geen last van pekel en de daar bijkomende roest.
Dus nog even wachten.
//edit, mijn vader doet zelfs één van zijn auto's weg zodat de Suuz altijd binnen kan blijven staan tot ze klaar is, cool eh?
Doe ik.quote:
Sterker nog, FUCKING geniaalquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
die koefnoen aflevering is best geniaal
eh nee...quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:51 schreef hermandeperman het volgende:
Jazeker
Komt zo Bo weer posten "Starbucks![]()
"
toch "Starbucksquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:51 schreef hermandeperman het volgende:
Jazeker
Komt zo Bo weer posten "Starbucks![]()
"
Waar ken je der van?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:06 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
*zucht* ..... *hele diepe zucht*... ik haat vertiefd zijn![]()
ben je nu volledig eigenaar van de crossa?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:07 schreef BaraCuda het volgende:
Gisteravond zag ik m'n Volvo wegrijden en nu komt ie niet meer terug![]()
Bel d'r op en ga neukenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:06 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
*zucht* ..... *hele diepe zucht*... ik haat vertiefd zijn![]()
Barbaarquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:07 schreef BaraCuda het volgende:
Gisteravond zag ik m'n Volvo wegrijden en nu komt ie niet meer terug![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:07 schreef lipje het volgende:
[..]
ben je nu volledig eigenaar van de crossa?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bel d'r op en ga neuken![]()
He meisje, kom eens bij ome Bo op schootquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze heeft bij Unisys gewerkt, ik zat haar al sinds dag 1 uit te checken![]()
![]()
Economische overwegingenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jamaar hem blijven rijden 120km per dag was helaas te duur
![]()
ghehehehehehehe slik, kwijl *gehehehgegehe, kwijl hjegeguegheheheehe, sluurrpp ,kwijl heheghegehequote:Op zaterdag 16 september 2006 11:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
He meisje, kom eens bij ome Bo op schoot
Bel r op en maak een afspraak om op deze mooie nazomerdag wat leuks te doen...quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze heeft bij Unisys gewerkt, ik zat haar al sinds dag 1 uit te checken![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Economische overwegingen
Dudequote:Op zaterdag 16 september 2006 11:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ghehehehehehehe slik, kwijl *gehehehgegehe, kwijl hjegeguegheheheehe, sluurrpp ,kwijl heheghegehe
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ghehehehehehehe slik, kwijl *gehehehgegehe, kwijl hjegeguegheheheehe, sluurrpp ,kwijl heheghegehe
ja ik probeer nu een dineetje te regelenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Bel r op en maak een afspraak om op deze mooie nazomerdag wat leuks te doen...
Natuurlijk is dat mogelijk. Je hebt momenteel geen kosten en in de omgeving waar jij wat wil gaan kopen (Breda toch?) is alles 100 keer goedkoper dan boven de rivieren; en in een stad is het aanbod vele malen groter dan in een dorp.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
JaWil volgend jaar een huis kopen
![]()
Binnenkort lullen met zo'n financieel figuur of dat wel mogelijk is
Zo nee dan kan ik net zo goed een T5-R kopen want dan moet ik gaan huren![]()
"probeer"? Gewoon opbellen en zeggen "Hoi, wij gaan vanavond uit eten, ik haal je om half 8 op, tot vanavondquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik probeer nu een dineetje te regelen![]()
ah giet er een fles wijn in en je kan van bilquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik probeer nu een dineetje te regelen![]()
ja en ze woont hier pas 8 maandenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is ze ook beter in Nederlands als jou?
je ouders komen thuis? Anders kan dat wel een weekje wachtenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:24 schreef BoJo het volgende:
moet straks huis opruimen, boodschappen doen, auto wassen en poetsen (morgen Zandvoort)![]()
En over een paar weken moet je dat iedere dagquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:24 schreef BoJo het volgende:
moet straks huis opruimen, boodschappen doen, auto wassen en poetsen (morgen Zandvoort)![]()
Dus zo ben jij van je maagdelijkheid afgekomen....quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:24 schreef lipje het volgende:
[..]
ah giet er een fles wijn in en je kan van bil
En waar komt ze vandaan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja en ze woont hier pas 8 maanden![]()
vrijdag komen ze pasquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:25 schreef lipje het volgende:
[..]
je ouders komen thuis? Anders kan dat wel een weekje wachten
ja verschrikkelijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En over een paar weken moet je dat iedere dag
spanjequote:Op zaterdag 16 september 2006 11:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En waar komt ze vandaan?
zelf zal ik rond de 100k komen gok ik, dus ouders zullen met 1e huisje even garant moeten staanquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat mogelijk. Je hebt momenteel geen kosten en in de omgeving waar jij wat wil gaan kopen (Breda toch?) is alles 100 keer goedkoper dan boven de rivieren; en in een stad is het aanbod vele malen groter dan in een dorp.
Je zult inderdaad vast geen 3ton kunnen krijgen, maar (en dan doe ik een ruwe gooi naar je salaris) 1 tot 1,5 ton moet je wel kunnen krijgen denk ik.
Nee hoor, het went vanzelf en is heerlijk om van niemand afhankelijk te zijnquote:
Hij wel, tijden zonder en dan gelijk een goede uit het rek trekkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
spanje![]()
lange donkere krullende/golvende haren, licht bruine ogen, slank, geile tongval![]()
![]()
![]()
Je hebt op internet toch ook van die sites die dat schatten enzo...?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
zelf zal ik rond de 100k komen gok ik, dus ouders zullen met 1e huisje even garant moeten staan
als je eenmaal 1e huisje hebt gehad kun je pas door gaan groeien.
goed zoekenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoor, het went vanzelf en is heerlijk om van niemand afhankelijk te zijn
[..]
Hij wel, tijden zonder en dan gelijk een goede uit het rek trekken![]()
dat zal je leren, rekel!quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu wel, heb de hele nacht zitten F5en
Huis van een ton is erg lastig hoor, ook onder de rivieren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt op internet toch ook van die sites die dat schatten enzo...?
En waarom niet beginnen met een huisje van een ton dan? En dan langzaam doorgroeien?
Lijkt mij heerlijk als ik het allemaal zonder m'n ouders zou kunnen regelen
In de stad heb je zat voor een tonquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:35 schreef Alexxxxx het volgende:
een huisje van een ton? bestaat dat nog?
Tja, als je voor je eerste huisje zulke eisen stelt is het inderdaad nodig wat meer te lappen ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Huis van een ton is erg lastig hoor, ook onder de rivieren.
Dan krijg je of een zo'n hok in een megaflat waar ik niet wil zitten.
of een bouwval ergens waar je weer geld nodig hebt om het op te knappen.
Voor nieuwbouw heb je rond de 120 a 170k nodig helaas.
zeg, er zijn grenzen hequote:Op zaterdag 16 september 2006 11:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In de stad heb je zat voor een ton
't is geen Delftquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:38 schreef lipje het volgende:
nieuwbouw rond de 120k![]()
Das wel een 1 of 2 kamerflatje dan
Wees eens heel eerlijk, zou JIJ in een huis van een ton willen wonen?quote:
Ik zou VEEL liever een 2 kamer flat in Amsterdam hebben die ik helemaal zelf heb gefinancierd dan een kast van een huis buiten de randstad waarbij m'n ouders moeten meehelpenquote:
Mja ze hoeven alleen garant te staan hoor verder geen geld te lenen of zoiets.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou VEEL liever een 2 kamer flat in Amsterdam hebben die ik helemaal zelf heb gefinancierd dan een kast van een huis buiten de randstad waarbij m'n ouders moeten meehelpen
Maar ieder z'n ding
M'n appartement in R'dam kostte 80kquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wees eens heel eerlijk, zou JIJ in een huis van een ton willen wonen?
Als het zelfs mij te min is zegt dat wel wat geloof ik....
Behalve die school is dat toch geweldig??quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:41 schreef BoJo het volgende:
mjah inderdaad, mij boeit het ook niet. Zit waar ik me lekker voel, leuke stad, garage en uitzicht op de school waar ik 2 halve studies heb gedaan. Wat wil je nog meer?![]()
Neuken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:41 schreef BoJo het volgende:
mjah inderdaad, mij boeit het ook niet. Zit waar ik me lekker voel, leuke stad, garage en uitzicht op de school waar ik 2 halve studies heb gedaan. Wat wil je nog meer?![]()
zekersquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Behalve die school is dat toch geweldig??
Mja, als je vader dagelijks vanaf z'n 18e een deegroller vakkundig in z'n poepgat perst wil niet zeggen dat jij dat ook moet doen...?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja ze hoeven alleen garant te staan hoor verder geen geld te lenen of zoiets.
Zo zijn m'n ouders zelf ook begonnen dus tja
GMTAquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
zekers![]()
die school boeit me ook niet heur, uitzicht op geile studentes![]()
![]()
Als je je maar chill voeltquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
zekers![]()
die school boeit me ook niet heur, uitzicht op geile studentes![]()
![]()
Als je op dat punt aan bent gekomen kun je samen vrij simpel een huisje van 200 a 250k regelenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n appartement in R'dam kostte 80k
Voor 1 of 2 personen als starter is dat echt prima![]()
![]()
![]()
Natuurlijk wil ik in zo'n huisje geen kinderen krijgen, maar daar gaat het momenteel ook niet over
naast de HBO waar ik op zat zit ook het ROC, daar heb je die domme (makkelijke) mokkels ookquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je je maar chill voelt![]()
Who cares what they say?
En dat is natuurlijk de enige reden dat ik nog studeer![]()
En daarom ben ik naar Eindhoven gegaan, want daar hebben ze een TECHNISCHE Universiteit, wat garant staat voor GEEN vrouwen
Als er nog 1 studeert is dit een prima optiequote:Op zaterdag 16 september 2006 11:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je op dat punt aan bent gekomen kun je samen vrij simpel een huisje van 200 a 250k regelen
Als je beide werkt dan dus
nou de eerste paar jaar is een 2kamer flatje groot genoeg, daarna wil je toch wat meer ruimte (om je zooi in kwijt te kunnen)quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:41 schreef BoJo het volgende:
Ik neem aan dat jij hem niet in zo'n Scootah-Anita van 16 met het IQ van een tennisbal hangtquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
naast de HBO waar ik op zat zit ook het ROC, daar heb je die domme (makkelijke) mokkels ook![]()
ben alleen benieuwd of ik de ArenA erg ga horen bij feesten e.d.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |