Verwacht niet te veel van wat je kunt krijgen. PCI is niet echt bedoeld voor 3d graphics (veel te traag), en je zult alleen vrij oude/trage kaarten kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:16 schreef Plots het volgende:
Klote![]()
Ik heb al geen verstand van PC's
Eerst had ik eenm AGP Vid kaart (heb hem nog steeds)
Die pastte ook al niet in dit kk ding.
Ik heb deze videokaart op het FOK! V&A forum gekocht voor 30 euro incl.![]()
Iemand overkopen?
Kan ik niet zo een soort PCI e aansluiting kopen, die je in de PCI slot kan pluggen?
Dan zet ie hem soort van om.
Mensen die wel een goede PCI kaart hebben, mogen zich melden![]()
Gekletz?
Je zult nu wel een 'onboard' videokaart hebben.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:16 schreef Plots het volgende:
Klote![]()
Ik heb al geen verstand van PC's
Eerst had ik eenm AGP Vid kaart (heb hem nog steeds)
Die pastte ook al niet in dit kk ding.
Ik heb deze videokaart op het FOK! V&A forum gekocht voor 30 euro incl.![]()
Iemand overkopen?
Kan ik niet zo een soort PCI e aansluiting kopen, die je in de PCI slot kan pluggen?
Dan zet ie hem soort van om.
Mensen die wel een goede PCI kaart hebben, mogen zich melden![]()
Gekletz?
Idd we moeten allemaal ergens beginnen. En we zijn allemaal eens als leek begonnen. TS wellicht met wat hulp een nieuw moederbord overwegen??quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:42 schreef Slarioux het volgende:
Doe normaal mensen, jezus. Dat kan iedereen overkomen en alleen omdat jullie het niet zijn is het komisch. Da's nog stommer dan de fout die TS heeft gemaakt, en zo stom is die fout niet eens.
Ik bedoel, alsof de computerindustrie ooit handige afkortingen heeft bedacht. PCMCIA staat niet voor niets voor People Cant Memorise Computer Industry Acronyms.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |