Verwacht niet te veel van wat je kunt krijgen. PCI is niet echt bedoeld voor 3d graphics (veel te traag), en je zult alleen vrij oude/trage kaarten kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:16 schreef Plots het volgende:
Klote![]()
Ik heb al geen verstand van PC's
Eerst had ik eenm AGP Vid kaart (heb hem nog steeds)
Die pastte ook al niet in dit kk ding.
Ik heb deze videokaart op het FOK! V&A forum gekocht voor 30 euro incl.![]()
Iemand overkopen?
Kan ik niet zo een soort PCI e aansluiting kopen, die je in de PCI slot kan pluggen?
Dan zet ie hem soort van om.
Mensen die wel een goede PCI kaart hebben, mogen zich melden![]()
Gekletz?
Je zult nu wel een 'onboard' videokaart hebben.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:16 schreef Plots het volgende:
Klote![]()
Ik heb al geen verstand van PC's
Eerst had ik eenm AGP Vid kaart (heb hem nog steeds)
Die pastte ook al niet in dit kk ding.
Ik heb deze videokaart op het FOK! V&A forum gekocht voor 30 euro incl.![]()
Iemand overkopen?
Kan ik niet zo een soort PCI e aansluiting kopen, die je in de PCI slot kan pluggen?
Dan zet ie hem soort van om.
Mensen die wel een goede PCI kaart hebben, mogen zich melden![]()
Gekletz?
Idd we moeten allemaal ergens beginnen. En we zijn allemaal eens als leek begonnen. TS wellicht met wat hulp een nieuw moederbord overwegen??quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:42 schreef Slarioux het volgende:
Doe normaal mensen, jezus. Dat kan iedereen overkomen en alleen omdat jullie het niet zijn is het komisch. Da's nog stommer dan de fout die TS heeft gemaakt, en zo stom is die fout niet eens.
Ik bedoel, alsof de computerindustrie ooit handige afkortingen heeft bedacht. PCMCIA staat niet voor niets voor People Cant Memorise Computer Industry Acronyms.
zijn er geen andere uitbreidingssloten boven die drie op de foto (zwart, bruin, wit, groen whatever)? Dan wordt het lastig. Er zijn pci kaarten die counterstrike(source neem ik aan) aankunnen, en zelfs tot iets boven de minimum settings halen. Ik kan wel voorbeelden geven maar ik heb de 3d kaarten niet in de gaten gehouden dus het kan zijn dat er betere kaarten zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:47 schreef Plots het volgende:
Het is van HP, pentium 4.
Luukzor, weet ik niet. Weet niet waar ik al mn Systeem eigenschappen kan vinden. :$
Was het niet precies andersom?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb ooit foto's gezien van mensen die ISA-kaarten in een PCI-slot propten, dus dit lukt je best!
Een goede, gebruikte ATI 9800 Pro scoren is een veel betere optie vermoed ik. Die kaarten gaan als de brandweer en met AGP 8x haal je toch niet veel meer snelheid.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:21 schreef maartena het volgende:
Ik denk dat je beter een nieuw mobo kunt kopen die een PCI-e kaart accepteerd..... maar dan zit je ook weer met geheugen en CPU natuurlijk, want dan moet je wel weer precies de goede Mobo kopen.
en dit is een hardnekkige mythe.. AGP 8x of PCI express gaat zeker nog wel tot de laatste generatie kaarten. Er zijn maar een paar kaarten op het moment in omloop die meer nodig zijn aan brandbreedte dan AGP kan bieden. (de huidige topendmodellen) Ikzelf heb nu een agp x850 pro erin zitten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een goede, gebruikte ATI 9800 Pro scoren is een veel betere optie vermoed ik. Die kaarten gaan als de brandweer en met AGP 8x haal je toch niet veel meer snelheid.
Upgraden is véél duurder.
Ik heb ooit foto's gezien van iemand die een zaag in een PCI-Express kaart heeft gezet om 'm passende voor en AGP slot te maken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb ooit foto's gezien van mensen die ISA-kaarten in een PCI-slot propten, dus dit lukt je best!
Geen idde hoe het moet man.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:21 schreef Marc H het volgende:
Zoek op je moederbord eens naar een typenummer, dan kunnen wij wat beter inschatten wat de mogelijkheden zijn.
Vaak staat er op het moederbord zelf het typenummer in grote witte letters.quote:
Je kan beter ff naar een PC winkel gaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:58 schreef Plots het volgende:
Verder heb ik ook geen ander nummer gevonden.
Als ik op eigenschapen van mn PC -> apparaatbeheer -> zie ik 3 moederbordbronnen.
maar strax post ik mn IP nummer ofzo
Die kaart gaat het sowieso nooit doen op het mainboard dat je nu hebt. Als je hem er met moeite toch in krijgt en de PC aan zet dan krijg je vermoedelijk goedkope rookeffecten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:02 schreef Plots het volgende:
Eigenlijk zijn mijn vragen alleen of het beter is meer MB RAM te kopen?
En als ik aan ijzer ga zitten van mn vid kaart, en ik pleur hem er gewoon in. Zal ie het dan doen?
Een nieuw moederbord kopen is uitgesloten. Dat wordt me gewoon te duur, voor zo'n kut kaart
HAHAHA dat meen je niet!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is ongelofelijk wat we defect terugkrijgen. Zo heeft er al eens iemand 1/3 van alle pinnetjes uit een 775 socket getrokken omdat hij dacht dat die van z'n processor losgekomen waren. Ehm, en nee, dat was geen garantie meer uiteraard...
Ik had niet gezien dat TS geen AGP had maar dit is toch wel erg... Een PCI vga kaart aanraden voor games?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik denk dat het volgende kaartje zo ongeveer het beste is wat in TS zijn systeem past:
http://www.mycom.nl/Produ(...)2c_128_MB/58384.aspx
CS 1.6 moet daarmee lukken (beeld en geluid kan dan wel gaan haperen als iemand een rookbommetje gooit), Source ook in de laagste settings. Maar verwacht geen fps rate van boven de 50.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |