De rest ook niet, hoop ik?quote:Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef Razor21 het volgende:
Dat Flevoland verhaal niet al te serieus nemen![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 16:14 schreef Thetallguy het volgende:
Jij denkt dat eilanden drijven en je als je een sleepboot aan Ierland ofzo vast maakt je het ook zo naar de andere kant van de oceaan kan slepen?
quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Pool het volgende:
Nee dat kan normaal gesproken niet. Het kan alleen bij dat eiland uit Alfred Jodocus Kwak, dat achteraf een grote schildpad bleek te zijn. Goede aflevering trouwens. [afbeelding]
Vertel me aljeblieft dat dat een geintje isquote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Razor21 het volgende:
OMG ik dacht dus echt dat eilandjes dreven athans niet aan de bodem vast zaten![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Razor21 het volgende:
OMG ik dacht dus echt dat eilandjes dreven athans niet aan de bodem vast zaten![]()
whaha hier dacht ik ook aan.quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Pool het volgende:
Nee dat kan normaal gesproken niet. Het kan alleen bij dat eiland uit Alfred Jodocus Kwak, dat achteraf een grote schildpad bleek te zijn. Goede aflevering trouwens. [afbeelding]
Keilullig als je er dan halverwege achterkomt dat het een schiereiland is!quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Tuurlijk kan dat. Zo ben ik eens onder Europa doorgezwommen
Ooit van basisschool gehoord?quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Razor21 het volgende:
Drijfzand? Heh?quote:Op maandag 4 september 2006 16:13 schreef Klonk het volgende:
lijkt me van niet, de meeste eilandjes zijn van zand en zand zwemt nogal lastig
En boten. Die ook.quote:Op maandag 4 september 2006 16:21 schreef Razor21 het volgende:
Jezus hoe kom ik er dan bij zeg...misschien omdat ijsbergen ook drijven ofzo....![]()
Ja dat was een dippie.quote:Op maandag 4 september 2006 16:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Keilullig als je er dan halverwege achterkomt dat het een schiereiland is!![]()
Jij verdient een triangel drumstelquote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Razor21 het volgende:
Het verhaal van (continentale) platen is je ook vreemd?quote:Op maandag 4 september 2006 16:23 schreef Razor21 het volgende:
IJsland drijft op sommige plaatsen met een snelheid van 1 á 2 cm per jaar.
Er had net zo goed eiland kunnen staan ipv Ijsland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |