De rest ook niet, hoop ik?quote:Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef Razor21 het volgende:
Dat Flevoland verhaal niet al te serieus nemen![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 16:14 schreef Thetallguy het volgende:
Jij denkt dat eilanden drijven en je als je een sleepboot aan Ierland ofzo vast maakt je het ook zo naar de andere kant van de oceaan kan slepen?
quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Pool het volgende:
Nee dat kan normaal gesproken niet. Het kan alleen bij dat eiland uit Alfred Jodocus Kwak, dat achteraf een grote schildpad bleek te zijn. Goede aflevering trouwens. [afbeelding]
Vertel me aljeblieft dat dat een geintje isquote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Razor21 het volgende:
OMG ik dacht dus echt dat eilandjes dreven athans niet aan de bodem vast zaten![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Razor21 het volgende:
OMG ik dacht dus echt dat eilandjes dreven athans niet aan de bodem vast zaten![]()
whaha hier dacht ik ook aan.quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Pool het volgende:
Nee dat kan normaal gesproken niet. Het kan alleen bij dat eiland uit Alfred Jodocus Kwak, dat achteraf een grote schildpad bleek te zijn. Goede aflevering trouwens. [afbeelding]
Keilullig als je er dan halverwege achterkomt dat het een schiereiland is!quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Tuurlijk kan dat. Zo ben ik eens onder Europa doorgezwommen
Ooit van basisschool gehoord?quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Razor21 het volgende:
Drijfzand? Heh?quote:Op maandag 4 september 2006 16:13 schreef Klonk het volgende:
lijkt me van niet, de meeste eilandjes zijn van zand en zand zwemt nogal lastig
En boten. Die ook.quote:Op maandag 4 september 2006 16:21 schreef Razor21 het volgende:
Jezus hoe kom ik er dan bij zeg...misschien omdat ijsbergen ook drijven ofzo....![]()
Ja dat was een dippie.quote:Op maandag 4 september 2006 16:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Keilullig als je er dan halverwege achterkomt dat het een schiereiland is!![]()
Jij verdient een triangel drumstelquote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Razor21 het volgende:
Het verhaal van (continentale) platen is je ook vreemd?quote:Op maandag 4 september 2006 16:23 schreef Razor21 het volgende:
IJsland drijft op sommige plaatsen met een snelheid van 1 į 2 cm per jaar.
Er had net zo goed eiland kunnen staan ipv Ijsland![]()
Jij haalt tektonische platen en continentale platen door elkaarquote:Op maandag 4 september 2006 16:26 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het verhaal van (continentale) platen is je ook vreemd?
Tieft toch op met dat drumstelquote:Op maandag 4 september 2006 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij verdient een triangel drumstel![]()
Josti
Lees het topic ffquote:Op maandag 4 september 2006 16:32 schreef PLAE@ het volgende:
Haha je hebt zeker pas Alfred J. Kwak gekeken![]()
Daar is een mega-schilpad een eiland![]()
Anders was het een drijflandquote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Razor21 het volgende:
Iets met heel diep graven en aan de andere kant van de wereld uitkomen.quote:Op maandag 4 september 2006 16:35 schreef PsyCha het volgende:
whahaha wat een vraag!heb je dr meer. Ik wil lachen.
![]()
Om te beginnen zou ik die 'es laten staan. Scheelt misschien een stuk.quote:en lekker een biertje drinken...
Ah, kijk, het kan dus toch. Naja, weer wat geleerd.quote:Natuurlijk kan dat. Mensen die zeggen dat het niet kan die liegen. Ik heb zelf al eens een keer in het zwembad onder zo'n drijvend matje doorgezwommen en daar zaten net als op texel ook mensen op.
Maar dat noemt men geen eilanden.squote:Op maandag 4 september 2006 16:59 schreef partyyboyy het volgende:
er zijn wel eilanden van ijs die drijven hoor!![]()
ik wel!quote:Op maandag 4 september 2006 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat noemt men geen eilanden.s
Zelfs dat gaat je, denk ik, niet lukken, IJsmeis.quote:Onder deze eland kan je wel doorzwemmen:
quote:Op maandag 4 september 2006 17:01 schreef ijsmeis het volgende:
Onder deze eland kan je wel doorzwemmen:
[afbeelding]
Jawellll, zo'n dikke buik heeft ie niet.quote:Op maandag 4 september 2006 17:03 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Zelfs dat gaat je, denk ik, niet lukken, IJsmeis.
Onderzeese tunnels hebben meestal geen water in zich dus zwemmen wordt dan weer zo moeilijkquote:Op maandag 4 september 2006 17:04 schreef ThE_ED het volgende:
Sommige eilandjes hebben misschien een onderzeese tunnel? Dan zou het daar wel kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |