abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41795090
Ja! Leuk Doen we! Een dagje rondcrossen door het Ruhrgebied, met speciale belangstelling voor de Wuppertaler Schwebebahn.

Graag mee:

Alexxxxx
Dr_Flash
Zug-Chef
PNG

Datum? Lijkt me een zaterdag of eventueel zondag in de tweede helft van oktober te worden. Dus: 21, 22, 28 of 29 oktober.

Bier, Bratwurst, Bordjesknallen, kortom: Pret voor het hele gezin

[ Bericht 3% gewijzigd door Dr_Flash op 15-09-2006 10:52:15 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_41814047
Bin dabei!

Lijkt me
pi_41814894
Aangepast
pi_41815530
Zolang ze maar Cola-Bier hebben vind ik t best
  donderdag 14 september 2006 @ 21:49:47 #5
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_41815978
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja! Leuk Doen we! Een dagje rondcrossen door het Ruhrgebied, met speciale belangstelling voor de Wuppertaler Schwebebahn.

[afbeelding]

Graag mee:

Alexxxxx
Dr_Flash
Zug-Chef

Datum? Lijkt me een zaterdag of eventueel zondag in de tweede helft van oktober te worden. Dus: 21, 22, 28 of 29 oktober.

Bier, Bratwurst, Bordjesknallen, kortom: Pret voor het hele gezin
Is er nog een leuke groene route daar naartoe?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_41815979
Lijkt me wel grappig.
Waarom ook niet ?

Is dat rondcrossen ter plaatse trouwens per trein of per auto ?
pi_41816407
Zover ik in de plannen van Flash zie, willen we toch wel een groepje van 5 mensen regelen, of groter. Zit namelijk zo dat we met het Nord Rhein Westfalen ticket met max 5 personen op 1 ticket kunnen, voor maar 25 euro totaal

We gaan dus met de trein rondcrossen

Maar goed voor dat weer iedereen het grappig vindt en verder niks... Flash beste jongen hoe gaan we dit regelen
  donderdag 14 september 2006 @ 22:01:57 #8
132767 lipje
pi_41816545
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:58 schreef Zug-Chef het volgende:
Zover ik in de plannen van Flash zie, willen we toch wel een groepje van 5 mensen regelen, of groter. Zit namelijk zo dat we met het Nord Rhein Westfalen ticket met max 5 personen op 1 ticket kunnen, voor maar 25 euro totaal

We gaan dus met de trein rondcrossen

Maar goed voor dat weer iedereen het grappig vindt en verder niks... Flash beste jongen hoe gaan we dit regelen
das minder dan dat ik betaal om aan de grens te komen
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_41817584
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:58 schreef Zug-Chef het volgende:

Neukend einfach, we spreken af in Venlo of in Heerlen. Dat het geld kost en al dat gezanik, dat weet ik nou wel. Mij kost het ook geld. Een beetje treinhomo heeft tegenwoordig de kruidvatkaartjes bij stapels liggen, dus dat gezanik van "oh maar dat is te ver en te duur en bla bla" mag achterwege blijven Er volgt uit dit topic vanzelf een lijst met serieus geīnteresseerden, Iedereen weet dondersgoed dat hij verntwoordelijk is voor zijn eigen vervoerbewijs, en vanaf de grens kunnen we dus voordelig op zo'n Länderticket.

[ Bericht 17% gewijzigd door Dr_Flash op 15-09-2006 09:35:24 ]
pi_41817785
Een beetje Treinhomo heeft bij ome NS genoeg geld verdiend om een auto te kopen...
pi_41817819
een beetje treinhomo post dan voortaan door onder otohomo
pi_41823459
Plekkie 4 gereserveerd.

Als we met auto stuk moeten heb ik wel 3 plekken over. Maar dan all the way trein toch.
Zet mij maar op lijst. Lijkt me wel leuk, dag in diepe met wildvreemden.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  vrijdag 15 september 2006 @ 07:33:43 #13
132767 lipje
pi_41825575
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Neukend einfach, we spreken af in Venlo of in Heerlen. Dat het geld kost en al dat gezanik, dat weet ik nou wel. Mij kost het ook geld. Een beetje treinhomo heeft tegenwoordig de kruidvatkaartjes bij stapels liggen, dus dat gezanik van "oh maar dat is te ver en te duur en bla bla" mag achterwege blijven Er volgt uit dit topic vanzelf een lijst met serieus geīnteresseerden, Iedereen weet dondersgoed dat hij verntwoordelijk is voor zijn eigen vervoerbewijs, en vanaf de grens kunnen we dus voordelig op zo'n Länderticket.

Iedereen die denkt dat ik zo'n topic open op zoek naar mensen die op mijn kosten gratis een leuke dag willen hebben, mag tegen de muur en doodgeschoten worden Of binnen 10 seconden aantonen over een IQ BOVEN het vriespunt te beschikken.

Now game on
t was een beklaag over de dure Nederlandse tarieven .

.
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_41826902
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 07:33 schreef lipje het volgende:

[..]

t was een beklaag over de dure Nederlandse tarieven .

.
ja, sorry Ik was beetje djonke

Heb die laatste passage maar weer weggehaald ook, was beetje mongolenpraat Sorry, dus

[ Bericht 20% gewijzigd door Dr_Flash op 15-09-2006 10:51:27 ]
pi_41826978
Het is op zich de bedoeling om all the way met de trein te gaan, maar als we dus inderdaad in Venlo of Heerlen afspreken is het natuurlijk aan een ieder hoe hij daar naartoe gaat
pi_41828647
Oh ja, en dat het handig is als mensen vast aangeven als ze op een van de genoemde data wel of niet kunnen, dan kunnen we daar even kijken wat het beste uitkomt voor iedereen
pi_41834077
Ik twijelfde, tot ik ag dat PNG meeging.
  vrijdag 15 september 2006 @ 18:10:02 #18
132767 lipje
pi_41840393
Ander vraagje, mijn ouders zijn er niet zo erg lang geleden (minder dan een jaar) geweest, en toen waren ze een aantal stations aan het renoveren. Hopelijk is de baan wel toegankelijk en kunnen we overal komen waar we willen (zonder omwegen)
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_41841657
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:10 schreef lipje het volgende:
Ander vraagje, mijn ouders zijn er niet zo erg lang geleden (minder dan een jaar) geweest, en toen waren ze een aantal stations aan het renoveren. Hopelijk is de baan wel toegankelijk en kunnen we overal komen waar we willen (zonder omwegen)
Ik zal eens kijken
pi_41850824
Van de zomer was in ieder geval het hele traject open, alleen werd er flink verbouwd / vernieuwd op het Vohwinkel station (westelijk beginpunt).

Ik heb eigenlijk geen bezwaar tegen alle data, misschien dat de 2e zondag (29e) liever niet wil in verband met de ritjes van de HSA hier in Friesland
pi_41873771
Baan is gewoon helemaal open, en er wordt nog steeds behoorlijk getimmerd aan Vohwinkel
pi_41873847
Moeten we die dag veel rennen/lopen?
pi_41874013
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Moeten we die dag veel rennen/lopen?
Lijkt me niet, waarom zou je?

[ Bericht 1% gewijzigd door Dr_Flash op 16-09-2006 23:18:16 ]
pi_41874468
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Lijkt me niet, waarom zou je?
Krappe aansluitingen op lange perrons

Er is namelijk iemand die overweegt mee te gaan, maar die niet zo goed kan rennen
pi_41882295
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:

Krappe aansluitingen op lange perrons

Er is namelijk iemand die overweegt mee te gaan, maar die niet zo goed kan rennen
Nee, korte perrons meter of 50 alles. En aansluitingen? Ach dat ding gaat (op zaterdag) iedere 5 minuten, boejje aansluitingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')