Is er nog een leuke groene route daar naartoe?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja! LeukDoen we! Een dagje rondcrossen door het Ruhrgebied, met speciale belangstelling voor de Wuppertaler Schwebebahn.
[afbeelding]
Graag mee:
Alexxxxx
Dr_Flash
Zug-Chef
Datum? Lijkt me een zaterdag of eventueel zondag in de tweede helft van oktober te worden. Dus: 21, 22, 28 of 29 oktober.Bier, Bratwurst, Bordjesknallen, kortom: Pret voor het hele gezin
das minder dan dat ik betaal om aan de grens te komenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:58 schreef Zug-Chef het volgende:
Zover ik in de plannen van Flash zie, willen we toch wel een groepje van 5 mensen regelen, of groter. Zit namelijk zo dat we met het Nord Rhein Westfalen ticket met max 5 personen op 1 ticket kunnen, voor maar 25 euro totaal
We gaan dus met de trein rondcrossen
Maar goed voor dat weer iedereen het grappig vindt en verder niks... Flash beste jongen hoe gaan we dit regelen
Neukend einfach, we spreken af in Venlo of in Heerlen. Dat het geld kost en al dat gezanik, dat weet ik nou wel. Mij kost het ook geld. Een beetje treinhomo heeft tegenwoordig de kruidvatkaartjes bij stapels liggen, dus dat gezanik van "oh maar dat is te ver en te duur en bla bla" mag achterwege blijvenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:58 schreef Zug-Chef het volgende:
Maar goed voor dat weer iedereen het grappig vindt en verder niks... Flash beste jongen hoe gaan we dit regelen
t was een beklaag over de dure Nederlandse tarievenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neukend einfach, we spreken af in Venlo of in Heerlen. Dat het geld kost en al dat gezanik, dat weet ik nou wel. Mij kost het ook geld. Een beetje treinhomo heeft tegenwoordig de kruidvatkaartjes bij stapels liggen, dus dat gezanik van "oh maar dat is te ver en te duur en bla bla" mag achterwege blijvenEr volgt uit dit topic vanzelf een lijst met serieus geīnteresseerden, Iedereen weet dondersgoed dat hij verntwoordelijk is voor zijn eigen vervoerbewijs, en vanaf de grens kunnen we dus voordelig op zo'n Länderticket.
Iedereen die denkt dat ik zo'n topic open op zoek naar mensen die op mijn kosten gratis een leuke dag willen hebben, mag tegen de muur en doodgeschoten wordenOf binnen 10 seconden aantonen over een IQ BOVEN het vriespunt te beschikken.
Now game on
ja, sorryquote:Op vrijdag 15 september 2006 07:33 schreef lipje het volgende:
[..]
t was een beklaag over de dure Nederlandse tarieven.
.
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:10 schreef lipje het volgende:
Ander vraagje, mijn ouders zijn er niet zo erg lang geleden (minder dan een jaar) geweest, en toen waren ze een aantal stations aan het renoveren. Hopelijk is de baan wel toegankelijk en kunnen we overal komen waar we willen (zonder omwegen)
Lijkt me niet, waarom zou je?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Moeten we die dag veel rennen/lopen?
Krappe aansluitingen op lange perronsquote:
Nee, korte perronsquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Krappe aansluitingen op lange perrons
Er is namelijk iemand die overweegt mee te gaan, maar die niet zo goed kan rennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |