als ik met mijn stomme kop zonodig aan een sigaret moet lurken dan wil ik er niet de reden van zijn dat anderen die de filmavond wel verdienen deze niet krijgenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:42 schreef scanman01 het volgende:
Nee, het slaat gewoon nergens op. Het was een extra voor mensen die geen sigaretten enzo besteld hebben. Later kwam in de brief opeens de opmerking 'die nog nooit gerookt hebben in het huis'. Dat is heel tegenstrijdig en slaat ook nergens op. Ik zou echt proberen om iedereen te overtuigen de film te skippen.
Discussies uitlokken....leuk tochquote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef scanman01 het volgende:
Heel vreemd dat niemand van de echt niet-rokers het zo belachelijk vindt dat ze het idee opperen om dan helemaal geen film te gaan kijken. Wat het is natuurlijk belachelijk wat BB nu flikt.
Maar de brief van BB is heel tegenstrijdig. Het was voor demensen die niet een deel van het budget gebruiken voor rookwaren. DIE mensen zouden een extra krijgen. Later komt er opeens nog die regel bij. Ik vind het echt te zot voor woorden.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:47 schreef D.Rose het volgende:
als ik met mijn stomme kop zonodig aan een sigaret moet lurken dan wil ik er niet de reden van zijn dat anderen die de filmavond wel verdienen deze niet krijgen
PRECIES!!! Ik vind het ZO jammer dat niemand daarmee komt in dat huis.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:50 schreef golfer het volgende:
Ik zou, als ik niet-roker zou zijn, tegen BB zeggen dat ze die film-avond in hun reet mogen steken.![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:51 schreef puntoortje het volgende:
zo, ze gaan naar de vlooien van rik kijken
Ik denk om het e.e.a. te verduidelijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:52 schreef n1ek het volgende:
en een enveloppe
Ach, heeft ze toch ook iets...quote:Op donderdag 14 september 2006 16:53 schreef scanman01 het volgende:
Marlies, Sabrina en Jeroen worden gematst. Milica is de lul dus. Die wordt genaaid.
Ah, het genre film is inmiddels bekend, begrijp ik?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef Kinga het volgende:
jezus, waar maken ze zich druk om? om een fucking film...
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, het genre film is inmiddels bekend, begrijp ik?
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, het genre film is inmiddels bekend, begrijp ik?
Jawel want zij hoort niet bij de uitzonderingen.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:57 schreef n1ek het volgende:
die brief schept ook niet echt duidelijkheid rondom Milica
Eigenlijk wel, maar ze zien het niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:57 schreef n1ek het volgende:
wordt je dus niet wijzer van omdat ze minder "gerookt" heeft dan de 3 uitzonderingenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:59 schreef Addi het volgende:
[..]
Jawel want zij hoort niet bij de uitzonderingen.
Het zou leuk zijn als ze de boel verpest voor de anderen en dan een lading shit over haar heen krijgtquote:Op donderdag 14 september 2006 16:57 schreef n1ek het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Tijn hoopt op een geile film, maar deze vind ie ook wel wat denk ik
[afbeelding]
![]()
Ik weet niet hoeveel drank ze hebben besteld, misschien valt dat nog vies tegen!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:05 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
He, maar de bestelling is toch binnen, zal dus wel weer flink gezopen worden vanavond![]()
Dus haar slijm acties hebben weinig zin gehad afgelopen weken.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef Kinga het volgende:
Marlies baalt als een stekker dat ze geen filmpje mag kijken...dom wijf.
zowieso 7 flessies rosé denk ik in het kader van de medicijnen van Hilliequote:Op donderdag 14 september 2006 17:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel drank ze hebben besteld, misschien valt dat nog vies tegen!![]()
Ging het daar maar alleen om. Iedereen die ooit gerookt heeft in het huis, wordt door BB gezien als roker. Dus ook als je alleen een paar trekjes hebt genomen.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:05 schreef Taurus het volgende:
Ik snap er geen zak van, het is toch niet zo moeilijk om de vaste rokers er uit te pikken?![]()
Ze mag dus wél kijken.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dus haar slijm acties hebben weinig zin gehad afgelopen weken.
Lekker voor dat wijf.
je bedoelt voor de niet rokers natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ging het daar maar alleen om. Iedereen die ooit gerookt heeft in het huis, wordt door BB gezien als roker. Dus ook als je alleen een paar trekjes hebt genomen.
Milica zegt net tegen Tijn dat ze het avondje maar overslaat omdat ze het niet voor de rokers wil verpesten. Ze heeft ooit 1 trekje genomen.
dattie een boeing het huis in boort als ze zijn film verzieken!quote:
De niet-rokers zijn er veel meer, maar er zijn een paar bewoners die een keer een trekje hebben genomen. Dat zijn Marlies, Jeroen, Sabrina en Milica. De eerste 3 werden genoemd als uitzondering. Zij mogen dus de film ook kijken.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:12 schreef Morwen het volgende:
De niet rokers zijn dan Micheline, Semih, Sabrina en Monique toch?
Marcia's vriendje.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
over wie hebben Marcia en Hilde het nou![]()
ok, zag ie dat gat net in Marcia dr shirt onder dr okselquote:
Vriendje van Marcia dacht ik? Het was een jaar uit en nu zijn ze weer bij elkaar.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
over wie hebben Marcia en Hilde het nou![]()
Vreemde zaak, ik vind dat gewoon alle niet-rokers de film mogen kijken. 1 of een paar trekjes is geen roken.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De niet-rokers zijn er veel meer, maar er zijn een paar bewoners die een keer een trekje hebben genomen. Dat zijn Marlies, Jeroen, Sabrina en Milica. De eerste 3 werden genoemd als uitzondering. Zij mogen dus de film ook kijken.
Kan beide, een film duurt maar 1 1/2 tot 2 uur en wat ontspanning kan juist bijdragen aan de zin om nadien een feestje te bouwenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:20 schreef mazaru het volgende:
Waarom nou niet gewoon een zuipavond, dan komen die dooie dienders misschien eens tot leven.
quote:
Je moet die jongen ook alles voorkauwen he?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:22 schreef scanman01 het volgende:
Monique: "Jeroen, je moet niet met je knieėn bewegen, maar met je heupen"
Hč, Jeroen rookte sigaren met zijn maat Marcel, en Marlies heeft ook een peuk in haar handen gehadquote:Op donderdag 14 september 2006 17:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De niet-rokers zijn er veel meer, maar er zijn een paar bewoners die een keer een trekje hebben genomen. Dat zijn Marlies, Jeroen, Sabrina en Milica. De eerste 3 werden genoemd als uitzondering. Zij mogen dus de film ook kijken.
Maar ze mogen van Hummie niet te veel drinken.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan beide, een film duurt maar 1 1/2 tot 2 uur en wat ontspanning kan juist bijdragen aan de zin om nadien een feestje te bouwen![]()
idd, he grappige zitzak in de fakes trouwensquote:Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef mamapan het volgende:
[..]
Hč, Jeroen rookte sigaren met zijn maat Marcel, en Marlies heeft ook een peuk in haar handen gehad![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
idd, he grappige zitzak in de fakes trouwens![]()
Precies. En dan zou Milica niet mee mogen? Ik denk dat ze gewoon moeten aannemen dat het helemaal niet aan de orde was of zij misschien bij de rokers hoorde.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef mamapan het volgende:
[..]
Hč, Jeroen rookte sigaren met zijn maat Marcel, en Marlies heeft ook een peuk in haar handen gehad![]()
ik hoop dat dr contactpersoon bij het UWV dit programma ook volgtquote:Op donderdag 14 september 2006 17:30 schreef Tissik het volgende:
Hilde is ook wel HEEL erg: "janine, heb je voor mij toch nog een pakje shag, want ik word er helemaal GEK van! Ik ben alleen maar aan het rennen en vliegen, want het ligt steeds daar, daar en daar"
LOL, rennen en vliegen achter de sigaretten aan? Sjongenou! Stel je voor dat je na 25 sigaretten al op moet staan voor een nieuw pakje? Dan is shag toch haniger indeed, dan hoef je pas na 50 shagjes in beweging te komen.
Ik HAAT Hilde!
Die zal er op 1 of andere manier sowieso wel iets van meekrijgenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:33 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik hoop dat dr contactpersoon bij het UWV dit programma ook volgt
Toekomstplannen zijn nooit oninteressant. Dit is voor het eerst dat ik drie nietszeggende meiden een zinnig gesprek hoor voeren. En nog wel met elkaar!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:34 schreef Morwen het volgende:
Wat een enorm oninteressant gesprek tussen de eMMen![]()
Mja, voor hun misschien belangrijk en interessant, voor mij niet. Heb al omgeschakeld naar de stofzuiger en zingende en fluitende mensenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:35 schreef Tissik het volgende:
[..]
Toekomstplannen zijn nooit oninteressant. Dit is voor het eerst dat ik drie nietszeggende meiden een zinnig gesprek hoor voeren.
De aapjes in de dierentuin schillen zo'n ding met meer beleid.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
jeroen verkracht ff een sinaasappel
Dan heb je gemist dat de moeder van Micheline zich op haar 45e aan het omscholen is van docente naar fysiotherapeute! Je bent nooit te oud om te lerenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mja, voor hun misschien belangrijk en interessant, voor mij niet. Heb al omgeschakeld naar de stofzuiger en zingende en fluitende mensen![]()
Ja, maar Hilde heeft 1000 % pijn de hele dag en wanneer moet ze dan haar dagelijkse fust wijn naar binnen gieten.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:39 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan heb je gemist dat de moeder van Micheline zich op haar 45e aan het omscholen is van docente naar fysiotherapeute! Je bent nooit te oud om te leren![]()
En Hilde luiwammes, vindt het allemaal geweldig! (Het zou in de hersens van Hilde dan ook niet opkomen om wat zinnigs met je leven te doen).
ja, ontopic, wie gaat er nou over roken lullen als ie onder de douche staatquote:Op donderdag 14 september 2006 17:43 schreef wolferl het volgende:
Fok! is nu zo traag als dikke stront.
Oh, als de mannen douchen krijgen we opeens weer wel beeld.quote:
Ja hey wij vrouwen moeten ook aan onze trekken komen. Tis niet veel bijzonders dat in het huis zit qua knapheid en uiterlijk, maar hierdoor wordt het wel een beetje gecompenseerd. Beetje maar hoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, als de mannen douchen krijgen we opeens weer wel beeld.
De families van de dames hebben vast allemaal zitten klagen ofzo.
De familie van Jeroen is te dom om het telefoonnummer van BB op te zoekenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, als de mannen douchen krijgen we opeens weer wel beeld.
De families van de dames hebben vast allemaal zitten klagen ofzo.
Of iets met alleengelaten kindertjes en gescheiden oudersquote:Op donderdag 14 september 2006 17:28 schreef X_Kanus_X het volgende:
Hou de zakdoekjes maar paraat vanavond, dames in het huis.....het zal waarschijnlijk wel een zwijmelfilm worden met Brad Pitt. oid
Heb je met die Brabandersquote:Op donderdag 14 september 2006 17:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
De familie van Jeroen is te dom om het telefoonnummer van BB op te zoeken![]()
Yep, zijn allemaal domquote:Op donderdag 14 september 2006 17:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Heb je met die Brabanders![]()
Wat heeft dat met brabanders te maken?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Heb je met die Brabanders![]()
Hilde is constant bezig om zichzelf niet te ontzien. Ze zou zich echt eens moeten vermannen, beetje discipline aanleren of doorzettingsvermogen kweken. Ze geeft echt veels te veel toe aan haar eigen nukken en pijntjes. Ik denk dat 75 % van haar pijn tussen haar oren zit.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:59 schreef Tissik het volgende:
Toch wel opmerkelijk, Milica wil niet risceren om de groep te benadelen en ziet daarom af van het filmpje. Hilde haakt daarop in, dat Milica dan wel zelf een beloning zal gaan krijgen ipv het filmpje.
Ik vind dat wel een opmerkelijjk verschil in benadering. Milica die bereid is iets op te offeren in belang van anderen, en Hilde die dat weer heel egocentrisch benaderd als een mogelijk extra gewin voor Milica zelf.
Zet er Rik bij en E10 durft nooit meer blootquote:Op donderdag 14 september 2006 18:04 schreef Isabeau het volgende:
Da's niet mis wat Jeroen heeft. Nu Etienne ernaast zetten onder de douche![]()
Omdat Sjaan nu afgekicked is,ze gaat nu 'normaal' trachten te worden.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:03 schreef intoyou het volgende:
[..]
Wat heeft dat met brabanders te maken?
Ontopic: Sabje en Mo zijn alles grondig aan het schoonmaken. Ik zie Sjaan nooit meer zo schoonmaken zoals ze de eerste dagen deed.
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zet er Rik bij en E10 durft nooit meer bloot![]()
Hij moet toch ergens z'n hersenen bewaren, als ze niet in zijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:04 schreef Isabeau het volgende:
Da's niet mis wat Jeroen heeft. Nu Etienne ernaast zetten onder de douche![]()
Normaal? Wat is dat? Maar ze had toch zoveel energie? Dat moet ze toch kwijt? Of is dat nu allemaal aan het oproppen en ontploft er straks een bom. Nouja we zien wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:07 schreef Addi het volgende:
[..]
Omdat Sjaan nu afgekicked is,ze gaat nu 'normaal' trachten te worden.![]()
Zou het daarom de schaamstreek heten?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:32 schreef wolferl het volgende:
Waarom staat E10 helemaal verscholen onder de douche, ik weet het wel.![]()
De zusjes staan ook in de badkamer, meneer schaamt zich.
ja voor zn clitorisquote:Op donderdag 14 september 2006 18:32 schreef wolferl het volgende:
Waarom staat E10 helemaal verscholen onder de douche, ik weet het wel.![]()
De zusjes staan ook in de badkamer, meneer schaamt zich.
Ik dacht exact hetzelfde,bovendien doet ze precies wat haar moer haar opdraagt.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:42 schreef Day het volgende:
Milicia is net zo grote grote roddeltante als d'r moeder.
LOL... oftewel: hoe leg ik alles negatief uitquote:Op donderdag 14 september 2006 18:42 schreef Day het volgende:
Milicia is net zo grote grote roddeltante als d'r moeder.
Gelukkig ben jij lekker objectief waar het Tijn betreftquote:Op donderdag 14 september 2006 18:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... oftewel: hoe leg ik alles negatief uit
Ja, ik weet dat ze dit jaar je lieveling is, maar het is wel gewoon een feit.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... oftewel: hoe leg ik alles negatief uit
Dat zie ik toch net even iets anders. Ik verwijt hem geen dingen die de rest ook net zo hard doet.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:46 schreef Lyza het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij lekker objectief waar het Tijn betreft![]()
Je moet echt wat objectiever worden. Dat gelul over anderen doen ze allemaal net zo hard...quote:Op donderdag 14 september 2006 18:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ze dit jaar je lieveling is, maar het is wel gewoon een feit.
't Is net een oud wijf, man! Dat gelul over anderen continue. Ga plezier maken in plaats van alles doen wat je alcoholische moeder je opdraagt en vorm eens je eigen mening!
Die begrijp ik ff niet, daar is Monique toch zelf verantwoordelijk voor?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch net even iets anders. Ik verwijt hem geen dingen die de rest ook net zo hard doet.
Tijn vind ik een klootzak door dat gekloot met Monique en verder vind ik hem een heel bazig mannetje.
Je moet zelf weten wat je van wie dan ook vindt. Maar ontken niet dat het je mening enorm kleurt als je iemand een klootzak vindt. Dan is vaak alles wat diegene doet "verkeerd" in jouw ogen. Ik vindt jouw mening tov Tijn af en toe behoorlijk gekleurd. Dat is ook normaal volgens mij.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch net even iets anders. Ik verwijt hem geen dingen die de rest ook net zo hard doet.
Tijn vind ik een klootzak door dat gekloot met Monique en verder vind ik hem een heel bazig mannetje.
Allemachtig...quote:Op donderdag 14 september 2006 18:49 schreef Addi het volgende:
Eerst zegt Milica dat ze het van haar moeder om die reden moest veranderen en nu vertelt ze aan Janine....'ik had zoiets van' ,dus heeft ze zelf bedacht dat ze niet Egbert maar Monique zou nomineren.
Ze draait en liegt al net als Hilde.
Dat klopt wel ja. Maar nogmaals: ik ga hen volgens mij geen dingen verwijten waar ieder ander zich net zo schuldig aan maakt.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:50 schreef Lyza het volgende:
[..]
Je moet zelf weten wat je van wie dan ook vindt. Maar ontken niet dat het je mening enorm kleurt als je iemand een klootzak vindt. Dan is vaak alles wat diegene doet "verkeerd" in jouw ogen. Ik vindt jouw mening tov Tijn af en toe behoorlijk gekleurd. Dat is ook normaal volgens mij.
Ze heeft ze genomineerd om dezelfde reden dat veel anderen nomineren. Ze heeft helemaal NIETS met ze. Ze komen nooit met haar een praatje maken... en adersom ook niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:51 schreef Day het volgende:
Wat heeft Monique Milicia dan aangedaan? Helemaal niks!
lieve Marrije, hoor jij monique vragen of tijn dr weer ff een niet zo leuk plaatje voor thuis van wil maken, of doet ie dat gewoon zelf ongevraagd dusquote:Op donderdag 14 september 2006 18:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die begrijp ik ff niet, daar is Monique toch zelf verantwoordelijk voor?
zn denkbeeldige mokkeltje is toch jarigquote:Op donderdag 14 september 2006 18:53 schreef Scope het volgende:
Wat is E10 opgelaten vandaag?
Grappig dat juist jij dat zegt!quote:Op donderdag 14 september 2006 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet echt wat objectiever worden. Dat gelul over anderen doen ze allemaal net zo hard...
Okee, deze nog even dan. Zo zie je dat alles veel simpeler te verklaren is dan het lijkt.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:51 schreef Day het volgende:
Wat heeft Monique Milicia dan aangedaan? Helemaal niks!
Wat had Micheline Milicia aangedaan, helemaal niks! En dat heeft ze later zelf toegegeven. Ze heeft nu gewoon een hekel aan Monique omdat haar moeder dat ook heeft. Prima gedrag als je 10 bent, maar op je 23ste moet je toch je eigen mening kunnen vormen.
? Begrijp het echt ff niet, call me crazy! Maar als twee mensen zitten te klooien en 1 daarvan is gebonden dan vind ik het aan diegene om stop te zeggen. En zeggen en doen is een verschil. Ik heb Tijn ook horen zeggen dat ie haar wil ontlopen, maar zij kruipt lekker naast hem, dan gaan ze samen knuffelen, allebei 'schuldig', ze kunnen beiden weglopen, maar ik reken het Monique aan omdat zij degene is met een relatie.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
lieve Marrije, hoor jij monique vragen of tijn dr weer ff een niet zo leuk plaatje voor thuis van wil maken, of doet ie dat gewoon zelf ongevraagd dus![]()
Ze heeft haar genomineerd op advies van haar moeder, dat zit ze zelf net te vertellen!quote:Op donderdag 14 september 2006 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft ze genomineerd om dezelfde reden dat veel anderen nomineren. Ze heeft helemaal NIETS met ze. Ze komen nooit met haar een praatje maken... en adersom ook niet.
dus dan moet Monique de hele dag door maar gaan aangeven wat haar grens is, dat doet ze niet, ze wil de sfeer in het huis niet vergallenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
? Begrijp het echt ff niet, call me crazy! Maar als twee mensen zitten te klooien en 1 daarvan is gebonden dan vind ik het aan diegene om stop te zeggen. En zeggen en doen is een verschil. Ik heb Tijn ook horen zeggen dat ie haar wil ontlopen, maar zij kruipt lekker naast hem, dan gaan ze samen knuffelen, allebei 'schuldig', ze kunnen beiden weglopen, maar ik reken het Monique aan omdat zij degene is met een relatie.
Dan vergalt ze toch haar huwelijkquote:Op donderdag 14 september 2006 18:58 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dus dan moet Monique de hele dag door maar gaan aangeven wat haar grens is, dat doet ze niet, ze wil de sfeer in het huis niet vergallen
touchequote:Op donderdag 14 september 2006 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan vergalt ze toch haar huwelijk![]()
JAnine voor president!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:29 schreef Addi het volgende:
Cool he van Janine!
Volgens mij eerstgenoemde.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:33 schreef n1ek het volgende:
Had Janine het over Hilde of Etiėnne?
nou nou, daarmee verdient ze ineens "respect", vreemd dat men er zo van opkijkt, iemand had het hem gewoon recht in z'n gezicht moeten zeggen, zelfs dat is niet zo moeilijk als er 50 camera's om je heen staan.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:29 schreef Addi het volgende:
Cool he van Janine!
dat komt nog wel, als ie weer door de buitenwereld looptquote:Op donderdag 14 september 2006 19:35 schreef bitwizard het volgende:
[..]
nou nou, daarmee verdient ze ineens "respect", vreemd dat men er zo van opkijkt, iemand had het hem gewoon recht in z'n gezicht moeten zeggen, zelfs dat is niet zo moeilijk als er 50 camera's om je heen staan.
Vraag me af waarom hij Hilde ipv Etjen heeft genomineerd.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:36 schreef mazaru het volgende:
Ik vond Semih ook wel leuk uit de hoek komen toen hij zei:" Ik wil dat Hilde haar wijntje thuis gaat drinken, en het huis verlaat."
AMEN!!! Maar ze zijn allemaal te schijterig om dat in het huis te doen blijkbaar. Ze willen even zeker weten dat wel iedereen er net zo over denkt, lijkt het wel. Als Janine zich er zo druk over maakt, had ze recht in zijn gezicht stennis moeten gaan schoppen.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:35 schreef bitwizard het volgende:
[..]
nou nou, daarmee verdient ze ineens "respect", vreemd dat men er zo van opkijkt, iemand had het hem gewoon recht in z'n gezicht moeten zeggen, zelfs dat is niet zo moeilijk als er 50 camera's om je heen staan.
Niemand deed er iets tegen, en nu is het Janine die er wel wat van zegt.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:35 schreef bitwizard het volgende:
[..]
De vraag is waarom niemand dat zegt in het uitzending topic. Het is daar veel te stil, maar ik snap nu waaromquote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Niemand deed er iets tegen, en nu is het Janine die er wel wat van zegt.
Mogen we dan op z'n minst even aangenaamt verrast zijn....
(mag ook niks meer zeggen tegewoorig)
![]()
ik denk dat ie e10 niet als een bedreiging ziet, maar wel langzaam doodziek van die hilde wordquote:Op donderdag 14 september 2006 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vraag me af waarom hij Hilde ipv Etjen heeft genomineerd.
Zou goed kunnen, blijkbaar kan ie Etjen inderdaad nog net wat beter hebben dan Hilde.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk dat ie e10 niet als een bedreiging ziet, maar wel langzaam doodziek van die hilde word
Mazaru aait Day over haar hoofdje. Rustig maar, het komt heus wel goed allemaalquote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Day het volgende:
Mensen, er is een topic over de uitzending van vanavond!!!
* Day gaat huilend weg, mopperend: ze luisteren niet naar me!![]()
kunnen we wel ff ontopic blijvenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mazaru aait Day over haar hoofdje. Rustig maar, het komt heus wel goed allemaal
ik denk dat ie bij e10 zoiets heb van, dat probleem lost zichzelf vanzelf wel opquote:Op donderdag 14 september 2006 19:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, blijkbaar kan ie Etjen inderdaad nog net wat beter hebben dan Hilde.
Nee hoor,ik zal me netjes aan de topic houden nu:)quote:Op donderdag 14 september 2006 19:46 schreef Day het volgende:
Jullie willen gewoon dat ik dit topic sluit, hč?
Zodat jullie kunnen zeggen: zie je wel, Day is gewoon een kut-mod!
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:49 schreef Sonique het volgende:
Fijn dat e10 ook even wacht met roken tot iedereen klaar is met roken...
Aso
Fijn! Dan gaat mama nu eten koken!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:49 schreef Addi het volgende:
[..]
Nee hoor,ik zal me netjes aan de topic houden nu:)
Ja en Tijn grapt hierop: "Ja natuurlijk wel, als je nieuwe TV koopt, trek je er toch ook geen plastic zak overheen als je gaat TV kijken!"quote:Op donderdag 14 september 2006 19:54 schreef Marrije het volgende:
Milica blijft drammen: stél nou dat ik onverwachts zwanger word. . .
Marcia: dan ben je zwaar de Sjaak
Hilde: je moet gewoon niet wippen zonder condoom!!
Kijk, dįt zou ik dan wel weer leuk vindenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:59 schreef Sonique het volgende:
Mij benieuwen wat voor een film het is?
Direct zijn het stukjes film van de andere bewoners wat ze allemaal zeggen over hun...
Jeroen: "Is dat zo? ow, okay"quote:Op donderdag 14 september 2006 20:01 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Jeroen naar de DBK: die krijgt nu te horen dat Marcel al 3 dagen weg is
Als Hilde een maandag vertrekt mag ze van mij haar dochter ook wel meteen meenemen naar huis. Het is toch geen gemis.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:00 schreef kukeleku het volgende:
pffff...wat een jenkerd is die Milica zeg![]()
Etjen mag d'r ook meenemenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Als Hilde een maandag vertrekt mag ze van mij haar dochter ook wel meteen meenemen naar huis. Het is toch geen gemis.
Geen goed idee. Laat ze maar lekker ruzie maken met haar moeder.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:04 schreef n1ek het volgende:
7 8 drankjes, dan mag die Milica er toch bij ofwat
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:05 schreef wolferl het volgende:
Ik heb zoeen zin om Marlies te schoppen, wat een slijmerige gillende nep trut.
Oja dat overdreven gegil om popcorn is zo kinderachtig.
Ze kreeg te horen van BB dat ze er toch bij mocht.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef schatje het volgende:
Oh, Milica is alweer van mening veranderd en heeft besloten om er nu wel bij te zitten.
Oké, dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kreeg te horen dat ze er toch bij mocht.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef wolferl het volgende:
Hilde vliegt straks die meiden naar de strot, hier met die Magnums schreeuwt ze dan.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef wolferl het volgende:
Hilde vliegt straks die meiden naar de strot, hier met die Magnums schreeuwt ze dan.
jaquote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef matar het volgende:
meet the fockers ?? hoorde ik dat goed?
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:05 schreef wolferl het volgende:
Ik heb zoeen zin om Marlies te schoppen, wat een slijmerige gillende nep trut.
Oja dat overdreven gegil om popcorn is zo kinderachtig.
yepquote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef matar het volgende:
meet the fockers ?? hoorde ik dat goed?
En Hilde had d'r 2 x een sneer gegeven dat ze niet moest katten maar dan bij de anderen moest gaan zitten.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kreeg te horen van BB dat ze er toch bij mocht.
Hu? Marcel is toch weg, of verschijnt hij straks op video tijdens de break: Jeroen, lieverd, wanneer gaan we weer eens badje doen? Kus Marcel.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef Fruitloops het volgende:
jeroen heeft dan toch een knuffelmaatkje voor de film![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:11 schreef Kinga het volgende:
Goed dat Janine er niet bij zit, zou je om de 2 minuten, DANKU BIG BRODDER horen...
bang dat er iets leuks langs haar lange spitsneus voorbij gaat.... kan haar schijnheilige neppe gedoe ook niet meer verdragenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:10 schreef natronic het volgende:
Die lange rooie is bij mij door de mand gevallen na dat gezeur van wel of niet roken
Eindelijk iemand die Marlies ook niet mag, welkom bij de club.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:10 schreef natronic het volgende:
Die lange rooie is bij mij door de mand gevallen na dat gezeur van wel of niet roken
Valt wel mee, met zo'n ouwe film valt niets meer te verraden...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die Marlies ook niet mag, welkom bij de club.
Ze gaat nu nog alles verraden, rooie hond.
nah.. overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ben wel blij voor de zussies, kunnen ze eindelijk ff ongestoord zonder die twee dweilen zijn
Ik helemaal niet, alles loopt de afgelopen dagen al erg soepel voor de zusjes, er wordt ze nergens een strobreed in de weg gelegd.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ben wel blij voor de zussies, kunnen ze eindelijk ff ongestoord zonder die twee dweilen zijn
jij bent scherp !!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:17 schreef Sonique het volgende:
Maar, wat stond er nu op die deksels van die limonade geschreven? Ik las iets van Eliot en Com ofzo?
misschien een opdrachtje na de film, of zag ik het gewoon niet goed?
wat dacht je van sinas en colaquote:Op donderdag 14 september 2006 20:17 schreef Sonique het volgende:
Maar, wat stond er nu op die deksels van die limonade geschreven? Ik las iets van Eliot en Com ofzo?
misschien een opdrachtje na de film, of zag ik het gewoon niet goed?
Jeroen is ge-abonneerd op de Bobo.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:21 schreef natronic het volgende:
Zou Jeroen de ondertitels begrijpen?
Hij moest op de andere bank gaan zitten.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:22 schreef matar het volgende:
ze kan toch naast knuffelvriendje jeroen zitten..hahaha
Dat zijn er dan al minstens 3quote:Op donderdag 14 september 2006 20:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die Marlies ook niet mag, welkom bij de club.
Ze gaat nu nog alles verraden, rooie hond.
Ik mag haar ook al niet vanaf dag 1... dus tel mij er ook maar bij dan.quote:
Die probeert volgens mij steeds dichter bij semih te zitten......quote:Op donderdag 14 september 2006 20:22 schreef matar het volgende:
ze kan toch naast knuffelvriendje jeroen zitten..hahaha
Ja...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Is al bekend welke film ze kijken eigenlijk?
En scan dus das 5quote:Op donderdag 14 september 2006 20:26 schreef BBoon het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar bij ...dus al 4
Alleen jeroen heeft er wat problemen mee...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mooi. Ik maakte me al ongerust.
Jeroen welke film kijken jullie?quote:
Kan Jeroen al ondertitels lezen dan??? of moeten ze hem uitleggen waar de film over gaat?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
Alleen jeroen heeft er wat problemen mee...
Wat vind je van de film Jeroen?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jeroen welke film kijken jullie?
Jeroen: ik dacht iets te herkennen uit Star Wars, maar zeker weet ik het niet.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat vind je van de film Jeroen?
Jeroen :"Ja doe maar."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |