Ach, heeft ze toch ook iets...quote:Op donderdag 14 september 2006 16:53 schreef scanman01 het volgende:
Marlies, Sabrina en Jeroen worden gematst. Milica is de lul dus. Die wordt genaaid.
Ah, het genre film is inmiddels bekend, begrijp ik?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef Kinga het volgende:
jezus, waar maken ze zich druk om? om een fucking film...
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, het genre film is inmiddels bekend, begrijp ik?
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, het genre film is inmiddels bekend, begrijp ik?
Jawel want zij hoort niet bij de uitzonderingen.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:57 schreef n1ek het volgende:
die brief schept ook niet echt duidelijkheid rondom Milica
Eigenlijk wel, maar ze zien het niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:57 schreef n1ek het volgende:
wordt je dus niet wijzer van omdat ze minder "gerookt" heeft dan de 3 uitzonderingenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:59 schreef Addi het volgende:
[..]
Jawel want zij hoort niet bij de uitzonderingen.
Het zou leuk zijn als ze de boel verpest voor de anderen en dan een lading shit over haar heen krijgtquote:Op donderdag 14 september 2006 16:57 schreef n1ek het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Tijn hoopt op een geile film, maar deze vind ie ook wel wat denk ik
[afbeelding]
![]()
Ik weet niet hoeveel drank ze hebben besteld, misschien valt dat nog vies tegen!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:05 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
He, maar de bestelling is toch binnen, zal dus wel weer flink gezopen worden vanavond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |