nah.. overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ben wel blij voor de zussies, kunnen ze eindelijk ff ongestoord zonder die twee dweilen zijn
Ik helemaal niet, alles loopt de afgelopen dagen al erg soepel voor de zusjes, er wordt ze nergens een strobreed in de weg gelegd.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ben wel blij voor de zussies, kunnen ze eindelijk ff ongestoord zonder die twee dweilen zijn
jij bent scherp !!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:17 schreef Sonique het volgende:
Maar, wat stond er nu op die deksels van die limonade geschreven? Ik las iets van Eliot en Com ofzo?
misschien een opdrachtje na de film, of zag ik het gewoon niet goed?
wat dacht je van sinas en colaquote:Op donderdag 14 september 2006 20:17 schreef Sonique het volgende:
Maar, wat stond er nu op die deksels van die limonade geschreven? Ik las iets van Eliot en Com ofzo?
misschien een opdrachtje na de film, of zag ik het gewoon niet goed?
Jeroen is ge-abonneerd op de Bobo.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:21 schreef natronic het volgende:
Zou Jeroen de ondertitels begrijpen?
Hij moest op de andere bank gaan zitten.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:22 schreef matar het volgende:
ze kan toch naast knuffelvriendje jeroen zitten..hahaha
Dat zijn er dan al minstens 3quote:Op donderdag 14 september 2006 20:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die Marlies ook niet mag, welkom bij de club.
Ze gaat nu nog alles verraden, rooie hond.
Ik mag haar ook al niet vanaf dag 1... dus tel mij er ook maar bij dan.quote:
Die probeert volgens mij steeds dichter bij semih te zitten......quote:Op donderdag 14 september 2006 20:22 schreef matar het volgende:
ze kan toch naast knuffelvriendje jeroen zitten..hahaha
Ja...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Is al bekend welke film ze kijken eigenlijk?
En scan dus das 5quote:Op donderdag 14 september 2006 20:26 schreef BBoon het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar bij ...dus al 4
Alleen jeroen heeft er wat problemen mee...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mooi. Ik maakte me al ongerust.
Jeroen welke film kijken jullie?quote:
Kan Jeroen al ondertitels lezen dan??? of moeten ze hem uitleggen waar de film over gaat?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
Alleen jeroen heeft er wat problemen mee...
Wat vind je van de film Jeroen?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jeroen welke film kijken jullie?
Jeroen: ik dacht iets te herkennen uit Star Wars, maar zeker weet ik het niet.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat vind je van de film Jeroen?
Jeroen :"Ja doe maar."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |