Kijk, dát zou ik dan wel weer leuk vindenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:59 schreef Sonique het volgende:
Mij benieuwen wat voor een film het is?
Direct zijn het stukjes film van de andere bewoners wat ze allemaal zeggen over hun...
Jeroen: "Is dat zo? ow, okay"quote:Op donderdag 14 september 2006 20:01 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Jeroen naar de DBK: die krijgt nu te horen dat Marcel al 3 dagen weg is
Als Hilde een maandag vertrekt mag ze van mij haar dochter ook wel meteen meenemen naar huis. Het is toch geen gemis.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:00 schreef kukeleku het volgende:
pffff...wat een jenkerd is die Milica zeg![]()
Etjen mag d'r ook meenemenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Als Hilde een maandag vertrekt mag ze van mij haar dochter ook wel meteen meenemen naar huis. Het is toch geen gemis.
Geen goed idee. Laat ze maar lekker ruzie maken met haar moeder.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:04 schreef n1ek het volgende:
7 8 drankjes, dan mag die Milica er toch bij ofwat
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:05 schreef wolferl het volgende:
Ik heb zoeen zin om Marlies te schoppen, wat een slijmerige gillende nep trut.
Oja dat overdreven gegil om popcorn is zo kinderachtig.
Ze kreeg te horen van BB dat ze er toch bij mocht.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef schatje het volgende:
Oh, Milica is alweer van mening veranderd en heeft besloten om er nu wel bij te zitten.
Oké, dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kreeg te horen dat ze er toch bij mocht.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef wolferl het volgende:
Hilde vliegt straks die meiden naar de strot, hier met die Magnums schreeuwt ze dan.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef wolferl het volgende:
Hilde vliegt straks die meiden naar de strot, hier met die Magnums schreeuwt ze dan.
jaquote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef matar het volgende:
meet the fockers ?? hoorde ik dat goed?
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:05 schreef wolferl het volgende:
Ik heb zoeen zin om Marlies te schoppen, wat een slijmerige gillende nep trut.
Oja dat overdreven gegil om popcorn is zo kinderachtig.
yepquote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef matar het volgende:
meet the fockers ?? hoorde ik dat goed?
En Hilde had d'r 2 x een sneer gegeven dat ze niet moest katten maar dan bij de anderen moest gaan zitten.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kreeg te horen van BB dat ze er toch bij mocht.
Hu? Marcel is toch weg, of verschijnt hij straks op video tijdens de break: Jeroen, lieverd, wanneer gaan we weer eens badje doen? Kus Marcel.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:07 schreef Fruitloops het volgende:
jeroen heeft dan toch een knuffelmaatkje voor de film![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:11 schreef Kinga het volgende:
Goed dat Janine er niet bij zit, zou je om de 2 minuten, DANKU BIG BRODDER horen...
bang dat er iets leuks langs haar lange spitsneus voorbij gaat.... kan haar schijnheilige neppe gedoe ook niet meer verdragenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:10 schreef natronic het volgende:
Die lange rooie is bij mij door de mand gevallen na dat gezeur van wel of niet roken
Eindelijk iemand die Marlies ook niet mag, welkom bij de club.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:10 schreef natronic het volgende:
Die lange rooie is bij mij door de mand gevallen na dat gezeur van wel of niet roken
Valt wel mee, met zo'n ouwe film valt niets meer te verraden...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die Marlies ook niet mag, welkom bij de club.
Ze gaat nu nog alles verraden, rooie hond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |