Okee, deze nog even dan. Zo zie je dat alles veel simpeler te verklaren is dan het lijkt.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:51 schreef Day het volgende:
Wat heeft Monique Milicia dan aangedaan? Helemaal niks!
Wat had Micheline Milicia aangedaan, helemaal niks! En dat heeft ze later zelf toegegeven. Ze heeft nu gewoon een hekel aan Monique omdat haar moeder dat ook heeft. Prima gedrag als je 10 bent, maar op je 23ste moet je toch je eigen mening kunnen vormen.
? Begrijp het echt ff niet, call me crazy! Maar als twee mensen zitten te klooien en 1 daarvan is gebonden dan vind ik het aan diegene om stop te zeggen. En zeggen en doen is een verschil. Ik heb Tijn ook horen zeggen dat ie haar wil ontlopen, maar zij kruipt lekker naast hem, dan gaan ze samen knuffelen, allebei 'schuldig', ze kunnen beiden weglopen, maar ik reken het Monique aan omdat zij degene is met een relatie.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
lieve Marrije, hoor jij monique vragen of tijn dr weer ff een niet zo leuk plaatje voor thuis van wil maken, of doet ie dat gewoon zelf ongevraagd dus![]()
Ze heeft haar genomineerd op advies van haar moeder, dat zit ze zelf net te vertellen!quote:Op donderdag 14 september 2006 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft ze genomineerd om dezelfde reden dat veel anderen nomineren. Ze heeft helemaal NIETS met ze. Ze komen nooit met haar een praatje maken... en adersom ook niet.
dus dan moet Monique de hele dag door maar gaan aangeven wat haar grens is, dat doet ze niet, ze wil de sfeer in het huis niet vergallenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
? Begrijp het echt ff niet, call me crazy! Maar als twee mensen zitten te klooien en 1 daarvan is gebonden dan vind ik het aan diegene om stop te zeggen. En zeggen en doen is een verschil. Ik heb Tijn ook horen zeggen dat ie haar wil ontlopen, maar zij kruipt lekker naast hem, dan gaan ze samen knuffelen, allebei 'schuldig', ze kunnen beiden weglopen, maar ik reken het Monique aan omdat zij degene is met een relatie.
Dan vergalt ze toch haar huwelijkquote:Op donderdag 14 september 2006 18:58 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dus dan moet Monique de hele dag door maar gaan aangeven wat haar grens is, dat doet ze niet, ze wil de sfeer in het huis niet vergallen
touchequote:Op donderdag 14 september 2006 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan vergalt ze toch haar huwelijk![]()
JAnine voor president!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:29 schreef Addi het volgende:
Cool he van Janine!
Volgens mij eerstgenoemde.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:33 schreef n1ek het volgende:
Had Janine het over Hilde of Etiënne?
nou nou, daarmee verdient ze ineens "respect", vreemd dat men er zo van opkijkt, iemand had het hem gewoon recht in z'n gezicht moeten zeggen, zelfs dat is niet zo moeilijk als er 50 camera's om je heen staan.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:29 schreef Addi het volgende:
Cool he van Janine!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |