Okee, deze nog even dan. Zo zie je dat alles veel simpeler te verklaren is dan het lijkt.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:51 schreef Day het volgende:
Wat heeft Monique Milicia dan aangedaan? Helemaal niks!
Wat had Micheline Milicia aangedaan, helemaal niks! En dat heeft ze later zelf toegegeven. Ze heeft nu gewoon een hekel aan Monique omdat haar moeder dat ook heeft. Prima gedrag als je 10 bent, maar op je 23ste moet je toch je eigen mening kunnen vormen.
? Begrijp het echt ff niet, call me crazy! Maar als twee mensen zitten te klooien en 1 daarvan is gebonden dan vind ik het aan diegene om stop te zeggen. En zeggen en doen is een verschil. Ik heb Tijn ook horen zeggen dat ie haar wil ontlopen, maar zij kruipt lekker naast hem, dan gaan ze samen knuffelen, allebei 'schuldig', ze kunnen beiden weglopen, maar ik reken het Monique aan omdat zij degene is met een relatie.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
lieve Marrije, hoor jij monique vragen of tijn dr weer ff een niet zo leuk plaatje voor thuis van wil maken, of doet ie dat gewoon zelf ongevraagd dus![]()
Ze heeft haar genomineerd op advies van haar moeder, dat zit ze zelf net te vertellen!quote:Op donderdag 14 september 2006 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft ze genomineerd om dezelfde reden dat veel anderen nomineren. Ze heeft helemaal NIETS met ze. Ze komen nooit met haar een praatje maken... en adersom ook niet.
dus dan moet Monique de hele dag door maar gaan aangeven wat haar grens is, dat doet ze niet, ze wil de sfeer in het huis niet vergallenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
? Begrijp het echt ff niet, call me crazy! Maar als twee mensen zitten te klooien en 1 daarvan is gebonden dan vind ik het aan diegene om stop te zeggen. En zeggen en doen is een verschil. Ik heb Tijn ook horen zeggen dat ie haar wil ontlopen, maar zij kruipt lekker naast hem, dan gaan ze samen knuffelen, allebei 'schuldig', ze kunnen beiden weglopen, maar ik reken het Monique aan omdat zij degene is met een relatie.
Dan vergalt ze toch haar huwelijkquote:Op donderdag 14 september 2006 18:58 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dus dan moet Monique de hele dag door maar gaan aangeven wat haar grens is, dat doet ze niet, ze wil de sfeer in het huis niet vergallen
touchequote:Op donderdag 14 september 2006 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan vergalt ze toch haar huwelijk![]()
JAnine voor president!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:29 schreef Addi het volgende:
Cool he van Janine!
Volgens mij eerstgenoemde.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:33 schreef n1ek het volgende:
Had Janine het over Hilde of Etiënne?
nou nou, daarmee verdient ze ineens "respect", vreemd dat men er zo van opkijkt, iemand had het hem gewoon recht in z'n gezicht moeten zeggen, zelfs dat is niet zo moeilijk als er 50 camera's om je heen staan.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:29 schreef Addi het volgende:
Cool he van Janine!
dat komt nog wel, als ie weer door de buitenwereld looptquote:Op donderdag 14 september 2006 19:35 schreef bitwizard het volgende:
[..]
nou nou, daarmee verdient ze ineens "respect", vreemd dat men er zo van opkijkt, iemand had het hem gewoon recht in z'n gezicht moeten zeggen, zelfs dat is niet zo moeilijk als er 50 camera's om je heen staan.
Vraag me af waarom hij Hilde ipv Etjen heeft genomineerd.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:36 schreef mazaru het volgende:
Ik vond Semih ook wel leuk uit de hoek komen toen hij zei:" Ik wil dat Hilde haar wijntje thuis gaat drinken, en het huis verlaat."
AMEN!!! Maar ze zijn allemaal te schijterig om dat in het huis te doen blijkbaar. Ze willen even zeker weten dat wel iedereen er net zo over denkt, lijkt het wel. Als Janine zich er zo druk over maakt, had ze recht in zijn gezicht stennis moeten gaan schoppen.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:35 schreef bitwizard het volgende:
[..]
nou nou, daarmee verdient ze ineens "respect", vreemd dat men er zo van opkijkt, iemand had het hem gewoon recht in z'n gezicht moeten zeggen, zelfs dat is niet zo moeilijk als er 50 camera's om je heen staan.
Niemand deed er iets tegen, en nu is het Janine die er wel wat van zegt.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:35 schreef bitwizard het volgende:
[..]
De vraag is waarom niemand dat zegt in het uitzending topic. Het is daar veel te stil, maar ik snap nu waaromquote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Niemand deed er iets tegen, en nu is het Janine die er wel wat van zegt.
Mogen we dan op z'n minst even aangenaamt verrast zijn....
(mag ook niks meer zeggen tegewoorig)
![]()
ik denk dat ie e10 niet als een bedreiging ziet, maar wel langzaam doodziek van die hilde wordquote:Op donderdag 14 september 2006 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vraag me af waarom hij Hilde ipv Etjen heeft genomineerd.
Zou goed kunnen, blijkbaar kan ie Etjen inderdaad nog net wat beter hebben dan Hilde.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk dat ie e10 niet als een bedreiging ziet, maar wel langzaam doodziek van die hilde word
Mazaru aait Day over haar hoofdje. Rustig maar, het komt heus wel goed allemaalquote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Day het volgende:
Mensen, er is een topic over de uitzending van vanavond!!!
* Day gaat huilend weg, mopperend: ze luisteren niet naar me!![]()
kunnen we wel ff ontopic blijvenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mazaru aait Day over haar hoofdje. Rustig maar, het komt heus wel goed allemaal
ik denk dat ie bij e10 zoiets heb van, dat probleem lost zichzelf vanzelf wel opquote:Op donderdag 14 september 2006 19:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, blijkbaar kan ie Etjen inderdaad nog net wat beter hebben dan Hilde.
Nee hoor,ik zal me netjes aan de topic houden nu:)quote:Op donderdag 14 september 2006 19:46 schreef Day het volgende:
Jullie willen gewoon dat ik dit topic sluit, hè?
Zodat jullie kunnen zeggen: zie je wel, Day is gewoon een kut-mod!
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:49 schreef Sonique het volgende:
Fijn dat e10 ook even wacht met roken tot iedereen klaar is met roken...
Aso
Fijn! Dan gaat mama nu eten koken!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:49 schreef Addi het volgende:
[..]
Nee hoor,ik zal me netjes aan de topic houden nu:)
Ja en Tijn grapt hierop: "Ja natuurlijk wel, als je nieuwe TV koopt, trek je er toch ook geen plastic zak overheen als je gaat TV kijken!"quote:Op donderdag 14 september 2006 19:54 schreef Marrije het volgende:
Milica blijft drammen: stél nou dat ik onverwachts zwanger word. . .
Marcia: dan ben je zwaar de Sjaak
Hilde: je moet gewoon niet wippen zonder condoom!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |