Je zit in CUL, ransaap!quote:Op woensdag 13 september 2006 23:43 schreef Robbiej het volgende:
varkensvet
Met varkensvet kan je ook koken hoor.quote:
Hmm, okay. Ik vind het smerig klinkenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:46 schreef Lucille het volgende:
[..]
Met varkensvet kan je ook koken hoor.
Er worden ook dierlijke vetten gebruikt in bijvoorbeeld Mars repen.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm, okay. Ik vind het smerig klinken.
Volgens mij heeft Piet wel wat aardige recepten met varkensvet.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm, okay. Ik vind het smerig klinken.
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb gelezen dat een Magnum gelijk staat aan 1 pakje roomboter. Da's best veel calorieen.
dat is zulke waanzin.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb gelezen dat een Magnum gelijk staat aan 1 pakje roomboter. Da's best veel calorieen.
In chocolade en noten zitten veel meer calorieėn. Ongeveer 500 voor chocolade volgens mij. Maar dat is ook veel lekkerder dan zure zult.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:33 schreef Zelva het volgende:
Zure zult: ca. 244 kilocalorieeėn per 100 gram.
waar haal je dat vandaan? het lijkt mij zinvoller om mensen aan te raden te letten op hun koolhydraten, dan op vetten.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:43 schreef golfer het volgende:
Wist u dat.... vet per gram de meeste calorieen levert?
Er zijn namelijk 4 voedingstoffen die energie (calorieen) leveren.
Per gram leveren:
vetten 9 kcal
koolhydraten 4 kcal
eiwitten: 4 kcal
alcohol 7 kcal
Door minder vet of alcohol te gebruiken bereik je eerder een caloriebeperking dan door minder koolhydraten te gebruiken.
groetjes, golfer
http://dieet.blog.nl/quote:Op donderdag 14 september 2006 00:46 schreef 7th_wave het volgende:
waar haal je dat vandaan? het lijkt mij zinvoller om mensen aan te raden te letten op hun koolhydraten, dan op vetten.
dat is totale onzinquote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef pussydeluxe het volgende:
True. Mijn pindakaas doet 660 per 100gram. Wat overtreft mn pindakaas, behalve varkensvet *ril*quote:Op donderdag 14 september 2006 00:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
In chocolade en noten zitten veel meer calorieėn. Ongeveer 500 voor chocolade volgens mij. Maar dat is ook veel lekkerder dan zure zult.
Oh, dat scheelt weer.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
7 magnums voor 1 pakje roomboter bedoel je.
Pure alcohol, bofkont! een liter levert je 7000 Kcal opquote:Op donderdag 14 september 2006 09:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
True. Mijn pindakaas doet 660 per 100gram. Wat overtreft mn pindakaas, behalve varkensvet *ril*
Jammer genoeg in gevuld speculaas en in amandelbroodjesquote:Op woensdag 13 september 2006 23:42 schreef veldmuis het volgende:
Ik weet (algemene ontwikkeling) dat pindakaas volgepropt zit met calorieen, maar wat is nou nog een typische caloriebom?
Qua nieuwsgierigheid?
Groetjes,
veldmuis
261.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:44 schreef Curiosity het volgende:
magnum (ola) 1 stuk 300 kcal
Je hebt gelijkquote:
Maar ja... in een pakje roomboter prop ik geen stokje om de zooi vervolgens al likkend op te vreten.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:36 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
dat is zulke waanzin.
- boter is 99% vet.
- er is niets energierijker per volume/massa dan vet.
- een magnum bestaat uit meer dan vet
do the math.
dat hangt er maar net van af hoeveel magnums je in een jaar eet. voor mij geldt dat in ieder geval niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar ja... in een pakje roomboter prop ik geen stokje om de zooi vervolgens al likkend op te vreten.
Ik gok zo dat ik meer calorieen van magnums dan van roomboter binnen krijg.
Dat was voordat mensen alleen nog maar de hele dag in een kantoortje op hun luie reet achter een pc zaten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Vroeger at men kant en klaar vet, reuzel etc, men at geen groenten, alleen aardappels met vet, die lui werden allemaal zo oud en dik waren ze niet.
Joh, wat werden die lui toch oudquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Vroeger at men kant en klaar vet, reuzel etc, men at geen groenten, alleen aardappels met vet, die lui werden allemaal zo oud
Vetspek is lekker en Schmout op brood, ook goed te eten.quote:
Dat spul is daarnaast ook een aanslag op je glazuurquote:
Ik denk niet dat het qua gewicht/dieet nog iets uitmaakt als je een onsje plutonium opeetquote:Op zondag 17 september 2006 15:20 schreef rashudo het volgende:
Plutonium heeft ook behoorlijk wat calorieen.. zo'n 2.000.000.000.000 calorieen per 100 gram, of 2.000.000.000 kcal, best veel dus. Dat goedje kan je beter maar uit je dieet laten!
quote:(...) heeft plutonium een letale dosis van enkele honderden picogrammen per kilogram lichaamsgewicht (...)
Dat komt natuurlijk omdat het zoveel calorieen bevat.. binnen enkele seconden sterf je aan overgewicht.quote:Op zondag 17 september 2006 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het qua gewicht/dieet nog iets uitmaakt als je een onsje plutonium opeetDaarna heb je helemaal geen zorgen meer.
[..]
Boerenlogicaquote:Op zondag 17 september 2006 15:31 schreef rashudo het volgende:
Dat komt natuurlijk omdat het zoveel calorieen bevat.. binnen enkele seconden sterf je aan overgewicht.
Varkens-kopkaas.. beetje viesquote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef DennisMoore het volgende:
Bij de supermarkt hier ligt zure zult en varkenskopkaas in 't schap.
Zou dat veel calorieėn bevatten?
Idd ik keek gisteren op de achterkant van dat blaadje stond erop dat een Big Tasty bij 1000 calorieen bevatquote:Op donderdag 14 september 2006 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Big Tasty van McDonalds
WTF?! Da's gewoon bijna de helft van wat je per dag nodig zou hebben. En dan heb je er dus geeneens Cola (!) of patat bij? Of mayo bķj de patat? Sjees. Ik wist dat het geen mager eten was, maar 1000 kcal per burger...quote:Op zondag 17 september 2006 15:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd ik keek gisteren op de achterkant van dat blaadje stond erop dat een Big Tasty bij 1000 calorieen bevat
Ja ik keer er ook van op, de andere hamburgers hebben ook veel minder calorieėn. Op de tweede plaats komt volgensmij de quarter pounder met 450 calorieėn.quote:Op zondag 17 september 2006 15:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
WTF?! Da's gewoon bijna de helft van wat je per dag nodig zou hebben. En dan heb je er dus geeneens Cola (!) of patat bij? Of mayo bķj de patat? Sjees. Ik wist dat het geen mager eten was, maar 1000 kcal per burger....
Nou, de Big Mac zit nog wel boven de Quarter Pounder. Qua kcal kun je volgens mij nog het beste een McChicken of kipnuggets eten, of gewoon een kleine hamburger natuurlijk.quote:Op zondag 17 september 2006 15:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ik keer er ook van op, de andere hamburgers hebben ook veel minder calorieėn. Op de tweede plaats komt volgensmij de quarter pounder met 450 calorieėn.
Maar wel erg lekkerquote:Op donderdag 14 september 2006 09:24 schreef Aventura het volgende:
Baklava. Ruim 500 kcal per ons. Baggervet en mierzoet, slechter kan niet.
Beetje vies? erg lekkerquote:
In hoeveel pepernoten? De hele zak?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:07 schreef Remzz het volgende:
Kom er net achter dat er in pepernoten 500 calorieen zitten
Ik denk ik één pepernoot.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In hoeveel pepernoten? De hele zak?
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In hoeveel pepernoten? De hele zak?
ja das wel de ergste denk ik...en vergeet de appelflappen niet...die zijn slechter dan een chocoladebol...quote:
hmm vind het maar een Whopper rip offquote:Op zondag 17 september 2006 15:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd ik keek gisteren op de achterkant van dat blaadje stond erop dat een Big Tasty bij 1000 calorieen bevat
Jeetje, dat is meer dan ik had verwacht. In de oreo's die ik net op heb bleken 507 kcal per 100 gram te zitten. Maar dat is incl. chocolade en da's toch meer smaak voor je kcal dan die pepernotenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:07 schreef Remzz het volgende:
Kom er net achter dat er in pepernoten 500 calorieen zitten
Nutridrink van Nutricia inderdaad. Maar daarvoor is het ook gemaaktquote:Op donderdag 21 september 2006 20:29 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Oh, en van die Nutri-pakjes natuurlijk![]()
ja dusquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:12 schreef Repeat het volgende:
tijgernootjes zit ook een bult aan koolhydraten en vet in!
Huh, maar waarom voel je je dan zo vol na die rotzooi? Of heeft dat niks daarmee te maken?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:10 schreef p_iglet het volgende:
Het aantal calorien in nutridrink zal je nog knap tegenvallen
Dat is 150kcal per 100ml.
Dus wel meer als normaal drinken, maar niet extreem veel.
2006 tjeeemigquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:58 schreef MacKniver het volgende:
Niks mis met veel calorien. De juiste verdeling op een dag maakt uit! Ik ben een zeer onregelmatige eter. Sommige dagen eet ik wel 6000kcal, sommige dagen wel 500kcal. Mijn gewicht neemt soms met kilo's toe en neemt soms met kilo's af. Ik probeer mijzelf een goed voedingspatroon aan te meten, wat opzich ook lukt, maar eten in het openbaar vind ik zo niet lekker, en iedere dag breng ik ongeveer 12 uur buitenshuis door. Meestal 12 uur zonder voedselMijn ervaring is overigens dat brood zeer veel kalorien bevat!
Waar kan ik die zooi halen?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:37 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Melk chocoladepasta van Milky Way, 100gr = 1.711 kcal
Daarbij bevat drop aan zo'n 40 procent uit vleesresten!quote:
Drop uit vlees? Dus een vegetariėr mag geen drop etenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:29 schreef LuKaLiKe het volgende:
[..]
Daarbij bevat drop aan zo'n 40 procent uit vleesresten!
Ook al staat er niks over op het WWW, het is echt zo!
Maar dan andersomquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:26 schreef LuKaLiKe het volgende:
En zo kunnen we wel doorgaan.
Lees gewoon wat op de verpakking staat, dan kom je er snel genoeg achter.
Verzadigde vetten zijn goede vetten, onverzadigde vetten zijn ongezond.
Mijn god, hoe kan ik nu zo'n fout maken!quote:
Laat er nu mosterd in mayonaise zittenquote:
En nog een keer, nu begint het toch wel heel erg op spam te lijken...quote:
Jeuzus. Bacon explosion!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:44 schreef keienlegger het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kaantjes: 800 kilocalorieėn per 100 gram. Lekker
Maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 14 september 2006 19:54 schreef Karina het volgende:
hamburger (big mac, 215 gr.) 1 stuk 576
Onmogelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:00 schreef cinnamongirl het volgende:
In één Margarita van 100 ml zitten zo'n 700 kcal!!!
Dat is knap!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:00 schreef cinnamongirl het volgende:
..(dat is dan wel een klein glas, thuis kan ik 5 glazen halen uit een fles van 75 ml).
In geen enkele drankje zit zoveel kcal, laat staan een margherita. Ik kan 2 moddervette milkshakes drinken en dan zit ik nog nauwelijks aan de 700 kcal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Cocktails zijn ook ongelooflijk. In één Margarita van 100 ml zitten zo'n 700 kcal!!!
Ter vergelijking: in een glas bier van 200 ml zitten 85 kcal (maar daar drink je er weer zó 10 van weg!).
In een glas wijn van 100 ml zitten 80 kcal (dat is dan wel een klein glas, thuis kan ik 5 glazen halen uit een fles van 75 ml).
Behalve dat je dan ook dood bent van de alcoholvergiftiging.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:47 schreef SterkStaaltje het volgende:
Pure alcohol, bofkont! een liter levert je 7000 Kcal op![]()
Dat is geheel afhankelijk van je gewicht.quote:
Godverdommequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:17 schreef popolon het volgende:
The Bacon Explosion.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.bbqaddicts.com/blog/recipes/bacon-explosion/
Een almond heeft 278KCalsquote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef pussydeluxe het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |