Je zit in CUL, ransaap!quote:Op woensdag 13 september 2006 23:43 schreef Robbiej het volgende:
varkensvet
Met varkensvet kan je ook koken hoor.quote:
Hmm, okay. Ik vind het smerig klinkenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:46 schreef Lucille het volgende:
[..]
Met varkensvet kan je ook koken hoor.
Er worden ook dierlijke vetten gebruikt in bijvoorbeeld Mars repen.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm, okay. Ik vind het smerig klinken.
Volgens mij heeft Piet wel wat aardige recepten met varkensvet.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm, okay. Ik vind het smerig klinken.
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb gelezen dat een Magnum gelijk staat aan 1 pakje roomboter. Da's best veel calorieen.
dat is zulke waanzin.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb gelezen dat een Magnum gelijk staat aan 1 pakje roomboter. Da's best veel calorieen.
In chocolade en noten zitten veel meer calorieën. Ongeveer 500 voor chocolade volgens mij. Maar dat is ook veel lekkerder dan zure zult.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:33 schreef Zelva het volgende:
Zure zult: ca. 244 kilocalorieeën per 100 gram.
waar haal je dat vandaan? het lijkt mij zinvoller om mensen aan te raden te letten op hun koolhydraten, dan op vetten.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:43 schreef golfer het volgende:
Wist u dat.... vet per gram de meeste calorieen levert?
Er zijn namelijk 4 voedingstoffen die energie (calorieen) leveren.
Per gram leveren:
vetten 9 kcal
koolhydraten 4 kcal
eiwitten: 4 kcal
alcohol 7 kcal
Door minder vet of alcohol te gebruiken bereik je eerder een caloriebeperking dan door minder koolhydraten te gebruiken.
groetjes, golfer
http://dieet.blog.nl/quote:Op donderdag 14 september 2006 00:46 schreef 7th_wave het volgende:
waar haal je dat vandaan? het lijkt mij zinvoller om mensen aan te raden te letten op hun koolhydraten, dan op vetten.
dat is totale onzinquote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef pussydeluxe het volgende:
True. Mijn pindakaas doet 660 per 100gram. Wat overtreft mn pindakaas, behalve varkensvet *ril*quote:Op donderdag 14 september 2006 00:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
In chocolade en noten zitten veel meer calorieën. Ongeveer 500 voor chocolade volgens mij. Maar dat is ook veel lekkerder dan zure zult.
Oh, dat scheelt weer.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
7 magnums voor 1 pakje roomboter bedoel je.
Pure alcohol, bofkont! een liter levert je 7000 Kcal opquote:Op donderdag 14 september 2006 09:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
True. Mijn pindakaas doet 660 per 100gram. Wat overtreft mn pindakaas, behalve varkensvet *ril*
Jammer genoeg in gevuld speculaas en in amandelbroodjesquote:Op woensdag 13 september 2006 23:42 schreef veldmuis het volgende:
Ik weet (algemene ontwikkeling) dat pindakaas volgepropt zit met calorieen, maar wat is nou nog een typische caloriebom?
Qua nieuwsgierigheid?
Groetjes,
veldmuis
261.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:44 schreef Curiosity het volgende:
magnum (ola) 1 stuk 300 kcal
Je hebt gelijkquote:
Maar ja... in een pakje roomboter prop ik geen stokje om de zooi vervolgens al likkend op te vreten.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:36 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
dat is zulke waanzin.
- boter is 99% vet.
- er is niets energierijker per volume/massa dan vet.
- een magnum bestaat uit meer dan vet
do the math.
dat hangt er maar net van af hoeveel magnums je in een jaar eet. voor mij geldt dat in ieder geval niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar ja... in een pakje roomboter prop ik geen stokje om de zooi vervolgens al likkend op te vreten.
Ik gok zo dat ik meer calorieen van magnums dan van roomboter binnen krijg.
Dat was voordat mensen alleen nog maar de hele dag in een kantoortje op hun luie reet achter een pc zaten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Vroeger at men kant en klaar vet, reuzel etc, men at geen groenten, alleen aardappels met vet, die lui werden allemaal zo oud en dik waren ze niet.
Joh, wat werden die lui toch oudquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Vroeger at men kant en klaar vet, reuzel etc, men at geen groenten, alleen aardappels met vet, die lui werden allemaal zo oud
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |