Inderdaadquote:Op woensdag 13 september 2006 10:18 schreef Bjoro het volgende:
Nou straks maar weer verder in een nieuwe !
leuk he ?quote:
Ik bedoelde eigenlijk de 'accent aigu' op Hét en Caféquote:Op woensdag 13 september 2006 10:39 schreef Bjoro het volgende:
Over de TT....zou ze een driehoek hebben of kaal ?
Of iets andersquote:Op woensdag 13 september 2006 10:39 schreef Bjoro het volgende:
Over de TT....zou ze een driehoek hebben of kaal ?
Streepje, driehoekje, kaal of .....?quote:
Je hebt heel kunstzinnige mensen.... hartje etc...quote:Op woensdag 13 september 2006 10:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Streepje, driehoekje, kaal of .....?
* Eilanden is benieuwd wat Diekie met 'iets anders' bedoelt
Ik ga vanavond douchen okquote:Op woensdag 13 september 2006 10:55 schreef Eilanden het volgende:
Het ging over andere streepjes Bloesie!
daarom ruikt het hier zo mufquote:
dat is 1, per 1 oktober houden ze er mee opquote:
Sensatie in BB dat kan toch nietquote:Op woensdag 13 september 2006 11:49 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie had je me niet ff kunnen vertellen dat er sensatie is in BB???
Ships ja hallo, ik heb me gek gec/p voor ik naar bed ging vannachtquote:Op woensdag 13 september 2006 11:49 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie had je me niet ff kunnen vertellen dat er sensatie is in BB???
Ik benbenieuwd wat ze doet.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:23 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik zag al dat je het druk had gehadIk lag al te pitten gisteren.
Kijk ik ook, maar door het vroege slapen en drukte vanochtend had ik het helemaal gemist
He dd is er geen centraal postingstopic meer? Nu alleen die gare top 500, waarin ik toch nooit zal komenquote:
Die 'gare' top500 vind ik makkelijkerquote:Op woensdag 13 september 2006 12:32 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
He dd is er geen centraal postingstopic meer? Nu alleen die gare top 500, waarin ik toch nooit zal komen
Waarom geen top600? dan stond ik er al inquote:Op woensdag 13 september 2006 12:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die 'gare' top500 vind ik makkelijker
Top 500 is lang genoegquote:Op woensdag 13 september 2006 12:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom geen top600? dan stond ik er al in
Dat is waarquote:
Ben ook benieuwd. Lijkt me toch ook. Ik zou lekker blijven zitten als ik haar was. Als ze er al uit gaat, zal ik het voor de kindjes doen. Niet voor meneer de opeiser.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik benbenieuwd wat ze doet.
Lijkt mij dat de risico's wel doorgesproken waren voor ze het huis inging
Dat ik dit nog ging vragen, maar ik ben nieuwsgierig wat is er gebeurd in BBquote:Op woensdag 13 september 2006 13:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd. Lijkt me toch ook. Ik zou lekker blijven zitten als ik haar was. Als ze er al uit gaat, zal ik het voor de kindjes doen. Niet voor meneer de opeiser.
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:45 schreef golfer het volgende:
Ze blijft gewoon in het BB-huis.
Allemaal veel ophef over niets en een leuk publiciteitsstuntje van Hummie.![]()
Wie?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Gisternacht nog even aangeschoven op een terras hier, bleek Henkie van De Fiets daar ook te zitten. Uiteraard heeft-ie Lief Klein Konijntje nog even gezongen
.
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:39 schreef clauwheee het volgende:
Mannen die eisen worden overgeslagen!![]()
Dit wordt een mooie anekdote voor kleinkinderenquote:
Ja ze heeft ook maar 152.000 toeschouers/kijkers.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:45 schreef golfer het volgende:
Ze blijft gewoon in het BB-huis.
Allemaal veel ophef over niets en een leuk publiciteitsstuntje van Hummie.![]()
1875quote:Op woensdag 13 september 2006 16:24 schreef Eilanden het volgende:
Sinds wanneer zijn de sponsmatjes dan afgeschaft?
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:43 schreef Eilanden het volgende:
Sponsmatjes roeleren! Leve SpongeMath Squarepants
ik prefereer ze ook boven 3-hoek en kaalquote:Op woensdag 13 september 2006 15:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik eis streepjes!
Zoals anderen al aangeven, kan het op dit moment niet worden aangepast helaas.quote:Op woensdag 13 september 2006 07:20 schreef pascalheister het volgende:
bos pas die tt van het PSV topic eens aan zeg![]()
mogge btw
Al zijn die hartjes van Diekie ook niet verkeerd!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik prefereer ze ook boven 3-hoek en kaal
bedoelde de titelquote:Op woensdag 13 september 2006 17:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoals anderen al aangeven, kan het op dit moment niet worden aangepast helaas.
morgen weer een dag...quote:Op woensdag 13 september 2006 17:22 schreef appelsientje het volgende:
Werk... nog steeds
ben het een beetje zat om eerlijk te zijn.. geen zin meer..
Okee, die is inmiddels al aangepast zie ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bedoelde de titel
ook thuis is
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:21 schreef clauwheee het volgende:
Thuis.
Daar heb jij een goed punt.. maar ik moet nog anderhalf uurquote:
krijg je niet eens een laptop van fok als je mod bent?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, die is inmiddels al aangepast zie ik.
Maar vraag zoiets niet aan mij tussen 6.30 en 17.00 uur. Werk en zo![]()
van wie moet je dan ?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar heb jij een goed punt.. maar ik moet nog anderhalf uur
Natuurlijk wel, maar die heb ik afgeslagen omdat ik die toch niet tijdens het werken kan en mag gebruiken.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
krijg je niet eens een laptop van fok als je mod bent?![]()
Wat een hopeloos oudewetse baas heb jequote:Op woensdag 13 september 2006 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar die heb ik afgeslagen omdat ik die toch niet tijdens het werken kan en mag gebruiken.
Staat jouw huis al op Google Earth?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:40 schreef VoreG het volgende:
Die nieuwe foto's van google Earth zijn erg mooi. Tenminste die van Utrecht dan die zijn ontzettend scherp
De foto's van Hellevoet zijn beter bij ask.com
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 13 september 2006 17:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat een hopeloos oudewetse baas heb je
Sommige plekken in NL zijn echt super scherp, je kan bijna het automerk zienquote:
te veel om op te noemenquote:
maar ze heeft haar besluit al genomen volgens [BB6] Streamverslagen van woensdag 13 september 2006quote:Grote commotie bij Big Brother gisteravond.
Monique (35) kreeg een bericht van haar boze man. De Haagse fitness-instructrice ging de afgelopen dagen erg gezellig om met de 24-jarige vrijgezelle bewoner Tijn.
Volgens bronnen kon haar man het niet meer aanzien, en reed naar Aalsmeer.
Daar eiste hij dat zijn vrouw haar spullen zou pakken.
De blondine, die een zoon van 14 en een dochter van 12 heeft, krijgt van het programma nu 24 uur bedenktijd. Zij zit samen met haar zus Sabrina in het huis.
en terecht natuurlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 11:22 schreef borisz het volgende:
[..]
daarom ruikt het hier zo muf![]()
voor alle rtlfm fans: zijn er die? ze houden er mee op
Wel goed maar heb het nog nooit zo druk gehad, dagen van 11 -12 uur waarin ik vrijwel iedere minuut met iemand in gesprek ben of iets moet regelen. De boel staat nu redelijk op de rails dus het zal wel wat afnemen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:08 schreef clauwheee het volgende:
SCH, hoe gaat het met jou?
Gloryhunterquote:Op woensdag 13 september 2006 20:11 schreef SCH het volgende:
Morgenmiddag vlieg ik naar Portugal voor de wedstrijd en kom zondagochtend terug
Meneer Bosquote:
Laat dat meneer maar gewoon zitten hoor. Dat voelt zo oud aanquote:
Ja hoor en met jouquote:Alles goed?
Ja, hopelijk een leuke match tussen deze twee Britse ploegen.quote:Klaar voor het voetbal?
Ja hoor en met jouquote:
Gezien de laatste keren dat we thuis tegen ze speelden welquote:Op woensdag 13 september 2006 20:24 schreef Superheld het volgende:
Een van de leukere tegenstanders
2 bussen en EV. Dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:28 schreef Superheld het volgende:
Nemen toch meestal wel wat volk mee?
Leuker dan omniworld of een of andere schijtclub, vind ik dan.
Neequote:Op woensdag 13 september 2006 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wordt hier het kampioenschap quote verneuken gehouden?
Wij mogen zaterdag ook op EV naar fietstassenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
2 bussen en EV. Dus ben benieuwd.
Toch eens aan de qualificaties mee doen dan. Jullie zijn er aardig gedreven in. En anders kun je altijd nog een gooi doen naar het kampioenschap snelediten.quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toch eens aan de qualificaties mee doen dan. Jullie zijn er aardig gedreven in. En anders kun je altijd nog een gooi doen naar het kampioenschap snelediten.
Hihi, ik zou niet eens weten of er toen wij er tegen moesten veel mvv'ers bij waren.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:34 schreef DarkShine het volgende:
Een Brabants onderonsje 1ste Divisie ervaringen uitwisselen?
Precies, FC Limburg er van maken en lekker naar de eerste divisiequote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer degraderen jullie nou eindelijk eens?
Ah, jij kwam pas kijken na de promotie?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef Superheld het volgende:
Hihi, ik zou niet eens weten of er toen wij er tegen moesten veel mvv'ers bij waren.![]()
Niet, we zijn geen Mickey Mouse club zoals jullie.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer degraderen jullie nou eindelijk eens?
Dat is leukquote:Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef appelsientje het volgende:
Maar het gaat dus goed BosOuders gaan morgen lekker naar Parijs... huis voor mij alleen
Op de dag dat de meeting staat gepland, wordt PSV - Excelsior gespeeld, dus zal ik niet naar Utrecht afreizen.quote:Trouwens kom je ook op de meeting?
En dan uit naar FC Brabant.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hihi, ik zou niet eens weten of er toen wij er tegen moesten veel mvv'ers bij waren.![]()
[..]
Precies, FC Limburg er van maken en lekker naar de eerste divisie![]()
Nee, kwam vanaf mijn 6e weleens in het oude stadion, vanaf het nieuwe stadion een scc, 10 jaar dus.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah, jij kwam pas kijken na de promotie?![]()
Begint pas om 20.00 uurquote:Op woensdag 13 september 2006 20:41 schreef Bos81 het volgende:
Op de dag dat de meeting staat gepland, wordt PSV - Excelsior gespeeld, dus zal ik niet naar Utrecht afreizen.
Vervang NAC & FCDB voor eindhoven en rkc ofzo en je hebt alle saaie kut clubs bij elkaar ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dan uit naar FC Brabant.
Willem II, NAC & RBC waren vorig seizoen ruk. FCDB is al jaren een Mickey Mouse club, Top Oss is niks, was niks en word niks...
Saneren noemen ze dat.
De Brabantse clubs doen het beter dan de Limburgse.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dan uit naar FC Brabant.
Willem II, NAC & RBC waren vorig seizoen ruk. FCDB is al jaren een Mickey Mouse club, Top Oss is niks, was niks en word niks...
Saneren noemen ze dat.
Ik ga niet voor eventjes op en neer naar Utrecht. WIl dan wel wat langer blijven.quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is leuk![]()
[..]
Op de dag dat de meeting staat gepland, wordt PSV - Excelsior gespeeld, dus zal ik niet naar Utrecht afreizen.
Jij komt toch ookquote:Op woensdag 13 september 2006 20:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Van 3 tot 7 in Utrecht ga je met de trein gelijk door naar eindhoven. Na 4 uur ben je die gasten echt wel zat hoor
Lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 13 september 2006 20:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]dan moeten we maar eens afspreken tijdens een CL wedstrijd
wel jammer..
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee![]()
Is je formulier al verzonden ?
Heerlijk, zet net de TV aanquote:
Fuckt mij wat die pieren en shittard doen. Venlo ligt te ver weg, heb ik niks met maar ook niks op tegen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De Brabantse clubs doen het beter dan de Limburgse.
Dit jaar maar 1 kampioen in Brabant![]()
En dan nog zouden er 2 man en ene paardenkop op de tribune zitten.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:43 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vervang NAC & FCDB voor eindhoven en rkc ofzo en je hebt alle saaie kut clubs bij elkaar ja.
Nah, geloof dat het bij jullie de laatste tijd ook niet vol zitquote:Op woensdag 13 september 2006 21:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dan nog zouden er 2 man en ene paardenkop op de tribune zitten.
tja en dan krijg je ditquote:Op woensdag 13 september 2006 21:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heerlijk, zet net de TV aan
ik zet hem wel weer uit hoorquote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zet hem wel weer uit hoor
Dankjequote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zet hem wel weer uit hoor
graag gedaanquote:
D'r zit toch altijd 12/13.000 man bij ons.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nah, geloof dat het bij jullie de laatste tijd ook niet vol zit![]()
Maargoed, ik denk en hoop niet dat het er ooit van gaat komen, zeker niet als NAC er bij zit..
Zou leuk zijn als DB terug kwam. Voor de rest kan ik hier uit opmaken dat Ajax kampioen gaat wordenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit jaar maar 1 kampioen in Brabant![]()
Alles beter dan die omhooggevallen kutclub 20/30km verderopquote:Op woensdag 13 september 2006 21:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als DB terug kwam. Voor de rest kan ik hier uit opmaken dat Ajax kampioen gaat worden.
Naja topclub... Ajax.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:36 schreef Superheld het volgende:
Gelijk aan WII![]()
Bij ons dit jaar meer seizoenskaarten verkocht dan vorig jaar..![]()
Zondag tegen topclub zeker?
90+3 was het toch?quote:
Roda uit, traditioneel een van de lastigste uitwedstrijden voor ons. Tenminste, dat is mijn gevoel, heb even geen statistieken bij de hand....quote:
Huntelaartje achteroverquote:
Ik dacht 180 minuten denken dat je CL speelt?quote:
Heb hier 10 cc's en 4 scc's liggen voor zondagquote:Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
Huntelaartje achterover. Toen stond ik bovenop een barkruk geloof ik
.
Roda uit is niet altijd makkelijk nee, Heerenveen uit en Utrecht uit al helemaal niet voor Ajax.
Kan jij niet wat kaarten regelen DS?
Heb ook vaker buscombi voor ons naar Breda en vrij vervoer voor jullie naar Kerkrade meegemaakt.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:58 schreef Superheld het volgende:
Wij kregen een auto combi en jullie vrij vervoer, wat een logica van de lokale driehoek in Kerkrade![]()
![]()
Sommige mensen denken het al weken hoor door die gekke portugezenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik dacht 180 minuten denken dat je CL speelt?
Maar voormalig Roda speler Berglund is wel actief in de CL. En wel met Kopenhagen.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Sommige mensen denken het al weken hoor door die gekke portugezen.
ik dacht altijd wel dat Lubos Michel een goede scheidsrechter was, maar na het wk en die penalty is dat iets naar beneden bijgesteld,quote:Op woensdag 13 september 2006 22:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Goed gezien die penalty scheids
iets met bier?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:49 schreef JaWi het volgende:
Maar weer eens ingeschreven bij een sportschool, leuke aanbieding die zelfs ik eruit moet halen.
Gewichtheffen aan de bar bedoel je.quote:
klinkt goed!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gewichtheffen aan de bar bedoel je.
'Orale seks kan kanker veroorzaken'quote:Op woensdag 13 september 2006 22:53 schreef clauwheee het volgende:
Clau gaat zo maar richting bed, denkt ze. Morgen een lange dag.
dat wordt dus een weekendje neukenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef appelsientje het volgende:
Maar het gaat dus goed BosOuders gaan morgen lekker naar Parijs... huis voor mij alleen
Trouwens kom je ook op de meeting?
Slaap lekker, meissie.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:53 schreef clauwheee het volgende:
Monopoly voor hemquote:Op woensdag 13 september 2006 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wordt dus een weekendje neuken
Ga je van E10s knakworstjequote:Op woensdag 13 september 2006 22:53 schreef clauwheee het volgende:
Kan je zulke dingen niet gewoon ergens intoetsen in dat programma ofzoquote:Op woensdag 13 september 2006 23:04 schreef Againzender het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Mooi Google Earth plaatje voor het slapen gaan op:
52° 5'26.69"N
5° 7'18.47"E
![]()
Highlights?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zijn die highlights nu ineens groen
want??quote:Op woensdag 13 september 2006 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Host je icon eens ergens anders Boris.
We krijgen een pop up voor wachtwoord en username in te vullen van cashboard.nl ofzo. Komt van jouw ding af en bovendien doet ie het niet.quote:
ik wist dat ze te gast was, maar wat had ze te melden? ja dat ze ging stoppen met de lama'squote:Op woensdag 13 september 2006 23:48 schreef rubbereend het volgende:
Sara Kroos is echt triest bij Pauw & Witteman
Dat is inderdaad een kut - popupquote:Op woensdag 13 september 2006 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
We krijgen een pop up voor wachtwoord en username in te vullen van cashboard.nl ofzo. Komt van jouw ding af en bovendien doet ie het niet.
ze zijn de server aant veranderen, en ik zie mijn icoon zelf wel..quote:Op woensdag 13 september 2006 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
We krijgen een pop up voor wachtwoord en username in te vullen van cashboard.nl ofzo. Komt van jouw ding af en bovendien doet ie het niet.
nergens last vanquote:Op woensdag 13 september 2006 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ikke welquote:
ze zit vooral genante opmerkingen tussendoor te maken, geldingsdrang ofzo. Slaat nergens opquote:Op woensdag 13 september 2006 23:49 schreef borisz het volgende:
[..]
ik wist dat ze te gast was, maar wat had ze te melden? ja dat ze ging stoppen met de lama's![]()
zekerquote:
nou hier is alles gewoon normaalquote:Op donderdag 14 september 2006 00:01 schreef golfer het volgende:
Sara Kroos was zo niet leuk bij P&W.
En nu zijn mijn eigen posts opeens groen
Dan heb je per ongeluk bij optie die optie ingedrukt , dat kan nl had ik ook gedaan ook voor de Openingsstarter een kleurtje, maar ik vond het niet fijn!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:01 schreef golfer het volgende:
Sara Kroos was zo niet leuk bij P&W.
En nu zijn mijn eigen posts opeens groen
Ik had het niet per ongeluk gadaan, maar tot vanavond waren ze geel en nu opeens zijn ze groen.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:21 schreef maril het volgende:
Dan heb je per ongeluk bij optie die optie ingedrukt , dat kan nl had ik ook gedaan ook voor de Openingsstarter een kleurtje, maar ik vond het niet fijn!![]()
Truste ik ga ook lekkerquote:Op donderdag 14 september 2006 00:26 schreef Ambrosius het volgende:
Had me voorgenomen eens rond 12-en te gaan slapen, bijna gelukt.
Heb je Opsporing Verzocht al ingeschakeld om het te vinden?quote:
Zo crimineel is Heerlen nu ook weer nietquote:Op donderdag 14 september 2006 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je Opsporing Verzocht al ingeschakeld om het te zinden?
google earthquote:Op donderdag 14 september 2006 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je Opsporing Verzocht al ingeschakeld om het te zinden?
Kan beide woonadressen goed vinden.quote:
Die pot van de lama'squote:
Daar kijk ik uit pincipe niet naar.quote:
Wat in het vat zit verzuurt nietquote:Op donderdag 14 september 2006 00:59 schreef golfer het volgende:
Goede morgen tong!
Zo kom je nooit aan die 200.000.
Kan je je bed niet vindenquote:Op donderdag 14 september 2006 01:36 schreef DarkShine het volgende:
Kan niet pitten
Morgen ook nog een lange dag verdomme
Jawel hoorquote:
Word tijd voor een hd-dvd recorderquote:Op donderdag 14 september 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
Nog even laatste programmaatje op de video bekeken.
De gedachte heeft inderdaad recent door mij hoofd gespeeld, maar zolang 2 TV's en en 2 video-recorders nog goed werken, stel ik het nog even uit, al die modernistische zaken.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:00 schreef DarkShine het volgende:
Word tijd voor een hd-dvd recorder
Jij word ook een dagje ouderquote:Op donderdag 14 september 2006 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
De gedachte heeft inderdaad recent door mij hoofd gespeeld, maar zolang 2 TV's en en 2 video-recorders nog goed werken, stel ik het nog even uit, al die modernistische zaken.
Ik hoop het wel, ja.quote:
Wat fuckt mij dat d/t nu om 2:15 't 's nachtsquote:
Zal je raar hebben aangekeken toen je ernaar vroeg.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:12 schreef tong80 het volgende:
Paar maanden geleden nog een videorecorder gekocht. De verkoper moest de spinnenwebben er van af vegen.
Hij had er ééntje staanquote:Op donderdag 14 september 2006 02:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zal je raar hebben aangekeken toen je ernaar vroeg.
Hoe heb je dat in een uur gedaan.? snachts 50 reactiesquote:Op donderdag 14 september 2006 05:04 schreef tong80 het volgende:
Nog 250.
Nu ga ik slapen.
Goeiemorgen Bos.
quote:Op donderdag 14 september 2006 05:04 schreef tong80 het volgende:
Nog 250.
Nu ga ik slapen.
Goeiemorgen Bos.
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou je hebt zelfs een topic gekregen Borisz.
Usericon gekloot?
werken om 7 uurquote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:08 schreef MaxPower het volgende:
AAAAAAAAAAARFGGHH de highlights van je eigen posts zijn nu GROENNNN???
Om je groen&geel aan te ergeren!quote:Op donderdag 14 september 2006 09:08 schreef MaxPower het volgende:
AAAAAAAAAAARFGGHH de highlights van je eigen posts zijn nu GROENNNN???
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:21 schreef clauwheee het volgende:
Boeit niet. Groen=goed, beter, best!
Lees net dat het groene vliegtuig niet zo best was.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:21 schreef clauwheee het volgende:
Boeit niet. Groen=goed, beter, best!
Hoi, heb je dorst?quote:
Koffie gaat er wel in,quote:
Neem mij er ook 1 mee.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |