Nee , de équote:Op dinsdag 12 september 2006 08:33 schreef maril het volgende:
Weer die è hè, morgen trouwens.
Tjonge wat vervelendquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:42 schreef borisz het volgende:
ik ga maar is naar school toe
om 4 uur ben ik pas uit![]()
Gelijk wedstrijd uitschrijven met topic titel met zo veel mogelijk gebruik van de é danquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee , de é
Volgens het BUG-meldtopic kan die voorlopig nog niet gebruikt worden in de TT
geen kut internetverbinding?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Hup PSV!
feli clau met je vader.
Kut PC thuis...
Laten we het dan maar op een zuipen zettenquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:34 schreef appelsientje het volgende:
Atoomoorlog op 12 September
We gaan er aanen ik wilde zo graag voetbal kijken vanavond..
hehe cewl...quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:59 schreef rubbereend het volgende:Google Earth
mooi dat NEderland nu ook scherp is, zit nu in mn eigen achtertuin te kijken
Hebben ze heel NL geupdate?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:59 schreef rubbereend het volgende:Google Earth
mooi dat NEderland nu ook scherp is, zit nu in mn eigen achtertuin te kijken
Yup helemaal.. je kan alleen de militaire vliegvelden enzo niet zienquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:04 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Zo, dat was even een lekker lang weekeind eruit
[..]
Hebben ze heel NL geupdate?
mijn huis is nu ook zichtbaar, dat was het nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:04 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Zo, dat was even een lekker lang weekeind eruit
[..]
Hebben ze heel NL geupdate?
in het Hoge Noorden, Landal bij het Lauwersmeer. Bleek een prima keus met dit weerquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup helemaal.. je kan alleen de militaire vliegvelden enzo niet zien
Waar ben je geweest?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe cewl...
Wat zijn de coordinaten?
Heel Utrecht is nu ook scherp, dus ook mijn ouderlijk huis, en volgens mij zie ik zelfs mijn auto staan, en misschien mijzelf wel zitten op het terrasquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:08 schreef borisz het volgende:
[..]
mijn huis is nu ook zichtbaar, dat was het niet![]()
Hehe bij ons zie juist de auto niet staanquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heel Utrecht is nu ook scherp, dus ook mijn ouderlijk huis, en volgens mij zie ik zelfs mijn auto staan, en misschien mijzelf wel zitten op het terras
Maar het kan ook een andere zilvergrijze auto zijn
Toch mijn moeder eens bellen wie dat is
quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heel Utrecht is nu ook scherp, dus ook mijn ouderlijk huis, en volgens mij zie ik zelfs mijn auto staan, en misschien mijzelf wel zitten op het terras
Same here! Ons balkon is duidelijk te zien!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
en daarom denk ik dat het mijn auto ook niet is, want die had ik toen nog niet....quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:17 schreef borisz het volgende:
het zijn foto's die vorig jaar zijn genomen, dat hoorde ik gister op 3fm,
dat kan ik ook zien, want de hockeyclub in de buurt heeft op de foto nog geen tweede veld en nu wel
Hahahaquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:20 schreef rubbereend het volgende:
heee Sientje zwaai ff dan zoom ik verder in
[afbeelding]
In Oostmahorn (had er ook nog nooit van gehoord). Is dit jaar open gegaan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:09 schreef clauwheee het volgende:
Zit daar ook een Landal? Wistiknie!
Hehe staat raar met dubbel eequote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:52 schreef clauwheee het volgende:
Clau heeft ook een vrije dag gepland hoor![]()
Vrijdag: 70% kans op neerslag en amper 20 graden
En morgen ook, met 27 gradenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
En dat terwijl het gisteren en vandaag zulk lekker weer was!
Kans van 1 op 5quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar met regen toch?
Werkend...quote:
Succesquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Werkend....
Dat ga ik nu ook maar weer eens doen.
Dan kan je thuis lekker bij de open haard zitten, berevelletje om je heen, warme chocolademelk, snert met worst, gluhwein erbij .... wordt het toch nog een topdag!quote:
Klinkt wel als een koeien kut.quote:
Als Clau pauze houdt, dan valt gelijk heel Hools stilquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:28 schreef clauwheee het volgende:
Die uitspraak dan hè
Ik ga ff van het weer genieten in m'n pauze![]()
heb je niets nuttigers te doen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:31 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag
Dadelijk even in het zonnetje gaan slapen
eigenlijk nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
heb je niets nuttigers te doen?![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:31 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag
Dadelijk even in het zonnetje gaan fietsen
Fietsenquote:
Vrij zijnquote:
Ik mis je ze ook... is Danny nou nog niet afgekoeld?quote:
Als je vraagt of je unbanned mag worden krijg je er zo nog een jaar bij, zoiets roept ie danquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:09 schreef appelsientje het volgende:
Ik mis je ze ook... is Danny nou nog niet afgekoeld?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je vraagt of je unbanned mag worden krijg je er zo nog een jaar bij, zoiets roept ie dan
mogen ze definitief niet terug? Is onze Danny nog niet afgekoeld?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je vraagt of je unbanned mag worden krijg je er zo nog een jaar bij, zoiets roept ie dan
Echt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Diekie 2quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:24 schreef golfer het volgende:
Zometeen maar eens door de duinen naar het strand fietsen.
Volgens mij zijn dat perm-bans. Het fijne weet ik er ook niet van. Ik dacht overigens dat ze terug zouden komen, mischien dat Da_S wat kan vertellen wat hij nog besproken/gesproken heeft tijdens zijn sollicitatie mischien.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:14 schreef MaxPower het volgende:
Dat impliceert trouwens dat er een tijdslimiet aan de ban zit.. dus dat is op zich goed nieuws.
Zonquote:
oh verdomd, het is helemaal geen maandag vandaagquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:00 schreef appelsientje het volgende:
zo nog ff en dan kan ik weer naar huis... klaar maken voor de wedstrijd vanavond
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:21 schreef Bjoro het volgende:
wel lief dat jullie zeggen dat jullie mij zo missen
klinkt goedquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ook als ik zeg dat jullie met 1-0 gaan winnen vanavond.
daar teken ik voor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ook als ik zeg dat jullie met 1-0 gaan winnen vanavond.
Zo lekker een half uurtje door de duinen naar het strand gefietst, daarna even lekker met de pootjes door het water een strandwandeling gemaakt, toen even op een terrasje een witbiertje genomen en vervolgens weer door de duinen naar huis terug gefietst.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:24 schreef golfer het volgende:
Zometeen maar eens door de duinen naar het strand fietsen.
Je hebt in ieder geval wielrennersbenen .quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo lekker een half uurtje door de duinen naar het strand gefietst, daarna even lekker met de pootjes door het water een strandwandeling gemaakt, toen even op een terrasje een witbiertje genomen en vervolgens weer door de duinen naar huis terug gefietst.
Het was heerlijk rustig aan het strand.
Speciaal voor Clauwtje:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef borisz het volgende:
gelukkig zijn er deka's in de buurt van school en waren er nog waterijsjes![]()
ik zeg [afbeelding]
Ik dacht al dat ik iets vergatquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:21 schreef Bjoro het volgende:
wel lief dat jullie zeggen dat jullie mij zo missen
Ja he, zwaar afgetraind.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:00 schreef maril het volgende:
Je hebt in ieder geval wielrennersbenen .![]()
Golfertje wel, als het goed isquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wilde een plaagsmsje sturen vanaf het strand, maar ik heb je 06 niet
Ik had de mijne niet bij me.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:25 schreef clauwheee het volgende:
Golfertje wel, als het goed is
* clauwheee nu echt weg!
Wie is hier een dief?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:31 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw meldt zichIemand een aperitief?
Have fun.quote:
Veel plezier, we zullen aan je denken in het stadionquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:39 schreef appelsientje het volgende:
rubber veel plezier![]()
![]()
Ik ga er ook vandoor, eten bij vrienden en daarna kijken
in de zin van je drinkt het bier van sien ook op?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel plezier, we zullen aan je denken in het stadion
Ik ben toch ook aardigquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:41 schreef appelsientje het volgende:
hahaha dankje Bos, dat is echt aardig van je
Bier tijdens CL wedstrijdenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
in de zin van je drinkt het bier van sien ook op?
*slok*quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Kwam Gordon Ramsey vanavond niet? Jammer dat ik dadelijk weg moetquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:54 schreef JaWi het volgende:
Is er nog wat leuks op tv vanavond?
volgens mij een nieuwe serie van Jamie Oliver ipv Gordonquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kwam Gordon Ramsey vanavond niet? Jammer dat ik dadelijk weg moet
Ik sla een rondje over.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Dirkie Kuijt.
Heb net even ons huis bekeken vanuit de sateliet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:16 schreef borisz het volgende:
heb ff in het google earth topic, telstar en haarlem toegevoegd![]()
wtfquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bier tijdens CL wedstrijden![]()
Volgens mij wordt dat niet geschonken
UEFA
Of zo
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb net even ons huis bekeken vanuit de sateliet.
Leuk om te bekijken zo.
Oh ja, jij mag nu ook al stemmen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:02 schreef borisz het volgende:
ik gaat sp stemmen denk ik
Jij bent toch dat ventje dat papa tegen Jan Peter moet zeggen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga stemmen op de gene die de snelwegen wil gaan verbreden....
Geen idee wat het gaat worden dus..
In ieder geval geen rode
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent toch dat ventje dat papa tegen Jan Peter moet zeggen?
De meeste snelwegen zijn ook niet rood, maar zwart.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef appelsientje het volgende:
In ieder geval geen rode
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
De meeste snelwegen zijn ook niet rood, maar zwart.![]()
dat die geen vvd stemmenquote:
En op d'n Bels zenden ze niks uit. Kloten, kan je niet overschakelen naar een ander potje.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik viel bijna in slaap. Wat een baggerwedstrijd.
Ik had ook moeite om de eerste helft mijn ogen open te houden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ach moeite om wakker te blijven heb ik niet...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik zie een CL wedstrijd, ik zie Kluivert warmlopen: dat wordt nog interessantquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
snelwegen verbreden helpt geen ruk in dit land zolang er hier hele volksstammen zijn die niet normaal op een drukke snelweg kunnen rijdenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef appelsientje het volgende:
In ieder geval geen rode
daar moeten jullie nog minimaal een jaar op wachtenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef borisz het volgende:
tja rondje van de eindhovenaren dan maar dat een punt binnen is![]()
ook dat.. maar wat ook irritant is... is dat het eerst een 3 baans wordt... dan weer een 2 baans dan weer 3 .... mensen kunnen daar ook niet echt mee om gaan..quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
snelwegen verbreden helpt geen ruk in dit land zolang er hier hele volksstammen zijn die niet normaal op een drukke snelweg kunnen rijden![]()
jeez stel je niet zo aan zegquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef appelsientje het volgende:
bah laffe koemand... echt laf.. je laat geen speler de hele 2e helft warm lopen...
Kone moest eruit.. wat een drama die gast en nee ik ben niet blij met die ene punt.
wij gaan donderdag gewoon wat puntjes pakken voor NLquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar moeten jullie nog minimaal een jaar op wachten![]()
Kan mij nog een wedstrijd herinneren van mijn cluppie tegen Porto, volgens mij heeft Scholten toen de hele wedstrijd warmgelopen zonder in te vallenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef appelsientje het volgende:
bah laffe koemand... echt laf.. je laat geen speler de hele 2e helft warm lopen...
vind je ? Ik heb me echt onwijs zitten irriteren aan kone... liet gewoon niks zien en (laat ik het dan anders zeggenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jeez stel je niet zo aan zeg![]()
dat zeg ik, men moet hier eens leren autorijden op drukke snelwegen. Maar dat geprop en geprak in Nederland, dat heeft alleen maar een tegengesteld effect.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ook dat.. maar wat ook irritant is... is dat het eerst een 3 baans wordt... dan weer een 2 baans dan weer 3 .... mensen kunnen daar ook niet echt mee om gaan..
tuurlijk, het hele team moet nog op elkaar worden ingespeeld, of zie je dat nog nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vind je ? Ik heb me echt onwijs zitten irriteren aan kone... liet gewoon niks zien en (laat ik het dan anders zeggen) ik vind het niet netjes dat je een speler de hele tijd laat warm lopen en dan niet in zet...
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
Maar ben jij blij met die ene punt dan?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
Ik doe met de keuze van borisz mee er is nog hoop.
oooo jawel hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tuurlijk, het hele team moet nog op elkaar worden ingespeeld, of zie je dat nog niet
btw kan je toch van tactiek veranderen in een wedstrijd?
op zich jammer dat dat een positief punt is tegenwoordigquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:46 schreef golfer het volgende:
Goede scheidsrechter vanavond, dat wel.
Appelsientje heb je gedronken ? Je maakt zo veel zinnen in één post.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oooo jawel hoorer zit ook genoeg potentie in... maar ik vind het gewoon jammer dat Kluivert er niet in kwam... had toch wat verwacht van hem...
Misschien moet ik eerst ff 5 min. afkoelen voordat ik post na een wedstrijd
wtf ook alquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Erg vervelend dat Sport 1 de rechten heeft van de CL-dinsdagavond, moeten we tot morgen wachten op alle samenvattingen..
Ga even mee cooling-downen met Liverpoolquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oooo jawel hoorer zit ook genoeg potentie in... maar ik vind het gewoon jammer dat Kluivert er niet in kwam... had toch wat verwacht van hem...
Misschien moet ik eerst ff 5 min. afkoelen voordat ik post na een wedstrijd
Te triest voor woordenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Erg vervelend dat Sport 1 de rechten heeft van de CL-dinsdagavond, moeten we tot morgen wachten op alle samenvattingen..
nee ik zit nog een beetje vol adreline van de wedstrijd (ondanks dat deze niet de beste wedstrijd was) moet een beetje mijn energie kwijtquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Appelsientje heb je gedronken ? Je maakt zo veel zinnen in één post.
Zie je mij niet rennen dan ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ga even mee cooling-downen met Liverpool
misschien kun je dat beter op je vriendin afreagerenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nee ik zit nog een beetje vol adreline van de wedstrijd (ondanks dat deze niet de beste wedstrijd was) moet een beetje mijn energie kwijt
Door veel te typen
Mijn beeld is spontaan op zwart gegaanquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zie je mij niet rennen dan ?
Die ligt al te slapenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien kun je dat beter op je vriendin afreageren![]()
wat let je?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die ligt al te slapen
....
..
..
![]()
Ik snap niet dat men die mensen nog zoveel spreektijd geeftquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:03 schreef tong80 het volgende:
De Pedo partij nu op Ned-1 bij Pauw en Witteman
die "mensen" moesten maar is normaal antwoord geven op die vragen, vooral die normertquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef Eilanden het volgende:
Journalistiek gezien een ontzettend slecht interviewIk verafschuw die partij, maar ik vond het interview niets toevoegen
Ik vind dat ze die 'partij' niet uit hadden moeten nodigenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
die "mensen" moesten maar is normaal antwoord geven op die vragen, vooral die normert
als femke of wouter bij spuiten en slikken zou zitten dan welquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die 'partij' niet uit hadden moeten nodigen
En ze stelden vragen waarvan ze vantevoren wisten dat er toch niet op geantwoord zou worden... of zou men Femke Halsema of Wouter Bos ook gaan vragen wanneer ze voor het eerst sex hadden of op welk type ze vallen
SG gaat ook.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo ook maar es richting bed
Stiekem toch een sympathie voor p$v?quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bier tijdens CL wedstrijden![]()
Volgens mij wordt dat niet geschonken
UEFA
Of zo
![]()
Blij dat wij geen CL spelen dan!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:55 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
en zelfs niet op het station
Lees dan intussen maar even dit topic:quote:Op woensdag 13 september 2006 02:07 schreef tong80 het volgende:
Vroeg naar bed gaan is niks voor Tong.
[opendeurmodus]quote:Op woensdag 13 september 2006 02:07 schreef tong80 het volgende:
Vroeg naar bed gaan is niks voor Tong.
Gepostquote:Op woensdag 13 september 2006 02:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Lees dan intussen maar even dit topic:
Gaat Monique vrijwillig het huis uit?
Ja ik probeer het soms, maar het werkt niet voor mij.Toen ik nog om zes uur opstond om te gaan werken ging ik ook pas om één uur naar bed.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[opendeurmodus]
niet doen dan
[/opendeurmodus]
tis dan ook veel te leuk 's nachtsquote:Op woensdag 13 september 2006 02:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik probeer het soms, maar het werkt niet voor mij.Toen ik nog om zes uur opstond om te gaan werken ging ik ook pas om één uur naar bed.
Klinkt mij bekend in de oren.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:13 schreef tong80 het volgende:
Ja ik probeer het soms, maar het werkt niet voor mij.Toen ik nog om zes uur opstond om te gaan werken ging ik ook pas om één uur naar bed.
Die kende ik al.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:48 schreef tong80 het volgende:
Net een filmpje gezien van Big Brother in Zweden. Gewoon harde porno
Bos is er al hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 06:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.
Bos is er immers al over 10 minuten.
Trusten hoolers.
de ë doet het niet in de tt ofzoquote:Op woensdag 13 september 2006 07:20 schreef pascalheister het volgende:
bos pas die tt van het PSV topic eens aan zeg![]()
mogge btw
De é doet het niet in de tt (vraag mij niet waarom)quote:Op woensdag 13 september 2006 07:20 schreef pascalheister het volgende:
bos pas die tt van het PSV topic eens aan zeg![]()
mogge btw
We hebben je gemist gisteren Bjoroquote:Op woensdag 13 september 2006 08:40 schreef Bjoro het volgende:hallo Sieno and the Rest of the World
YES, ik wist het, ik wist hetquote:Op woensdag 13 september 2006 08:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We hebben je gemist gisteren Bjoro![]()
![]()
![]()
kom jij hier vaker dan ?quote:
vrouwen en Hoolsquote:Op woensdag 13 september 2006 09:48 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij zet die Claudingetje hier wel eens wat berichtjes neer BjoroEen keer in de zoveel tijd geloof ik
Gedoog haar maar een beetje .. ze komt uit zo'n randgebied van Nederland, dus ze heeft het al moeilijkerquote:
aaaahhhhhhh.....dat vind ik wel een beetje zielig..... misschien helpt eenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:07 schreef Eilanden het volgende:
Gedoog haar maar een beetje .. ze komt uit zo'n randgebied van Nederland, dus ze heeft het al moeilijker
Daar kan ze volgens mij geen genoeg van krijgenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
aaaahhhhhhh.....dat vind ik wel een beetje zielig..... misschien helpt een![]()
ooohhhh....het is er zoo éénquote:Op woensdag 13 september 2006 10:10 schreef Eilanden het volgende:
Daar kan ze volgens mij geen genoeg van krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |