Die van ons huis lijkt al verouderd, aangezien we al een tijdje een veranda aangebouwd hebben die niet te zien is op de foto...quote:Op maandag 11 september 2006 00:30 schreef MouseOver het volgende:
Ze hebben de foto van m'n huis vernieuwd. De vorige was ook al redelijk gedetailleerd. De nieuwe lijkt ongeveer hetzelfde, maar dan wel overbelicht
Maakt niet uit, alle maps worden van dezelfde server gedownload.quote:Op maandag 11 september 2006 00:38 schreef DarKZeN het volgende:
staat ie op de laatste google earth stable version of moet ik de beta versie hebben?
ik download nu de beta
Staat jou huis er zo duidelijk op danquote:Op maandag 11 september 2006 00:53 schreef Sheepcidus het volgende:
D'r zit iemand in mijn tuin kan alleen niet zien wie.
Mijn tuinbank heeft een wit puntje op zich, kan ook een emmer zijn of zo.quote:Op maandag 11 september 2006 00:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Staat jou huis er zo duidelijk op dan![]()
Die eerste foto is inderdaad erg scherp. Die van Aruba zijn daarintegen een beetje overbelicht en hebben een gele gloed... Vraag me trouwens af hoe ze aan die foto's komen. Waarschijnlijk satellieten, maar ik heb nooit geweten dat die zulke scherpe foto's kunnen leveren.quote:Op maandag 11 september 2006 01:02 schreef heiden6 het volgende:
Mijn huis stond er al erg duidelijk op, maar nu nog mooier:
[afbeelding]
Huis waar hiervoor woonde (Aruba):
[afbeelding]
Zelfs mijn huis dáárvoor in Oranjestad is goed te zien (blauw), en mijn middelbare school (rood):
[afbeelding]
Ik kan ook zien waar mijn vader werkt, aan de pier spot ik minstens twee bootjes van zijn bedrijf:
[afbeelding]
Echt té tof gewoon dat je zoveel kunt zien. Wel een beetje creepy om zo in te zoomen op je eigen appartementje.
Ken je de film Enemy of the State? Was ooit een CIA kereltje op Discovery die beweerde dat de technology in die film beschikbaar is. Scherp genoeg om nummerborden te lezen dus, volgens de bewering.quote:Op maandag 11 september 2006 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
Die eerste foto is inderdaad erg scherp. Die van Aruba zijn daarintegen een beetje overbelicht en hebben een gele gloed... Vraag me trouwens af hoe ze aan die foto's komen. Waarschijnlijk satellieten, maar ik heb nooit geweten dat die zulke scherpe foto's kunnen leveren.
Wel eens van gehoord, maar nog nooit gezien... Heb wel al eens in films gezien dat het mogelijk zou zijn, maar uiteraard geloof ik niet alles dat in films voorkomtquote:Op maandag 11 september 2006 01:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ken je de film Enemy of the State? Was ooit een CIA kereltje op Discovery die beweerde dat de technology in die film beschikbaar is. Scherp genoeg om nummerborden te lezen dus, volgens de bewering.
Vergeet niet dat er niet al te lang geleden nederlandse F-16's over Aruba vlogen op zoek naar dat blonde US breezah sletjequote:Op maandag 11 september 2006 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die eerste foto is inderdaad erg scherp. Die van Aruba zijn daarintegen een beetje overbelicht en hebben een gele gloed... Vraag me trouwens af hoe ze aan die foto's komen. Waarschijnlijk satellieten, maar ik heb nooit geweten dat die zulke scherpe foto's kunnen leveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |