Inderdaadquote:Op woensdag 13 september 2006 10:18 schreef Bjoro het volgende:
Nou straks maar weer verder in een nieuwe !
leuk he ?quote:
Ik bedoelde eigenlijk de 'accent aigu' op Hét en Caféquote:Op woensdag 13 september 2006 10:39 schreef Bjoro het volgende:
Over de TT....zou ze een driehoek hebben of kaal ?
Of iets andersquote:Op woensdag 13 september 2006 10:39 schreef Bjoro het volgende:
Over de TT....zou ze een driehoek hebben of kaal ?
Streepje, driehoekje, kaal of .....?quote:
Je hebt heel kunstzinnige mensen.... hartje etc...quote:Op woensdag 13 september 2006 10:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Streepje, driehoekje, kaal of .....?
* Eilanden is benieuwd wat Diekie met 'iets anders' bedoelt
Ik ga vanavond douchen okquote:Op woensdag 13 september 2006 10:55 schreef Eilanden het volgende:
Het ging over andere streepjes Bloesie!
daarom ruikt het hier zo mufquote:
dat is 1, per 1 oktober houden ze er mee opquote:
Sensatie in BB dat kan toch nietquote:Op woensdag 13 september 2006 11:49 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie had je me niet ff kunnen vertellen dat er sensatie is in BB???
Ships ja hallo, ik heb me gek gec/p voor ik naar bed ging vannachtquote:Op woensdag 13 september 2006 11:49 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie had je me niet ff kunnen vertellen dat er sensatie is in BB???
Ik benbenieuwd wat ze doet.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:23 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik zag al dat je het druk had gehadIk lag al te pitten gisteren.
Kijk ik ook, maar door het vroege slapen en drukte vanochtend had ik het helemaal gemist
He dd is er geen centraal postingstopic meer? Nu alleen die gare top 500, waarin ik toch nooit zal komenquote:
Die 'gare' top500 vind ik makkelijkerquote:Op woensdag 13 september 2006 12:32 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
He dd is er geen centraal postingstopic meer? Nu alleen die gare top 500, waarin ik toch nooit zal komen
Waarom geen top600? dan stond ik er al inquote:Op woensdag 13 september 2006 12:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die 'gare' top500 vind ik makkelijker
Top 500 is lang genoegquote:Op woensdag 13 september 2006 12:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom geen top600? dan stond ik er al in
Dat is waarquote:
Ben ook benieuwd. Lijkt me toch ook. Ik zou lekker blijven zitten als ik haar was. Als ze er al uit gaat, zal ik het voor de kindjes doen. Niet voor meneer de opeiser.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik benbenieuwd wat ze doet.
Lijkt mij dat de risico's wel doorgesproken waren voor ze het huis inging
Dat ik dit nog ging vragen, maar ik ben nieuwsgierig wat is er gebeurd in BBquote:Op woensdag 13 september 2006 13:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd. Lijkt me toch ook. Ik zou lekker blijven zitten als ik haar was. Als ze er al uit gaat, zal ik het voor de kindjes doen. Niet voor meneer de opeiser.
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:45 schreef golfer het volgende:
Ze blijft gewoon in het BB-huis.
Allemaal veel ophef over niets en een leuk publiciteitsstuntje van Hummie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |