Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :').
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Ik noem het maar het 'dorste' effect, bier gaat te snel op namelijk :quote:Op woensdag 13 september 2006 01:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja dat is geen Microsoft effect maar het droste effect.
Jaja, kloptquote:Op woensdag 13 september 2006 01:08 schreef NanKing het volgende:
Hij had wel de laatste officiele post.
dat is pijnlijk waarquote:Op woensdag 13 september 2006 01:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lang geleden indedaad, als ik seconden reken![]()
Zoietsquote:
dat zijn geen mooie tietenquote:
Hij vroeg ook niet om 'mooie' tietenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dat zijn geen mooie tieten
Tieten zijn tietenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dat zijn geen mooie tieten
Zweedse tietenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij vroeg ook niet om 'mooie' tieten![]()
Dat is al beter hequote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zweedse tieten
Br33Z4H-T0p1C #67: Geile Zweedse jopen! »
Bedankt dan voor de geweldige bijdragequote:Op woensdag 13 september 2006 01:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]iedereen post op snyggast omdat ik daar een foto van poste en daar dus die profiel link boven stond
!
MIJN IDEE DUS
alles beter dan die foto daarvoorquote:
Als ik mag kiezen ga ik voor de eerste 14.gif.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
alles beter dan die foto daarvoor
Die eerste ligt uiteraard ook, dan zien tieten er gewoon minder 'geil' uit...quote:Op woensdag 13 september 2006 01:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen ga ik voor de eerste 14.gif.
Ziet er veel natuurlijker uit als die 2de.
Ieder zijn smaakquote:Op woensdag 13 september 2006 01:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen ga ik voor de eerste 14.gif.
Ziet er veel natuurlijker uit als die 2de.
Mwah ik vind het nogal geiler dan als ze overeind staan, want weet je dat ze nep zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 01:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die eerste ligt uiteraard ook, dan zien tieten er gewoon minder 'geil' uit...
Heb zelfs wel al foto's gezien waarbij je littekens kunt zien onder de borsten... Wel slordig van de fotograaf dat hij daar niet op gelet heeft overigens.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah ik vind het nogal geiler dan als ze overeind staan, want weet je dat ze nep zijn.
Welterustenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga slapen, mijn wekker gaat over 4 uur en 20 min
Truste nachtbagger mensjes
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga slapen, mijn wekker gaat over 4 uur en 20 min
Truste nachtbagger mensjes
Hij moet morgen nog kranten bezorgenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
kun je beter een lijn speed nemen en doorgaan
Heej lekker dingquote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
Zag trouwens pas net dat NanKing een vrouw is![]()
dan schiet het alleen maar harder opquote:Op woensdag 13 september 2006 01:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij moet morgen nog kranten bezorgen![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
Zag trouwens pas net dat NanKing een vrouw is![]()
Of een vrouw homoquote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Termie hoe denk je dat een man lesbisch kan zijn?
Nee niet bepaaldquote:Op woensdag 13 september 2006 01:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is nanking geen pokemon trouwens?
Zou ik dat nou wel doen?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee niet bepaald.
Google eens op Nanking 14.gif.
Weltrusten Nankingquote:Op woensdag 13 september 2006 01:54 schreef NanKing het volgende:
Weltrusten trouwens, ik ga ook maar eens naar bed.
voor wie wil ja zelfs voor termie
![]()
Voor mijzelf was het niet moeilijkquote:Op woensdag 13 september 2006 01:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zou ik dat nou wel doen?
ff een vraagje tussendoor he, Is het moeilijk voor een vrouw om uit de kast te komen of is het meer geaccepteerd?
Nou, ik gaf het wel eerlijk toequote:Op woensdag 13 september 2006 01:54 schreef NanKing het volgende:
![]()
Trusten termiequote:Op woensdag 13 september 2006 01:55 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga nog ff snel soep vreten en daarna slapen. Welterusten allen![]()
Dank je voor het antwoordquote:Op woensdag 13 september 2006 01:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Voor mijzelf was het niet moeilijk.
Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken.
Ach ik dat King is nogal misleidend hequote:Op woensdag 13 september 2006 01:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, ik gaf het wel eerlijk toe![]()
Maar uiteraard niet nadelig bedoeld![]()
Trusten Nanquote:Op woensdag 13 september 2006 01:54 schreef NanKing het volgende:
![]()
Er zit een knop op je PCquote:
Buiten de rest om is deze wel grappig:quote:Op woensdag 13 september 2006 02:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat een plaatjes vind ik op nanking zeg...![]()
Kom maar op met je tietenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:26 schreef The_Terminator het volgende:
Schop! Dit gaat te langzaam zo, er moet meer gebaggerd worden![]()
Ik heb geen tietenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:28 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Kom maar op met je tieten(en bier misschien?)
![]()
Please geen tieten van Termiequote:Op donderdag 14 september 2006 00:28 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Kom maar op met je tieten(en bier misschien?)
![]()
Jij dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Please geen tieten van Termie![]()
Vandaag ff nietquote:Op donderdag 14 september 2006 00:33 schreef oshiro het volgende:
[..]
Jij dan?![]()
Over dat bier heb je gelijk trouwens
HJ is okayquote:Op donderdag 14 september 2006 00:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vandaag ff niet
HJ dan toch?
Niet lullen gewoon zuipenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vandaag ff niet
HJ dan toch?
Okay?quote:
* PrintScreen nieuw glas taptquote:
Dat was een understatement natuurlijkquote:
Oud, doch de keiharde waarheid:quote:Op donderdag 14 september 2006 00:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen nieuw glas tapt
Tapt nieuw glas PrintScreen =quote:Op donderdag 14 september 2006 00:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen nieuw glas tapt
Ben ik uitgenodigt?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat was een understatement natuurlijk![]()
![]()
![]()
Vrijdag jarig, moet maar alvast eea inslaan
Je kan mij helemaal niet tappen gekkie... hihi/quote:Op donderdag 14 september 2006 00:41 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Tapt nieuw glas PrintScreen =Proost
![]()
Het hangt zo vreemd aan die tapquote:Op donderdag 14 september 2006 00:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Oud, doch de keiharde waarheid:
Glas is overrated. Tap --> mond
Se segt gekkie tege me, jij ook merry christmas PSquote:Op donderdag 14 september 2006 00:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je kan mij helemaal niet tappen gekkie... hihi/
Proost
Heej klotenhondquote:
Wow! Mooi maar klein! Moet je vaak hervullenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb een toffe beker
[afbeelding]
* PrintScreen rotje bij NB naar binnengooitquote:Op donderdag 14 september 2006 00:45 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Se segt gekkie tege me, jij ook merry christmas PS![]()
Heb hier ook nog wel een liter pul, alleen is die wat groot en lompquote:Op donderdag 14 september 2006 00:47 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Wow! Mooi maar klein! Moet je vaak hervullen![]()
PANGquote:Op donderdag 14 september 2006 00:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen rotje bij NB naar binnengooit![]()
Schrok je?quote:
Uhhh... dat zou een weekje Kreta zijnquote:
Ja, mits naam/verjaardagstopicquote:
Da's waar ook....quote:Op donderdag 14 september 2006 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uhhh... dat zou een weekje Kreta zijn
Je weet dat ik iets heb tegen naamtopics hé?quote:
Ik had eigenlijk de beperkte oplage van de Heinekenglazen ook wel verwachtquote:Op donderdag 14 september 2006 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bierglaasjes![]()
Nee, sorryquote:Op donderdag 14 september 2006 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je weet dat ik iets heb tegen naamtopics hé?
Niet als het om mij gaatquote:Op donderdag 14 september 2006 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je weet dat ik iets heb tegen naamtopics hé?
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bierglaasjes![]()
Maar jij bent dan ook een geval apart.quote:
Ik ben nogal zuinig op mijn nekjequote:
Misschien verras ik je welquote:Op donderdag 14 september 2006 01:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nee, sorry
Verzin iets anders, ben benieuwd
Schiermonnikoog dan maar?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uhhh... dat zou een weekje Kreta zijn
Jij bent dan ook Dribbel_quote:
Ameland?quote:
Ik zit al in spanningquote:Op donderdag 14 september 2006 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien verras ik je wel
Toch niet te strak gespannen?quote:
Ja laten we de rest maar eens tegemoet komen in hun wens en oprotten naar ons eilandquote:
Na vrijdag dan... ik moet eerst een naam/verjaardagstopic openen voor oshiroquote:Op donderdag 14 september 2006 01:10 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Ja laten we de rest maar eens tegemoet komen in hun wens en oprotten naar ons eiland
Neuh, voor de rest wel relaxed hierquote:Op donderdag 14 september 2006 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Toch niet te strak gespannen?
Dus tochquote:Op donderdag 14 september 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Na vrijdag dan... ik moet eerst een naam/verjaardagstopic openen voor oshiro
Oja heb jij vrijdagavond/zaterdag nog wat te doen danquote:
Nescaféquote:Op donderdag 14 september 2006 01:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ameland is wel ok, al 3x geweest en het was echt gezellig daar
Als ik er aan denk zal ik het zeker doenquote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik er aan denk zal ik het zeker doen
Ik ben soms best wel lief
Nescaféquote:Op donderdag 14 september 2006 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nescafé
Het blijft een heerlijk eiland, ik heb de mazzel dat er een nichtje van mij is gaan wonen, maakt de reden om er heen te gaan makkelijker.
jouw feestje, toch vind ik Schiermonnikoog leuker , meer frikandellen enzo te krijgen daar, snap je?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Na vrijdag dan... ik moet eerst een naam/verjaardagstopic openen voor oshiro
preciesquote:Op donderdag 14 september 2006 01:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een geval apart.
Manquote:Op donderdag 14 september 2006 01:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
NescaféNee man, bier! Heb me al behoorlijk lam gezopen op Ameland. Ben ook al een keer kotsend uit de Swinging Mill gekomen (baggertent overigens)
Ameland heeft meer bier en dan ook nog het Nobeltjequote:Op donderdag 14 september 2006 01:16 schreef DennisQ het volgende:
[..]
jouw feestje, toch vind ik Schiermonnikoog leuker , meer frikandellen enzo te krijgen daar, snap je?
OMG nogeen nichtje ook, PS we gaan voor ame, schijt aan die frikandellenquote:Op donderdag 14 september 2006 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nescafé
Het blijft een heerlijk eiland, ik heb de mazzel dat er een nichtje van mij is gaan wonen, maakt de reden om er heen te gaan makkelijker.
Was ff de FP aan het lezenquote:Op donderdag 14 september 2006 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
En toen was het dood hier
* PrintScreen overweegt te gaan slapen
Doet die msn van je het nog?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
En toen was het dood hier
* PrintScreen overweegt te gaan slapen
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:25 schreef DennisQ het volgende:
[..]
OMG nogeen nichtje ook, PS we gaan voor ame, schijt aan die frikandellen![]()
Ik doe dat ook tussendoor en toch kan ik postenquote:Op donderdag 14 september 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Was ff de FP aan het lezen![]()
Als ik online zou zijn vast welquote:
Hebben ze daar ook frikandellen?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn nichtje doet je voor Ameland kiezen?
Klinkt Texel niet leuk?
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik online zou zijn vast wel
Soms wel... met een ochtendslotje enzoquote:
Daar krijg ik altijd zo'n ODOL vanquote:Op donderdag 14 september 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Soms wel... met een ochtendslotje enzo
Weet ik niet... maar heej, waar in Nederland hebben ze geen frikandellen?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:28 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook frikandellen?![]()
Dan moet je ff gaan pissenquote:Op donderdag 14 september 2006 01:29 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Daar krijg ik altijd zo'n ODOL van![]()
Ey eh.. bagger u knowquote:Op donderdag 14 september 2006 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet ik niet... maar heej, waar in Nederland hebben ze geen frikandellen?
Dan gaan we gewoon verder in BeFquote:Op donderdag 14 september 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Soms wel... met een ochtendslotje enzo
* Met kenissen gaat praten over de caravan die daar staatquote:Op donderdag 14 september 2006 01:31 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Ey eh.. bagger u knowmaarre Texel staat wel!
![]()
een stijfe lul die is gemaakt om mee te pompen, falderieeee, falderaaa,of nie dan? Ga maar es pissen met een stijve, kom je der wel acherquote:Op donderdag 14 september 2006 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan moet je ff gaan pissen
Ik dus ff nietquote:Op donderdag 14 september 2006 01:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon verder in BeF![]()
Das idd een kansloze onderneming.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:33 schreef DennisQ het volgende:
[..]
een stijfe lul die is gemaakt om mee te pompen, falderieeee, falderaaa,of nie dan? Ga maar es pissen met een stijve, kom je der wel acher![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Met kenissen gaat praten over de caravan die daar staat![]()
HTquote:Op donderdag 14 september 2006 01:33 schreef DennisQ het volgende:
[..]
een stijfe lul die is gemaakt om mee te pompen, falderieeee, falderaaa,of nie dan? Ga maar es pissen met een stijve, kom je der wel acher![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toekomstperspectiefquote:
Het was maar een voorstelquote:
BeF kom ik niet meer, is vernacheld door bepaalde mensenquote:Op donderdag 14 september 2006 01:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon verder in BeF![]()
Ik kwam er wel... maar nu niet meerquote:Op donderdag 14 september 2006 01:34 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het was maar een voorstel
Maar ik ga nou slapen, m'n playlist en actionradio beginnen me te vervelen
Ik kwam er sowieso nooitquote:Op donderdag 14 september 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
BeF kom ik niet meer, is vernacheld door bepaalde mensen![]()
Meen je?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
BeF kom ik niet meer, is vernacheld door bepaalde mensen![]()
Ik hoop dattie ooit weer terugkomtquote:Op donderdag 14 september 2006 01:36 schreef DennisQ het volgende:
[..]
HT is ok, jammer dat ie gestopt is...![]()
BeF is ook niet helemaal mijn smaak qua topic, och af en toe een keer vreemd gaan moet kunnen nie waar? Komop zeg, zeg nou zelf, we leven in 2006....quote:Op donderdag 14 september 2006 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kwam er wel... maar nu niet meer
Trusten oshiroslaap lekker.
Heb er ooit een behoorlijk rel gehad, hoef ik niet weer...quote:Op donderdag 14 september 2006 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meen je?
Ik zit al te wachten dat ook NB verkloot zal worden door bepaalde mensen
Denk het wel, maar ik vermoed met een iets ander genre.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik hoop dattie ooit weer terugkomt
Meer in de richting van Bier en Frituur, in plaats van Bagger, snap je?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:39 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik vermoed met een iets ander genre.
Same here... en excuses helpen daar nietquote:Op donderdag 14 september 2006 01:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb er ooit een behoorlijk rel gehad, hoef ik niet weer...
Ik poep op BeFquote:Op donderdag 14 september 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Same here... en excuses helpen daar niet
Mijn dochter moest het er zelfs bekopen puur omdat ze mijn dochter is
Jammer dat Dago daarin het hoofd was....
Juist Dago die mij door een klote tijd heeft heen gesleurd.
Dat was BeF voor vandaag
Ik veeg mijn reet met ze afquote:
Nah weinig soeps dat geBeF, soms wel, want dan doet Dago weer zo en dan is het wel weer ff ok, maar geef mij NB maar.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Same here... en excuses helpen daar niet
Mijn dochter moest het er zelfs bekopen puur omdat ze mijn dochter is
Jammer dat Dago daarin het hoofd was....
Juist Dago die mij door een klote tijd heeft heen gesleurd.
Dat was BeF voor vandaag
Komt goed uit, pleepapier is opquote:Op donderdag 14 september 2006 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik veeg mijn reet met ze af
Het boeit mij echt niet meer hoe die BeFkliek doet... vond het alleen sneu voor mijn dochter dat ze zo afgezeken werd.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:49 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Nah weinig soeps dat geBeF, soms wel, want dan doet Dago weer zo en dan is het wel weer ff ok, maar geef mij NB maar.![]()
![]()
enne , sja het spijt me voor je dochter, wilt ze erover praten?
Vuilnis zat daar in Befquote:Op donderdag 14 september 2006 01:50 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Komt goed uit, pleepapier is op![]()
Potje BeFfen is best ok op zn tijd, maar niet te vaak, want daar krijg je idd de BeFtyfus van en dan moet je een ander forum zoeken, dat zijn nu eenmaal de consequenties.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het boeit mij echt niet meer hoe die BeFkliek doet...
Ik heb maar 3 klonen, en die zijn bekendquote:Op donderdag 14 september 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ging nu te ver?
Hoeveel klonen posten hier die ook in BeF posten?
Zie je wel, zijn allemaal dezelfde heaumeaux, ze laten ons hier gewoon zittenquote:Op donderdag 14 september 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ging nu te ver?
Hoeveel klonen posten hier die ook in BeF posten?
Truequote:Op donderdag 14 september 2006 01:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 klonen, en die zijn bekend![]()
Niks niet joh... de NBusers moeten weer naar school enzoquote:Op donderdag 14 september 2006 02:01 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Zie je wel, zijn allemaal dezelfde heaumeaux, ze laten ons hier gewoon zittenBijna rijp voor een ander forum wist et wel, de geschiedenis herhaalt zich
Toch vind ik je best aardigquote:Op donderdag 14 september 2006 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niks niet joh... de NBusers moeten weer naar school enzo
BeF mag wel 24/7 open
Het is niet voor niets nachtbaggerquote:Op donderdag 14 september 2006 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niks niet joh... de NBusers moeten weer naar school enzo
BeF mag wel 24/7 open
Vraag me nu al een tijdje af van wie jij een kloon bentquote:
Hij heeft helaas geen notesquote:Op donderdag 14 september 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vraag me nu al een tijdje af van wie jij een kloon bent
Ik ben ook best aardig
Clown heet dat, geen kloonquote:Op donderdag 14 september 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vraag me nu al een tijdje af van wie jij een kloon bent
Ik ben ook best aardig
We hadden ooit de NachtBarquote:Op donderdag 14 september 2006 02:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is niet voor niets nachtbagger
Damnquote:Op donderdag 14 september 2006 02:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij heeft helaas geen notes![]()
Helemaal niets, maar dit is eigenlijk meer traditiequote:Op donderdag 14 september 2006 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We hadden ooit de NachtBar
Ik weet dat de NB pas vanaf 00:00 mag... maar wat zijn wij minder dan BeF?
Tssssskquote:
Nog steeds, en bans gaan niet per hoeveelheidquote:Op donderdag 14 september 2006 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn
Ik had er 20 volgens de laatste beelden... hoeveel heb ik er nu?
En bij hoeveel krijg je een ban?
Je kan me ook mailen
We posten soms best op hoogstaand nivo wil je zeggen?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar dit is eigenlijk meer traditie![]()
Alleen baggeren in de nacht, al is het eigenlijk niet eens bagger meer![]()
Dat ook weer nietquote:Op donderdag 14 september 2006 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We posten soms best op hoogstaand nivo wil je zeggen?
Pfffff.... had laatst ff een onbedwingbare drang om te MPenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nog steeds, en bans gaan niet per hoeveelheid![]()
Lekker dan... issie opslotquote:Op donderdag 14 september 2006 02:14 schreef The_Terminator het volgende:
Dit is echte bagger: #2 Post hier zovaak mogelijk achter elkaar in 1 minuut
Effe kussenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat ook weer nietMaar is meer slowchat
![]()
Waar kun je dat zien of iem. een note heeft?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pfffff.... had laatst ff een onbedwingbare drang om te MPen
Ow... ik dacht met een ban of 30 krijg je 48 uur.
Het ligt er dus aan wat en hoe je post.
Ik kan zonder notes en met een tubgirl post een ban krijgen?
quote:Op donderdag 14 september 2006 02:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat ook weer nietMaar is meer slowchat
![]()
Een modje plaatste een printscreen waarin de notes te zien waren.... ik stond toen op 20quote:Op donderdag 14 september 2006 02:15 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien of iem. een note heeft?
20 ? amateurquote:Op donderdag 14 september 2006 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een modje plaatste een printscreen waarin de notes te zien waren.... ik stond toen op 20
Ik heb echt al 3 keer een ban gehad hoorquote:
Jep, 48 uurquote:Op donderdag 14 september 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pfffff.... had laatst ff een onbedwingbare drang om te MPen
Ow... ik dacht met een ban of 30 krijg je 48 uur.
Het ligt er dus aan wat en hoe je post.
Ik kan zonder notes en met een tubgirl post een ban krijgen?
Ik op 1quote:Op donderdag 14 september 2006 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een modje plaatste een printscreen waarin de notes te zien waren.... ik stond toen op 20
Je mag gerust zeggen dat die van mij was hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die note is van mijquote:Op donderdag 14 september 2006 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik op 1![]()
Doe GVD onwijs mijn best![]()
Dus wij zijn niet leukquote:Op donderdag 14 september 2006 02:19 schreef DennisQ het volgende:
Oke, nou nog ff wat leuks doen en dan ben ik mijn bedje inOw ja, ik hoor wel van die caravan eh?
Weet ik tochquote:
Gelukkig heb ik niets met tubgirlquote:
Vond ik niet nodigquote:Op donderdag 14 september 2006 02:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je mag gerust zeggen dat die van mij was hoor
quote:Op donderdag 14 september 2006 02:19 schreef DennisQ het volgende:
Oke, nou nog ff wat leuks doen en dan ben ik mijn bedje inOw ja, ik hoor wel van die caravan eh?
Ow kinky, zweepjes...quote:Op donderdag 14 september 2006 02:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
![]()
Ja, verder nog iemand wat![]()
![]()
Hij is erg positief enzo, kijk maar:quote:Op donderdag 14 september 2006 02:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
![]()
Ja, verder nog iemand wat![]()
![]()
Wist ik al, masturbeer er dagelijks opquote:Op donderdag 14 september 2006 02:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij is erg positief enzo, kijk maar:
[afbeelding]
Ga me nou niet vertellen dat er ook positieve notes zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 02:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij is erg positief enzo, kijk maar:
[afbeelding]
Dat moeten die 20 van mij dan ook wel zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat er ook positieve notes zijn
jeetjequote:Op donderdag 14 september 2006 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb echt al 3 keer een ban gehad hoor
Jaloersquote:Op donderdag 14 september 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen stress liefje, zou ik toch nooit doehoen?!? Mag niet voor me moederquote:
Gelukkig kan ik goed met yvonne overwegquote:
Wist ik alquote:Op donderdag 14 september 2006 02:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wist ik al, masturbeer er dagelijks op![]()
Duh, dat wist je ook wel alquote:Op donderdag 14 september 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niks met haar te makenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik goed met yvonne overweg
Like hellquote:
Maikuuul alarm!!!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 02:29 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Geen stress liefje, zou ik toch nooit doehoen?!? Mag niet voor me moeder
Ej, niet spotten met mijn hometown hehquote:
Dat wist ik heul nietquote:Op donderdag 14 september 2006 02:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Duh, dat wist je ook wel al![]()
Ik doe een breikransje met haarquote:Op donderdag 14 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niks met haar te maken![]()
Rotterdam?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ej, niet spotten met mijn hometown heh![]()
Laters Dennisquote:Op donderdag 14 september 2006 02:35 schreef DennisQ het volgende:
Ben echt weg nu,voor de dames, hand voor de heren. Tot morgen, tot Sinas...
![]()
Vier op een rijquote:Op donderdag 14 september 2006 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
kwartet?
Ik heb een dubbele Yvonne, ruilen voor een shutdown?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
kwartet?
Triominosquote:
Jakz.... dubbele yvonnequote:Op donderdag 14 september 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb een dubbele Yvonne, ruilen voor een shutdown?
Brand in mijn handen, ik leg er een joetje bij in. Pliessssssquote:
Samen met een mr orange, iteejer of brechtje kan ik er misschien wat mee.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Brand in mijn handen, ik leg er een joetje bij in. Pliessssss![]()
Heejquote:
Omdat ik Yvonne ben of wens te zijn, daaromquote:
neequote:Op donderdag 14 september 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ik Yvonne ben of wens te zijn, daarom![]()
Wensenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ik Yvonne ben of wens te zijn, daarom![]()
quote:
ja. jaquote:
Ik had al een vermoeden, maarja, je weet maar nooit hèquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja. ja
daar had ik je mooi ff tuk
gnagna
hee jijquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef PrintScreen het volgende:
Avond
Doe ff leuk posten in Feliciteer *hier* oshiro vind oshiro leuk
Opmerkzaam ben je.quote:
idd juist bier!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden, maarja, je weet maar nooit hè![]()
Verder bier!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef PrintScreen het volgende:
Avond
heequote:
b-dquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef boem-dikkie het volgende:
hooi PSen ik heb gefeliciteerd hoor
!
DQquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef DennisQ het volgende:
[..]
PS, of had ik dat al gezegd vanaaf?
Zoals ik krabben?quote:
En nu ga je bier drinken bij O zeker...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef PrintScreen het volgende:
Avond
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zoals ik krabben?![]()
Neej... ik ben lief
Is je brommert stoek?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:28 schreef The_Terminator het volgende:
Weet iemand hier trouwens een makkelijk schema voor de aansturing van een bobine? Ik heb al gezocht op Google maar al die drivers hebben een 555 timer of ander oscillator circuit nodig, en dat zuigt![]()
zal wel niemand weten, maar je weet maar nooit
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:29 schreef El_Rolando het volgende:
Bavaria.
Ik heb een auto, lijk ik op Maikuuul ofzoquote:
ooh een krabbende vrouw welke HJ drinktquote:
Smaken verschillen.quote:
True, truequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb op het moment Dommelsch omdat het HJ op is... Maargoed, ook best te zuipen![]()
Ook van de aansturing? Zonder auto uiteraardquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
True, true
En ik heb verstand van bobines![]()
Eerlijk gejatquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:31 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Smaken verschillen.![]()
Je kankerkachel-icon is wel tof.
Gejat.quote:
Ja, beetje welquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ook van de aansturing? Zonder auto uiteraard
Dat snel wegvallen is juist het probleem... Ik gebruik nu een dimmer om de bobine aan te sturen, maar dat levert maar ongeveer 25Kv op, en ik wil ongeveer 40Kv uit het ding halenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, beetje wel
Is basically gewoon een trafo. Mik er een stroom op, laat hem snel wegvallen (op primaire spoel) en secundaire spoel geeft een hoog voltage afmaar zover was je zelf ook al denk ik
Kuch we waren in ONZ kuch
Als je een schakelaar gebruikt om de stroom er in 1 keer af te gooien?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat snel wegvallen is juist het probleem... Ik gebruik nu een dimmer om de bobine aan te sturen, maar dat levert maar ongeveer 25Kv op, en ik wil ongeveer 40Kv uit het ding halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |