Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :').
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Ik noem het maar het 'dorste' effect, bier gaat te snel op namelijk :quote:Op woensdag 13 september 2006 01:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja dat is geen Microsoft effect maar het droste effect.
Jaja, kloptquote:Op woensdag 13 september 2006 01:08 schreef NanKing het volgende:
Hij had wel de laatste officiele post.
dat is pijnlijk waarquote:Op woensdag 13 september 2006 01:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lang geleden indedaad, als ik seconden reken![]()
Zoietsquote:
dat zijn geen mooie tietenquote:
Hij vroeg ook niet om 'mooie' tietenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dat zijn geen mooie tieten
Tieten zijn tietenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dat zijn geen mooie tieten
Zweedse tietenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij vroeg ook niet om 'mooie' tieten![]()
Dat is al beter hequote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zweedse tieten
Br33Z4H-T0p1C #67: Geile Zweedse jopen! »
Bedankt dan voor de geweldige bijdragequote:Op woensdag 13 september 2006 01:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]iedereen post op snyggast omdat ik daar een foto van poste en daar dus die profiel link boven stond
!
MIJN IDEE DUS
alles beter dan die foto daarvoorquote:
Als ik mag kiezen ga ik voor de eerste 14.gif.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
alles beter dan die foto daarvoor
Die eerste ligt uiteraard ook, dan zien tieten er gewoon minder 'geil' uit...quote:Op woensdag 13 september 2006 01:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen ga ik voor de eerste 14.gif.
Ziet er veel natuurlijker uit als die 2de.
Ieder zijn smaakquote:Op woensdag 13 september 2006 01:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen ga ik voor de eerste 14.gif.
Ziet er veel natuurlijker uit als die 2de.
Mwah ik vind het nogal geiler dan als ze overeind staan, want weet je dat ze nep zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 01:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die eerste ligt uiteraard ook, dan zien tieten er gewoon minder 'geil' uit...
Heb zelfs wel al foto's gezien waarbij je littekens kunt zien onder de borsten... Wel slordig van de fotograaf dat hij daar niet op gelet heeft overigens.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah ik vind het nogal geiler dan als ze overeind staan, want weet je dat ze nep zijn.
Welterustenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga slapen, mijn wekker gaat over 4 uur en 20 min
Truste nachtbagger mensjes
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga slapen, mijn wekker gaat over 4 uur en 20 min
Truste nachtbagger mensjes
Hij moet morgen nog kranten bezorgenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
kun je beter een lijn speed nemen en doorgaan
Heej lekker dingquote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
Zag trouwens pas net dat NanKing een vrouw is![]()
dan schiet het alleen maar harder opquote:Op woensdag 13 september 2006 01:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij moet morgen nog kranten bezorgen![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
Zag trouwens pas net dat NanKing een vrouw is![]()
Of een vrouw homoquote:Op woensdag 13 september 2006 01:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Termie hoe denk je dat een man lesbisch kan zijn?
Nee niet bepaaldquote:Op woensdag 13 september 2006 01:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is nanking geen pokemon trouwens?
Zou ik dat nou wel doen?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee niet bepaald.
Google eens op Nanking 14.gif.
Weltrusten Nankingquote:Op woensdag 13 september 2006 01:54 schreef NanKing het volgende:
Weltrusten trouwens, ik ga ook maar eens naar bed.
voor wie wil ja zelfs voor termie
![]()
Voor mijzelf was het niet moeilijkquote:Op woensdag 13 september 2006 01:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zou ik dat nou wel doen?
ff een vraagje tussendoor he, Is het moeilijk voor een vrouw om uit de kast te komen of is het meer geaccepteerd?
Nou, ik gaf het wel eerlijk toequote:Op woensdag 13 september 2006 01:54 schreef NanKing het volgende:
![]()
Trusten termiequote:Op woensdag 13 september 2006 01:55 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga nog ff snel soep vreten en daarna slapen. Welterusten allen![]()
Dank je voor het antwoordquote:Op woensdag 13 september 2006 01:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Voor mijzelf was het niet moeilijk.
Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken.
Ach ik dat King is nogal misleidend hequote:Op woensdag 13 september 2006 01:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, ik gaf het wel eerlijk toe![]()
Maar uiteraard niet nadelig bedoeld![]()
Trusten Nanquote:Op woensdag 13 september 2006 01:54 schreef NanKing het volgende:
![]()
Er zit een knop op je PCquote:
Buiten de rest om is deze wel grappig:quote:Op woensdag 13 september 2006 02:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat een plaatjes vind ik op nanking zeg...![]()
Kom maar op met je tietenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:26 schreef The_Terminator het volgende:
Schop! Dit gaat te langzaam zo, er moet meer gebaggerd worden![]()
Ik heb geen tietenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:28 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Kom maar op met je tieten(en bier misschien?)
![]()
Please geen tieten van Termiequote:Op donderdag 14 september 2006 00:28 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Kom maar op met je tieten(en bier misschien?)
![]()
Jij dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Please geen tieten van Termie![]()
Vandaag ff nietquote:Op donderdag 14 september 2006 00:33 schreef oshiro het volgende:
[..]
Jij dan?![]()
Over dat bier heb je gelijk trouwens
HJ is okayquote:Op donderdag 14 september 2006 00:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vandaag ff niet
HJ dan toch?
Niet lullen gewoon zuipenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vandaag ff niet
HJ dan toch?
Okay?quote:
* PrintScreen nieuw glas taptquote:
Dat was een understatement natuurlijkquote:
Oud, doch de keiharde waarheid:quote:Op donderdag 14 september 2006 00:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen nieuw glas tapt
Tapt nieuw glas PrintScreen =quote:Op donderdag 14 september 2006 00:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen nieuw glas tapt
Ben ik uitgenodigt?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat was een understatement natuurlijk![]()
![]()
![]()
Vrijdag jarig, moet maar alvast eea inslaan
Je kan mij helemaal niet tappen gekkie... hihi/quote:Op donderdag 14 september 2006 00:41 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Tapt nieuw glas PrintScreen =Proost
![]()
Het hangt zo vreemd aan die tapquote:Op donderdag 14 september 2006 00:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Oud, doch de keiharde waarheid:
Glas is overrated. Tap --> mond
Se segt gekkie tege me, jij ook merry christmas PSquote:Op donderdag 14 september 2006 00:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je kan mij helemaal niet tappen gekkie... hihi/
Proost
Heej klotenhondquote:
Wow! Mooi maar klein! Moet je vaak hervullenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb een toffe beker
[afbeelding]
* PrintScreen rotje bij NB naar binnengooitquote:Op donderdag 14 september 2006 00:45 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Se segt gekkie tege me, jij ook merry christmas PS![]()
Heb hier ook nog wel een liter pul, alleen is die wat groot en lompquote:Op donderdag 14 september 2006 00:47 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Wow! Mooi maar klein! Moet je vaak hervullen![]()
PANGquote:Op donderdag 14 september 2006 00:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen rotje bij NB naar binnengooit![]()
Schrok je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |