Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :').
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Ja vroeger liep me computer tijd 1 minuut achter op de Fok tijd maar nu dus 3 minuten ik poste dus om 23.59quote:Op zondag 10 september 2006 00:03 schreef Bierbroeder het volgende:
2 min te laat!
Kijk dat hoor ik niet vaakquote:Op zondag 10 september 2006 00:03 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Ik vind je wel cool!
Nee nietquote:Op zondag 10 september 2006 00:04 schreef DennisQ het volgende:
heuj, dit is minstens al nummer 137, oplette!
Hoezo herzienquote:Op zondag 10 september 2006 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de deels herziene OP ?
Dat vorige delen moet anders... Ff denken....quote:Op zondag 10 september 2006 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
achter 115 en 134 ofzo staat een streepje moet weg!quote:Op zondag 10 september 2006 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb er gisternacht wat oude user icons uitgehaald en een paar verplaatstquote:
Ik hoor heul niet onderaan te staan... Ik wil boven aan!!!quote:Op zondag 10 september 2006 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb er gisternacht wat oude user icons uitgehaald en een paar verplaatstValt wel op toch
![]()
Ik zal de streepjes aanpassen, de bierblikjes zijn van iemand anders.quote:Op zondag 10 september 2006 00:06 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
achter 115 en 134 ofzo staat een streepje moet weg!
Die bierblikjes zijn wel grapig de avatars zijn er te veel van weg
Je stond er eerst 2 keer opquote:Op zondag 10 september 2006 00:07 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik hoor heul niet onderaan te staan... Ik wil boven aan!!!
Ik ben trots op je!quote:Op zondag 10 september 2006 00:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zal de streepjes aanpassen, de bierblikjes zijn van iemand anders.
Ik heb avatars van users weg gehaald ie niet meer werkten en of niet meer langs kwamen.
quote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je stond er eerst 2 keer open links onder in het hoekje in het niets
![]()
Streepjes zijn ook wegquote:
Als je zo verveeld dan mag je die avatars wel in 1 blok stoppenquote:Op zondag 10 september 2006 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Streepjes zijn ook wegNog meer dingen die aangepast mogen worden? of helemaal verandert ? nieuw iets ofzo
nu ik toch bezig ben
![]()
Dat kan nietquote:Op zondag 10 september 2006 00:12 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Als je zo verveeld dan mag je die avatars wel in 1 blok stoppen
Iddquote:
Het staat juist voor de N en de Bquote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Lieg niet!
Maak teminste het eene blok vol
Ik zie het als fietquote:Op zondag 10 september 2006 00:14 schreef Bierbroeder het volgende:
Ja waar slaat die TT eigelijk op?
quote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het staat juist voor de N en de BDat kan je niet zomaar ff veranderen
![]()
Erg hequote:
Je kon het de afgelope deeltjes ook niet goed meer zien vandaar dat ik ff ben gaan sleutelenquote:
Idd nou als het moet dan spamm ik alle feedback topics volquote:Op zondag 10 september 2006 00:17 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ja het slaat echt op kak ....
Niet de s erachter zetten maar wel 3 ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |