Waar kun je dat zien of iem. een note heeft?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pfffff.... had laatst ff een onbedwingbare drang om te MPen
Ow... ik dacht met een ban of 30 krijg je 48 uur.
Het ligt er dus aan wat en hoe je post.
Ik kan zonder notes en met een tubgirl post een ban krijgen?
quote:Op donderdag 14 september 2006 02:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat ook weer nietMaar is meer slowchat
![]()
Een modje plaatste een printscreen waarin de notes te zien waren.... ik stond toen op 20quote:Op donderdag 14 september 2006 02:15 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien of iem. een note heeft?
20 ? amateurquote:Op donderdag 14 september 2006 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een modje plaatste een printscreen waarin de notes te zien waren.... ik stond toen op 20
Ik heb echt al 3 keer een ban gehad hoorquote:
Jep, 48 uurquote:Op donderdag 14 september 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pfffff.... had laatst ff een onbedwingbare drang om te MPen
Ow... ik dacht met een ban of 30 krijg je 48 uur.
Het ligt er dus aan wat en hoe je post.
Ik kan zonder notes en met een tubgirl post een ban krijgen?
Ik op 1quote:Op donderdag 14 september 2006 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een modje plaatste een printscreen waarin de notes te zien waren.... ik stond toen op 20
Je mag gerust zeggen dat die van mij was hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die note is van mijquote:Op donderdag 14 september 2006 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik op 1![]()
Doe GVD onwijs mijn best![]()
Dus wij zijn niet leukquote:Op donderdag 14 september 2006 02:19 schreef DennisQ het volgende:
Oke, nou nog ff wat leuks doen en dan ben ik mijn bedje inOw ja, ik hoor wel van die caravan eh?
Weet ik tochquote:
Gelukkig heb ik niets met tubgirlquote:
Vond ik niet nodigquote:Op donderdag 14 september 2006 02:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je mag gerust zeggen dat die van mij was hoor
quote:Op donderdag 14 september 2006 02:19 schreef DennisQ het volgende:
Oke, nou nog ff wat leuks doen en dan ben ik mijn bedje inOw ja, ik hoor wel van die caravan eh?
Ow kinky, zweepjes...quote:Op donderdag 14 september 2006 02:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
![]()
Ja, verder nog iemand wat![]()
![]()
Hij is erg positief enzo, kijk maar:quote:Op donderdag 14 september 2006 02:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
![]()
Ja, verder nog iemand wat![]()
![]()
Wist ik al, masturbeer er dagelijks opquote:Op donderdag 14 september 2006 02:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij is erg positief enzo, kijk maar:
[afbeelding]
Ga me nou niet vertellen dat er ook positieve notes zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 02:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij is erg positief enzo, kijk maar:
[afbeelding]
Dat moeten die 20 van mij dan ook wel zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat er ook positieve notes zijn
jeetjequote:Op donderdag 14 september 2006 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb echt al 3 keer een ban gehad hoor
Jaloersquote:Op donderdag 14 september 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen stress liefje, zou ik toch nooit doehoen?!? Mag niet voor me moederquote:
Gelukkig kan ik goed met yvonne overwegquote:
Wist ik alquote:Op donderdag 14 september 2006 02:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wist ik al, masturbeer er dagelijks op![]()
Duh, dat wist je ook wel alquote:Op donderdag 14 september 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niks met haar te makenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik goed met yvonne overweg
Like hellquote:
Maikuuul alarm!!!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 02:29 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Geen stress liefje, zou ik toch nooit doehoen?!? Mag niet voor me moeder
Ej, niet spotten met mijn hometown hehquote:
Dat wist ik heul nietquote:Op donderdag 14 september 2006 02:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Duh, dat wist je ook wel al![]()
Ik doe een breikransje met haarquote:Op donderdag 14 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niks met haar te maken![]()
Rotterdam?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ej, niet spotten met mijn hometown heh![]()
Laters Dennisquote:Op donderdag 14 september 2006 02:35 schreef DennisQ het volgende:
Ben echt weg nu,voor de dames, hand voor de heren. Tot morgen, tot Sinas...
![]()
Vier op een rijquote:Op donderdag 14 september 2006 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
kwartet?
Ik heb een dubbele Yvonne, ruilen voor een shutdown?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
kwartet?
Triominosquote:
Jakz.... dubbele yvonnequote:Op donderdag 14 september 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb een dubbele Yvonne, ruilen voor een shutdown?
Brand in mijn handen, ik leg er een joetje bij in. Pliessssssquote:
Samen met een mr orange, iteejer of brechtje kan ik er misschien wat mee.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Brand in mijn handen, ik leg er een joetje bij in. Pliessssss![]()
Heejquote:
Omdat ik Yvonne ben of wens te zijn, daaromquote:
neequote:Op donderdag 14 september 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ik Yvonne ben of wens te zijn, daarom![]()
Wensenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ik Yvonne ben of wens te zijn, daarom![]()
quote:
ja. jaquote:
Ik had al een vermoeden, maarja, je weet maar nooit hèquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja. ja
daar had ik je mooi ff tuk
gnagna
hee jijquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef PrintScreen het volgende:
Avond
Doe ff leuk posten in Feliciteer *hier* oshiro vind oshiro leuk
Opmerkzaam ben je.quote:
idd juist bier!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden, maarja, je weet maar nooit hè![]()
Verder bier!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef PrintScreen het volgende:
Avond
heequote:
b-dquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef boem-dikkie het volgende:
hooi PSen ik heb gefeliciteerd hoor
!
DQquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef DennisQ het volgende:
[..]
PS, of had ik dat al gezegd vanaaf?
Zoals ik krabben?quote:
En nu ga je bier drinken bij O zeker...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef PrintScreen het volgende:
Avond
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zoals ik krabben?![]()
Neej... ik ben lief
Is je brommert stoek?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:28 schreef The_Terminator het volgende:
Weet iemand hier trouwens een makkelijk schema voor de aansturing van een bobine? Ik heb al gezocht op Google maar al die drivers hebben een 555 timer of ander oscillator circuit nodig, en dat zuigt![]()
zal wel niemand weten, maar je weet maar nooit
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:29 schreef El_Rolando het volgende:
Bavaria.
Ik heb een auto, lijk ik op Maikuuul ofzoquote:
ooh een krabbende vrouw welke HJ drinktquote:
Smaken verschillen.quote:
True, truequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb op het moment Dommelsch omdat het HJ op is... Maargoed, ook best te zuipen![]()
Ook van de aansturing? Zonder auto uiteraardquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
True, true
En ik heb verstand van bobines![]()
Eerlijk gejatquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:31 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Smaken verschillen.![]()
Je kankerkachel-icon is wel tof.
Gejat.quote:
Ja, beetje welquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ook van de aansturing? Zonder auto uiteraard
Dat snel wegvallen is juist het probleem... Ik gebruik nu een dimmer om de bobine aan te sturen, maar dat levert maar ongeveer 25Kv op, en ik wil ongeveer 40Kv uit het ding halenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, beetje wel
Is basically gewoon een trafo. Mik er een stroom op, laat hem snel wegvallen (op primaire spoel) en secundaire spoel geeft een hoog voltage afmaar zover was je zelf ook al denk ik
Kuch we waren in ONZ kuch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |