Uhhh... dat zou een weekje Kreta zijnquote:
Ja, mits naam/verjaardagstopicquote:
Da's waar ook....quote:Op donderdag 14 september 2006 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uhhh... dat zou een weekje Kreta zijn
Je weet dat ik iets heb tegen naamtopics hé?quote:
Ik had eigenlijk de beperkte oplage van de Heinekenglazen ook wel verwachtquote:Op donderdag 14 september 2006 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bierglaasjes![]()
Nee, sorryquote:Op donderdag 14 september 2006 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je weet dat ik iets heb tegen naamtopics hé?
Niet als het om mij gaatquote:Op donderdag 14 september 2006 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je weet dat ik iets heb tegen naamtopics hé?
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bierglaasjes![]()
Maar jij bent dan ook een geval apart.quote:
Ik ben nogal zuinig op mijn nekjequote:
Misschien verras ik je welquote:Op donderdag 14 september 2006 01:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nee, sorry
Verzin iets anders, ben benieuwd
Schiermonnikoog dan maar?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uhhh... dat zou een weekje Kreta zijn
Jij bent dan ook Dribbel_quote:
Ameland?quote:
Ik zit al in spanningquote:Op donderdag 14 september 2006 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien verras ik je wel
Toch niet te strak gespannen?quote:
Ja laten we de rest maar eens tegemoet komen in hun wens en oprotten naar ons eilandquote:
Na vrijdag dan... ik moet eerst een naam/verjaardagstopic openen voor oshiroquote:Op donderdag 14 september 2006 01:10 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Ja laten we de rest maar eens tegemoet komen in hun wens en oprotten naar ons eiland
Neuh, voor de rest wel relaxed hierquote:Op donderdag 14 september 2006 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Toch niet te strak gespannen?
Dus tochquote:Op donderdag 14 september 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Na vrijdag dan... ik moet eerst een naam/verjaardagstopic openen voor oshiro
Oja heb jij vrijdagavond/zaterdag nog wat te doen danquote:
Nescaféquote:Op donderdag 14 september 2006 01:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ameland is wel ok, al 3x geweest en het was echt gezellig daar
Als ik er aan denk zal ik het zeker doenquote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik er aan denk zal ik het zeker doen
Ik ben soms best wel lief
Nescaféquote:Op donderdag 14 september 2006 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nescafé
Het blijft een heerlijk eiland, ik heb de mazzel dat er een nichtje van mij is gaan wonen, maakt de reden om er heen te gaan makkelijker.
jouw feestje, toch vind ik Schiermonnikoog leuker , meer frikandellen enzo te krijgen daar, snap je?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Na vrijdag dan... ik moet eerst een naam/verjaardagstopic openen voor oshiro
preciesquote:Op donderdag 14 september 2006 01:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een geval apart.
Manquote:Op donderdag 14 september 2006 01:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
NescaféNee man, bier! Heb me al behoorlijk lam gezopen op Ameland. Ben ook al een keer kotsend uit de Swinging Mill gekomen (baggertent overigens)
Ameland heeft meer bier en dan ook nog het Nobeltjequote:Op donderdag 14 september 2006 01:16 schreef DennisQ het volgende:
[..]
jouw feestje, toch vind ik Schiermonnikoog leuker , meer frikandellen enzo te krijgen daar, snap je?
OMG nogeen nichtje ook, PS we gaan voor ame, schijt aan die frikandellenquote:Op donderdag 14 september 2006 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nescafé
Het blijft een heerlijk eiland, ik heb de mazzel dat er een nichtje van mij is gaan wonen, maakt de reden om er heen te gaan makkelijker.
Was ff de FP aan het lezenquote:Op donderdag 14 september 2006 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
En toen was het dood hier
* PrintScreen overweegt te gaan slapen
Doet die msn van je het nog?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
En toen was het dood hier
* PrintScreen overweegt te gaan slapen
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:25 schreef DennisQ het volgende:
[..]
OMG nogeen nichtje ook, PS we gaan voor ame, schijt aan die frikandellen![]()
Ik doe dat ook tussendoor en toch kan ik postenquote:Op donderdag 14 september 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Was ff de FP aan het lezen![]()
Als ik online zou zijn vast welquote:
Hebben ze daar ook frikandellen?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn nichtje doet je voor Ameland kiezen?
Klinkt Texel niet leuk?
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik online zou zijn vast wel
Soms wel... met een ochtendslotje enzoquote:
Daar krijg ik altijd zo'n ODOL vanquote:Op donderdag 14 september 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Soms wel... met een ochtendslotje enzo
Weet ik niet... maar heej, waar in Nederland hebben ze geen frikandellen?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:28 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook frikandellen?![]()
Dan moet je ff gaan pissenquote:Op donderdag 14 september 2006 01:29 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Daar krijg ik altijd zo'n ODOL van![]()
Ey eh.. bagger u knowquote:Op donderdag 14 september 2006 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet ik niet... maar heej, waar in Nederland hebben ze geen frikandellen?
Dan gaan we gewoon verder in BeFquote:Op donderdag 14 september 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Soms wel... met een ochtendslotje enzo
* Met kenissen gaat praten over de caravan die daar staatquote:Op donderdag 14 september 2006 01:31 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Ey eh.. bagger u knowmaarre Texel staat wel!
![]()
een stijfe lul die is gemaakt om mee te pompen, falderieeee, falderaaa,of nie dan? Ga maar es pissen met een stijve, kom je der wel acherquote:Op donderdag 14 september 2006 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan moet je ff gaan pissen
Ik dus ff nietquote:Op donderdag 14 september 2006 01:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon verder in BeF![]()
Das idd een kansloze onderneming.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:33 schreef DennisQ het volgende:
[..]
een stijfe lul die is gemaakt om mee te pompen, falderieeee, falderaaa,of nie dan? Ga maar es pissen met een stijve, kom je der wel acher![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Met kenissen gaat praten over de caravan die daar staat![]()
HTquote:Op donderdag 14 september 2006 01:33 schreef DennisQ het volgende:
[..]
een stijfe lul die is gemaakt om mee te pompen, falderieeee, falderaaa,of nie dan? Ga maar es pissen met een stijve, kom je der wel acher![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toekomstperspectiefquote:
Het was maar een voorstelquote:
BeF kom ik niet meer, is vernacheld door bepaalde mensenquote:Op donderdag 14 september 2006 01:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon verder in BeF![]()
Ik kwam er wel... maar nu niet meerquote:Op donderdag 14 september 2006 01:34 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het was maar een voorstel
Maar ik ga nou slapen, m'n playlist en actionradio beginnen me te vervelen
Ik kwam er sowieso nooitquote:Op donderdag 14 september 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
BeF kom ik niet meer, is vernacheld door bepaalde mensen![]()
Meen je?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
BeF kom ik niet meer, is vernacheld door bepaalde mensen![]()
Ik hoop dattie ooit weer terugkomtquote:Op donderdag 14 september 2006 01:36 schreef DennisQ het volgende:
[..]
HT is ok, jammer dat ie gestopt is...![]()
BeF is ook niet helemaal mijn smaak qua topic, och af en toe een keer vreemd gaan moet kunnen nie waar? Komop zeg, zeg nou zelf, we leven in 2006....quote:Op donderdag 14 september 2006 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kwam er wel... maar nu niet meer
Trusten oshiroslaap lekker.
Heb er ooit een behoorlijk rel gehad, hoef ik niet weer...quote:Op donderdag 14 september 2006 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meen je?
Ik zit al te wachten dat ook NB verkloot zal worden door bepaalde mensen
Denk het wel, maar ik vermoed met een iets ander genre.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik hoop dattie ooit weer terugkomt
Meer in de richting van Bier en Frituur, in plaats van Bagger, snap je?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:39 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik vermoed met een iets ander genre.
Same here... en excuses helpen daar nietquote:Op donderdag 14 september 2006 01:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb er ooit een behoorlijk rel gehad, hoef ik niet weer...
Ik poep op BeFquote:Op donderdag 14 september 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Same here... en excuses helpen daar niet
Mijn dochter moest het er zelfs bekopen puur omdat ze mijn dochter is
Jammer dat Dago daarin het hoofd was....
Juist Dago die mij door een klote tijd heeft heen gesleurd.
Dat was BeF voor vandaag
Ik veeg mijn reet met ze afquote:
Nah weinig soeps dat geBeF, soms wel, want dan doet Dago weer zo en dan is het wel weer ff ok, maar geef mij NB maar.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Same here... en excuses helpen daar niet
Mijn dochter moest het er zelfs bekopen puur omdat ze mijn dochter is
Jammer dat Dago daarin het hoofd was....
Juist Dago die mij door een klote tijd heeft heen gesleurd.
Dat was BeF voor vandaag
Komt goed uit, pleepapier is opquote:Op donderdag 14 september 2006 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik veeg mijn reet met ze af
Het boeit mij echt niet meer hoe die BeFkliek doet... vond het alleen sneu voor mijn dochter dat ze zo afgezeken werd.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:49 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Nah weinig soeps dat geBeF, soms wel, want dan doet Dago weer zo en dan is het wel weer ff ok, maar geef mij NB maar.![]()
![]()
enne , sja het spijt me voor je dochter, wilt ze erover praten?
Vuilnis zat daar in Befquote:Op donderdag 14 september 2006 01:50 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Komt goed uit, pleepapier is op![]()
Potje BeFfen is best ok op zn tijd, maar niet te vaak, want daar krijg je idd de BeFtyfus van en dan moet je een ander forum zoeken, dat zijn nu eenmaal de consequenties.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het boeit mij echt niet meer hoe die BeFkliek doet...
Ik heb maar 3 klonen, en die zijn bekendquote:Op donderdag 14 september 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ging nu te ver?
Hoeveel klonen posten hier die ook in BeF posten?
Zie je wel, zijn allemaal dezelfde heaumeaux, ze laten ons hier gewoon zittenquote:Op donderdag 14 september 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ging nu te ver?
Hoeveel klonen posten hier die ook in BeF posten?
Truequote:Op donderdag 14 september 2006 01:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 klonen, en die zijn bekend![]()
Niks niet joh... de NBusers moeten weer naar school enzoquote:Op donderdag 14 september 2006 02:01 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Zie je wel, zijn allemaal dezelfde heaumeaux, ze laten ons hier gewoon zittenBijna rijp voor een ander forum wist et wel, de geschiedenis herhaalt zich
Toch vind ik je best aardigquote:Op donderdag 14 september 2006 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niks niet joh... de NBusers moeten weer naar school enzo
BeF mag wel 24/7 open
Het is niet voor niets nachtbaggerquote:Op donderdag 14 september 2006 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niks niet joh... de NBusers moeten weer naar school enzo
BeF mag wel 24/7 open
Vraag me nu al een tijdje af van wie jij een kloon bentquote:
Hij heeft helaas geen notesquote:Op donderdag 14 september 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vraag me nu al een tijdje af van wie jij een kloon bent
Ik ben ook best aardig
Clown heet dat, geen kloonquote:Op donderdag 14 september 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vraag me nu al een tijdje af van wie jij een kloon bent
Ik ben ook best aardig
We hadden ooit de NachtBarquote:Op donderdag 14 september 2006 02:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is niet voor niets nachtbagger
Damnquote:Op donderdag 14 september 2006 02:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij heeft helaas geen notes![]()
Helemaal niets, maar dit is eigenlijk meer traditiequote:Op donderdag 14 september 2006 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We hadden ooit de NachtBar
Ik weet dat de NB pas vanaf 00:00 mag... maar wat zijn wij minder dan BeF?
Tssssskquote:
Nog steeds, en bans gaan niet per hoeveelheidquote:Op donderdag 14 september 2006 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn
Ik had er 20 volgens de laatste beelden... hoeveel heb ik er nu?
En bij hoeveel krijg je een ban?
Je kan me ook mailen
We posten soms best op hoogstaand nivo wil je zeggen?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar dit is eigenlijk meer traditie![]()
Alleen baggeren in de nacht, al is het eigenlijk niet eens bagger meer![]()
Dat ook weer nietquote:Op donderdag 14 september 2006 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We posten soms best op hoogstaand nivo wil je zeggen?
Pfffff.... had laatst ff een onbedwingbare drang om te MPenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nog steeds, en bans gaan niet per hoeveelheid![]()
Lekker dan... issie opslotquote:Op donderdag 14 september 2006 02:14 schreef The_Terminator het volgende:
Dit is echte bagger: #2 Post hier zovaak mogelijk achter elkaar in 1 minuut
Effe kussenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat ook weer nietMaar is meer slowchat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |