ik heb ook behang, op me streams danquote:Op woensdag 13 september 2006 00:19 schreef Lyza het volgende:
Ik heb beeld trouwens momenteel.
Op alle 4 streams Hilde. En nu behang.
Liever behang danquote:Op woensdag 13 september 2006 00:19 schreef Lyza het volgende:
Ik heb beeld trouwens momenteel.
Op alle 4 streams Hilde. En nu behang.
...hahahah hhihiih...tot zo.....quote:Op woensdag 13 september 2006 00:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ohh ok, half uurtje ofzo kzit vlakbij utrecht, maar ik zal ff rekening met je houden, je toetsenbord is oud begreep ik
ik dacht iets van lepels in kommetjes te horen...( ik had geen beeld)quote:Op woensdag 13 september 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Maar iedereen lijkt dus in bed te liggen.
Toen Hilde nog in beeld was leek ze met iemand te praten maar ik hoorde niets. Misschien zenders af?? Want ik hoorde in de verte wel het gekletter van afwas ofzo.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Maar iedereen lijkt dus in bed te liggen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
![]()
ik heb beeld
![]()
![]()
puntoortje mag ik je op msn toevoegen![]()
![]()
...nee ...zit al met 1 hantd aan me volume konpnop....stel je voor dat janine wat zegtquote:Op woensdag 13 september 2006 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe kunnen jullie dit verstaan?
Hij heeft het nu natuurlijk op Hilde voorzien.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:27 schreef yellowfirst het volgende:
E10 blijft voor het eerst op stand van Sabrina....de lafaard
![]()
zoiets snapte ik ookquote:Op woensdag 13 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Klinkt echt dat Monique eruit gaat.
goede tipquote:Op woensdag 13 september 2006 00:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nee ...zit al met 1 hant aan me volume konp....stel je voor dat janine wat zegt
http://bb.roy.servehttp.com/stream.asp?r=0&p=10&b=0&s=1quote:Op woensdag 13 september 2006 00:28 schreef avonne het volgende:
#%^@&@*(@(
zoek ik een stream, loopt mijn PC weer vast!
welke streams hebben jullie
Hoezo?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:29 schreef pullup het volgende:
Komt dit door de uitzending van vanavond ?
Gebruik eens wat hysterische smileys danquote:Op woensdag 13 september 2006 00:31 schreef ruby het volgende:
Oké, ik begin nu hysterisch te worden.
Dit is een duidelijk voorbeeld van bewuste censuur. Niet leukquote:Op woensdag 13 september 2006 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom doet BB dit nou![]()
!!
We moeten gewoon met z'n allen niet meer gaan kijken naar BB zal ze leren![]()
Heel kort, door omstandigeheden in de persoonlijke sfeer. Geen commentaar en Monique mag het zelf uitleggen als ze wilt.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:31 schreef yellowfirst het volgende:
Nu toch wel ff reuze benieuwd hoe BB dit gaat uitleggen morgen in de uitzending........................![]()
dat kan echt alleen maar met die kerel van dr te maken hebben, als er iemand dood was waren ze al weggeweest hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 00:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Heel kort, door omstandigeheden in de persoonlijke sfeer. Geen commentaar en Monique mag het zelf uitleggen als ze wilt.
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gebruik eens wat hysterische smileys dan![]()
Daar gaat het waarschijnlijk ook om idd, gezien de uitspraken/opmerkingen van Sabrinaquote:Op woensdag 13 september 2006 00:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat kan echt alleen maar met die kerel van dr te maken hebben, als er iemand dood was waren ze al weggeweest hoor
Ja, jij bent écht hysterisch!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:35 schreef ruby het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kan het bestand niet afspelen, zegt iequote:Op woensdag 13 september 2006 00:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
http://bb.roy.servehttp.com/stream.asp?r=0&p=10&b=0&s=1
1 2 3 en 4 ...is 191 kb enzo...maar prima te volgen....fuck ik heb gele ogen
Ze kunnen wel meer zeggen , zo is bb nou eenmaalquote:Op woensdag 13 september 2006 00:35 schreef Dropkick het volgende:
Denk dat het thuisfront van Mo vind dat Tijn en mo iets te close werden.
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:36 schreef natronic het volgende:
Mocht ze echt weg gaan wordt het er niet leuker op
Het is toch verdomme toch niet voor niks Big Brother. Als ze alle "leuke" dingen (iig om naar te kijken, sorry voor d'r familie enzo maar dat is wel zo) gaan censureren is er geen hol meer aan om streams te kijken.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:35 schreef Tissik het volgende:
Ik vermoed, dat BB de meiden (of iig Monique en vooral haar gezin), nu in bescherming neemt? Zo komt het bij mij over, hoeft niet zo te zijn.
Kan ook zijn dat Monique zelf heeft gezegd dat ze 't niet meer trekt.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:35 schreef Dropkick het volgende:
Denk dat het thuisfront van Mo vind dat Tijn en mo iets te close werden.
Ik denk zelfs dat Sabrina het niet trekt en er ook uitgaat. Dan blijft er weinig meer over van BB2006.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:36 schreef natronic het volgende:
Dan gaat E10 ookquote:Op woensdag 13 september 2006 00:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Sabrina het niet trekt en er ook uitgaat. Dan blijft er weinig meer over van BB2006.![]()
Vind ik ook, maar ik heb nog altijd het duistere gevoel dat er juist bij Monique nog iets anders speelt...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:37 schreef Lyza het volgende:
[..]
Het is toch verdomme toch niet voor niks Big Brother. Als ze alle "leuke" dingen (iig om naar te kijken, sorry voor d'r familie enzo maar dat is wel zo) gaan censureren is er geen hol meer aan om streams te kijken.
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:38 schreef ruby het volgende:
Mocht zij er uitgaan, dan wil ik wel dat ze er een ander inzetten. Eén of andere leip ofzo.
en krijgen wij ook niet te horen wat er precies aan de hand was, want de bewoners zullen er wel niet over mogen pratenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:36 schreef natronic het volgende:
Ik vond overigens wel dat ze er erg gaar uitzag in de aflevering van vandaag (maar ook tijdens de live-show). Nu had ze ook niet zoveel make-up op, maar toch.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Monique zelf heeft gezegd dat ze 't niet meer trekt.
dan gaat Jeroen ookquote:
* latevogel snapt wel meer ff hier nietquote:Op woensdag 13 september 2006 00:40 schreef intoyou het volgende:
Maar als Mo naar huis gaat, wat heeft dat te maken met de weekopdracht?
Ikke nie snappen
Wat mij betreft mogen ze er dan allemaal mee stoppen. Monique was nog zo'n beetje de enige waarvan ik vond dat ze mocht winnen.quote:
Zeker omdat iedereen zo van de kaart zal zijn na de "mededeling".quote:Op woensdag 13 september 2006 00:40 schreef intoyou het volgende:
Ikke nie snappen
http://www.veronica.nl/im(...)r2/special/sp_ed.jpgquote:Op woensdag 13 september 2006 00:38 schreef ruby het volgende:
Mocht zij er uitgaan, dan wil ik wel dat ze er een ander inzetten. Eén of andere leip ofzo.
dat is zijn enige band met Marcel nogquote:
Keihard voor het publiek ja...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Zeker omdat iedereen zo van de kaart zal zijn na de "mededeling".
Echt keihard, deze BB.![]()
Wat een kamelenkop heeft die vent ook...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:42 schreef Dropkick het volgende:
[..]
http://www.veronica.nl/im(...)r2/special/sp_ed.jpg
Ja ik denk inderdaad dat het helpt als jij dat hier roept.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:43 schreef paultjuhhh het volgende:
STREAMS AAN JA VERDULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zet Ed erin, die vertrekt vervolgens nooit meer!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:38 schreef ruby het volgende:
Laat eerst Hummie maar vertrekken. Misschien dat er nog wat te redden valt.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:44 schreef natronic het volgende:
Nou trek de stekker maar uit BB2006
Vind ik ook, de zusjes en de broertjes zijn de leukste van het stelquote:Op woensdag 13 september 2006 00:44 schreef natronic het volgende:
Nou trek de stekker maar uit BB2006
Maar Hummie is niet zoals alle anderen in het buitenland.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Lijkt me niet dat BB ingrijpt in relaties. Bij de laatste BB Belgie gebeurde dit ook. 2 bewoners kregen iets met elkaar in het huis, terwijl zij een relatie had. Ze mocht toen ook in de dbk bellen enzo, maar koos voor haar nieuwe bb-vriend uiteindelijk. En dat allemaal voor de ogen van het publiek
Zou kunnen. Ik vond ook dat ze aardig wat "Tijn en Monique" momenten hadden gepakt om uit te zenden. Zo achter elkaar zag het er ook heftiger uit dan dat het was. Als manlief geen streams kijkt verder... wie weet hoe dat bij hem overkwam.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Zal de uitzending van vanavond er iets mee te maken hebben, waarin de zusjes toch behoorlijk werden afgebrand door BB?
Wat was er gezegd dan vanavond in de uitzending?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Zal de uitzending van vanavond er iets mee te maken hebben, waarin de zusjes toch behoorlijk werden afgebrand door BB?
ik vind dat ze rob en barry in het huis moeten latenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Hummie is niet zoals alle anderen in het buitenland.
Wel raar dat ze het op de officiele BBsite een verrassing noemen van de beide zusjes. Zou het toch iets zijn van van te voren bedacht is? Of is de woordkeuze op de talpa website gewoon wat raar/ongelukkig als het gaat over serieuze "real life" dingen.quote:Sabrina en Monique komen met onduidelijke verrassing. Wat is waar?
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:46 schreef ruby het volgende:
Ondertussen op stream 3: Janine slaat Hilde met 'r dildo op haar hoofd om haar wakker te houden.
De zusjes werden in 10 minuten helemaal de grond in geboord vanwege hun misbruik van Etienne en Tijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat was er gezegd dan vanavond in de uitzending?
en was dit voordat ze hem gebruikte of na?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:46 schreef ruby het volgende:
Ondertussen op stream 3: Janine slaat Hilde met 'r dildo op haar hoofd om haar wakker te houden.
hummie verpest het echt zwaar dit jaar.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Maar Hummie is niet zoals alle anderen in het buitenland.
Weet ik niet. De streams doen het sinds net weer.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:48 schreef intoyou het volgende:
[..]
en was dit voordat ze hem gebruikte of na?
Puur speculeren!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:40 schreef intoyou het volgende:
Ikke nie snappen
KLIKquote:Op woensdag 13 september 2006 00:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat een kamelenkop heeft die vent ook...
Maar nee, net zulke types als in de Britse BB; eentje met "de la tourette" of met dwangneuroses.
zag je er niets vanaf spatte dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Weet ik niet. De streams doen het sinds net weer.
Nou ik zou het behoorlijk zonde vinden.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dat is niet erg, het verhaal gaat gewoon verder. Er is alleen een nieuw hoofdstuk begonnen.
Maar dat verandert opzich niet aan de gevoelens.
Dat heet wegstoppen van gevoelens, en dat loopt nooit op iets goed uit... En dat maakt weer leuke TV moet je maar denken.
Juist daarom vind ik de situatie ook vreemd. Want zoals BB ze neer heeft gezet leek het meer of er totaal geen gevoelens in het spel waren. Terwijl tijdens de streams een heel ander beeld naar voren kwam.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De zusjes werden in 10 minuten helemaal de grond in geboord vanwege hun misbruik van Etienne en Tijn.
Misschienquote:Op woensdag 13 september 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
speculatie
De man van Monique heeft aangegeven haar met haar kinderen te verlaten.
Mo gaf in de DBK aan uit BB te willen stappen.
Later kwam Sabrine erbij om haar te troosten/sussen.
BB speelt in op de gevoelens door ze in ruil voor het slagen van de WO in het huis te laten zitten, of ze 24 uur bedenktijd te geven door het afkappen van de WO.
tot zover mijn verdorven geest.![]()
Misschien is die man wel geflipt vanwege de zeer negatieve uitzending en heeft hij zoits vantevoren met Monique afgesproken ofzo. Ik denk in ieder geval wel dat er iets van buitenaf is gekomen. Zeker na de uitzending van vanavond.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou ik zou het behoorlijk zonde vinden.
Monique weet zelf ook wel dat wat ze doet met een man en kids thuis op het randje is. Het was harstikke boeiend om te zien waar ze uiteindelijk een grens zou leggen. Vond ik dan. Nee ik zou het echt zonde vinden als ze nu van buitenaf teruggefloten zou worden.
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Monique weet zelf ook wel dat wat ze doet met een man en kids thuis op het randje is. Het was harstikke boeiend om te zien waar ze uiteindelijk een grens zou leggen. Vond ik dan. Nee ik zou het echt zonde vinden als ze nu van buitenaf teruggefloten zou worden.
Als haar kind eronder zou lijden (uitschelden op school dat z'n moeder een slet is bijvoorbeeld) vind ik het niet kunnen, en vind ik het terecht dat er ingegrepen wordt.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
wou Hummie niet een terminaal patient in Bb stoppen?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:51 schreef ruby het volgende:
Aan wat voor ziekte denk je Tissik? Just curious.
Die waren we niet vergeten, hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 00:53 schreef golfer het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat mijn speculatie-theorietje van anderhalf uur geleden waar begint te worden:
[..]
De streams doen het al lang weer hoor. Hummie heeft er nu alleen de 4 logo's opgezet.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:52 schreef Morwen het volgende:
Ik kreeg bufferingEen teken dat ze bezig zijn misschien
![]()
Noh nooit iemand zo blij gezien met bufferingquote:Op woensdag 13 september 2006 00:52 schreef Morwen het volgende:
Ik kreeg bufferingEen teken dat ze bezig zijn misschien
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
Mijn entertainment moet niet ten koste gaan van een kind.
idd, de streams lopen al dik een half uur als een tietquote:Op woensdag 13 september 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De streams doen het al lang weer hoor. Hummie heeft er nu alleen de 4 logo's opgezet.
Als er een storing is krijg je alleen zwart beeld.
Gut, het zou me op één of andere manier niet verbazen.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:54 schreef natronic het volgende:
[..]
wou Hummie niet een terminaal patient in Bb stoppen?
Iedereen kan worden uitgescholden door wat zijn/haar moeder doet in het huis. Dus dan moet je het hele programma afschaffen. Hoe zal de dochter van Hilde (Bibi geloof ik) het nu meemaken bv.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als haar kind eronder zou lijden (uitschelden op school dat z'n moeder een slet is bijvoorbeeld) vind ik het niet kunnen, en vind ik het terecht dat er ingegrepen wordt.
Die 24 uur bedenktijd klinkt wel logisch ja. Dat BB daarom de weekopdracht heeft beeindigd.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:53 schreef golfer het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat mijn speculatie-theorietje van anderhalf uur geleden waar begint te worden:
[..]
ik vindt het maat stom van hummie en als ze niet oppast gaat het haar nog veel meer kijkers kosten dan ze ooit had durven dromenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De streams doen het al lang weer hoor. Hummie heeft er nu alleen de 4 logo's opgezet.
Ow, okquote:Op woensdag 13 september 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
OMG, ik moest zó lachen...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
ik heb een keigrote lul in deze broek, zien jullie het?
Is dat een quote van E10?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
ik heb een keigrote lul in deze broek, zien jullie het?
Same here, Tijn scoorde echt punten bij mij hiermee, al vertrouw ik die dwaas nog niet zover als ik hem kan gooien....quote:
Kutwijf is één dingquote:Op woensdag 13 september 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen kan worden uitgescholden door wat zijn/haar moeder doet in het huis. Dus dan moet je het hele programma afschaffen. Hoe zal de dochter van Hilde (Bibi geloof ik) het nu meemaken bv.
Inderdaad. Monique en Sabrina samen naar de DBK om het te bespreken en vervolgens besloten om de weekopdracht maar af te blazen, als zijnde 'geslaagd'.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die 24 uur bedenktijd klinkt wel logisch ja. Dat BB daarom de weekopdracht heeft beeindigd.
Je theorietje kon wel eens kloppen.
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:58 schreef X_Kanus_X het volgende:
De man is geflipt omdat hij haar vrouw vanavond zag in de BB uitzending toen ze onschuldig met Tijn een beetje aan het flirten was en BB daar een romantisch muziekje onder zet en ons al dagen wijs maakt dat er een hevige sexuele spaning tussen die twee heerst
Het zijn dingen die je van tevoren kunt bedenken. We hebben in de tweede BB notabene al eens zoiets gehad.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als haar kind eronder zou lijden (uitschelden op school dat z'n moeder een slet is bijvoorbeeld) vind ik het niet kunnen, en vind ik het terecht dat er ingegrepen wordt.
ik heb me iedere keer opgegeven en de kids erg duidelijk gemaakt wat het kan betekenen voor ze als ik er ooit in mocht gaanquote:Op woensdag 13 september 2006 00:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, die enge kop van 'm voorspelt weinig goeds.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here, Tijn scoorde echt punten bij mij hiermee, al vertrouw ik die dwaas nog niet zover als ik hem kan gooien....![]()
Inderdaad keihard, maar dan voor de kijker wel te verstaan..quote:Op woensdag 13 september 2006 00:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Zeker omdat iedereen zo van de kaart zal zijn na de "mededeling".
Echt keihard, deze BB.![]()
Hij lijkt me eerder dwaas dan gevaarlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:01 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, die enge kop van 'm voorspelt weinig goeds.
Goed gecast overigens: de psycho van BB.
Ik denk niet dat psycho is, gewoon hornyquote:Op woensdag 13 september 2006 01:01 schreef ruby het volgende:
[..]
te strijken?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:02 schreef versabommie het volgende:
Als Tijn slim is gaat die nu proberen Mo te strijken....die heeft troost nodig en met wat aanmoedigen wor dat dan snel een knuffel de luxe hehehe
Ja, die voelt zich eigen zooooo schuldig. Hij durfde niet eens dat ontbijt te eten de eerste dag, nou dit is wel 10000 keer erger.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:01 schreef natronic het volgende:
Zou me niets verbazen als ook Tijn nu het bijltje er bij neer gooit......
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:02 schreef versabommie het volgende:
Als Tijn slim is gaat die nu proberen Mo te strijken....die heeft troost nodig en met wat aanmoedigen wor dat dan snel een knuffel de luxe hehehe
Dat ook waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat psycho is, gewoon horny![]()
Tijn zou zo voor psycho door kunnen gaan...die jongen heeft iets vreemds, iets onbetrouwbaars over zich...of we draven hier door en hij is de ideale schoonzoon hehehequote:Op woensdag 13 september 2006 01:01 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch met me eens zijn dat BB dan ingrijpt als het de klauwen uit begint te lopen.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:01 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik heb me iedere keer opgegeven en de kids erg duidelijk gemaakt wat het kan betekenen voor ze als ik er ooit in mocht gaan
Dat is iets wat iedereen die achterblijft zich moet realiseren,net zoals ik dat doe.
Je weet als je daar zit er dingen besproken gaan worden die je liever misschien niet had verteld,maar verveling doet meer met je dan je ooit kan bedenken (heeft Bart me geleerd)
bij mij niet hoor, krijg niet eens een leuk geel oogquote:Op woensdag 13 september 2006 01:02 schreef X_Kanus_X het volgende:
Ondertussen draaien de streams hier weer feilloos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nog wel met logo![]()
![]()
Likken , likken , pijpen , beffen , befen , natte kut , natte kut , ..... zo ... dat was een erge .......quote:
Het gaat wel wat verder dan kutwijf.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kutwijf is één ding
vuile hoer is iets anders...
Ik denk verder ook dat 'de buurt' via de kinderen veel meer zoiets op gang zetten als het om 'overspel' gaat, of omdat de buuf een a-sociale kamper is..
Maar das mijn mening...
Ik ook truste!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Toch jammer dat Tijn zich niet heeft kunnen inhouden en alleen maar aan zijn eigen knuffel dacht.
Hij is misschien wel de grote boosdoener, zéker omdat hij weet dat het allemaal publiekelijk te volgen is. Maar ja, Tijn is hier populair..... Als het Marcel was geweest die zoiets met Monique had geflikt, dan was er vast heel anders gereageerd. Maar goed, ik ga maar eens het bed in
Hummie en de redactie in topoverleg nu maar die weten het ook niet meer..........................quote:Op woensdag 13 september 2006 01:04 schreef moemoe.nl het volgende:
Gatverdamme ! censuur! ik walg op bb6
te douwe, te pompen, inwendige stokslagen geven, de baarmoeder tot andijvie raggen, peilen, uitwonen, uit elkaar trekken...jeweetwel, de liefde bedrijvenquote:
Tijn is niet degene die getrouwd is.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Toch jammer dat Tijn zich niet heeft kunnen inhouden en alleen maar aan zijn eigen knuffel dacht.
Hij is misschien wel de grote boosdoener, zéker omdat hij weet dat het allemaal publiekelijk te volgen is. Maar ja, Tijn is hier populair..... Als het Marcel was geweest die zoiets met Monique had geflikt, dan was er vast heel anders gereageerd. Maar goed, ik ga maar eens het bed in
Wat een bull. Monique is toch niet wilsonbekwaam ofzo?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Monique is 35, beetje naief om alleen de mannen de schuld te geven.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Monique had er zelf niet op in moeten gaan , ze ging zelf ook steeds bij Tijn liggen hoor !quote:Op woensdag 13 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Die andere kende ik helaas wel al, maar deze nog nietquote:Op woensdag 13 september 2006 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
te douwe, te pompen, inwendige stokslagen geven, de baarmoeder tot andijvie raggen, peilen, uitwonen, uit elkaar trekken...jeweetwel, de liefde bedrijven![]()
Ik startte nog echt serieus stream 4 opquote:Op woensdag 13 september 2006 01:07 schreef ruby het volgende:
Ondertussen op stream 4: Rik en E10 maken ruzie over krulspelden. Rik is z'n krulspelden kwijt en E10 krijgt daar de schuld van.
E10 probeert zich er weer uit te lullen maar Rik trapt er niet in. Hij gooit z'n föhn naar E10 z'n hoofd en E10 breekt uit woede z'n diadeem doormidden.
Hilde doet een poging de boel te sussen maar omdat Rik ondertussen ook niet meer te houden is, slaat hij haar met z'n beautycase.
Dit is al de tweede keer vanavond dat Hilde is aangevallen. Eerst door de dildo van Janine en nu weer door de beautycase van Rik.
andijvie? waarom geen spinazie?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
te douwe, te pompen, inwendige stokslagen geven, de baarmoeder tot andijvie raggen, peilen, uitwonen, uit elkaar trekken...jeweetwel, de liefde bedrijven![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik startte nog echt serieus stream 4 op
Tijn is is een jonge vrijgezel, en het is niet meer dan normaal dat hij denkt, vrij verstandig neuk een appel en probeert om zijn kwak kwijt te kunnen. Dat een getrouwde moeder daar intrapt en aan toegeeft is enkel en alleen de schuld van die moeder...had ze het risico sowieso maar niet moeten nemen om erin te gaan!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Op alcoholist na, zijn het allemaal vrij onschuldige dingetjes, en ik denk dat een kind van 15 daar vrij goed mee om kan gaan als hij op het schoolplein hoort: 'je moeder is een vuile roddeltante'quote:Op woensdag 13 september 2006 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat wel wat verder dan kutwijf.
Wat denk je van alcoholiste, misbruikster van het sociaal stelsel, roddelteef, lui varken, etc. etc.
Daar krijg je spierballen van en dat zit in de weg bij het plompzakken!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:08 schreef intoyou het volgende:
[..]
andijvie? waarom geen spinazie?![]()
nee ben het er helaas niet mee eens wat wanneer loopt het uit de klauwen?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch met me eens zijn dat BB dan ingrijpt als het de klauwen uit begint te lopen.
Die morele plicht hebben ze nu eenmaal...
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:07 schreef ruby het volgende:
Ondertussen op stream 4: Rik en E10 maken ruzie over krulspelden. Rik is z'n krulspelden kwijt en E10 krijgt daar de schuld van.
E10 probeert zich er weer uit te lullen maar Rik trapt er niet in. Hij gooit z'n föhn naar E10 z'n hoofd en E10 breekt uit woede z'n diadeem doormidden.
Hilde doet een poging de boel te sussen maar omdat Rik ondertussen ook niet meer te houden is, slaat hij haar met z'n beautycase.
Dit is al de tweede keer vanavond dat Hilde is aangevallen. Eerst door de dildo van Janine en nu weer door de beautycase van Rik.
Ja, het is kut.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:11 schreef NorthernStar het volgende:
Echt waardeloos dit.
Crisis in huis en ze gooien de streams dicht.
Why??
Je vergeet erbij te vermelden dat we toen 3 dagen naar Q-Musik hebben mogen luisteren..quote:Op woensdag 13 september 2006 00:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Lijkt me niet dat BB ingrijpt in relaties. Bij de laatste BB Belgie gebeurde dit ook. 2 bewoners kregen iets met elkaar in het huis, terwijl zij een relatie had. Ze mocht toen ook in de dbk bellen enzo, maar koos voor haar nieuwe bb-vriend uiteindelijk. En dat allemaal voor de ogen van het publiek
IS mo naar de DBK geroepen of is ze er zelf heengegaan?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:11 schreef noucky het volgende:
Mo heeft al eens gezegd dat zijn man een tikkeltje jaloers was maar dat hun huwelijk goed was.
Ik betwijfel of hun huwelijk goed is en hier kan haar man weleens achter ziten.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 13 september 2006 01:08 schreef luciano het volgende:
Met een beetje fantasie kun je natuurlijk ook die 4 gele ogen zien als 4 borsten met 4 grote tepels ............. SCANMANNNNNNNNNN TIETUHHHHHHHHHHH
Punt.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Monique is 35, beetje naief om alleen de mannen de schuld te geven.
Als Mo mijn vrouw zou zijn, en ik zou thuis met de koter zitten en mijn eigen vrouw zo op de TV zien komen. Dan was ik waarschijnlijk ook los gegaan...quote:Op woensdag 13 september 2006 01:11 schreef noucky het volgende:
Mo heeft al eens gezegd dat zijn man een tikkeltje jaloers was maar dat hun huwelijk goed was.
Als je het mij vraagt zat die relatie al niet goed voordat zij het huis in ging.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:11 schreef noucky het volgende:
je hebt gelijk. dat gedeelte was ik al weer helemaal kwijt, het schiet me nu weer allemaal te binnen.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:13 schreef dl3b het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te vermelden dat we toen 3 dagen naar Q-Musik hebben mogen luisteren..
Acheraf bleek waarom: Sandra dacht dat ze zwanger was van die jerommeke, want die had haar tijdens het eerste feestje vanachter met een bezoekje vereerd.
Laterna bleek de reden voor de censuur, en dat was een hele goede.
De achterban van Sandra was woest, haar vader zou haar persoonlijk op komen halen, vriendje in de stress.
Die drie dagen hebben we alleen maar mogen kijken niet luisteren, om de gesprekken met die Sandra met thuis had zonder invloed van de publieke opinie te laten verlopen.
Mij dunkt dat hier nu weer zoiets dergelijks speelt.
Als een kind dat soort uitspraken leest over haar moeder, dan komt dat aan.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Op alcoholist na, zijn het allemaal vrij onschuldige dingetjes, en ik denk dat een kind van 15 daar vrij goed mee om kan gaan als hij op het schoolplein hoort: 'je moeder is een vuile roddeltante'
Alcoholist is al iets erger, maar 'vuile hoer' of 'vuile slet' gaat verder imo
dat is te persoonlijk
Nou het is wel een afknapper iddquote:Op woensdag 13 september 2006 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, het is kut.
Ik begin op een vreselijke manier mijn geduld te verliezen met BB6.
Drie grenadine voor Bor.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:16 schreef BorTheWolf het volgende:
waar lullen we nou met z'n alle over. dit is gewoon in scene gezet voor ons. De bewoners zijn gewoon met z´n alle een avondjestappen en zitten nu in de kroeg in Aalsmeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |