ik heb ook behang, op me streams danquote:Op woensdag 13 september 2006 00:19 schreef Lyza het volgende:
Ik heb beeld trouwens momenteel.
Op alle 4 streams Hilde. En nu behang.
Liever behang danquote:Op woensdag 13 september 2006 00:19 schreef Lyza het volgende:
Ik heb beeld trouwens momenteel.
Op alle 4 streams Hilde. En nu behang.
...hahahah hhihiih...tot zo.....quote:Op woensdag 13 september 2006 00:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ohh ok, half uurtje ofzo kzit vlakbij utrecht, maar ik zal ff rekening met je houden, je toetsenbord is oud begreep ik
ik dacht iets van lepels in kommetjes te horen...( ik had geen beeld)quote:Op woensdag 13 september 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Maar iedereen lijkt dus in bed te liggen.
Toen Hilde nog in beeld was leek ze met iemand te praten maar ik hoorde niets. Misschien zenders af?? Want ik hoorde in de verte wel het gekletter van afwas ofzo.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Maar iedereen lijkt dus in bed te liggen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
![]()
ik heb beeld
![]()
![]()
puntoortje mag ik je op msn toevoegen![]()
![]()
...nee ...zit al met 1 hantd aan me volume konpnop....stel je voor dat janine wat zegtquote:Op woensdag 13 september 2006 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe kunnen jullie dit verstaan?
Hij heeft het nu natuurlijk op Hilde voorzien.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:27 schreef yellowfirst het volgende:
E10 blijft voor het eerst op stand van Sabrina....de lafaard
![]()
zoiets snapte ik ookquote:Op woensdag 13 september 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Klinkt echt dat Monique eruit gaat.
goede tipquote:Op woensdag 13 september 2006 00:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nee ...zit al met 1 hant aan me volume konp....stel je voor dat janine wat zegt
http://bb.roy.servehttp.com/stream.asp?r=0&p=10&b=0&s=1quote:Op woensdag 13 september 2006 00:28 schreef avonne het volgende:
#%^@&@*(@(
zoek ik een stream, loopt mijn PC weer vast!
welke streams hebben jullie
Hoezo?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:29 schreef pullup het volgende:
Komt dit door de uitzending van vanavond ?
Gebruik eens wat hysterische smileys danquote:Op woensdag 13 september 2006 00:31 schreef ruby het volgende:
Oké, ik begin nu hysterisch te worden.
Dit is een duidelijk voorbeeld van bewuste censuur. Niet leukquote:Op woensdag 13 september 2006 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom doet BB dit nou![]()
!!
We moeten gewoon met z'n allen niet meer gaan kijken naar BB zal ze leren![]()
Heel kort, door omstandigeheden in de persoonlijke sfeer. Geen commentaar en Monique mag het zelf uitleggen als ze wilt.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:31 schreef yellowfirst het volgende:
Nu toch wel ff reuze benieuwd hoe BB dit gaat uitleggen morgen in de uitzending........................![]()
dat kan echt alleen maar met die kerel van dr te maken hebben, als er iemand dood was waren ze al weggeweest hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 00:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Heel kort, door omstandigeheden in de persoonlijke sfeer. Geen commentaar en Monique mag het zelf uitleggen als ze wilt.
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gebruik eens wat hysterische smileys dan![]()
Daar gaat het waarschijnlijk ook om idd, gezien de uitspraken/opmerkingen van Sabrinaquote:Op woensdag 13 september 2006 00:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat kan echt alleen maar met die kerel van dr te maken hebben, als er iemand dood was waren ze al weggeweest hoor
Ja, jij bent écht hysterisch!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:35 schreef ruby het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kan het bestand niet afspelen, zegt iequote:Op woensdag 13 september 2006 00:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
http://bb.roy.servehttp.com/stream.asp?r=0&p=10&b=0&s=1
1 2 3 en 4 ...is 191 kb enzo...maar prima te volgen....fuck ik heb gele ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |