Ze kunnen wel meer zeggen , zo is bb nou eenmaalquote:Op woensdag 13 september 2006 00:35 schreef Dropkick het volgende:
Denk dat het thuisfront van Mo vind dat Tijn en mo iets te close werden.
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:36 schreef natronic het volgende:
Mocht ze echt weg gaan wordt het er niet leuker op
Het is toch verdomme toch niet voor niks Big Brother. Als ze alle "leuke" dingen (iig om naar te kijken, sorry voor d'r familie enzo maar dat is wel zo) gaan censureren is er geen hol meer aan om streams te kijken.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:35 schreef Tissik het volgende:
Ik vermoed, dat BB de meiden (of iig Monique en vooral haar gezin), nu in bescherming neemt? Zo komt het bij mij over, hoeft niet zo te zijn.
Kan ook zijn dat Monique zelf heeft gezegd dat ze 't niet meer trekt.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:35 schreef Dropkick het volgende:
Denk dat het thuisfront van Mo vind dat Tijn en mo iets te close werden.
Ik denk zelfs dat Sabrina het niet trekt en er ook uitgaat. Dan blijft er weinig meer over van BB2006.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:36 schreef natronic het volgende:
Dan gaat E10 ookquote:Op woensdag 13 september 2006 00:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Sabrina het niet trekt en er ook uitgaat. Dan blijft er weinig meer over van BB2006.![]()
Vind ik ook, maar ik heb nog altijd het duistere gevoel dat er juist bij Monique nog iets anders speelt...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:37 schreef Lyza het volgende:
[..]
Het is toch verdomme toch niet voor niks Big Brother. Als ze alle "leuke" dingen (iig om naar te kijken, sorry voor d'r familie enzo maar dat is wel zo) gaan censureren is er geen hol meer aan om streams te kijken.
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:38 schreef ruby het volgende:
Mocht zij er uitgaan, dan wil ik wel dat ze er een ander inzetten. Eén of andere leip ofzo.
en krijgen wij ook niet te horen wat er precies aan de hand was, want de bewoners zullen er wel niet over mogen pratenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:36 schreef natronic het volgende:
Ik vond overigens wel dat ze er erg gaar uitzag in de aflevering van vandaag (maar ook tijdens de live-show). Nu had ze ook niet zoveel make-up op, maar toch.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Monique zelf heeft gezegd dat ze 't niet meer trekt.
dan gaat Jeroen ookquote:
* latevogel snapt wel meer ff hier nietquote:Op woensdag 13 september 2006 00:40 schreef intoyou het volgende:
Maar als Mo naar huis gaat, wat heeft dat te maken met de weekopdracht?
Ikke nie snappen
Wat mij betreft mogen ze er dan allemaal mee stoppen. Monique was nog zo'n beetje de enige waarvan ik vond dat ze mocht winnen.quote:
Zeker omdat iedereen zo van de kaart zal zijn na de "mededeling".quote:Op woensdag 13 september 2006 00:40 schreef intoyou het volgende:
Ikke nie snappen
http://www.veronica.nl/im(...)r2/special/sp_ed.jpgquote:Op woensdag 13 september 2006 00:38 schreef ruby het volgende:
Mocht zij er uitgaan, dan wil ik wel dat ze er een ander inzetten. Eén of andere leip ofzo.
dat is zijn enige band met Marcel nogquote:
Keihard voor het publiek ja...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Zeker omdat iedereen zo van de kaart zal zijn na de "mededeling".
Echt keihard, deze BB.![]()
Wat een kamelenkop heeft die vent ook...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:42 schreef Dropkick het volgende:
[..]
http://www.veronica.nl/im(...)r2/special/sp_ed.jpg
Ja ik denk inderdaad dat het helpt als jij dat hier roept.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:43 schreef paultjuhhh het volgende:
STREAMS AAN JA VERDULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zet Ed erin, die vertrekt vervolgens nooit meer!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:38 schreef ruby het volgende:
Laat eerst Hummie maar vertrekken. Misschien dat er nog wat te redden valt.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:44 schreef natronic het volgende:
Nou trek de stekker maar uit BB2006
Vind ik ook, de zusjes en de broertjes zijn de leukste van het stelquote:Op woensdag 13 september 2006 00:44 schreef natronic het volgende:
Nou trek de stekker maar uit BB2006
Maar Hummie is niet zoals alle anderen in het buitenland.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Lijkt me niet dat BB ingrijpt in relaties. Bij de laatste BB Belgie gebeurde dit ook. 2 bewoners kregen iets met elkaar in het huis, terwijl zij een relatie had. Ze mocht toen ook in de dbk bellen enzo, maar koos voor haar nieuwe bb-vriend uiteindelijk. En dat allemaal voor de ogen van het publiek
Zou kunnen. Ik vond ook dat ze aardig wat "Tijn en Monique" momenten hadden gepakt om uit te zenden. Zo achter elkaar zag het er ook heftiger uit dan dat het was. Als manlief geen streams kijkt verder... wie weet hoe dat bij hem overkwam.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Zal de uitzending van vanavond er iets mee te maken hebben, waarin de zusjes toch behoorlijk werden afgebrand door BB?
Wat was er gezegd dan vanavond in de uitzending?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Zal de uitzending van vanavond er iets mee te maken hebben, waarin de zusjes toch behoorlijk werden afgebrand door BB?
ik vind dat ze rob en barry in het huis moeten latenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Hummie is niet zoals alle anderen in het buitenland.
Wel raar dat ze het op de officiele BBsite een verrassing noemen van de beide zusjes. Zou het toch iets zijn van van te voren bedacht is? Of is de woordkeuze op de talpa website gewoon wat raar/ongelukkig als het gaat over serieuze "real life" dingen.quote:Sabrina en Monique komen met onduidelijke verrassing. Wat is waar?
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:46 schreef ruby het volgende:
Ondertussen op stream 3: Janine slaat Hilde met 'r dildo op haar hoofd om haar wakker te houden.
De zusjes werden in 10 minuten helemaal de grond in geboord vanwege hun misbruik van Etienne en Tijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat was er gezegd dan vanavond in de uitzending?
en was dit voordat ze hem gebruikte of na?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:46 schreef ruby het volgende:
Ondertussen op stream 3: Janine slaat Hilde met 'r dildo op haar hoofd om haar wakker te houden.
hummie verpest het echt zwaar dit jaar.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Maar Hummie is niet zoals alle anderen in het buitenland.
Weet ik niet. De streams doen het sinds net weer.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:48 schreef intoyou het volgende:
[..]
en was dit voordat ze hem gebruikte of na?
Puur speculeren!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:40 schreef intoyou het volgende:
Ikke nie snappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |