Ja, die voelt zich eigen zooooo schuldig. Hij durfde niet eens dat ontbijt te eten de eerste dag, nou dit is wel 10000 keer erger.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:01 schreef natronic het volgende:
Zou me niets verbazen als ook Tijn nu het bijltje er bij neer gooit......
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:02 schreef versabommie het volgende:
Als Tijn slim is gaat die nu proberen Mo te strijken....die heeft troost nodig en met wat aanmoedigen wor dat dan snel een knuffel de luxe hehehe
Dat ook waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat psycho is, gewoon horny![]()
Tijn zou zo voor psycho door kunnen gaan...die jongen heeft iets vreemds, iets onbetrouwbaars over zich...of we draven hier door en hij is de ideale schoonzoon hehehequote:Op woensdag 13 september 2006 01:01 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, die enge kop van 'm voorspelt weinig goeds.
Goed gecast overigens: de psycho van BB.
Maar dan moet je toch met me eens zijn dat BB dan ingrijpt als het de klauwen uit begint te lopen.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:01 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik heb me iedere keer opgegeven en de kids erg duidelijk gemaakt wat het kan betekenen voor ze als ik er ooit in mocht gaan
Dat is iets wat iedereen die achterblijft zich moet realiseren,net zoals ik dat doe.
Je weet als je daar zit er dingen besproken gaan worden die je liever misschien niet had verteld,maar verveling doet meer met je dan je ooit kan bedenken (heeft Bart me geleerd)
bij mij niet hoor, krijg niet eens een leuk geel oogquote:Op woensdag 13 september 2006 01:02 schreef X_Kanus_X het volgende:
Ondertussen draaien de streams hier weer feilloos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nog wel met logo![]()
![]()
Likken , likken , pijpen , beffen , befen , natte kut , natte kut , ..... zo ... dat was een erge .......quote:
Het gaat wel wat verder dan kutwijf.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kutwijf is één ding
vuile hoer is iets anders...
Ik denk verder ook dat 'de buurt' via de kinderen veel meer zoiets op gang zetten als het om 'overspel' gaat, of omdat de buuf een a-sociale kamper is..
Maar das mijn mening...
Ik ook truste!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Toch jammer dat Tijn zich niet heeft kunnen inhouden en alleen maar aan zijn eigen knuffel dacht.
Hij is misschien wel de grote boosdoener, zéker omdat hij weet dat het allemaal publiekelijk te volgen is. Maar ja, Tijn is hier populair..... Als het Marcel was geweest die zoiets met Monique had geflikt, dan was er vast heel anders gereageerd. Maar goed, ik ga maar eens het bed in
Hummie en de redactie in topoverleg nu maar die weten het ook niet meer..........................quote:Op woensdag 13 september 2006 01:04 schreef moemoe.nl het volgende:
Gatverdamme ! censuur! ik walg op bb6
te douwe, te pompen, inwendige stokslagen geven, de baarmoeder tot andijvie raggen, peilen, uitwonen, uit elkaar trekken...jeweetwel, de liefde bedrijvenquote:
Tijn is niet degene die getrouwd is.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Toch jammer dat Tijn zich niet heeft kunnen inhouden en alleen maar aan zijn eigen knuffel dacht.
Hij is misschien wel de grote boosdoener, zéker omdat hij weet dat het allemaal publiekelijk te volgen is. Maar ja, Tijn is hier populair..... Als het Marcel was geweest die zoiets met Monique had geflikt, dan was er vast heel anders gereageerd. Maar goed, ik ga maar eens het bed in
Wat een bull. Monique is toch niet wilsonbekwaam ofzo?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Monique is 35, beetje naief om alleen de mannen de schuld te geven.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Monique had er zelf niet op in moeten gaan , ze ging zelf ook steeds bij Tijn liggen hoor !quote:Op woensdag 13 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Die andere kende ik helaas wel al, maar deze nog nietquote:Op woensdag 13 september 2006 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
te douwe, te pompen, inwendige stokslagen geven, de baarmoeder tot andijvie raggen, peilen, uitwonen, uit elkaar trekken...jeweetwel, de liefde bedrijven![]()
Ik startte nog echt serieus stream 4 opquote:Op woensdag 13 september 2006 01:07 schreef ruby het volgende:
Ondertussen op stream 4: Rik en E10 maken ruzie over krulspelden. Rik is z'n krulspelden kwijt en E10 krijgt daar de schuld van.
E10 probeert zich er weer uit te lullen maar Rik trapt er niet in. Hij gooit z'n föhn naar E10 z'n hoofd en E10 breekt uit woede z'n diadeem doormidden.
Hilde doet een poging de boel te sussen maar omdat Rik ondertussen ook niet meer te houden is, slaat hij haar met z'n beautycase.
Dit is al de tweede keer vanavond dat Hilde is aangevallen. Eerst door de dildo van Janine en nu weer door de beautycase van Rik.
andijvie? waarom geen spinazie?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
te douwe, te pompen, inwendige stokslagen geven, de baarmoeder tot andijvie raggen, peilen, uitwonen, uit elkaar trekken...jeweetwel, de liefde bedrijven![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik startte nog echt serieus stream 4 op
Tijn is is een jonge vrijgezel, en het is niet meer dan normaal dat hij denkt, vrij verstandig neuk een appel en probeert om zijn kwak kwijt te kunnen. Dat een getrouwde moeder daar intrapt en aan toegeeft is enkel en alleen de schuld van die moeder...had ze het risico sowieso maar niet moeten nemen om erin te gaan!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Op alcoholist na, zijn het allemaal vrij onschuldige dingetjes, en ik denk dat een kind van 15 daar vrij goed mee om kan gaan als hij op het schoolplein hoort: 'je moeder is een vuile roddeltante'quote:Op woensdag 13 september 2006 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat wel wat verder dan kutwijf.
Wat denk je van alcoholiste, misbruikster van het sociaal stelsel, roddelteef, lui varken, etc. etc.
Daar krijg je spierballen van en dat zit in de weg bij het plompzakken!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:08 schreef intoyou het volgende:
[..]
andijvie? waarom geen spinazie?![]()
nee ben het er helaas niet mee eens wat wanneer loopt het uit de klauwen?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch met me eens zijn dat BB dan ingrijpt als het de klauwen uit begint te lopen.
Die morele plicht hebben ze nu eenmaal...
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:07 schreef ruby het volgende:
Ondertussen op stream 4: Rik en E10 maken ruzie over krulspelden. Rik is z'n krulspelden kwijt en E10 krijgt daar de schuld van.
E10 probeert zich er weer uit te lullen maar Rik trapt er niet in. Hij gooit z'n föhn naar E10 z'n hoofd en E10 breekt uit woede z'n diadeem doormidden.
Hilde doet een poging de boel te sussen maar omdat Rik ondertussen ook niet meer te houden is, slaat hij haar met z'n beautycase.
Dit is al de tweede keer vanavond dat Hilde is aangevallen. Eerst door de dildo van Janine en nu weer door de beautycase van Rik.
Ja, het is kut.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:11 schreef NorthernStar het volgende:
Echt waardeloos dit.
Crisis in huis en ze gooien de streams dicht.
Why??
Je vergeet erbij te vermelden dat we toen 3 dagen naar Q-Musik hebben mogen luisteren..quote:Op woensdag 13 september 2006 00:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Lijkt me niet dat BB ingrijpt in relaties. Bij de laatste BB Belgie gebeurde dit ook. 2 bewoners kregen iets met elkaar in het huis, terwijl zij een relatie had. Ze mocht toen ook in de dbk bellen enzo, maar koos voor haar nieuwe bb-vriend uiteindelijk. En dat allemaal voor de ogen van het publiek
IS mo naar de DBK geroepen of is ze er zelf heengegaan?quote:Op woensdag 13 september 2006 01:11 schreef noucky het volgende:
Mo heeft al eens gezegd dat zijn man een tikkeltje jaloers was maar dat hun huwelijk goed was.
Ik betwijfel of hun huwelijk goed is en hier kan haar man weleens achter ziten.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 13 september 2006 01:08 schreef luciano het volgende:
Met een beetje fantasie kun je natuurlijk ook die 4 gele ogen zien als 4 borsten met 4 grote tepels ............. SCANMANNNNNNNNNN TIETUHHHHHHHHHHH
Punt.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Monique is 35, beetje naief om alleen de mannen de schuld te geven.
Als Mo mijn vrouw zou zijn, en ik zou thuis met de koter zitten en mijn eigen vrouw zo op de TV zien komen. Dan was ik waarschijnlijk ook los gegaan...quote:Op woensdag 13 september 2006 01:11 schreef noucky het volgende:
Mo heeft al eens gezegd dat zijn man een tikkeltje jaloers was maar dat hun huwelijk goed was.
Als je het mij vraagt zat die relatie al niet goed voordat zij het huis in ging.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:11 schreef noucky het volgende:
je hebt gelijk. dat gedeelte was ik al weer helemaal kwijt, het schiet me nu weer allemaal te binnen.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:13 schreef dl3b het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te vermelden dat we toen 3 dagen naar Q-Musik hebben mogen luisteren..
Acheraf bleek waarom: Sandra dacht dat ze zwanger was van die jerommeke, want die had haar tijdens het eerste feestje vanachter met een bezoekje vereerd.
Laterna bleek de reden voor de censuur, en dat was een hele goede.
De achterban van Sandra was woest, haar vader zou haar persoonlijk op komen halen, vriendje in de stress.
Die drie dagen hebben we alleen maar mogen kijken niet luisteren, om de gesprekken met die Sandra met thuis had zonder invloed van de publieke opinie te laten verlopen.
Mij dunkt dat hier nu weer zoiets dergelijks speelt.
Als een kind dat soort uitspraken leest over haar moeder, dan komt dat aan.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Op alcoholist na, zijn het allemaal vrij onschuldige dingetjes, en ik denk dat een kind van 15 daar vrij goed mee om kan gaan als hij op het schoolplein hoort: 'je moeder is een vuile roddeltante'
Alcoholist is al iets erger, maar 'vuile hoer' of 'vuile slet' gaat verder imo
dat is te persoonlijk
Nou het is wel een afknapper iddquote:Op woensdag 13 september 2006 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, het is kut.
Ik begin op een vreselijke manier mijn geduld te verliezen met BB6.
Drie grenadine voor Bor.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:16 schreef BorTheWolf het volgende:
waar lullen we nou met z'n alle over. dit is gewoon in scene gezet voor ons. De bewoners zijn gewoon met z´n alle een avondjestappen en zitten nu in de kroeg in Aalsmeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |