Heb me idd altijd afgevraagd waar die avatars vandaan kwamen. Op die fiets dus, Tof(?)quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wanneer worden de nieuwe FMT awards weer uitgereikt?
Ah, dat is ook iets dat straks in de geschiedenisboeken staat. Iets van historisch belang dan.quote:Op maandag 25 september 2006 18:30 schreef cwk het volgende:
Historisch verantwoord? Road to Guantanamo is meer actueel verantwoord. Wat bedoel je precies.
Das leuk voor mijn eigen interesse, maar ik bedoelde eigenlijk speelfilmsquote:Op maandag 25 september 2006 18:53 schreef cwk het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0413845/
http://www.imdb.com/title/tt0436971/
http://www.imdb.com/title/tt0424435/
http://www.imdb.com/title/tt0317910/
http://www.imdb.com/title/tt0418038/
Oké toch vrij bekend allemaal op Dallaire na, maar ik vond ze stuk voor stuk sterk.
Tja, Al Franken moet je ook niet lezen in de hoop een genuanceerd beeld te krijgen. Maar heb altijd het idee dat elke Amerikaan er zelf ook daadwerkelijk OF het een OF het ander vindt (ik weet het; overdreven, maar toch). Ik zal 'm binnenkort eens kijken.quote:Op maandag 25 september 2006 19:00 schreef cwk het volgende:
Outfoxed is (terecht) eenzijdig, maar wel interessant. Goed voor een paar oeh's en ah's. Zeker kijken.
Oh speelfilms..Zal er even over nadenken tijdens t eten.
Over een paar uur laat ik t je wetenquote:
Zo. Even bijkomen hoor. Een meesterwerk, dat zonder meer. Zoveel spanning zonder muziek, acteerwerk van de bovenste plank. De transformatie van een personelijkheid onder grote druk. Het was zo eng realistisch, ik hoorde mezelf hardop praten. Desondanks heb ik wel twee punten van kritiek waar ik denk dat jij het wel mee eens bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desondanks is het een film die zich zonder problemen bij mijn beste 50 films schaart.[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
Ik heb hem ook al een tijd niet meer op Fok! gezien...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iemand een idee waar die dolle hond is?
Het was redelijk te doen ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:43 schreef cwk het volgende:
WAT EEN KABOUTER NIVEAU DIE GROTE FILMQUIZ.
Dat vond ik ook wel terecht. Natuurlijk hoort 'ie nooit en te nimmer op nummer 1 te staan, maar de adoratie van het publiek is zeer begrijpelijk.quote:
quote:
Nee, nog niets...ik had je wel al toegevoegdquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:49 schreef cwk het volgende:
Hmm..volgens mij doet ie t niet. Probeerde gisteren ook al wat te versturen. Heb jij iets binnen van mij Sheri?
gedaan...en nu zie ik alleen een wit scherm...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:50 schreef cwk het volgende:
Heh.
Er staat ook niets in mijn uitbox. Stuur jij eens een PM naar mij.
Ja dat heb ik dus ook. En geen bericht van jou. Ik zal es kijken bij FB of er iets over staat.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:53 schreef Sheridana het volgende:
[..]
gedaan...en nu zie ik alleen een wit scherm...
Ah okequote:Op maandag 2 oktober 2006 12:57 schreef cwk het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. En geen bericht van jou. Ik zal es kijken bij FB of er iets over staat.![]()
En jawel Privé berichten deel 2
Straks doet ie t weer.
Mwa. Ik denk dat ze die films voornamelijk hebben geselecteerd op filmhistorische betekenis en mijlpalen wat betreft genre's/stijlen. Als je t zo bekijkt is die lijst best aardig.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Iets teveel films van het kaliber "die moet je goed vinden" in die verplichte lijst
Van de eerste lijst heb ik er 12 gezien, van de tweede 25. Of dat veel of weinig is hangt af aan wie je het vraagt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:29 schreef cwk het volgende:
Kwam laatst op een wazig krakersfeestje een meisje tegen dat de filmacademie in A'dam ging doen. Ik vroeg haar welke films ze dan wel niet (verplicht) moest zien. Ze zou me de lijst nog eens sturen en heeft dat gisteren zowaar gedaan. Uiteraard een redelijk snobgehalte van heb-ik-jou-daar, maar voor wie benieuwd is:
(ljisten)
Heb van de verplichte nog geen 15% gezien, maar dit geheel terzijde.
Zoveel te zien, zo weinig tijd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:11 schreef pascalheister het volgende:
leuk lijstje, zitten vele bekenden tussen, maar nog lang niet alles gezien
Moet ik er 1 openen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:23 schreef cwk het volgende:
Nou Patch..how wortel met dat nieuwe topic.
Open jij dan het topic.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:27 schreef Sheridana het volgende:
Aargh, ik weet het antwoord!!!!
Vic mag het zeggen hoor..ik moet zo koken...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:32 schreef cwk het volgende:
Zal ik em dan maar openen? Gaat t tussen sheri en vic.
dankje...quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:35 schreef flyguy het volgende:
dan moet je haar ook nog maar even opvoeden
Gelukkig hebben ze die hier niet in Duitsland...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef flyguy het volgende:
ach.... vrouwen.....zolang ze maar niet van die woensdagavond-rtl4-films houden is alles goed
Welke? Ik heb hier geen verstand vanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Codec pack downloaden?
Lees nog eens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:32 schreef pascalheister het volgende:
koop gewoon legale dvd's, heb je nergens last van
Ik zei al dat ik morgen een nieuwe dvd-speler ga kopen. Dvd's op de computer kijken is echt kut.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:47 schreef pascalheister het volgende:
koop een goed dvdafspeelprogramma zoals Powerdvd...
ooow sorry had je antwoord nog niet gelezenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik morgen een nieuwe dvd-speler ga kopen. Dvd's op de computer kijken is echt kut.
Je kunt ook gewoon sorry zeggen, hoor.
I know...we zijn naar het winkelcentrum geweest met z'n allen...hangkantoorpersoneel en zo...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:32 schreef Sokolsky het volgende:
Sheri, lunchpauze is voorbij!
Maar in mijn topic staat de vraag en in de jouwe nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:49 schreef Sokolsky het volgende:
In Fok! Movie Trivia - Oktober 2006 VI heeft Patch een punt gekregen, in de zijne niet.
quote:
Het is altijd een goed momentquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:09 schreef Patch het volgende:
Is dit een goed moment om te vertellen dat ik weer single ben?
![]()
Ik ben nog steeds papa en zo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:15 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Het is altijd een goed moment
Maarre...je was toch papa en zo? Wat is er met mama gebeurd?
Dat stukje film stond ook al in het DB2 topic:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:43 schreef Patch het volgende:
hoewel ik natuurlijkveel vaker te zien ben dan die luttele 2 seconden...
damn had ik toen een stom kapsel... ik geniet nu van mijn "secret window" / "ninth gate" uiterlijk...
wil eigenlijk wel uitzoeken wie dat filmpje geplaatst heeft...
ahaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds papa en zo.
mama is stout geweest en is nu uit the picture
wist ik nog nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:24 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat stukje film stond ook al in het DB2 topic:
Deuce Bigalow: European Gigolo
Wel in de goeie volgorde....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:28 schreef Sheridana het volgende:
[..]
ahaaaaaaa
Zou ik niet nog eens bij jou de hele Star Wars Saga komen kijken...?
Oke...als ik een week vrij neem, dan redden we dat wel!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Wel in de goeie volgorde....
4,5,6,1,2,clonewars tekenfilms, 3, en dan als we tijd overhebben, de Ewoksfilms, SpaceBalls en George Lucas in Love
vind de bank weer relaxer, val altijd zo snel in slaap op bedquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:06 schreef wyccie het volgende:
Films op computer betekent: - niet in bed, maar op de bank = minder comfortabel.
- geen breedbeeld tv maar een klein schermpje = minder comfortabel.
Nou, ik heb mijn nieuwe dvd-speler geïnstalleerd. Ik kan weer lekker lui in bed films kijken.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:48 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oke...als ik een week vrij neem, dan redden we dat wel!!
Oh wacht...ik heb nog een wederhelft...
Godverdomme nu je t zegt. Ik heb in me hoofd dat je je naam zo la-la-achtig victorioooooooooonix spelt. Ik zal het voortaan goed spellen. Stuitend! Ronduit stuitend!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:29 schreef victorinox het volgende:
@cwk:
Volgens mij staat mijn naam fout in jouw Excel(?) bestand.
Je schrijft het namelijk steeds op dezelfde manier fout.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, daarom vind ik 'm dus onzinnig.Sheridana +1
O mijn god, die Zou je toch echt moeten weten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:29 schreef cwk het volgende:
Grr wat is 7?
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:44 schreef Sokolsky het volgende:
Dus vanaf nu worden al die 1 punters niet meer apart genoemd
Plotseling aanval van een leven krijgen. Dat zou die Tong ook eens moeten hebben. Sjonge jonge..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:46 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denk gewoon geen zin meer. Hij poste natuurlijk wel érg veel, moet je nagaan hoeveel tijd je dan ineens hebt
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:58 schreef Sokolsky het volgende:
Dat heet nou cold turkey.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Voor de mensen die zich zorgen maakten om Dolle_Hond:
Hij leeft nog, en laten we het erop houden dat hij een Fok!winterslaap o.i.d. houdt.
Geen idee. Je kunt me gewoon mailen desnoods.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:03 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf, waarom kan ik jou geen PM sturen?
Maareh... ik begrijp dat jij er ideeën over hebt, dus open een topic! Dat '85-tournament gaat het einde niet meer halen, geloof ik. Maakt ook niet zoveel uit.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:41 schreef cwk het volgende:
Als zoiets weer wordt gehouden mogen lekkerste babe en hunk e.d. wel weg. En meer awards voor iemands specifieke gebied van expertise, voor zover we het zo mogen noemen.
Oh de ijdelheid der menschen.
(ik zou de hunk winnen, daar niet van.)
Hoho, het zijn FTR-awards, geen FMT-awards! En er komen hier best veel mensen.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:00 schreef cwk het volgende:
De volgende ronde is al begonnenDie haalt zijn einde wel. Ik was even druk deze week.
Nou ideeën. Ja en nee. Ik zie wel even of ik de moed er voor kan vinden. Aan de andere kant denk ik dat er itt 2005 te weinig actieve FMTérs zijn om een normale nominatie te houden. Of is dat niet zo?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:46 schreef Sokolsky het volgende:
Voor Sheri: Fok! Movie Trivia - November 2006 IV
En voor degene die het willen weten. Het gaat om Blood: The Last Vampire. Regisseur is Ronny Yu, bekend van Fearless. Filmen begint in maart 2007. Release staat gepland voor lente 2008. Dat las ik iig op wiki.quote:Op zondag 12 november 2006 00:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ji-hyun Jun gaat meedoen in een Hollywood-ding.
Engelstalige live action-verfilming van animespul.
Vertel het voort.
my sassy girlquote:Op zondag 12 november 2006 00:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ji-hyun Jun gaat meedoen in een Hollywood-ding.
Engelstalige live action-verfilming van animespul.
Vertel het voort.
Is die al uit? Wow, super vet cool man!quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Saw 53bis.
ZOMGWTFBBQ()Q#&%*#%quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het grote Steven Seagal tournament
Daverend succes ook.
My Giant, daar breekt ie niksquote:Op zondag 19 november 2006 00:19 schreef cwk het volgende:
[..]
ZOMGWTFBBQ()Q#&%*#%o.i.d.
Eigenlijk ben ik helemaal geen Seagal fan. Ik ben gewoon op zoek naar die ene film waarin hij niet minstens 1 arm breekt.
Ach nou ja...dan ga ik wel de geschiedenis in als degene die 'm voor de laatste keer wonquote:Op zondag 19 november 2006 17:41 schreef Sokolsky het volgende:
Sheri, cwk wil jouw award afschaffen, doe er wat aan!
FTR-Awards 2006
Ik wilde ergens een totaaloverzicht van alles wat ik al had gezien en Moviemeter leek toen de snelste manier, ondertussen staat het ook op IMDb en in een excelfile en heb ik MM niet meer nodig. Ik heb MM nooit als iets gezien waar ik met anderen kon delen wat ik heb gezien en wat ik er van vond, anderen moeten dat niet weten, daarom heb ik het ook netjes terug leeggemaakt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:37 schreef cwk het volgende:
Idd Doff. Had je best even kunnen zeggen.![]()
Wat is eigenlijk de reden dat SoK alles er af heeft gehaald? Niet bijwerken oké. Maar waarom alles er af halen?
Misschien kan ik dat beter aan hemzelf vragen.
Nou? SoK? Waarom?
Ik verplaats dit gesprek maar even naar de slowchat.
Donequote:Op dinsdag 21 november 2006 16:47 schreef Doff het volgende:
Trouwens, als je even goed kijkt in mijn recente stemmen kan je me in dat andere filmvraagtopic wel even verlossen van mijn vraag.
Daar zit wat in. Ik kijk ook niet verder dan mijn eigen lijstje op MM. Mensen daar boeien me niet zo. Ik was puur benieuwd, toen ik hier net op Fok! zat, hoeveel ik nou eigelijk heb gezien. MM werkt nu prima voor mij. IMDb lijkt me zo'n gedoe met toevoegen. Of is er een handige manier a lá MM? (die trouwens ook niet super is)quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik wilde ergens een totaaloverzicht van alles wat ik al had gezien en Moviemeter leek toen de snelste manier, ondertussen staat het ook op IMDb en in een excelfile en heb ik MM niet meer nodig. Ik heb MM nooit als iets gezien waar ik met anderen kon delen wat ik heb gezien en wat ik er van vond, anderen moeten dat niet weten, daarom heb ik het ook netjes terug leeggemaakt.
Verder heb ik op MM ook nooit gedacht: "Hey, user X vond film Y goed, die wil ik ook zien" of "Eens kijken wat user Z van deze film vond". Dat interesseert me niet en ik kan me nauwelijks voorstellen dat iemand iets aan mijn waarderingen heeft, die zijn toch veel te inconsistent.
Grote aantallen films raten op MM ging naar mijn gevoel veel sneller dan op IMDb, misschien gebruikte ik op IMDb de verkeerde techniek. Whatever, een half jaar later (ik ben erg traag) zaten ze ook op IMDb en wanneer alles er eindelijk inzit, is IMDb (vooral door bijvoorbeeld de Powersearch, maar ook door dat handig doorkliksysteem) superieur.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:32 schreef cwk het volgende:
[..]
Done
[..]
Daar zit wat in. Ik kijk ook niet verder dan mijn eigen lijstje op MM. Mensen daar boeien me niet zo. Ik was puur benieuwd, toen ik hier net op Fok! zat, hoeveel ik nou eigelijk heb gezien. MM werkt nu prima voor mij. IMDb lijkt me zo'n gedoe met toevoegen. Of is er een handige manier a lá MM? (die trouwens ook niet super is)
Eentje wel. Nu nog de tweede Billy (geen grap).quote:
Billy's zijn handig!!quote:Op woensdag 22 november 2006 15:24 schreef cwk het volgende:
[..]
Eentje wel. Nu nog de tweede Billy (geen grap).
Ah, ben jij daar top-1000-user? Gorro zei ooit dat 'ie 't wel geweest was, maar even later weer niet...quote:Op woensdag 22 november 2006 15:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Grote aantallen films raten op MM ging naar mijn gevoel veel sneller dan op IMDb, misschien gebruikte ik op IMDb de verkeerde techniek. Whatever, een half jaar later (ik ben erg traag) zaten ze ook op IMDb en wanneer alles er eindelijk inzit, is IMDb (vooral door bijvoorbeeld de Powersearch, maar ook door dat handig doorkliksysteem) superieur.
Je kan natuurlijk ook veel meer patsen als top 1000 user op IMDb dan als 12e of 13e op MM.
Ik vermoed dat hij altijd top 1000 is gebleven maar het niet doorhadquote:Op woensdag 22 november 2006 15:39 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ah, ben jij daar top-1000-user? Gorro zei ooit dat 'ie 't wel geweest was, maar even later weer niet...
Het was voor mijn ouders, heb het zelf niet zo op Ikea. Ben meer van de kringloop meubels (relaxte 3 zitter, 20 euro!). Maar ik heb wel een Billy in elkaar voordat je meestbegunstigingsclausule kan zeggen.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:26 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Billy's zijn handig!!
Wij hebben 2 Benno's geloof ik...? Van die cd/dvd kasten
Komt vaker voor, iig, ik heb dat wel meer, maar kapot gaan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:33 schreef cwk het volgende:
de lipsync was scheef omdat ie een uur op pauze had gestaan,
Sorry, maar is het algemeen bekend dat een te lang op pauze laten staan niet goed is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:49 schreef cwk het volgende:
Wat is dat voor onzin, je moet een DVD toch op pauze kunnen laten staan als je dat wil?
Wat stomquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sorry, maar is het algemeen bekend dat een te lang op pauze laten staan niet goed is.
opmaakquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:01 schreef Patch het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat dat allemaal is met die balken die door de foto's heen lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |