Hij draait al bij jullie?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga gewoon deze middag zonder te bellen.
Meestal zijn ze in Belgie een tikkeltje vroeger. Al is The Departed bijvoorbeeld dan weer anderhalve maand later.quote:
Ach, ze klinkt al snel beter dan Waitsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Scarlett gaat binnekort trouwens een cd opnemen met Tom Waits nummers.Ja, ze heeft ook nog eens smaak kennelijk.
http://www.foxnews.com/story/0,2933,221001,00.html
Met de titel? Gok ik Cape Fearquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dekt de tagline de lading... tja... ik vind dat de tag meer met de titel te maken heeft
silent hill en dark water ook niet, tis meer een thriller
Nog goed ookquote:
En daarom zeg je verder niks over Children of Men?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgende week komen mijn eerste 2 reviews online
Ik wil best zeggen dat de film een hoog cijfer krijgt hoor, de rest mag je idd in me review lezenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:04 schreef Doff het volgende:
[..]
En daarom zeg je verder niks over Children of Men?
Ikiru. Krijg ik nu een punt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:20 schreef Sokolsky het volgende:
Raad eens...
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
die avatar van Sokolsky doet me altijd aan Stray Dog denken... kan dat?
oh is het ikiru... naja ik had de regisseur goed
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:25 schreef Doff het volgende:
[..]
![]()
Ik zal me nu al wel helemaal voor schut zetten, maar ik heb altijd gedacht dat het Morgan Freeman was.
![]()
Vroeg me af waarom je hem in je avatar had.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:25 schreef Doff het volgende:
[..]
![]()
Ik zal me nu al wel helemaal voor schut zetten, maar ik heb altijd gedacht dat het Morgan Freeman was.
![]()
Vroeg me af waarom je hem in je avatar had.
Sokolsky +1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:34 schreef Sokolsky het volgende:
Unforgiven
Shawshank Redemption
Dreamcatcher
Glory
Driving Miss Daisy
Se7en
Bruce Almighty
Amistad
High Crimes
Along came a spider
Deep Impact
Million dollar baby
Kiss the girls
kiss the girls en along came a spider? nm voor de zoveelste keer weer te langzaam :pquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:37 schreef Sokolsky het volgende:
In welke twee films speelde Freeman hetzelfde personage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |