Cali +1quote:Op woensdag 13 september 2006 14:10 schreef California het volgende:
Ober. Abel.
Cinematographyquote:Op woensdag 13 september 2006 14:46 schreef Doff het volgende:
Misschien cameravoering?
Ik weet ze vaak niet eens. Oscars kunnen me eigenlijk weinig schelen.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:10 schreef cwk het volgende:
MR was toch later. Ik vergeet dat zo snel altijd al die winnaars.
Kan me niet in denken dat iemand deze vraag zo weet. Ik geef het iig weer opquote:Op woensdag 13 september 2006 15:19 schreef California het volgende:
Niet één goed, Doff. Behalve dan dat Hall inderdaad de winnaar was.
Minority Report won geen Oscars en werd niet door een van deze mannen gefilmd.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:29 schreef laurenzo85 het volgende:
Dat zal American Beauty wel eens kunnen zijn..
Hmm, vond het niet zo heel duidelijk..quote:Op woensdag 13 september 2006 15:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
moet wel cannibal holocaust zijn
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:16 schreef cwk het volgende:
Ook niet toevallig in The Dukes of Hazzard eh?
dat lijkt me overduidelijkquote:Op woensdag 13 september 2006 17:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Indiana Jones?
Ik moet zo weg dus ik keur deze toch maar goedquote:Op woensdag 13 september 2006 19:45 schreef cwk het volgende:
Galgje, we zijn diep gezonken. Maar weet het wel weer. Kirstie/Kristie Allen, zoiets?
en die werd nooit geradenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:38 schreef Doff het volgende:
Ranja vroeg ooit naar haar naam. Ben het natuurlijk wel vergeten.
Ben ik daar zo lyrisch over geweest? Zou best kunnen hoor, vond het een ontzettend mooie filmquote:Op donderdag 14 september 2006 13:59 schreef cwk het volgende:
Na..ik check zo wel weer even. Kzet Solaris even op. Kijken of al die Poeha van Doff enige waarheid bevat.
Dan heb ik het vast opgezocht, had toen echt geen idee.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:09 schreef ranja het volgende:
[..]
en die werd nooit geradendus kun je ook niet vergeten zijn, tenzij je het destijds had opgezocht. de vraag staat officieel nog open
Als je mijn vraag weet te quoten mag je van mij het punt hebbenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:13 schreef Sokolsky het volgende:
Ranja, ik denk dat het antwoord op jouw vraag Karen Allen is. Het is wel een tijdje geleden, maar het schoot me ineens te bnnen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Als je mijn vraag weet te quoten mag je van mij het punt hebben
Karen Allen?quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:40 schreef cwk het volgende:
De regels:Opzoeken is ten strengste verboden!
Patch +1quote:Op donderdag 14 september 2006 18:26 schreef Patch het volgende:
die tagline & cate blanchett moet van Little Fish zijn, of was die al geraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |