Ik heb het naderhand gevraagd en hij vertelde me dat hij een paar knopen had vervangen door knopen die als ze nat werden, los zouden laten.quote:Op maandag 11 september 2006 15:19 schreef jhead23 het volgende:
Geweldig!
Wat hadt Dirk-Jan precies uitgespookt met het vlot?
Dirk Janquote:Op maandag 11 september 2006 15:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb het naderhand gevraagd en hij vertelde me dat hij een paar knopen had vervangen door knopen die als ze nat werden, los zouden laten.
? zijn die er dan?quote:Op maandag 11 september 2006 15:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb het naderhand gevraagd en hij vertelde me dat hij een paar knopen had vervangen door knopen die als ze nat werden, los zouden laten.
Als Dirk-Jan zegt van wel, dan zijn ze er!quote:
100x leuker dan Het Burea van J.J. Voskuil ditquote:Op maandag 11 september 2006 15:56 schreef mitel het volgende:
elke dag een update VD ?
Ik vrees van nietquote:Op maandag 11 september 2006 16:13 schreef ruud_fr het volgende:
VD, denk je dat het mogelijk is dat wij, trouwe volgers van dit topic, een meet kunnen houden in jullie bedrijfskantine?
quote:Op maandag 11 september 2006 16:13 schreef ruud_fr het volgende:
VD, denk je dat het mogelijk is dat wij, trouwe volgers van dit topic, een meet kunnen houden in jullie bedrijfskantine?
idd als DJ het zegt...quote:Op maandag 11 september 2006 15:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als Dirk-Jan zegt van wel, dan zijn ze er!![]()
dan zijn we op zn minst toch wel uitgenodigd op een gezellige borrel bij diana thuis?quote:
Ja, leukquote:Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef Dibbl het volgende:
[..]
dan zijn we op zn minst toch wel uitgenodigd op een gezellige borrel bij diana thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |