abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41702835
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, ik ben dus ziek geweest na afgelopen maandag. Blijkbaar had een ik een of andere teambuildingsweekendbacil opgelopen Vandaar dat ik niet heb kunnen posten. Zometeen zal ik vertellen over het vlottenbouwen.

Maar eerst even eten Overheid he.
Woohoo! Het maakt me echt niet uit of het echt is, of dat je het verzint. Heb helaas zo wel college, dus ik kan pas over een paar uurtjes weer meelezen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_41703003
VD
Like any other bitch
I do NOT shit where I eat
  maandag 11 september 2006 @ 12:38:42 #53
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_41703092
YAAAAY!
Guanine en Cytosine! *O*
pi_41703135
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dusss... Jean-Paul was vertrokken, toen we onze cottage verlieten, zagen we hem met zijn koffer richting het huisje van Karel de wijnkenner vertrekken (ik denk tenminste dat hij daar naar toe ging). Wij er stiekem in sluipmodus achteraan, richting de cottage van het secretariaat. Wat we gingen doen was me op dat moment niet duidelijk, maar dat het leuk beloofde te worden, stond wel vast.

We verstopten ons aan de achterkant van de cottage. Evert had het telefoonnummer van Chili bij zich, zij is immers de managementsecreatresse en moet als zodanig altijd bereikbaar blijven voor noodgevallen. Haar telefoon staat dan ook altijd aan. Dus Evert bellen. Op een hijgerige toon: "Hallooo... meisje... (hijg hijg) wil jij een LOLLIE?" Horen we zo uit de cottage "Goedverdoemme! Viespoik! Achterlieke banaan!" Klik, verbinding verbroken. Evert belde opnieuw. Weer pakte Chili op. "Ik weet wat jullie daar aan het doen zijn... stelletje... viespeuken! Ik kom zometeen naar je toehoe, HAHAHAhehehehehe..." en snel verbrak Evert de verbinding. "Denk je dat ze je stem herkend heeft, Evert?" - "Nee joh, zijn stem toch niet. Komop, nu fase twee van ons project." zei Dirk-Jan. We slopen elk naar een raam rond het huis. Op een teken van Dirk-Jan tikten we allemaal om de beurt op de ramen. In de cottage ontstond gerommel. "Goedverdoemme! Klootz*k!" Daarna lieten we het even stil worden. Voordat we allemaal voor de ramen sprongen en de dames daar met een luid "BAAAHHH!" zodanig deden schrikken, dat we een aantal "IIIEEE!" hoorden uit het huisje. Wat een heerlijk geluid.

Nog voordat we goed en wel waren bijgekomen, zwaaide de deur aan de voorkant open en kwam er een woedende Diane in haar pyama naar buiten gerend. "Kom hier! Klootzakken! Ik zal jullie!" Wij maakten dat we wegkwamen, en omdat secretariaatsdames doorgaans niet hard kunnen rennen, kostte ons dat in het geheel geen moeite.

Jean-Paul had echter nog steeds geen slaapplaats gevonden en kwam, al zoekende, op het tumult af. "Wat is er aan de hand?" vroeg hij verbaasd aan de dames, die nu met zijn allen in hun pyama stonden te krijsen. "Wat? JIJ! Jij bent het gewoon, he? Diane! Hier moet je zijn! Chili greep de stomverbaasde Jean-Paul bij zijn kraag en begon te duwen en te trekken. "Rustig, rustig!" probeerde Jean-Paul de boel te sussen. "ROESTIG? Iek zal jou roestig!" hoorde ik Chili van veraf krijsen. "Jai hebt mai gebeld he, jai hebt die noemer ien die telefoon!" Wij konden onze pret niet op.

Even later werd er op de deur van onze cottage gebonst. Het was Jean-Paul die met een rood hoofd voor onze deur stond. Ik stond op en liep naar de deur. Met een slaperige blik in mijn ogen zei ik "O, ben jij het weer... Kan je nergens anders terecht? Laat ons toch sl..." - " Ik zal je! Waar is de rest van jullie! Ik zal jullie leren! Het teambuildingsweekend een beetje verp..." scandeerde Jean-Paul terwijl hij naar binnen liep, totdat hij zag dat iedereen van ons in zijn bed lag. Verbaasd keek hij om zich heen. "Maar... Jullie..." - "Ja, wat! Wat is er nou man?" keken we Jean-Paul met zo'n WTF blik aan. Hij snapte er allemaal niets meer van. Hoofdschuddend verliet hij ons cottage en ging verder op zoek naar een slaapplaats.

Voldaan vielen we allen in slaap, moe geworden van deze grappenmakerij Morgen immers weer vroeg op voor het vlottenbouwen.
Hier was je vorige week geëindigd
Voor als je het niet meer wist
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_41703204
HIJ IS TERUG
  maandag 11 september 2006 @ 12:44:20 #56
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_41703218
Geniale schrijfstijl
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 11 september 2006 @ 12:47:05 #57
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41703264
Ah *pakt vast chips en cola*
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 11 september 2006 @ 12:59:41 #58
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_41703550
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:47 schreef tonja het volgende:
* Gaat naast Tonja op de bank zitten en neemt Bastognekoeken mee *
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_41703582
* Vol spanning afwacht
pi_41703601
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:47 schreef tonja het volgende:
een koud biertje wil ook best op een warme dag als vandaag

tvp
pi_41703746
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
totdat Chili (ik ken haar echte naam niet, maar ze ziet er zuid-Amerikaans uit dus noemen we haar Chili)
pi_41703754
ah mooi, we gaan weer verder
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_41703882
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:59 schreef MisterTata het volgende:

[..]

* Gaat naast Tonja op de bank zitten en neemt Bastognekoeken mee *
* gaat ook gezelliej op die bank zitten en neemt popcorn en bittergarnituurtje mee

wat een combi ook
Like any other bitch
  maandag 11 september 2006 @ 13:16:20 #65
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_41703987
VD! VD! VDVDVD! Hoera
pi_41704084
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, ik ben dus ziek geweest na afgelopen maandag. Blijkbaar had een ik een of andere teambuildingsweekendbacil opgelopen Vandaar dat ik niet heb kunnen posten. Zometeen zal ik vertellen over het vlottenbouwen.

Maar eerst even eten Overheid he.
hij is terug
pi_41704252
yeah! welcome back!
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_41704557
lol
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  maandag 11 september 2006 @ 13:42:06 #69
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41704648
Zit die ambtenaar nou nog steeds te lunchen?
Kom op met dat verhaal
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 11 september 2006 @ 13:42:09 #70
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_41704650
als je ziek bent, dan heb je toch juist tijd om de posten
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĄ
  maandag 11 september 2006 @ 13:42:44 #71
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_41704674
tvp
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_41704709
Kan iemand het even samenvatten, die OP is way to big voor mij
pi_41704986
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:43 schreef TwyLight het volgende:
Kan iemand het even samenvatten, die OP is way to big voor mij
Sjaak: Drankorgel. Grijpt in dronken toestand Diana vol vast en verklaart haar de liefde. De anti-held van dit verhaal.
Diana: Secretaresse en niet de mooiste en zeker ook niet de slimste. Wat ze doet? Gillen en heel erg boos zijn op Sjaak. Secretariaat staat als 1 vrouw achter haar.
Jean-Paul: Manager en een beetje een zacht ei. Kan helemaal niets met deze situatie.
VD en collega's (oa Dirk-Jan en Teake) blijven olie op het vuur gooien om het verhaal lekker smeuīg te krijgen.

We zijn gebleven bij het teambuildingsweekend waar ze flink de boel op stelten aan het zetten zijn.
Iemand hier een aanvulling op?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41705088
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:42 schreef wise het volgende:
als je ziek bent, dan heb je toch juist tijd om de posten
nee VD is de ENIGE systeembeheerder in nl die thuis geen inet heeft
Like any other bitch
pi_41705117
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:53 schreef Levitation het volgende:

[..]

Sjaak: Drankorgel. Grijpt in dronken toestand Diana vol vast en verklaart haar de liefde. De anti-held van dit verhaal.
Diana: Secretaresse en niet de mooiste en zeker ook niet de slimste. Wat ze doet? Gillen en heel erg boos zijn op Sjaak. Secretariaat staat als 1 vrouw achter haar.
Jean-Paul: Manager en een beetje een zacht ei. Kan helemaal niets met deze situatie.
VD en collega's (oa Dirk-Jan en Teake) blijven olie op het vuur gooien om het verhaal lekker smeuīg te krijgen.

We zijn gebleven bij het teambuildingsweekend waar ze flink de boel op stelten aan het zetten zijn.
Iemand hier een aanvulling op?
chili een hysterisch buitenlands miepje met te grote bek

vergeet haar niet he
Like any other bitch
pi_41705140
eindelijk VD is back.

Had je miss de volgelgriep?
pi_41705164
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:58 schreef pro2call het volgende:
eindelijk VD is back.

Had je miss de volgelgriep?
Nee, hij was gecrashed... vandaar dat hij ook niet online was.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 11 september 2006 @ 14:00:27 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_41705173
Tja, Vogeltjesdans Post niet echt veel meer
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_41705188
Laat die sjembek es opschieten
pi_41705192
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:00 schreef Maanvis het volgende:
Tja, Vogeltjesdans Post niet echt veel meer
Mooie TVP aankondiging
pi_41705234
De dag erna stonden we met ons allen vrolijk op om fris aan het vlottenbouwen te beginnen. Niet scheren, lekker spek met ei naar binnen werken, back to basics, kortom het gevoel om weer man te zijn. Na het eten trokken we lallend naar het meertje dat vlakbij lag, waar we werden opgewacht door de instructeurs.

Er stonden ons vier instructeurs op te wachten, drie kerels en een dame, allen in trainingspak. "Dag dames en heren! Welkom op deze schitterende zaterdagmorgen waar we vlotten zullen gaan bouwen. Waarmee we dat meertje over gaan steken naar ons rendezvouspunt, checkpoint charlie genaamd. Hiertoe maken wij gebruik van de drums die hier liggen, en boomstammen van een bepaald formaat dat ik jullie zometeen ga meedelen die jullie kunnen vinden in het bos! Is het duidelijk?" ratelde de chief van de afdeling vlottenbouw door, eigenlijk zonder bijster veel aandacht te krijgen waardoor het overgrote deel van de groep zoiets had van "Huh? Wat?" "Hebben we er zin iiin?" voegde het vlottenopperhoofd er nog aan toe, waarop enkelen onder ons reageerden met een "Ja hoor... huh... wat?"

Als eerste moesten we boomstammen gaan verzamelen in het bos. Die waren daar door de instructeurs her en der verspreid gelegd, want je kunt veel van overheidspersoneel vragen, maar bomen kappen, heh heh nee. Zo kwam het dat we in groepjes van vier werden opgedeeld, en dat ieder groepje maximaal een boomstam tegelijk uit het bos mocht halen (instructies van Jean-Paul, overheidspersoneel mag niet overwerkt raken ). Zo gezegd zo gedaan. Ik pakte me samen met Marco, Taeke en Dirk-Jan, en op aanwijzing van de instructeurs namen we de boomstammen mee om ze bij de drums te leggen. Een aantal grapjassen liep rond met een dun twijgje, waarvan al snel door de instructeurs werd gezegd dat ze die maar beter konden laten liggen tenzij ze de hele afstand naar de overkant wilden zwemmen. "En wanneer gaan we dat oefenen?" riep Marco enthousiast terwijl hij naar Jean-Paul wees. De groep had zoiets van "Whehehe", Jean-Paul had zoiets van "boer met kiespijn"

Afijn, zelfs het secretariaat deed lekker mee met het boomstammen sleuren, in tegenstelling tot wat werd verwacht waren ze niet aan het klagen over hun afgebroken vingernagels. De dames schenen het allemaal zelfs wel erg leuk te vinden. Op een gegeven moment kregen we de instructies om de drums naar de boomstammen te rollen - niet te schoppen - om deze aldaar met touwen tot een drijvend geheel in elkaar te knutselen. "Dus," vulde de chief in command nog even aan, "niet tegen de drums trappen, gewoon beheerst met je handen rollen!" De dames van het secretariaat gaven het goede voorbeeld. ferm stapten ze naar voren en namen elk een drum, Chili voorop. Linda echter (een of andere tank van het secretariaat met een reet die groot genoeg is om een eigen postcode te hebben) was de wijze raadgevingen van de instructeur helemaal vergeten en schopte onder het motto "lange halen snel thuis" zomaar twee drums naar beneden. Dit onder luid gegrodver van de instructeurs en gejuich van de rest van het personeel. die hadden namelijk allang gezien dat betreffende drums in rap tempo op chili af denderden. Het door iedereen gehoopte resultaat liet niet lang op zich wachten. Chili werd van achteren geraakt door een van de drums en kukelde heftig achterover. Wij zo: Whehehe Het secretariaat: De instructeurs: Jean-Paul: Chili zelf:

Na dit vermakelijk incident rende het compleet secretariaat op Chili af om te kijken of alles goed was. "Jai doemme koe! Jai moet oitkaiken! Weet je dat of niet? Jai loemperiek!" blerde Chili tegen Linda. Nu zijn dikke mensen altijd gezellig, dus antwoordde Linda op een rustige toon "Ja, sorry hoor, Bonita, maar ik was even niet aan het opletten en ik zag jou ook niet voor me lopen." Wij zo: "Bonita? Heet Chili eigenlijk Bonita??? Whehehe" Chili weer "Jai bent een doemme koe! Oitkaiken moet jai! Jai grote diekzak!" - "Hee hee, dat kan ook anders, he" reageerde linda enigszins verontwaardigd. "Jai bent grote diekzak! Alleen schaduw van jou koent ies al 20 kilo!" schreeuwde Chili terug. Net voordat beide dames slaags zouden raken kwam Jean-Paul met een van de instructeurs tussenbeide (Spelbreker. Hij gunt ons nou nooit eens wat te lachen ).

Anyway, toen Chili eenmaal overeind was gekrabbeld, kon het vlottenbouwen beginnen. Daarover later meer
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_41705336
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:57 schreef Dibbl het volgende:

[..]

chili een hysterisch buitenlands miepje met te grote bek

vergeet haar niet he
Nee, zij is een volgeling van Diana en speelt een ondergeschikte rol.

UPDATE
  maandag 11 september 2006 @ 14:07:27 #83
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41705351
quote:
Daarover later meer
Wanneer wanneer?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_41705535
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:07 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Nee, zij is een volgeling van Diana en speelt een ondergeschikte rol.

UPDATE
maar ze speelt die rol wel geweldig en is inmiddels toch wel een prominent figuur geworden omdat ze zoiets heeft van "ik MOET mij overal mee bemoeien"

chili
Like any other bitch
pi_41705580

VD heeft het weer gedaan
pi_41705585
Meer meer
gebruiker 2609 is een stom ventje
pi_41705608
MEER
gebruiker 2609 is een stom ventje
pi_41705741
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:03 schreef vogeltjesdans het volgende:"Jai bent grote diekzak! Alleen schaduw van jou koent ies al 20 kilo!" schreeuwde Chili terug.
Prachtig
MindSick that is...
  maandag 11 september 2006 @ 14:22:24 #89
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41705799
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
<knip>

Daarover later meer
Als je aldoor zo'n lap tekst gebruikt voor een tijdspanne van een minuut of vijf hebben we er nog wel even plezier van.
Ik heb al een boek.
  maandag 11 september 2006 @ 14:26:17 #90
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_41705895
Ah men, laat ons niet te lang wachten op de updeeht!

Lekker weer dit!
pi_41706174
Eindelijk!!
Niks mis mee!
pi_41706264
Het wordt steeds intrigerender.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_41706312
2 Weken weg en dan kom je hiermee
pi_41706493
Nadat we alle spullen op de juiste plaats hadden gekregen, gingen we eerst dwarsbalken naast elkaar leggen, daarna de draagbalken er overheen en dat alles aan elkaar vastmaken met touw. Daarna werd het aldus ontstane platform op vier drums gelegd, welk zooitje vervolgens stevig aan elkaar bevestigd werd. Per vlot zouden we met maximaal vier personen naar de overkant peddelen. Na een uurtje en wat hulp van de instructeurs waren de vlotten klaar en gingen we eerst even lunchen.

De lunch bestond uit soep, broodjes en weer een instructie van opperhoofd "hij die niet meezwemt", zoals we de hoofdinstructeur inmiddels hadden genoemd. Het meest markante deel van de instructie was wel "Degenen die niet kunnen zwemmen, ik herhaal, niet kunnen zwemmen, mogen niet mee op het vlot. Ja helaas, zelfs met zwemvesten, er zijn strikte regels voor en diegenen gaan met Tjopa (de instructeur met licht getinte huidskleur) in de landrover mee naar de andere kant van het meer, waar jullie ons zullen opwachten." Twee figuren bleken inderdaad niet te kunnen zwemmen. "En waarom moesten wij dan meehelpen vlotten bouwen?" huilden ze erop los. "Omdat dit een teambuildingsweekend is! En in team, T-E-A-M, zit geen I-K! En omdat iedereen anders zou zeggen dat hij of niet kan zwemmen en dan zouden die vlotten nooit af komen. Hup, in de landrover jullie!" De twee jankzakken dropen met de lachende Tjopa af in de landrover

Inmiddels kwam Dirk-Jan naast me zitten. "Hee, Vogeltjesdans, je weet toch dat ik bij de marine heb gezeten, he?" - Ja, dat weet ik." - "Moet je straks eens opletten op het vlot van Sjaak en Jean-Paul." - "Hoezo?" - "Nou, dat zal je wel zien" gniffelde Dirk-Jan terwijl hij bij Taeke en Marco aanschoof om daar schijnbaar hetzelfde verhaal te vertellen.

Na het eten schoven we de vlotten het water in. Iedereen kreeg natte voeten, er werd flink wat gespetterd, maar goed. Voor eventuele persoonlijke spullen die niet nat mochten worden kregen we een waterdichte emmer met deksel mee. Iedereen kreeg een peddel uitgereikt, de instructeurs namen plaats op enkele vlotten waar de grootste kneuzen zaten en vrolijk begonnen we te ploeteren. Een en ander ontaardde al snel in een spettergevecht met als doel de bemanning van een vijandelijk vlot zo nat mogelijk te maken. Hierop werd echter snel gereageerd door hij die niet meezwemt met de woorden "Mensen, niet spetteren! Wat ik jullie nog niet heb verteld, is dat dit onderdeel een competitie-element heeft. Met andere woorden, het gaat erom wie als eerste bij checkpoint charlie is! Dat is die steiger aan de overkant! En jullie gaat in... NU! Move it move it move it!" Als een waanzinnige begonnen we te peddelen. dat sommigen er beter in zijn dan anderen, bleek wel uit het feit dat wij, zij het langzaam, rechtdoor gingen, maar dat sommige anderen rondjes gingen varen. Zo ook het secretariaat. En in plaats dat men recht op checkpoint charlie af ging, besloten sommigen tot een rechtstreekse aanval op een vooraf zorgvuldig bepaald doel. Zo werden wij benaderd door het vlot waarop Evert zich had geposteerd hetgeen ons een flink nat pak bezorgde. Wij zo en terugspetteren. Dit ging alles prima totdat een kreet om hulp vanaf het water opsteeg. Wat bleek, het vlot waarop Sjaak en Jean-Paul zaten en wat dus schijnbaar door Dirk-Jan was gesaboteerd, was een drum verloren en hing dus schuin met een punt in het water. "Kijk! Een kapitein gaat met zijn schip ten onder!" riep Marco. Ik: Taeke: Dirk-Jan:

Het vlot begon steeds schuiner in het water te staan waardoor er al een kneus in het water was beland. Wanhopig probeerde Sjaak zich aan de omhoog staande punt vast te houden. Hierdoor raakte het vlot echter nog meer in onbalans, waardoor Jean-Paul de grip verloor en langzaam maar zeker ook het water in gleed. Wij lachen. Totdat Jean-paul het ook maar opgaf en zich in het water liet zakken. Hierdoor klapte de omhoog staande punt van het vlot waarop Sjaak zat terug in het water. Waarop sjaak ook alweer zijn grip verloor en hals over kop ook in het water belandde. Twee vlotten met instructeurs waren in de buurt en die hielpen de drenkelingen aan boord. "Is de wedstrijd over?" riep Marco, hetgeen hem een meewarige blik van hij die niet meezwemt opleverde . Na uitgelachen te zijn peddelden we rustig naar checkpoint charlie, waar we werden opgewacht door de inmiddels gearriveerde Tjopa en de twee huilies.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_41706532
meer meer
pi_41706740
het blijft feest daar!
Niks mis mee!
pi_41706752
meeeeeeeeeeeeer
  maandag 11 september 2006 @ 14:52:12 #98
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_41706794
Tering, Veel zin in de volgende Post van vogeltjesdans
ik ben lief :)
  maandag 11 september 2006 @ 14:54:29 #99
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_41706879
enzo
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_41706880
Meesterlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')