Ik heb het naderhand gevraagd en hij vertelde me dat hij een paar knopen had vervangen door knopen die als ze nat werden, los zouden laten.quote:Op maandag 11 september 2006 15:19 schreef jhead23 het volgende:
Geweldig!
Wat hadt Dirk-Jan precies uitgespookt met het vlot?
Dirk Janquote:Op maandag 11 september 2006 15:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb het naderhand gevraagd en hij vertelde me dat hij een paar knopen had vervangen door knopen die als ze nat werden, los zouden laten.
? zijn die er dan?quote:Op maandag 11 september 2006 15:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb het naderhand gevraagd en hij vertelde me dat hij een paar knopen had vervangen door knopen die als ze nat werden, los zouden laten.
Als Dirk-Jan zegt van wel, dan zijn ze er!quote:
100x leuker dan Het Burea van J.J. Voskuil ditquote:Op maandag 11 september 2006 15:56 schreef mitel het volgende:
elke dag een update VD ?
Ik vrees van nietquote:Op maandag 11 september 2006 16:13 schreef ruud_fr het volgende:
VD, denk je dat het mogelijk is dat wij, trouwe volgers van dit topic, een meet kunnen houden in jullie bedrijfskantine?
quote:Op maandag 11 september 2006 16:13 schreef ruud_fr het volgende:
VD, denk je dat het mogelijk is dat wij, trouwe volgers van dit topic, een meet kunnen houden in jullie bedrijfskantine?
idd als DJ het zegt...quote:Op maandag 11 september 2006 15:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als Dirk-Jan zegt van wel, dan zijn ze er!![]()
dan zijn we op zn minst toch wel uitgenodigd op een gezellige borrel bij diana thuis?quote:
Ja, leukquote:Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef Dibbl het volgende:
[..]
dan zijn we op zn minst toch wel uitgenodigd op een gezellige borrel bij diana thuis?
En de aanleiding van al dit leuksquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:39 schreef TweeQ het volgende:
op Sjaak! Die is zo herkenbaar
De dames van het secretariaat hebben met het koffiekarretje in de serverruimte huisgehouden. VD is nu al 2 dagen bezig de resten van wat ooit servers waren bij elkaar te zoeken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:03 schreef Ricard0j het volgende:
Dirk-Jan of Chili heeft de pc van VD onklaar gemaakt?![]()
" back" is gezien de postfrequenty een wat ruim begripquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef Etcetera het volgende:
TVPdacht dat het was afgestorven, maar VD is back
heerlijk vermaak dit
Dat hoort nu eenmaal zoquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:14 schreef LKEN het volgende:
Tof verhaal enzo; alleen waarom staat dit in Klaagbaak??
Hij is nog aan het schrijven over wat er 2 week geleden tijdens het ardennen weekend gebeurde.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:53 schreef Boondock_Saint het volgende:
Kinders, kinders, er moet wel wat gebeuren wil VD het kunnen opschrijven he!
Hij update alleen op maandag, de rest van de week is hij ziekquote:Op woensdag 13 september 2006 08:02 schreef Dibbl het volgende:
tis zeker nog te vroeg voor ambtenaren?
Ah, een nieuwe Kortjakje?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:25 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Hij update alleen op maandag, de rest van de week is hij ziek![]()
Altijd is VDtje ziekquote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:45 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Altijd is VDtje ziek
midden in de week maar maandag niet.
Maandag is het altijd raak
met een update over Sjaak.
Altijd is VDtje ziek
midden in de week maar maandag niet.
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:45 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Altijd is VDtje ziek