quote:Op zondag 10 september 2006 11:32 schreef escape_nl het volgende:
server vullen, anders staat ie weer een weekend leeg
Ja en vanaf nu zal hij wel beter gevuld blijven, nu hebben toch geen servercrashes meer?quote:Op zondag 10 september 2006 13:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
gisteren heeft ie vanaf 11:00 vol gezeten
![]()
Ah menquote:Op zondag 10 september 2006 11:47 schreef Mr_Baus het volgende:
en katers zijn voor Ho.. euh Huilies!
quote:Op zondag 10 september 2006 14:31 schreef jpjedi het volgende:
Was weer supergezellig..Leuk dat jullie er waren en speciaal dank aan ons meet-groentjes:Annemarie & ijsmuts en aan de special surprice guests: Kevin & Veer.![]()
Frankie hier liggen nog balletjes..![]()
Ja man! Katerman, katerman, geef me eens wat water man!quote:Op zondag 10 september 2006 14:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ah menecht een kater waar je eng van wordt
Zoveel gezopen gisteren, nu lekker in bed liggen F1 kijken en voetbal luisteren
De meet gaat hier gewoon door, Katerman is op bezoek
Wel gezelligBBQen was echt leuk!
Met z'n 2'en?! Jij en katerman!?quote:Op zondag 10 september 2006 14:51 schreef IJsmuts het volgende:
net thuis, heren en dames bedankt voor de kater! gezellig hoor zo met zn tweeen in de auto!![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 16:50 schreef UnleashMitch het volgende:
I'm Rick James bitch
Vijf punten achter op JorritOp naar de volgende ronde !
Graag! .. maar zoals jullie hebben ervaren kan het goed zijn dat ik steeds connection lost hebquote:Op zondag 10 september 2006 18:30 schreef UnleashMitch het volgende:
NegrodamusEcht te flauw dit
en die slow motion scene was ook geniaal
Wie doet er morgen mee met POE2 of infantry only ?
respect?quote:Op zondag 10 september 2006 17:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik krijg nu echt major respect van Pascal, big up FJD:
Zo meteen gaat de fles Rose open
Heb je later op de avond op de 23ste ook al verplichtingen? Na 00:00 uur bedoel ik eigenlijk .. dus eigenlijk op de 24ste alweer? Het schijnt dat Jafar ook dan nog even komt kijken in Prinsenbeek. Wij komen rond die tijd weer aan hier en er zullen weer een aantal mensen hier de nacht doorbrengen. We hebben geen idee wie allemaal en of we niet helemaal gaar zijn van de lange dag maar misschien dat iedereen toch nog zin heeft in een paar biertjes en wat na kletsen!quote:Op zondag 10 september 2006 19:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
respect?blijkt maar weer dat je gisteren niet echt door gezopen hebt
![]()
net wakker, heerlijk geslapen en katerman is weer weg@ lies, ik kom dat prachtige liedje wel een keertje ophalen
vond het ook erg gezellig gister, echt lache om iedereen live te zien, kijk nu al uit naar de volgende meet, echt jammer dat ik de 23e niet kan
![]()
heb ik gezegd dat ik dat liedje van katerman wil, kan ik me niks van herinnerenquote:
hee Muts! Je schreef toch: @ lies, ik kom dat prachtige liedje wel een keertje ophalen ??? Kom es online joh!quote:Op zondag 10 september 2006 22:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb ik gezegd dat ik dat liedje van katerman wil, kan ik me niks van herinnerenwas zeker dronken
![]()
ennuh, ik ga de 23ste midden in de nacht niet naar prinsenbeek crossen hoor, er zal vast wel een napraat meet komen ofzo, kom ik dan wel naar jullie heroische verhalen luisteren(en heul veul bier zoepen)
net dus tzameti gezien, echt goede film hoor. regiedebuut van babluani en in zwart wit geschoten. op een gegeven moment komt er een lekker bizarre draai in en absoluut geen hollywood eind![]()
ik!quote:Op zondag 10 september 2006 18:30 schreef UnleashMitch het volgende:
NegrodamusEcht te flauw dit
en die slow motion scene was ook geniaal
Wie doet er morgen mee met POE2 of infantry only ?
helaas kunnen veer en ik niet mee naar prinsenbeekquote:Op zondag 10 september 2006 19:29 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Heb je later op de avond op de 23ste ook al verplichtingen? Na 00:00 uur bedoel ik eigenlijk .. dus eigenlijk op de 24ste alweer? Het schijnt dat Jafar ook dan nog even komt kijken in Prinsenbeek. Wij komen rond die tijd weer aan hier en er zullen weer een aantal mensen hier de nacht doorbrengen. We hebben geen idee wie allemaal en of we niet helemaal gaar zijn van de lange dag maar misschien dat iedereen toch nog zin heeft in een paar biertjes en wat na kletsen!![]()
En dat liedje op halen .. weet je zeker dat je niet de hele cd wilt?!incl JOEHOEE ???
Ja wissik eigenlijk al jaquote:Op zondag 10 september 2006 22:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik!
Ik ! Ik!
Negrodamus
je bent er blij mee zo te zien!
[..]
helaas kunnen veer en ik niet mee naar prinsenbeekna het airsoften aangezien mn paps jarig is (50)
jaoh! hak da nie gezecht danquote:Op zondag 10 september 2006 23:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja wissik eigenlijk al jaWas hij nog blij met de uitnodigingen?!
ik was de vrouw van mn baas aant neukenquote:Op maandag 11 september 2006 09:09 schreef BattleLies het volgende:
Tis vandaag 11 September ... wat deed JIJ op het moment dat de vliegtuigen 5 jaar geleden in de torens vlogen??
met of zonder 1.4 patch?quote:Op maandag 11 september 2006 09:50 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb een probleem. Als ik BF 2 opstart dan gaat die meteen weer naar Windows, ik snap er niks van!
heb ik ook, heb je zeker tijdens het patchen een melding gekregen van patchen mislukt??quote:Op maandag 11 september 2006 09:50 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb een probleem. Als ik BF 2 opstart dan gaat die meteen weer naar Windows, ik snap er niks van!
Werken...quote:Op maandag 11 september 2006 09:09 schreef BattleLies het volgende:
Zo jongens! Tis weer maandagochtend! Iedereen zit weer op z'n werk...
Mensen zoals Frank hebben eindelijk weer tijd om op Fok te posten, dus DOE DAT DAN OOk
Tis vandaag 11 September ... wat deed JIJ op het moment dat de vliegtuigen 5 jaar geleden in de torens vlogen??
Eerst wel, maar nu is het wel wel gelukt.quote:Op maandag 11 september 2006 09:52 schreef drbravo het volgende:
[..]
heb ik ook, heb je zeker tijdens het patchen een melding gekregen van patchen mislukt??
hoe ben jij van dat patchen mislukt afgekomen??? heb het ook en heb al een paar keer bf2 opnieuw geinstallleerd en verschillende patches maar steeds hetzelfde weet jij misschien een oplossing??quote:Op maandag 11 september 2006 10:00 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Eerst wel, maar nu is het wel wel gelukt.
Wat kan ik doen?
Ik heb hem uiteindelijk bij Gamershell gedownload en die deed het wel.quote:Op maandag 11 september 2006 10:03 schreef drbravo het volgende:
[..]
hoe ben jij van dat patchen mislukt afgekomen??? heb het ook en heb al een paar keer bf2 opnieuw geinstallleerd en verschillende patches maar steeds hetzelfde weet jij misschien een oplossing??
Hoe doe je dat?quote:en misschien kan je je bf2 cache opschonen staan bij my documents
die van gamershell kreeg ik niet eens gedownload zal het vanmiddag nog wel is proberen,quote:Op maandag 11 september 2006 10:10 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik heb hem uiteindelijk bij Gamershell gedownload en die deed het wel.
[..]
Hoe doe je dat?
dan weet ik het ook niet meer ben ook niet zon computer nerdquote:Op maandag 11 september 2006 10:19 schreef Badabingea het volgende:
Ik krijg 3 seconde zwart beeld en dan ben ik weer in Windows, iemand?
he nerd, vanavond poe, maar ik moet ook nog patchen, is dat nodig voor poe? (vast wel) en ik heb de incremental van ursel, is die ok? of zal ik ff een full patch ergens vandaan rukken?quote:Op maandag 11 september 2006 10:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Complete re-install en dan de full patch in 1x er overheen mikken ?
Wat je zegt ben je zelfquote:Op maandag 11 september 2006 10:24 schreef IJsmuts het volgende:
he nerd, vanavond poe, maar ik moet ook nog patchen, is dat nodig voor poe? (vast wel) en ik heb de incremental van ursel, is die ok? of zal ik ff een full patch ergens vandaan rukken?
pak de full en niet de incremental want die doet het vaak niet goed!!!quote:Op maandag 11 september 2006 10:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
he nerd, vanavond poe, maar ik moet ook nog patchen, is dat nodig voor poe? (vast wel) en ik heb de incremental van ursel, is die ok? of zal ik ff een full patch ergens vandaan rukken?
nou ik ga eerst de incremental pakken, dan kijk ik wel weer ff verder!quote:Op maandag 11 september 2006 10:27 schreef drbravo het volgende:
[..]
pak de full en niet de incremental want die doet het vaak niet goed!!!
hij zie het ja zondag , hij moets eerst nog werken bij marktzicht cafe dat in de buurt ligt en daarna was hij nog ff gegaan zei diequote:Op maandag 11 september 2006 10:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou ik ga eerst de incremental pakken, dan kijk ik wel weer ff verder!
tinus was er ook nog zaterdag nacht, hebben we samen met ferdi nog bier zitten tanken!![]()
Heeft bf2 het ooit gedaan op die pc??quote:Op maandag 11 september 2006 10:19 schreef Badabingea het volgende:
Ja.quote:Op maandag 11 september 2006 10:44 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Heeft bf2 het ooit gedaan op die pc??
ik ook. het is nu helemaal vreemd als je bij dat gat heb gestaanquote:Op maandag 11 september 2006 09:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik was thuis op 11-9-2001 en zag het Live op TV gebeurenAlthans het 2de vliegtuig dat in het WTC vloog.
Tanken als mallotenquote:Op maandag 11 september 2006 10:32 schreef IJsmuts het volgende:
tinus was er ook nog zaterdag nacht, hebben we samen met ferdi nog bier zitten tanken!![]()
mmm lijkt me heerlijk schatquote:Op maandag 11 september 2006 10:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tanken als mallotenMan wat was ik brak
Nog een vodka'tje Ijsmuts ?
Ik zat achter mijn pc en had toevallig CNN aanstaan ... ik heb dus alles vanaf het allereerste nieuws gevolgd .. man man .. ik was echt helemaal perplex ...quote:Op maandag 11 september 2006 10:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoi, wat deet deed jij eigenlijk op 9/11?![]()
Succesquote:Op maandag 11 september 2006 10:57 schreef BattleLies het volgende:
Ik ga nu snel naar leiden .,... gesprek voeren met mijn baas ... spannend!
ik was op vakantie in spanje met mn oudersquote:Op maandag 11 september 2006 09:09 schreef BattleLies het volgende:
Zo jongens! Tis weer maandagochtend! Iedereen zit weer op z'n werk...
Mensen zoals Frank hebben eindelijk weer tijd om op Fok te posten, dus DOE DAT DAN OOk
quote:Op maandag 11 september 2006 10:19 schreef Badabingea het volgende:
nieuwe versie downen...quote:Op maandag 11 september 2006 11:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waarom kom ik niet meer in BF2CC? Er staat opeens unable to connect to: <IP:Port>
Ja ben gekke henkie niet. Heb sinds patch 1.4 al 2x de nieuwe bf2cc gedownload. Blijf bezig. Gister deed hij het nog gewoon.quote:
Probeer maar!quote:Op maandag 11 september 2006 11:18 schreef Badabingea het volgende:
Zal ik hem anders even uninstallen en dan opnieuw installen en dan maar ff patchen?
lijkt me voor nu het beste om te doenquote:Op maandag 11 september 2006 11:18 schreef Badabingea het volgende:
Zal ik hem anders even uninstallen en dan opnieuw installen en dan maar ff patchen?
O, ja die had je al, my bad...quote:Op maandag 11 september 2006 11:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja ben gekke henkie niet. Heb sinds patch 1.4 al 2x de nieuwe bf2cc gedownload. Blijf bezig. Gister deed hij het nog gewoon.
Doe ook even de drivers van je videoplank updaten!quote:Op maandag 11 september 2006 11:18 schreef Badabingea het volgende:
egg-bird!quote:Op maandag 11 september 2006 12:20 schreef egg-bird het volgende:
hey goedendag allemaal... damn JP wat heb je in die overige dagen dat je daar vast zat gedaan dan? je hoort soms ook wel van die verhalen dat je dan op t vliegveld moet blijven..
heyquote:
Juist meer mensen moeten het kijken!quote:Op maandag 11 september 2006 12:30 schreef Sickert het volgende:
chapelle kijken samen met Ferdi tegelijkop msn atellen en tegelijk beginnen
Een schrale troost maar ik ben ook aan het werkquote:Op maandag 11 september 2006 13:11 schreef staticdata het volgende:
ook weer aan het werk, ik zou liever nog een weekje thuis zijn.
denk dat iedereen dan wel heeftquote:Op maandag 11 september 2006 13:19 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Een schrale troost maar ik ben ook aan het werk(en zou ook liever een week of wat thuis zijn)
quote:Op maandag 11 september 2006 13:21 schreef egg-bird het volgende:
[..]
denk dat iedereen dan wel heeft![]()
ja oke te lang thuis zitten is ook niet wat. op een gegeven moment ga je je stierlijk vervelen, en alleen achter de comp zitten is ook niet wat.quote:Op maandag 11 september 2006 13:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik word het thuiszitten nu zat!
quote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Koefnoen
De Irwin persiflageDe broer van Steve deden ze na
Echt geniaal
verder heel veel On Ice, Baantje On Ice (Laat het lijk maar liggen, dat hoeft denk ik niet naar de vriescel. Kom gaan we naar Louitje), Chirurgenwerk On Ice, JP Balkenende On Ice, Willibrord On Ice.
Volgende week: Poolse Vrouwen
al met admin code geprobeerd ipv je eigen? misschien doordat het fok up is zoals escape zei dat je profile is verwijderdquote:Op maandag 11 september 2006 13:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
En ik snap nog niet waarom ik niet ingelogd kom, meer mensen last?
Bij mij draait het niet eens zonder cd?? is dat niet het probleem?quote:Op maandag 11 september 2006 14:36 schreef Badabingea het volgende:
Ik baal ervan dat ik hem opnieuw moet installen
Ben me cd kwijt
Whaha, heb een ander soort versie ben ik bangquote:Op maandag 11 september 2006 14:48 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Bij mij draait het niet eens zonder cd?? is dat niet het probleem?
Dan mag je ook niet klagen!quote:Op maandag 11 september 2006 14:49 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Whaha, heb een ander soort versie ben ik bang
te fucking grappig ik ging echt zo stukquote:Op maandag 11 september 2006 14:40 schreef UnleashMitch het volgende:
"I'm facing completely wild and dangerous animals" en dan een geit een flesje melk voeren, ook met een babypop in z'n armen
Daarna met een doosje maden: "These are the animals Steve is fighting right now"
Wel grof maar ik kan er wel om lachen
Gisteravond had ik ook nergens last van tot nu toe..quote:Op maandag 11 september 2006 15:07 schreef staticdata het volgende:
ik had nergens last van, maar heb het na vrijdag niet echt meer bekeken.
Overdracht voltooidquote:Op maandag 11 september 2006 14:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
te fucking grappig ik ging echt zo stuk
klinklare onzinquote:Op maandag 11 september 2006 10:27 schreef drbravo het volgende:
[..]
pak de full en niet de incremental want die doet het vaak niet goed!!!
quote:Op maandag 11 september 2006 13:11 schreef staticdata het volgende:
ook weer aan het werk, ik zou liever nog een weekje thuis zijn.
dan zou ik alleen inco hebben ingehaald qua punten
altijd al geweten dat sickert homo wasquote:Op maandag 11 september 2006 18:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
wtf jij wilt dood?
beetje mijn gf vergelijklen met ispy
Ja! Ze post alleen een smilie en zegt verder niks .Deed i-spy24 op een gegeven moment ook dus is ze I-spy24 Nr. 2quote:Op maandag 11 september 2006 18:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
wtf jij wilt dood?
beetje mijn gf vergelijklen met ispy
oke sorry zal t nooit meer doen hoorquote:Op maandag 11 september 2006 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja! Ze post alleen een smilie en zegt verder niks .Deed i-spy24 op een gegeven moment ook dus is ze I-spy24 Nr. 2![]()
quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja! Ze post alleen een smilie en zegt verder niks .Deed i-spy24 op een gegeven moment ook dus is ze I-spy24 Nr. 2![]()
vraag je vriendje es of hij je leert quoten!quote:Op maandag 11 september 2006 18:56 schreef Veerie het volgende:
[quote]Op maandag 11 september 2006 18:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij hebt mij ge-fifa-pwnd![]()
ja dat klopt ik was gewoon ook heel erg goed
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 18:55 schreef Veerie het volgende:
[..]
oke sorry zal t nooit meer doen hoor![]()
![]()
Jorrit zegt:quote:Op maandag 11 september 2006 19:04 schreef Incolumis het volgende:
Frank / Incolumis | Uncle Frank | zegt (19:03):
homoooooooooo
Jorrit zegt (19:04):
JOEHOE
Frank / Incolumis | Uncle Frank | zegt (19:04):
nog geneukt?
Frank / Incolumis | Uncle Frank | zegt (19:05):
nog kinderen lastig gevallen?
Jorrit zegt (19:05):
Okee het was niet zo super
Frank / Incolumis | Uncle Frank | zegt (19:05):
Jorrit zegt (19:05):
Nee die komen niet binnen in de nachtclub
Ja dan heb je een kutvakantie.quote:Frank zegt:
Ben je Elisha Cuthbert nog tegen gekomen?
Jorrit zegt:
nee helaas niet
welke zender??quote:Op maandag 11 september 2006 19:02 schreef jpjedi het volgende:
Welkom terug Jorrit!!!![]()
@allen:
vanavond die reportage op TV van 9/11 over de brandweermensen in de toren, gemaakt door een franse cameraploeg.![]()
SBS6 luie ventquote:Op maandag 11 september 2006 19:09 schreef drbravo het volgende:
[..]
welke zender??
btw welkom terug jorrit!!![]()
Neh moet eerst nog GTA: San Andreas op 100% uitspelen en daar gaat veel tijd inzitten. Ben nu op 71%quote:Op maandag 11 september 2006 19:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vanavond POE joh flikker, kom ook es knallen!![]()
ow, van wie moet datquote:Op maandag 11 september 2006 19:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neh moet eerst nog GTA: San Andreas op 100% uitspelen en daar gaat veel tijd inzitten. Ben nu op 71%
he bravootje, ik heb net de incremental geinstalleerd en het loopt als een tiet! ga gewoon alles ff eraf gooien en opnieuw installeren!quote:Op maandag 11 september 2006 19:12 schreef drbravo het volgende:
[..]
ow oke dan he en welke taal wordt er gesproken, en wie zijn de hoofdpersonene??![]()
doen we zo vaak !quote:Op maandag 11 september 2006 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
wel ff deo gebruiken he! anders............quote:Op maandag 11 september 2006 19:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
doen we zo vaak !
dit vergeef ik je niet hiervoor krijg je de 23e een hoop narigheid![]()
ja zal in het weekend wel ff kijke ben nu best druk, maar waarom heb ik altijd problemen met patches???quote:Op maandag 11 september 2006 19:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
he bravootje, ik heb net de incremental geinstalleerd en het loopt als een tiet! ga gewoon alles ff eraf gooien en opnieuw installeren!
alst nog niet werkt
Van mezelfquote:
http://messenger.msn.nlquote:Op maandag 11 september 2006 19:13 schreef IJsmuts het volgende:
he ik zit weer achter mn eigen computer en daar heb ik geen msn![]()
wees ook eens behulpzaam tegen mij frankieboy en zeg ik hoe ik daar aan kom![]()
xxx andre de n00b
mmm ja heb hem al draaien, alleen nu praat niemand met mequote:Op maandag 11 september 2006 19:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Van mezelf
[..]
http://messenger.msn.nl
oh dan ga ik je ff aanspreken, zou je dan ff al die fok smilies willen posten, kan ik ze weer opslaanquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 19:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
oh dan ga ik je ff aanspreken, zou je dan ff al die fok smilies willen posten, kan ik ze weer opslaan
de crossairs van de tanks zijn niet goed zei domo in het vorige topic.quote:Op maandag 11 september 2006 20:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou nou, slechte ervaringen mee?
heb je die SATA kabel wel in je reet geplugged? anders gaat het natuurlijk niet werken dommie!quote:Op maandag 11 september 2006 20:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Schrijf mij maar af voor vanavond
Of m'n SATA aansluitingen zijn kapot of m'n SATA HDs zijn kapot. Ik draai nu op een gevonden IDE HD waardoor ik straks hopelijk m'n HDs kan repareren maar op dit moment weinig hoop.
Windows Checkdisk vond al wat problemen maar kon die weer niet oplossen
ai, splinternieuwe raptor naar zn moerquote:Op maandag 11 september 2006 20:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Ja lach maar
Die ene SATA schijf kan me weinig schelen, 80gb daar lig ik niet wakker van. Die andere is m'n twee weken oude RaptorNou ja misschien gaat het nog werken straks
Slechte combinatie, Ferdi en PC'squote:Op maandag 11 september 2006 20:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Schrijf mij maar af voor vanavond
Of m'n SATA aansluitingen zijn kapot of m'n SATA HDs zijn kapot. Ik draai nu op een gevonden IDE HD waardoor ik straks hopelijk m'n HDs kan repareren maar op dit moment weinig hoop.
Windows Checkdisk vond al wat problemen maar kon die weer niet oplossen
Kweenie wat dat kreng tegen me heeft. Zal het ook wel weer zelf gedaan hebben met m'n poging m'n CPU te overclocken maar goed dan nog. Als ik dat te ver zou doordrukken dan zou het systeem gewoon instabiel moeten worden of niet meer willen booten. Het zou niets moeten slopen en zo extreem was de overclock nou ook weer niet...quote:Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Slechte combinatie, Ferdi en PC's
dan moeten EA/dice nog heel veel eraan sleutelen voor ik t koopquote:Op maandag 11 september 2006 20:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
de crossairs van de tanks zijn niet goed zei domo in het vorige topic.
ook infantry only is
hey domo hoe vind jij bf2142? ik zie dat je dat regelmatig speelt. laat ik het zo vragen. ben je een potentiele koper?
quote:Op maandag 11 september 2006 20:31 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
dan moeten EA/dice nog heel veel eraan sleutelen voor ik t koop
En kindercola voor mijquote:Op maandag 11 september 2006 21:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Newbees moeten tegenwoordig eerst drie rondjes bier halen voor de voltallige clanNieuwe regel
ik zat op school en toen ik thuis kwam kreeg ik het te zien.quote:Op maandag 11 september 2006 09:09 schreef BattleLies het volgende:
ja doooei. al mijn geld zit al in de pcquote:Op maandag 11 september 2006 21:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Newbees moeten tegenwoordig eerst drie rondjes bier halen voor de voltallige clanNieuwe regel
Ach join the club.. Lies heeft via marktplaats een gelaatsmasker gekocht.quote:Op maandag 11 september 2006 21:34 schreef Razorback het volgende:
Met dat airsoften is het verstandig zo heel masker te bestellen of zou een simpele veiligheids bril genoeg zijn.
Kheb namelijk zo gevoel dat een verdwaald plastic bolletje op je gezicht best wel gevoelig is
Niet dat ik zo watje ben hoor
hoe zuur is dat dan....quote:Op maandag 11 september 2006 22:44 schreef UnleashMitch het volgende:![]()
(lees: zwaai zwaai) Raptor
Schrijfleesfout betekent einde schijfNou dan gaat ie terug naar WD voor de garantie
Dus ook Ijsmuts is kut??quote:Op maandag 11 september 2006 22:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoe zuur is dat dan....
net ook superkut BF2 gespeeld, heb de laatste tijd/maanden echt alleen maar lag. kut tiefus tering lag, wordt er helemaal gek van. kut spel, kut verbinding alles kut![]()
Ik had je vantevoren wel kunnen vertellen dat je zo'n Raptor schrijf niet moet kopenquote:Op maandag 11 september 2006 22:44 schreef UnleashMitch het volgende:![]()
(lees: zwaai zwaai) Raptor
Schrijfleesfout betekent einde schijfNou dan gaat ie terug naar WD voor de garantie
quote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik had je vantevoren wel kunnen vertellen dat je zo'n Raptor schrijf niet moet kopenKoop gewoon een schrijf van de nieuwe Seagate lijn.
kijk nou wat er met kiki gebeurd als je er een sata kabel in pluggedquote:Op maandag 11 september 2006 23:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
![]()
Die Raptor schijf pwned echt keihard![]()
Stop eens een Raptor in je PC en constateer dat het echt ontzettend veel uitmaakt. Als ik zie hoe traag m'n PC nu is op een oude IDE schijf dan is het toch erg duidelijk dat het veel uitmaaktquote:Op maandag 11 september 2006 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou! WD was ooit goed maar tegenwoordig
Ik heb dat ik als ik een server join, maar heb geen zin ernaar te kijken...quote:Op maandag 11 september 2006 09:50 schreef Badabingea het volgende:
wat is er mis met raptors?quote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik had je vantevoren wel kunnen vertellen dat je zo'n Raptor schrijf niet moet kopenKoop gewoon een schrijf van de nieuwe Seagate lijn.
right en dat baseer je op?quote:Op maandag 11 september 2006 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou! WD was ooit goed maar tegenwoordig
quote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk weten die miljoenen mensen niets van de Cheetah's van Seagate af.. En zo zijn er nog wel betere schijfen. Raptors zijn echter wat algemener, ze zijn zeker niet slecht..maar ook niet de top.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
miljoenen mensen zijn lirisch over raptors
en jij zegt dan dat het niks is
heb je dat gezeik op de canadese fok gelezen, of heb ik wat gemistquote:
Dingen zijn SCSI en op veel vlakken niet eens zoveel sneller dan Raptors daarnaast zijn ze veel duurder en maken ze meer herrie.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:46 schreef Mr_Baus het volgende:
Maar waarschijnlijk weten die miljoenen mensen niets van de Cheetah's van Seagate af.. En zo zijn er nog wel betere schijfen. Raptors zijn echter wat algemener, ze zijn zeker niet slecht..maar ook niet de top.
Ferdi maait het gras al voor mijn voeten weg en Domo zal ook nog wel een fijne gedetailleerde uitleg posten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk weten die miljoenen mensen niets van de Cheetah's van Seagate af.. En zo zijn er nog wel betere schijfen. Raptors zijn echter wat algemener, ze zijn zeker niet slecht..maar ook niet de top.
Zo eindelijk mijn avatar als Tattoo op mijn armquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:15 schreef egg-bird het volgende:
vanmiddag afspraak maken voor nieuwe tattoo
Tattoo'squote:Op dinsdag 12 september 2006 08:15 schreef egg-bird het volgende:
goedemorgen allemaal.
ben nu al benieuwd naar t nog te komen airsoft filmpje...
vanmiddag afspraak maken voor nieuwe tattoo
ik vind een tattoo wel ok hoor, en dat topique is zoquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:51 schreef egg-bird het volgende:
@ morph. dat kun je vinden. ik vind t mooi...@
kijk ook ff wat voor figuur dat ding laat zetten, die ziet er echt niet gezond uit. (letterlijk en figuurlijk)
Maar je wil ook nooit te hard rijden!quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tattoo'sAls ik iets nooit zou willen is dat het wel, wat een zelfverminking vindt ik dat...
ja heb ik gedaan. och de taatoo is wel leuk maar zou m zelf nooit zettenquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik vind een tattoo wel ok hoor, en dat topique is zo, moet je es al die foto's bekijken die er in staan
![]()
Waar is het verband?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:03 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Maar je wil ook nooit te hard rijden!
Ik heb nu 320gb en alles staat volquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:07 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www23.tomshardware.com/storage.html
Vooral op I/O tijden blijft de Raptor kont schoppen.
Dan blijft de vraag, koop je liever de 300gb met minder performance of een 36gb met meer performance ? Ik heb een IDE van 120gb waarvan ik meer dan helft zonder blikken of blozen weg kan gooien omdat ik het toch nooit kijk of speel. Wat moet iemand in godsnaam met 300gb ? Geef mij de performance dan maar
vergeet je pr0n niet!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb nu 320gb en alles staat vol
Alleen al het installeren van games kost enorm veel schijfruimte.... dan heb je nog al je applicaties en de setups daarvan, muziek, downloads....dan gaat het snel bij mij hoor.
quote:
Dat je overal heel stellig commentaar op hebt maar vervolgens wel een bekeuring voor te hard rijden krijgtquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]heb ik niet meer, had schijfruimte nodig voor andere dingen.
Ik geef m'n mening, mag ik?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:19 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat je overal heel stellig commentaar op hebt maar vervolgens wel een bekeuring voor te hard rijden krijgt![]()
Dat jij het verband niet ziet!!!!
Ik heb m'n 80gb SATA nog nooit volgekregen met installatiequote:Op dinsdag 12 september 2006 09:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb nu 320gb en alles staat vol
Alleen al het installeren van games kost enorm veel schijfruimte.... dan heb je nog al je applicaties en de setups daarvan, muziek, downloads....dan gaat het snel bij mij hoor.
morph doet niet aan gay pr0nquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:22 schreef egg-bird het volgende:
[..]
leen m dan wat van je eigen pr0n![]()
Je doet best maar Frankie!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik geef m'n mening, mag ik?
Jullie eigen forum is weer veel actiever dan die van onsquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:22 schreef JumperJack het volgende:
owkee. dit is dus toch echt anders vergeleken met het Fok! trackmania nations topic. daar zitten we al 4 weken in hetzelfde topic...![]()
![]()
was even vergeten wat voor 'theekransje' dit was![]()
![]()
ahumquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Jullie eigen forum is weer veel actiever dan die van onsDaarnaast moet je niet vergeten dat wij ook bij elkaar zitten omdat we het zo gezellig met elkaar hebben. Niet voor niets zijn al onze meetings een doorslaand succes
Prinsenbeek pwnge
Kortom, een theekransje jaen dan zijn we niet eens Amsterdammers
Dan begrijp je me volledig verkeerdquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:24 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Je doet best maar Frankie!
Maar naar mijn idee zijk je gewoon alles af!
In je hart ben jij toch ook een echte Rotterdammer ? of op z'n minst een Prinsenbekenaarquote:
Muziek luister ik dagelijks. Maar het klopt wel dat ik veel downloads later weer weggooi jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb m'n 80gb SATA nog nooit volgekregen met installatie![]()
En eerlijk; hoeveel van die spellen speel je nog minimaal elke maand ? hoeveel muziek luister je nog elke twee maanden ? hoeveel van je downloads heb je uberhaupt gebruikt ?
Ach ik heb altijd van die periodes. Het ene moment plemp ik alles vol voor de heb en het volgende moment flikker ik weer een hoop weg omdat ik het toch niet gebruik
Goed, nog een uurtje dan functioneert m'n HD weer en dan kan ik me bezig houden met dingen die ik al een tijdje had moeten doen, eindelijk pfff.
hier zit een rotterdammer die niet meer in rotterdam woontquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
In je hart ben jij toch ook een echte Rotterdammer ? of op z'n minst een Prinsenbekenaar
lekker belangrijk. ieder heeft zn mening en psersoonlijk vind ik t allemaal best...quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:26 schreef RudyCarell het volgende:
mogguh
Maar ook al je muziek ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Muziek luister ik dagelijks. Maar het klopt wel dat ik veel downloads later weer weggooi jaGames speel ik ook niet allemaal
Ach ben blij dat ik 320gb heb, HD's kosten bijna niks meer tegenwoordig...
wil je de album top 1000 van veronica?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar ook al je muziek ?
Als ik heel selectief zou moeten zijn dan zou ik met 20 albums 90% van m'n luistergedrag af kunnen dekken. Terwijl ik er dik 200 op heb staan ofzo.
Nouja ik heb bijna geen complete albums op m'n PC staan, die koop ik. Ik heb 1600 losse nummers en die luister ik met de shuffle dagelijks via Winampquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar ook al je muziek ?
Als ik heel selectief zou moeten zijn dan zou ik met 20 albums 90% van m'n luistergedrag af kunnen dekken. Terwijl ik er dik 200 op heb staan ofzo.
Winamp.. BOE!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nouja ik heb bijna geen complete albums op m'n PC staan, die koop ik. Ik heb 1600 losse nummers en die luister ik met de shuffle dagelijks via WinampNiet allemaal natuurlijk
Radio Veronicaquote:
Ben het 100% met je eens. Staat hier ook aan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Radio Veronica![]()
Geniale zenderVoor mij ook een reden om minder muziek te luisteren. De reden dat ik weinig radio luisterde was omdat er geen fuck aan was. Nu wel
q-music, rebeccaFM en arrow of die classic rock zenders vallen bij mij ook altijd wel goed. veronica ook zeker weten!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Radio Veronica![]()
Geniale zenderVoor mij ook een reden om minder muziek te luisteren. De reden dat ik weinig radio luisterde was omdat er geen fuck aan was. Nu wel
quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:24 schreef -chiel- het volgende:
Maar naar mijn idee zijk zeik je gewoon alles af!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben het 100% met je eens. Staat hier ook aan.
Ik heb om en nabij de 500 gig volstaan. Heb denk 50 over..quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb m'n 80gb SATA nog nooit volgekregen met installatie![]()
En eerlijk; hoeveel van die spellen speel je nog minimaal elke maand ? hoeveel muziek luister je nog elke twee maanden ? hoeveel van je downloads heb je uberhaupt gebruikt ?
Ach ik heb altijd van die periodes. Het ene moment plemp ik alles vol voor de heb en het volgende moment flikker ik weer een hoop weg omdat ik het toch niet gebruik
Goed, nog een uurtje dan functioneert m'n HD weer en dan kan ik me bezig houden met dingen die ik al een tijdje had moeten doen, eindelijk pfff.
Ik dacht toen ik dat las: laat ik dat "zijk" nou maar niet gaan verbeterenquote:
Je vergeet Fresh FMquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:42 schreef egg-bird het volgende:
[..]
q-music, rebeccaFM en arrow of die classic rock zenders vallen bij mij ook altijd wel goed. veronica ook zeker weten!
Ik had het gelijk al veranderdquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik dat las: laat ik dat "zijk" nou maar niet gaan verbeteren
go lies go lies go liesquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:07 schreef BattleLies het volgende:
nog 5 deadlines te gaan voor mijn vakantie ....
Caz vond ik weinig aan, maar dat kan mede-veroorzaakt zijn door die ***-reclame.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:17 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ken ik eerlijk gezegd niet. dat Caz schijnt ook wel leuk te zijn...
ja kijk ik woon in enschede. denk niet dat we dat hier dan goed kunnen ontvangen...quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Caz vond ik weinig aan, maar dat kan mede-veroorzaakt zijn door die ***-reclame.
Fresh FM is voornamelijk randstad/Den haag. Op zich aardig bereik wel in de randstad. Hier zit dit op 95.7
fresh rulez wel ja...quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Caz vond ik weinig aan, maar dat kan mede-veroorzaakt zijn door die ***-reclame.
Fresh FM is voornamelijk randstad/Den haag. Op zich aardig bereik wel in de randstad. Hier zit dit op 95.7
www.freshfm.nl..quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:35 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ja kijk ik woon in enschede. denk niet dat we dat hier dan goed kunnen ontvangen...
@ lies ....ja toch...
Inderdaad! VERONICA RULES!!!! Niks kan daaraan tippenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:
La maar ik zet wel weer Veronica op
Survivor
Iddquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:
La maar ik zet wel weer Veronica op
Survivor
ik was op msn, de hele avond, maar niemand wou met me pratenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:20 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik d8 trouwens dat je gisterenavond op msn zou komen, zei je althans
nogmaals een kleine oppepper....quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:07 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Inderdaad! VERONICA RULES!!!! Niks kan daaraan tippen
Nog VIER deadlines te gaan .. deze vier zijn pas echt mega veel werk .. nog 2,5 dag om dat klaar te spelen ...
Ik doe vanavond wel weer voor je zorgen hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:28 schreef IJsmuts het volgende:
alleen *veer* heeft gezellig me me gepraat![]()
frank kostte het nogal wat moeite, maar ook mee gechat
kef was een beetje gaar, dus dat ging ook niet van harte...
en JIJ was steeds afwezig!!![]()
Ja afwezig voor buurmeisjes van 12 en mensen die ouwehoeren over niksquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik was op msn, de hele avond, maar niemand wou met me praten![]()
alleen *veer* heeft gezellig me me gepraat![]()
frank kostte het nogal wat moeite, maar ook mee gechat
kef was een beetje gaar, dus dat ging ook niet van harte...
en JIJ was steeds afwezig!!![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:28 schreef egg-bird het volgende:
[..]
nogmaals een kleine oppepper....
Gimme a L, gimme a I, gimme a E, gimme a S gooooOOOOOO![]()
![]()
LIES
![]()
![]()
![]()
`quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:34 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja afwezig voor buurmeisjes van 12 en mensen die ouwehoeren over niksMaar je kan me altijd aanspreken hoor .. afwezig betekent bij mij niet ALTIJD dat ik niet achter de pc zit!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:43 schreef drbravo het volgende:
[..]
`
leuk he zon famillie, moet je nagaan als ze bij je op de camping staan![]()
![]()
hahahaha lag ik lkkr op het water te zonne komme ze eraan gezwomme hopa het water in dus ik dat meisje wijs gemaakt dat er haaien zaten en nog geloven ook he hahaha was cht hilarichs, toen ff langs bas die was op de camping jarig komt ze naar me toe ER ZITTE HELEMAAL GEEN HAAIENquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja af en toe wordt je er wel gek van ja! En als je geen antwoord geeft gaan ze echt lopen spammen he!
Buzzeren en schrijven dat je ze vast niet lief meer vind enz ..![]()
mooi kl0ten,. daar gaat je vakantiequote:Op dinsdag 12 september 2006 11:43 schreef drbravo het volgende:
[..]
`
leuk he zon famillie, moet je nagaan als ze bij je op de camping staan![]()
![]()
we deden toch al geen donder ja savonds nog ff wat mountainbike en voor de rest rondjes rijden was echt overal veel te warm voor, en de auto brengt dan wel lkkr verkoeling, dus om de dag gingen we boodschappen doenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:54 schreef egg-bird het volgende:
[..]
mooi kl0ten,. daar gaat je vakantie
we zaten in de buurt van Olpe in duitsland, topsnelheid van 60km/h das is echt levensgevaarlijk zonder bescherming en ik had geen bescherming bijquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:58 schreef egg-bird het volgende:
dat scheelt natuurlijk weer... mountainbiken ja? vet... waar?
Tis een heel lief meisjequote:Op dinsdag 12 september 2006 11:54 schreef drbravo het volgende:
[..]
hahahaha lag ik lkkr op het water te zonne komme ze eraan gezwomme hopa het water in dus ik dat meisje wijs gemaakt dat er haaien zaten en nog geloven ook he hahaha was cht hilarichs, toen ff langs bas die was op de camping jarig komt ze naar me toe ER ZITTE HELEMAAL GEEN HAAIENecht iedereen in een deuk ze gelooft echt alles
inderdaadquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:04 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Tis een heel lief meisjemaar echt nog een kind
ik ben vanavond niet in mn hok, dus iig geen game pc ter beschikkingquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik doe vanavond wel weer voor je zorgen hoor
Vanavond weer infan only of POE2 ? Ik beloof dat ik nu van m'n PC af zal blijven
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Dit is dan weer wel geniale Irwin humor:
http://www.youtube.com/watch?v=-9p6F451MMU
GO LIES!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:56 schreef BattleLies het volgende:
En weer 2 deadlines erbij .. jajaja! Zo wordt tie mooi ...![]()
hahahahaha LOL!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heel veel keer:
GO LIES!GO LIES!
![]()
Ik krijg nog een lachstuip als ik denk aan zaterdagquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik krijg nog een lachstuip als ik denk aan zaterdagBBQ was echt zo geniaal
geld ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Jaja vanavond maak ik het geld over, pauper!![]()
En waar doel je dan precies op?? De HELE bbq? of een speciaal stukkie??quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik krijg nog een lachstuip als ik denk aan zaterdagTijdens de BBQ was echt zo geniaal
geld?? jij hebt al betaald manneke! Althans; dat heeft je meisje gedaan!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Jaja vanavond maak ik het geld over, pauper!![]()
idd FJD, jij hebt wel een top vrouwtje hoor, beetje voor jouw bier & bbq betalenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
geld?? jij hebt al betaald manneke! Althans; dat heeft je meisje gedaan!!
Jaja en dan wil ze mee airsoften en dan moet ik betalen maar dat zien jullie niet hequote:Op dinsdag 12 september 2006 13:45 schreef IJsmuts het volgende:
idd FJD, jij hebt wel een top vrouwtje hoor, beetje voor jouw bier & bbq betalen![]()
JA? GAAT ZE MEE???quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Jaja en dan wil ze mee airsoften en dan moet ik betalen maar dat zien jullie niet he![]()
Vrouwen, echt !
maar ze is wel lief hoor
Alleen als jullie beloven dat jullie lief voor haar doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |