Maar waarschijnlijk weten die miljoenen mensen niets van de Cheetah's van Seagate af.. En zo zijn er nog wel betere schijfen. Raptors zijn echter wat algemener, ze zijn zeker niet slecht..maar ook niet de top.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
miljoenen mensen zijn lirisch over raptors
en jij zegt dan dat het niks is
heb je dat gezeik op de canadese fok gelezen, of heb ik wat gemistquote:
Dingen zijn SCSI en op veel vlakken niet eens zoveel sneller dan Raptors daarnaast zijn ze veel duurder en maken ze meer herrie.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:46 schreef Mr_Baus het volgende:
Maar waarschijnlijk weten die miljoenen mensen niets van de Cheetah's van Seagate af.. En zo zijn er nog wel betere schijfen. Raptors zijn echter wat algemener, ze zijn zeker niet slecht..maar ook niet de top.
Ferdi maait het gras al voor mijn voeten weg en Domo zal ook nog wel een fijne gedetailleerde uitleg posten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk weten die miljoenen mensen niets van de Cheetah's van Seagate af.. En zo zijn er nog wel betere schijfen. Raptors zijn echter wat algemener, ze zijn zeker niet slecht..maar ook niet de top.
Zo eindelijk mijn avatar als Tattoo op mijn armquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:15 schreef egg-bird het volgende:
vanmiddag afspraak maken voor nieuwe tattoo
Tattoo'squote:Op dinsdag 12 september 2006 08:15 schreef egg-bird het volgende:
goedemorgen allemaal.
ben nu al benieuwd naar t nog te komen airsoft filmpje...
vanmiddag afspraak maken voor nieuwe tattoo
ik vind een tattoo wel ok hoor, en dat topique is zoquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:51 schreef egg-bird het volgende:
@ morph. dat kun je vinden. ik vind t mooi...@
kijk ook ff wat voor figuur dat ding laat zetten, die ziet er echt niet gezond uit. (letterlijk en figuurlijk)
Maar je wil ook nooit te hard rijden!quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tattoo'sAls ik iets nooit zou willen is dat het wel, wat een zelfverminking vindt ik dat...
ja heb ik gedaan. och de taatoo is wel leuk maar zou m zelf nooit zettenquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik vind een tattoo wel ok hoor, en dat topique is zo, moet je es al die foto's bekijken die er in staan
![]()
Waar is het verband?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:03 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Maar je wil ook nooit te hard rijden!
Ik heb nu 320gb en alles staat volquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:07 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www23.tomshardware.com/storage.html
Vooral op I/O tijden blijft de Raptor kont schoppen.
Dan blijft de vraag, koop je liever de 300gb met minder performance of een 36gb met meer performance ? Ik heb een IDE van 120gb waarvan ik meer dan helft zonder blikken of blozen weg kan gooien omdat ik het toch nooit kijk of speel. Wat moet iemand in godsnaam met 300gb ? Geef mij de performance dan maar
vergeet je pr0n niet!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb nu 320gb en alles staat vol
Alleen al het installeren van games kost enorm veel schijfruimte.... dan heb je nog al je applicaties en de setups daarvan, muziek, downloads....dan gaat het snel bij mij hoor.
quote:
Dat je overal heel stellig commentaar op hebt maar vervolgens wel een bekeuring voor te hard rijden krijgtquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]heb ik niet meer, had schijfruimte nodig voor andere dingen.
Ik geef m'n mening, mag ik?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:19 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat je overal heel stellig commentaar op hebt maar vervolgens wel een bekeuring voor te hard rijden krijgt![]()
Dat jij het verband niet ziet!!!!
Ik heb m'n 80gb SATA nog nooit volgekregen met installatiequote:Op dinsdag 12 september 2006 09:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb nu 320gb en alles staat vol
Alleen al het installeren van games kost enorm veel schijfruimte.... dan heb je nog al je applicaties en de setups daarvan, muziek, downloads....dan gaat het snel bij mij hoor.
morph doet niet aan gay pr0nquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:22 schreef egg-bird het volgende:
[..]
leen m dan wat van je eigen pr0n![]()
Je doet best maar Frankie!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik geef m'n mening, mag ik?
Jullie eigen forum is weer veel actiever dan die van onsquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:22 schreef JumperJack het volgende:
owkee. dit is dus toch echt anders vergeleken met het Fok! trackmania nations topic. daar zitten we al 4 weken in hetzelfde topic...![]()
![]()
was even vergeten wat voor 'theekransje' dit was![]()
![]()
ahumquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Jullie eigen forum is weer veel actiever dan die van onsDaarnaast moet je niet vergeten dat wij ook bij elkaar zitten omdat we het zo gezellig met elkaar hebben. Niet voor niets zijn al onze meetings een doorslaand succes
Prinsenbeek pwnge
Kortom, een theekransje jaen dan zijn we niet eens Amsterdammers
Dan begrijp je me volledig verkeerdquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:24 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Je doet best maar Frankie!
Maar naar mijn idee zijk je gewoon alles af!
In je hart ben jij toch ook een echte Rotterdammer ? of op z'n minst een Prinsenbekenaarquote:
Muziek luister ik dagelijks. Maar het klopt wel dat ik veel downloads later weer weggooi jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb m'n 80gb SATA nog nooit volgekregen met installatie![]()
En eerlijk; hoeveel van die spellen speel je nog minimaal elke maand ? hoeveel muziek luister je nog elke twee maanden ? hoeveel van je downloads heb je uberhaupt gebruikt ?
Ach ik heb altijd van die periodes. Het ene moment plemp ik alles vol voor de heb en het volgende moment flikker ik weer een hoop weg omdat ik het toch niet gebruik
Goed, nog een uurtje dan functioneert m'n HD weer en dan kan ik me bezig houden met dingen die ik al een tijdje had moeten doen, eindelijk pfff.
hier zit een rotterdammer die niet meer in rotterdam woontquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
In je hart ben jij toch ook een echte Rotterdammer ? of op z'n minst een Prinsenbekenaar
lekker belangrijk. ieder heeft zn mening en psersoonlijk vind ik t allemaal best...quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:26 schreef RudyCarell het volgende:
mogguh
Maar ook al je muziek ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Muziek luister ik dagelijks. Maar het klopt wel dat ik veel downloads later weer weggooi jaGames speel ik ook niet allemaal
Ach ben blij dat ik 320gb heb, HD's kosten bijna niks meer tegenwoordig...
wil je de album top 1000 van veronica?quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar ook al je muziek ?
Als ik heel selectief zou moeten zijn dan zou ik met 20 albums 90% van m'n luistergedrag af kunnen dekken. Terwijl ik er dik 200 op heb staan ofzo.
Nouja ik heb bijna geen complete albums op m'n PC staan, die koop ik. Ik heb 1600 losse nummers en die luister ik met de shuffle dagelijks via Winampquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar ook al je muziek ?
Als ik heel selectief zou moeten zijn dan zou ik met 20 albums 90% van m'n luistergedrag af kunnen dekken. Terwijl ik er dik 200 op heb staan ofzo.
Winamp.. BOE!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nouja ik heb bijna geen complete albums op m'n PC staan, die koop ik. Ik heb 1600 losse nummers en die luister ik met de shuffle dagelijks via WinampNiet allemaal natuurlijk
Radio Veronicaquote:
Ben het 100% met je eens. Staat hier ook aan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Radio Veronica![]()
Geniale zenderVoor mij ook een reden om minder muziek te luisteren. De reden dat ik weinig radio luisterde was omdat er geen fuck aan was. Nu wel
q-music, rebeccaFM en arrow of die classic rock zenders vallen bij mij ook altijd wel goed. veronica ook zeker weten!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Radio Veronica![]()
Geniale zenderVoor mij ook een reden om minder muziek te luisteren. De reden dat ik weinig radio luisterde was omdat er geen fuck aan was. Nu wel
quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:24 schreef -chiel- het volgende:
Maar naar mijn idee zijk zeik je gewoon alles af!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben het 100% met je eens. Staat hier ook aan.
Ik heb om en nabij de 500 gig volstaan. Heb denk 50 over..quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb m'n 80gb SATA nog nooit volgekregen met installatie![]()
En eerlijk; hoeveel van die spellen speel je nog minimaal elke maand ? hoeveel muziek luister je nog elke twee maanden ? hoeveel van je downloads heb je uberhaupt gebruikt ?
Ach ik heb altijd van die periodes. Het ene moment plemp ik alles vol voor de heb en het volgende moment flikker ik weer een hoop weg omdat ik het toch niet gebruik
Goed, nog een uurtje dan functioneert m'n HD weer en dan kan ik me bezig houden met dingen die ik al een tijdje had moeten doen, eindelijk pfff.
Ik dacht toen ik dat las: laat ik dat "zijk" nou maar niet gaan verbeterenquote:
Je vergeet Fresh FMquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:42 schreef egg-bird het volgende:
[..]
q-music, rebeccaFM en arrow of die classic rock zenders vallen bij mij ook altijd wel goed. veronica ook zeker weten!
Ik had het gelijk al veranderdquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik dat las: laat ik dat "zijk" nou maar niet gaan verbeteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |