quote:Op maandag 11 september 2006 13:21 schreef egg-bird het volgende:
[..]
denk dat iedereen dan wel heeft![]()
ja oke te lang thuis zitten is ook niet wat. op een gegeven moment ga je je stierlijk vervelen, en alleen achter de comp zitten is ook niet wat.quote:Op maandag 11 september 2006 13:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik word het thuiszitten nu zat!
quote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Koefnoen
De Irwin persiflageDe broer van Steve deden ze na
Echt geniaal
verder heel veel On Ice, Baantje On Ice (Laat het lijk maar liggen, dat hoeft denk ik niet naar de vriescel. Kom gaan we naar Louitje), Chirurgenwerk On Ice, JP Balkenende On Ice, Willibrord On Ice.
Volgende week: Poolse Vrouwen
al met admin code geprobeerd ipv je eigen? misschien doordat het fok up is zoals escape zei dat je profile is verwijderdquote:Op maandag 11 september 2006 13:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
En ik snap nog niet waarom ik niet ingelogd kom, meer mensen last?
Bij mij draait het niet eens zonder cd?? is dat niet het probleem?quote:Op maandag 11 september 2006 14:36 schreef Badabingea het volgende:
Ik baal ervan dat ik hem opnieuw moet installen
Ben me cd kwijt
Whaha, heb een ander soort versie ben ik bangquote:Op maandag 11 september 2006 14:48 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Bij mij draait het niet eens zonder cd?? is dat niet het probleem?
Dan mag je ook niet klagen!quote:Op maandag 11 september 2006 14:49 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Whaha, heb een ander soort versie ben ik bang
te fucking grappig ik ging echt zo stukquote:Op maandag 11 september 2006 14:40 schreef UnleashMitch het volgende:
"I'm facing completely wild and dangerous animals" en dan een geit een flesje melk voeren, ook met een babypop in z'n armen
Daarna met een doosje maden: "These are the animals Steve is fighting right now"
Wel grof maar ik kan er wel om lachen
Gisteravond had ik ook nergens last van tot nu toe..quote:Op maandag 11 september 2006 15:07 schreef staticdata het volgende:
ik had nergens last van, maar heb het na vrijdag niet echt meer bekeken.
Overdracht voltooidquote:Op maandag 11 september 2006 14:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
te fucking grappig ik ging echt zo stuk
klinklare onzinquote:Op maandag 11 september 2006 10:27 schreef drbravo het volgende:
[..]
pak de full en niet de incremental want die doet het vaak niet goed!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |