heb ik ook, heb je zeker tijdens het patchen een melding gekregen van patchen mislukt??quote:Op maandag 11 september 2006 09:50 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb een probleem. Als ik BF 2 opstart dan gaat die meteen weer naar Windows, ik snap er niks van!
Werken...quote:Op maandag 11 september 2006 09:09 schreef BattleLies het volgende:
Zo jongens! Tis weer maandagochtend! Iedereen zit weer op z'n werk...
Mensen zoals Frank hebben eindelijk weer tijd om op Fok te posten, dus DOE DAT DAN OOk
Tis vandaag 11 September ... wat deed JIJ op het moment dat de vliegtuigen 5 jaar geleden in de torens vlogen??
Eerst wel, maar nu is het wel wel gelukt.quote:Op maandag 11 september 2006 09:52 schreef drbravo het volgende:
[..]
heb ik ook, heb je zeker tijdens het patchen een melding gekregen van patchen mislukt??
hoe ben jij van dat patchen mislukt afgekomen??? heb het ook en heb al een paar keer bf2 opnieuw geinstallleerd en verschillende patches maar steeds hetzelfde weet jij misschien een oplossing??quote:Op maandag 11 september 2006 10:00 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Eerst wel, maar nu is het wel wel gelukt.
Wat kan ik doen?
Ik heb hem uiteindelijk bij Gamershell gedownload en die deed het wel.quote:Op maandag 11 september 2006 10:03 schreef drbravo het volgende:
[..]
hoe ben jij van dat patchen mislukt afgekomen??? heb het ook en heb al een paar keer bf2 opnieuw geinstallleerd en verschillende patches maar steeds hetzelfde weet jij misschien een oplossing??
Hoe doe je dat?quote:en misschien kan je je bf2 cache opschonen staan bij my documents
die van gamershell kreeg ik niet eens gedownload zal het vanmiddag nog wel is proberen,quote:Op maandag 11 september 2006 10:10 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik heb hem uiteindelijk bij Gamershell gedownload en die deed het wel.
[..]
Hoe doe je dat?
dan weet ik het ook niet meer ben ook niet zon computer nerdquote:Op maandag 11 september 2006 10:19 schreef Badabingea het volgende:
Ik krijg 3 seconde zwart beeld en dan ben ik weer in Windows, iemand?
he nerd, vanavond poe, maar ik moet ook nog patchen, is dat nodig voor poe? (vast wel) en ik heb de incremental van ursel, is die ok? of zal ik ff een full patch ergens vandaan rukken?quote:Op maandag 11 september 2006 10:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Complete re-install en dan de full patch in 1x er overheen mikken ?
Wat je zegt ben je zelfquote:Op maandag 11 september 2006 10:24 schreef IJsmuts het volgende:
he nerd, vanavond poe, maar ik moet ook nog patchen, is dat nodig voor poe? (vast wel) en ik heb de incremental van ursel, is die ok? of zal ik ff een full patch ergens vandaan rukken?
pak de full en niet de incremental want die doet het vaak niet goed!!!quote:Op maandag 11 september 2006 10:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
he nerd, vanavond poe, maar ik moet ook nog patchen, is dat nodig voor poe? (vast wel) en ik heb de incremental van ursel, is die ok? of zal ik ff een full patch ergens vandaan rukken?
nou ik ga eerst de incremental pakken, dan kijk ik wel weer ff verder!quote:Op maandag 11 september 2006 10:27 schreef drbravo het volgende:
[..]
pak de full en niet de incremental want die doet het vaak niet goed!!!
hij zie het ja zondag , hij moets eerst nog werken bij marktzicht cafe dat in de buurt ligt en daarna was hij nog ff gegaan zei diequote:Op maandag 11 september 2006 10:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou ik ga eerst de incremental pakken, dan kijk ik wel weer ff verder!
tinus was er ook nog zaterdag nacht, hebben we samen met ferdi nog bier zitten tanken!![]()
Heeft bf2 het ooit gedaan op die pc??quote:Op maandag 11 september 2006 10:19 schreef Badabingea het volgende:
Ja.quote:Op maandag 11 september 2006 10:44 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Heeft bf2 het ooit gedaan op die pc??
ik ook. het is nu helemaal vreemd als je bij dat gat heb gestaanquote:Op maandag 11 september 2006 09:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik was thuis op 11-9-2001 en zag het Live op TV gebeurenAlthans het 2de vliegtuig dat in het WTC vloog.
Tanken als mallotenquote:Op maandag 11 september 2006 10:32 schreef IJsmuts het volgende:
tinus was er ook nog zaterdag nacht, hebben we samen met ferdi nog bier zitten tanken!![]()
mmm lijkt me heerlijk schatquote:Op maandag 11 september 2006 10:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tanken als mallotenMan wat was ik brak
Nog een vodka'tje Ijsmuts ?
Ik zat achter mijn pc en had toevallig CNN aanstaan ... ik heb dus alles vanaf het allereerste nieuws gevolgd .. man man .. ik was echt helemaal perplex ...quote:Op maandag 11 september 2006 10:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoi, wat deet deed jij eigenlijk op 9/11?![]()
Succesquote:Op maandag 11 september 2006 10:57 schreef BattleLies het volgende:
Ik ga nu snel naar leiden .,... gesprek voeren met mijn baas ... spannend!
ik was op vakantie in spanje met mn oudersquote:Op maandag 11 september 2006 09:09 schreef BattleLies het volgende:
Zo jongens! Tis weer maandagochtend! Iedereen zit weer op z'n werk...
Mensen zoals Frank hebben eindelijk weer tijd om op Fok te posten, dus DOE DAT DAN OOk
Tis vandaag 11 September ... wat deed JIJ op het moment dat de vliegtuigen 5 jaar geleden in de torens vlogen??
quote:Op maandag 11 september 2006 10:19 schreef Badabingea het volgende:
nieuwe versie downen...quote:Op maandag 11 september 2006 11:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waarom kom ik niet meer in BF2CC? Er staat opeens unable to connect to: <IP:Port>
Ja ben gekke henkie niet. Heb sinds patch 1.4 al 2x de nieuwe bf2cc gedownload. Blijf bezig. Gister deed hij het nog gewoon.quote:
Probeer maar!quote:Op maandag 11 september 2006 11:18 schreef Badabingea het volgende:
Zal ik hem anders even uninstallen en dan opnieuw installen en dan maar ff patchen?
lijkt me voor nu het beste om te doenquote:Op maandag 11 september 2006 11:18 schreef Badabingea het volgende:
Zal ik hem anders even uninstallen en dan opnieuw installen en dan maar ff patchen?
O, ja die had je al, my bad...quote:Op maandag 11 september 2006 11:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja ben gekke henkie niet. Heb sinds patch 1.4 al 2x de nieuwe bf2cc gedownload. Blijf bezig. Gister deed hij het nog gewoon.
Doe ook even de drivers van je videoplank updaten!quote:Op maandag 11 september 2006 11:18 schreef Badabingea het volgende:
egg-bird!quote:Op maandag 11 september 2006 12:20 schreef egg-bird het volgende:
hey goedendag allemaal... damn JP wat heb je in die overige dagen dat je daar vast zat gedaan dan? je hoort soms ook wel van die verhalen dat je dan op t vliegveld moet blijven..
heyquote:
Juist meer mensen moeten het kijken!quote:Op maandag 11 september 2006 12:30 schreef Sickert het volgende:
chapelle kijken samen met Ferdi tegelijkop msn atellen en tegelijk beginnen
Een schrale troost maar ik ben ook aan het werkquote:Op maandag 11 september 2006 13:11 schreef staticdata het volgende:
ook weer aan het werk, ik zou liever nog een weekje thuis zijn.
denk dat iedereen dan wel heeftquote:Op maandag 11 september 2006 13:19 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Een schrale troost maar ik ben ook aan het werk(en zou ook liever een week of wat thuis zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |