go lies go lies go liesquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:07 schreef BattleLies het volgende:
nog 5 deadlines te gaan voor mijn vakantie ....
Caz vond ik weinig aan, maar dat kan mede-veroorzaakt zijn door die ***-reclame.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:17 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ken ik eerlijk gezegd niet. dat Caz schijnt ook wel leuk te zijn...
ja kijk ik woon in enschede. denk niet dat we dat hier dan goed kunnen ontvangen...quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Caz vond ik weinig aan, maar dat kan mede-veroorzaakt zijn door die ***-reclame.
Fresh FM is voornamelijk randstad/Den haag. Op zich aardig bereik wel in de randstad. Hier zit dit op 95.7
fresh rulez wel ja...quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Caz vond ik weinig aan, maar dat kan mede-veroorzaakt zijn door die ***-reclame.
Fresh FM is voornamelijk randstad/Den haag. Op zich aardig bereik wel in de randstad. Hier zit dit op 95.7
www.freshfm.nl..quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:35 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ja kijk ik woon in enschede. denk niet dat we dat hier dan goed kunnen ontvangen...
@ lies ....ja toch...
Inderdaad! VERONICA RULES!!!! Niks kan daaraan tippenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:
La maar ik zet wel weer Veronica op
Survivor
Iddquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:
La maar ik zet wel weer Veronica op
Survivor
ik was op msn, de hele avond, maar niemand wou met me pratenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:20 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik d8 trouwens dat je gisterenavond op msn zou komen, zei je althans
nogmaals een kleine oppepper....quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:07 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Inderdaad! VERONICA RULES!!!! Niks kan daaraan tippen
Nog VIER deadlines te gaan .. deze vier zijn pas echt mega veel werk .. nog 2,5 dag om dat klaar te spelen ...
Ik doe vanavond wel weer voor je zorgen hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:28 schreef IJsmuts het volgende:
alleen *veer* heeft gezellig me me gepraat![]()
frank kostte het nogal wat moeite, maar ook mee gechat
kef was een beetje gaar, dus dat ging ook niet van harte...
en JIJ was steeds afwezig!!![]()
Ja afwezig voor buurmeisjes van 12 en mensen die ouwehoeren over niksquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik was op msn, de hele avond, maar niemand wou met me praten![]()
alleen *veer* heeft gezellig me me gepraat![]()
frank kostte het nogal wat moeite, maar ook mee gechat
kef was een beetje gaar, dus dat ging ook niet van harte...
en JIJ was steeds afwezig!!![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:28 schreef egg-bird het volgende:
[..]
nogmaals een kleine oppepper....
Gimme a L, gimme a I, gimme a E, gimme a S gooooOOOOOO![]()
![]()
LIES
![]()
![]()
![]()
`quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:34 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja afwezig voor buurmeisjes van 12 en mensen die ouwehoeren over niksMaar je kan me altijd aanspreken hoor .. afwezig betekent bij mij niet ALTIJD dat ik niet achter de pc zit!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:43 schreef drbravo het volgende:
[..]
`
leuk he zon famillie, moet je nagaan als ze bij je op de camping staan![]()
![]()
hahahaha lag ik lkkr op het water te zonne komme ze eraan gezwomme hopa het water in dus ik dat meisje wijs gemaakt dat er haaien zaten en nog geloven ook he hahaha was cht hilarichs, toen ff langs bas die was op de camping jarig komt ze naar me toe ER ZITTE HELEMAAL GEEN HAAIENquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja af en toe wordt je er wel gek van ja! En als je geen antwoord geeft gaan ze echt lopen spammen he!
Buzzeren en schrijven dat je ze vast niet lief meer vind enz ..![]()
mooi kl0ten,. daar gaat je vakantiequote:Op dinsdag 12 september 2006 11:43 schreef drbravo het volgende:
[..]
`
leuk he zon famillie, moet je nagaan als ze bij je op de camping staan![]()
![]()
we deden toch al geen donder ja savonds nog ff wat mountainbike en voor de rest rondjes rijden was echt overal veel te warm voor, en de auto brengt dan wel lkkr verkoeling, dus om de dag gingen we boodschappen doenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:54 schreef egg-bird het volgende:
[..]
mooi kl0ten,. daar gaat je vakantie
we zaten in de buurt van Olpe in duitsland, topsnelheid van 60km/h das is echt levensgevaarlijk zonder bescherming en ik had geen bescherming bijquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:58 schreef egg-bird het volgende:
dat scheelt natuurlijk weer... mountainbiken ja? vet... waar?
Tis een heel lief meisjequote:Op dinsdag 12 september 2006 11:54 schreef drbravo het volgende:
[..]
hahahaha lag ik lkkr op het water te zonne komme ze eraan gezwomme hopa het water in dus ik dat meisje wijs gemaakt dat er haaien zaten en nog geloven ook he hahaha was cht hilarichs, toen ff langs bas die was op de camping jarig komt ze naar me toe ER ZITTE HELEMAAL GEEN HAAIENecht iedereen in een deuk ze gelooft echt alles
inderdaadquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:04 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Tis een heel lief meisjemaar echt nog een kind
ik ben vanavond niet in mn hok, dus iig geen game pc ter beschikkingquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik doe vanavond wel weer voor je zorgen hoor
Vanavond weer infan only of POE2 ? Ik beloof dat ik nu van m'n PC af zal blijven
quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Dit is dan weer wel geniale Irwin humor:
http://www.youtube.com/watch?v=-9p6F451MMU
GO LIES!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:56 schreef BattleLies het volgende:
En weer 2 deadlines erbij .. jajaja! Zo wordt tie mooi ...![]()
hahahahaha LOL!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heel veel keer:
GO LIES!GO LIES!
![]()
Ik krijg nog een lachstuip als ik denk aan zaterdagquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik krijg nog een lachstuip als ik denk aan zaterdagBBQ was echt zo geniaal
geld ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Jaja vanavond maak ik het geld over, pauper!![]()
En waar doel je dan precies op?? De HELE bbq? of een speciaal stukkie??quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik krijg nog een lachstuip als ik denk aan zaterdagTijdens de BBQ was echt zo geniaal
geld?? jij hebt al betaald manneke! Althans; dat heeft je meisje gedaan!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Jaja vanavond maak ik het geld over, pauper!![]()
idd FJD, jij hebt wel een top vrouwtje hoor, beetje voor jouw bier & bbq betalenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
geld?? jij hebt al betaald manneke! Althans; dat heeft je meisje gedaan!!
Jaja en dan wil ze mee airsoften en dan moet ik betalen maar dat zien jullie niet hequote:Op dinsdag 12 september 2006 13:45 schreef IJsmuts het volgende:
idd FJD, jij hebt wel een top vrouwtje hoor, beetje voor jouw bier & bbq betalen![]()
JA? GAAT ZE MEE???quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Jaja en dan wil ze mee airsoften en dan moet ik betalen maar dat zien jullie niet he![]()
Vrouwen, echt !
maar ze is wel lief hoor
Alleen als jullie beloven dat jullie lief voor haar doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |