quote:Op maandag 11 september 2006 13:21 schreef egg-bird het volgende:
[..]
denk dat iedereen dan wel heeft![]()
ja oke te lang thuis zitten is ook niet wat. op een gegeven moment ga je je stierlijk vervelen, en alleen achter de comp zitten is ook niet wat.quote:Op maandag 11 september 2006 13:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik word het thuiszitten nu zat!
quote:Op maandag 11 september 2006 14:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Koefnoen
De Irwin persiflageDe broer van Steve deden ze na
Echt geniaal
verder heel veel On Ice, Baantje On Ice (Laat het lijk maar liggen, dat hoeft denk ik niet naar de vriescel. Kom gaan we naar Louitje), Chirurgenwerk On Ice, JP Balkenende On Ice, Willibrord On Ice.
Volgende week: Poolse Vrouwen
al met admin code geprobeerd ipv je eigen? misschien doordat het fok up is zoals escape zei dat je profile is verwijderdquote:Op maandag 11 september 2006 13:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
En ik snap nog niet waarom ik niet ingelogd kom, meer mensen last?
Bij mij draait het niet eens zonder cd?? is dat niet het probleem?quote:Op maandag 11 september 2006 14:36 schreef Badabingea het volgende:
Ik baal ervan dat ik hem opnieuw moet installen
Ben me cd kwijt
Whaha, heb een ander soort versie ben ik bangquote:Op maandag 11 september 2006 14:48 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Bij mij draait het niet eens zonder cd?? is dat niet het probleem?
Dan mag je ook niet klagen!quote:Op maandag 11 september 2006 14:49 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Whaha, heb een ander soort versie ben ik bang
te fucking grappig ik ging echt zo stukquote:Op maandag 11 september 2006 14:40 schreef UnleashMitch het volgende:
"I'm facing completely wild and dangerous animals" en dan een geit een flesje melk voeren, ook met een babypop in z'n armen
Daarna met een doosje maden: "These are the animals Steve is fighting right now"
Wel grof maar ik kan er wel om lachen
Gisteravond had ik ook nergens last van tot nu toe..quote:Op maandag 11 september 2006 15:07 schreef staticdata het volgende:
ik had nergens last van, maar heb het na vrijdag niet echt meer bekeken.
Overdracht voltooidquote:Op maandag 11 september 2006 14:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
te fucking grappig ik ging echt zo stuk
klinklare onzinquote:Op maandag 11 september 2006 10:27 schreef drbravo het volgende:
[..]
pak de full en niet de incremental want die doet het vaak niet goed!!!
quote:Op maandag 11 september 2006 13:11 schreef staticdata het volgende:
ook weer aan het werk, ik zou liever nog een weekje thuis zijn.
dan zou ik alleen inco hebben ingehaald qua punten
altijd al geweten dat sickert homo wasquote:Op maandag 11 september 2006 18:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
wtf jij wilt dood?
beetje mijn gf vergelijklen met ispy
Ja! Ze post alleen een smilie en zegt verder niks .Deed i-spy24 op een gegeven moment ook dus is ze I-spy24 Nr. 2quote:Op maandag 11 september 2006 18:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
wtf jij wilt dood?
beetje mijn gf vergelijklen met ispy
oke sorry zal t nooit meer doen hoorquote:Op maandag 11 september 2006 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja! Ze post alleen een smilie en zegt verder niks .Deed i-spy24 op een gegeven moment ook dus is ze I-spy24 Nr. 2![]()
quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja! Ze post alleen een smilie en zegt verder niks .Deed i-spy24 op een gegeven moment ook dus is ze I-spy24 Nr. 2![]()
vraag je vriendje es of hij je leert quoten!quote:Op maandag 11 september 2006 18:56 schreef Veerie het volgende:
[quote]Op maandag 11 september 2006 18:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij hebt mij ge-fifa-pwnd![]()
ja dat klopt ik was gewoon ook heel erg goed
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 18:55 schreef Veerie het volgende:
[..]
oke sorry zal t nooit meer doen hoor![]()
![]()
Jorrit zegt:quote:Op maandag 11 september 2006 19:04 schreef Incolumis het volgende:
Frank / Incolumis | Uncle Frank | zegt (19:03):
homoooooooooo
Jorrit zegt (19:04):
JOEHOE
Frank / Incolumis | Uncle Frank | zegt (19:04):
nog geneukt?
Frank / Incolumis | Uncle Frank | zegt (19:05):
nog kinderen lastig gevallen?
Jorrit zegt (19:05):
Okee het was niet zo super
Frank / Incolumis | Uncle Frank | zegt (19:05):
Jorrit zegt (19:05):
Nee die komen niet binnen in de nachtclub
Ja dan heb je een kutvakantie.quote:Frank zegt:
Ben je Elisha Cuthbert nog tegen gekomen?
Jorrit zegt:
nee helaas niet
welke zender??quote:Op maandag 11 september 2006 19:02 schreef jpjedi het volgende:
Welkom terug Jorrit!!!![]()
@allen:
vanavond die reportage op TV van 9/11 over de brandweermensen in de toren, gemaakt door een franse cameraploeg.![]()
SBS6 luie ventquote:Op maandag 11 september 2006 19:09 schreef drbravo het volgende:
[..]
welke zender??
btw welkom terug jorrit!!![]()
Neh moet eerst nog GTA: San Andreas op 100% uitspelen en daar gaat veel tijd inzitten. Ben nu op 71%quote:Op maandag 11 september 2006 19:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vanavond POE joh flikker, kom ook es knallen!![]()
ow, van wie moet datquote:Op maandag 11 september 2006 19:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neh moet eerst nog GTA: San Andreas op 100% uitspelen en daar gaat veel tijd inzitten. Ben nu op 71%
he bravootje, ik heb net de incremental geinstalleerd en het loopt als een tiet! ga gewoon alles ff eraf gooien en opnieuw installeren!quote:Op maandag 11 september 2006 19:12 schreef drbravo het volgende:
[..]
ow oke dan he en welke taal wordt er gesproken, en wie zijn de hoofdpersonene??![]()
doen we zo vaak !quote:Op maandag 11 september 2006 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
wel ff deo gebruiken he! anders............quote:Op maandag 11 september 2006 19:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
doen we zo vaak !
dit vergeef ik je niet hiervoor krijg je de 23e een hoop narigheid![]()
ja zal in het weekend wel ff kijke ben nu best druk, maar waarom heb ik altijd problemen met patches???quote:Op maandag 11 september 2006 19:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
he bravootje, ik heb net de incremental geinstalleerd en het loopt als een tiet! ga gewoon alles ff eraf gooien en opnieuw installeren!
alst nog niet werkt
Van mezelfquote:
http://messenger.msn.nlquote:Op maandag 11 september 2006 19:13 schreef IJsmuts het volgende:
he ik zit weer achter mn eigen computer en daar heb ik geen msn![]()
wees ook eens behulpzaam tegen mij frankieboy en zeg ik hoe ik daar aan kom![]()
xxx andre de n00b
mmm ja heb hem al draaien, alleen nu praat niemand met mequote:Op maandag 11 september 2006 19:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Van mezelf
[..]
http://messenger.msn.nl
oh dan ga ik je ff aanspreken, zou je dan ff al die fok smilies willen posten, kan ik ze weer opslaanquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 19:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
oh dan ga ik je ff aanspreken, zou je dan ff al die fok smilies willen posten, kan ik ze weer opslaan
de crossairs van de tanks zijn niet goed zei domo in het vorige topic.quote:Op maandag 11 september 2006 20:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou nou, slechte ervaringen mee?
heb je die SATA kabel wel in je reet geplugged? anders gaat het natuurlijk niet werken dommie!quote:Op maandag 11 september 2006 20:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Schrijf mij maar af voor vanavond
Of m'n SATA aansluitingen zijn kapot of m'n SATA HDs zijn kapot. Ik draai nu op een gevonden IDE HD waardoor ik straks hopelijk m'n HDs kan repareren maar op dit moment weinig hoop.
Windows Checkdisk vond al wat problemen maar kon die weer niet oplossen
ai, splinternieuwe raptor naar zn moerquote:Op maandag 11 september 2006 20:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Ja lach maar
Die ene SATA schijf kan me weinig schelen, 80gb daar lig ik niet wakker van. Die andere is m'n twee weken oude RaptorNou ja misschien gaat het nog werken straks
Slechte combinatie, Ferdi en PC'squote:Op maandag 11 september 2006 20:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Schrijf mij maar af voor vanavond
Of m'n SATA aansluitingen zijn kapot of m'n SATA HDs zijn kapot. Ik draai nu op een gevonden IDE HD waardoor ik straks hopelijk m'n HDs kan repareren maar op dit moment weinig hoop.
Windows Checkdisk vond al wat problemen maar kon die weer niet oplossen
Kweenie wat dat kreng tegen me heeft. Zal het ook wel weer zelf gedaan hebben met m'n poging m'n CPU te overclocken maar goed dan nog. Als ik dat te ver zou doordrukken dan zou het systeem gewoon instabiel moeten worden of niet meer willen booten. Het zou niets moeten slopen en zo extreem was de overclock nou ook weer niet...quote:Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Slechte combinatie, Ferdi en PC's
dan moeten EA/dice nog heel veel eraan sleutelen voor ik t koopquote:Op maandag 11 september 2006 20:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
de crossairs van de tanks zijn niet goed zei domo in het vorige topic.
ook infantry only is
hey domo hoe vind jij bf2142? ik zie dat je dat regelmatig speelt. laat ik het zo vragen. ben je een potentiele koper?
quote:Op maandag 11 september 2006 20:31 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
dan moeten EA/dice nog heel veel eraan sleutelen voor ik t koop
En kindercola voor mijquote:Op maandag 11 september 2006 21:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Newbees moeten tegenwoordig eerst drie rondjes bier halen voor de voltallige clanNieuwe regel
ik zat op school en toen ik thuis kwam kreeg ik het te zien.quote:Op maandag 11 september 2006 09:09 schreef BattleLies het volgende:
Tis vandaag 11 September ... wat deed JIJ op het moment dat de vliegtuigen 5 jaar geleden in de torens vlogen??
ja doooei. al mijn geld zit al in de pcquote:Op maandag 11 september 2006 21:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Newbees moeten tegenwoordig eerst drie rondjes bier halen voor de voltallige clanNieuwe regel
Ach join the club.. Lies heeft via marktplaats een gelaatsmasker gekocht.quote:Op maandag 11 september 2006 21:34 schreef Razorback het volgende:
Met dat airsoften is het verstandig zo heel masker te bestellen of zou een simpele veiligheids bril genoeg zijn.
Kheb namelijk zo gevoel dat een verdwaald plastic bolletje op je gezicht best wel gevoelig is
Niet dat ik zo watje ben hoor
hoe zuur is dat dan....quote:Op maandag 11 september 2006 22:44 schreef UnleashMitch het volgende:![]()
(lees: zwaai zwaai) Raptor
Schrijfleesfout betekent einde schijfNou dan gaat ie terug naar WD voor de garantie
Dus ook Ijsmuts is kut??quote:Op maandag 11 september 2006 22:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoe zuur is dat dan....
net ook superkut BF2 gespeeld, heb de laatste tijd/maanden echt alleen maar lag. kut tiefus tering lag, wordt er helemaal gek van. kut spel, kut verbinding alles kut![]()
Ik had je vantevoren wel kunnen vertellen dat je zo'n Raptor schrijf niet moet kopenquote:Op maandag 11 september 2006 22:44 schreef UnleashMitch het volgende:![]()
(lees: zwaai zwaai) Raptor
Schrijfleesfout betekent einde schijfNou dan gaat ie terug naar WD voor de garantie
quote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik had je vantevoren wel kunnen vertellen dat je zo'n Raptor schrijf niet moet kopenKoop gewoon een schrijf van de nieuwe Seagate lijn.
kijk nou wat er met kiki gebeurd als je er een sata kabel in pluggedquote:Op maandag 11 september 2006 23:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
![]()
Die Raptor schijf pwned echt keihard![]()
Stop eens een Raptor in je PC en constateer dat het echt ontzettend veel uitmaakt. Als ik zie hoe traag m'n PC nu is op een oude IDE schijf dan is het toch erg duidelijk dat het veel uitmaaktquote:Op maandag 11 september 2006 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou! WD was ooit goed maar tegenwoordig
Ik heb dat ik als ik een server join, maar heb geen zin ernaar te kijken...quote:Op maandag 11 september 2006 09:50 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb een probleem. Als ik BF 2 opstart dan gaat die meteen weer naar Windows, ik snap er niks van!
wat is er mis met raptors?quote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik had je vantevoren wel kunnen vertellen dat je zo'n Raptor schrijf niet moet kopenKoop gewoon een schrijf van de nieuwe Seagate lijn.
right en dat baseer je op?quote:Op maandag 11 september 2006 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou! WD was ooit goed maar tegenwoordig
quote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |